Ogłoszenie z dnia 2024-05-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00297214/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa profesjonalnych środków czystości do systemu sprzątania, dozowników, drobnego sprzętu i dzierżawa stacjonarnych systemów dozowania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALISTYCZNY PSYCHIATRYCZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ IM.PROF.ANTONIEGO KĘPIŃSKIEGO W JAROSŁAWIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296638
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 18
1.5.2.) Miejscowość: Jarosław
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 16 621 46 11
1.5.8.) Numer faksu: 16 621 24 45
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spzozjaroslaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzozjaroslaw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa profesjonalnych środków czystości do systemu sprzątania, dozowników, drobnego sprzętu i dzierżawa stacjonarnych systemów dozowania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aec9ab22-0153-11ef-885b-8267c0608453
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00328352
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025966/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa profesjonalnych środków czystości do systemu sprzątania, dozowników, drobnego sprzętu i dzierżawa stacjonarnych systemów dozowania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-3502/28/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa profesjonalnych środków czystości do systemu sprzątania, dozowników, drobnego sprzętu i dzierżawa stacjonarnych systemów dozowania.
2. Szczegółowe dane i opis zawiera załącznik nr 6 do SWZ oraz Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
Lp. Nawa towaru Ilość (12 miesięcy) Nazwa handlowa wymagana(wielkość opakowania) Ilość opakowań
1. "Środek do mycia i pielęgnacji powierzchni zmywalnych
opakowanie max. 5 l.
" 130 000 l. roztworu roboczego 26
2. "Środek do mycia i pielęgnacji powierzchni zmywalnych
opakowanie 2-3 l. Saszetka
" 300 000 l roztworu roboczego 120
3. "Środek do codziennego mycia i pielęgnacji podłóg
opakowanie max. 5 l.
" 200000 l. roztworu roboczego 40
4. "Środek do codziennego mycia i konserwacji podłóg
opakowanie 2-3l. saszetki
" 400000 l. roztworu roboczego 160
5. "Środek myjący do urządzeń sanitarnych
opakowanie max. 5 l.
" 200 000 l. roztworu roboczego 40
6. "Środek myjący do urządzeń sanitarnych
opakowanie 2,5-3 l. saszetki
" 250 000 l. roztworu roboczego 100
7. Preparat do konserwacji powierzchni podłogowych 140L 28
8. "Środek do gruntownego czyszczenia
posadzek – bezzapachowy
" 90 L 18
9. Mleczko czyszczące do usuwania silnych i głębokich zabrudzeń 320 L 160
10. Środek do mycia i konserwacji powierzchni ze stali szlachetnej op. 0,5l. lub porównywalne 3 L 6
11. Środek biologiczny o właściwościach wiążących i niszczących zapachy z kanalizacji. op. 5 l. lub porównywalne 5l 1
12. Silnie skoncentrowany preparat do usuwania osadów po kawie i herbacie op. 5l. 10790 L roztworu roboczego 13
13. Środek myjąco-czyszczący do powierzchni kuchennych 600 L roztworu roboczego 6
14. Preparat do rozpuszczania osadów mineralnych op. max. 2l. 52 L 26
15. Płyn do czyszczenia silnie zatłuszczonych i przypalonych powierzchni. op. max. 2l. 16 L 8
16. Środek do dezynfekcji powierzchni mających bezpośredni kontakt żywnością 1000 l. roztworu roboczego 5
17 "Preparat do gruntownego czyszczenia muszli i pisuarów
op. 0,5-1l.
" 112,50 L 150
18 Preparat do odtłuszczania i odkamieniania kuchni op. max. 10 l. 4 000 l roztworu roboczego 4
19 Preparat do gruntownego czyszczenia płytek gresowych op. max. 5l. 25 L 5
20 Wkład zapachowy pasujący do automatycznego dozownika odświeżacza powietrza 5 szt 5
21 Ściereczki do sprzątania z mikrowłókien 1260 szt 1260
22 Nakładka zapasowa bawełniana do mopa 40 cm. kieszeniowa z taśmą mocującą 650 szt. 700
23 Pad do maszyny jednotarczowej śr. 43 cm. 5 szt 5
24 Uchwyt mopa 40x10 xm. 10 10
25 Kij aluminiowy do mopa 10 10
26 "Pojemnik - butelka z rozpylaczem o poj. 0,5l.
Kolor niebieski
" 20szt 20
27 "Pojemnik - butelka z rozpylaczem o poj. 0,5l.
Kolor czerwony
" 30szt 30
28 Praska do wózka 6 szt 6
Czynsz dzierżawny stacjonarnych systemów dozowania ilość rat/mc.
Pompa do produktów poz. 1,3,5 Formularza cenowego - 9 sztuk 12
Stacja dozująca do produktów poz. 2,4,6 Formularza cenowego - 18 sztuk 12
Dozowniki do mycia z wężem – 2 szt. - poz. 16 12
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące
39820000-6 - Środki organiczne powierzchniowo czynne
39831220-4 - Środki odtłuszczające
39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198518,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198518,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198518,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PWJ Sekunda & Sobuś Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 815-180-01-51
7.3.3) Ulica: Sonina 493 g
7.3.4) Miejscowość: Łańcut,
7.3.5) Kod pocztowy: 37-100
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PWJ SEKUNDA & SOBUŚ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PWJ SEKUNDA & SOBUŚ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198518,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej na przebudowę budynku przechowywali zwłok, przebudowę budynku gospodarczego oraz budowę zadaszonego kontenera na składowanie butli z tlenem medyczny
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego na potrzeby PANS w Jarosławiu
- Dostawa schodołazów na potrzeby PANS w Jarosławiu
- Zakup i dostawa pieczywa dla potrzeb kuchni szpitalnej
- Dostawa profesjonalnych środków do systemu sprzątania, dozowników i dzierżawa stacjonarnych systemów dozowania oraz środków myjących i środków do płukania w zmywarkach gastronomicznych przemysłowych
- Remont nawierzchni, ogrodzenia i oświetlenia boisk, budynku zaplecza sanitarno-szatniowego w ramach modernizacji kompleksu sportowego ,,Moje Boisko ORLIK 2012
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne dostawy środków czystości do oddziałów Muzeum Narodowego w Krakowie",
- Dostawa chemii profesjonalnej do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej
- Dostawa środków czystości do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej
- Sukcesywna dostawa artykułów gospodarczych
- Zakup i dostawa środków czystości do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu - powtórka
- "Dostawa środków czystości na potrzeby "BIPROWŁÓK" Sp. z o.o.''.
więcej: Środki czyszczące i polerujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.