Ogłoszenie z dnia 2021-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00298525/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej Nr 1 w Sulechowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 1 im. gen. Józefa Bema
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000270745
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Styczniowa 23
1.5.2.) Miejscowość: Sulechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 68 385 27 94
1.5.8.) Numer faksu: 68 385 27 94
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp1@jog.sulechow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sp1.sulechow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sp1.bip.sulechow.pl/bipkod/281854261.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Szkoła Podstawowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej Nr 1 w Sulechowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21c7e9d3-5427-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00328364
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00279243/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej Nr 1 w Sulechowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00298525/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP1.Sek.261.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 1.1. warzywa i owoce1. Przedmiot zamówienia: sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej Nr 1 w Sulechowie przy ul. Styczniowej, z podziałem na zadania:
1.1. warzywa i owoce
1.2. pieczywo
1.3. nabiał
1.4. mięso
1.5. artykuły spożywcze
1.6. mrożonki
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi formularz cenowy - załącznik nr 1a do SWZ – formularze cenowe na zadania znajdują się w poszczególnych zakładkach arkusza kalkulacyjnego.
3. Wykonawca będzie wystawiał faktur za dostarczony asortyment nie częściej niż dwa razy
w miesiącu.
4. Oferowane produkty żywnościowe muszą być dobrej jakości, spełniać parametry jakościowe określone dla danego asortymentu przez PN, spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne oraz posiadać oznaczony odpowiedni dla danego asortymentu termin ważności, zapewniający jego bezpieczne spożycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania dla zaoferowanego asortymentu przedłożenia pisemnego potwierdzenia dopuszczającego dany produkt do obrotu i spożycia, wydanego przez organ uprawniony do kontroli jakości artykułów spożywczych.
5. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony odpowiednim (dostosowanym do asortymentu) środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne, w opakowaniach gwarantujących bezpieczny transport i magazynowanie.
6. Ilości podane w załączniku cenowym są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości żywionych dzieci. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
7. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przedmiotu zamówienia publicznego, w domyśle, wskazaniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych i zastosowanie produktów równoważnych na cały asortyment stanowiący przedmiot zamówienia publicznego, tj. produktów innych producentów niż wymienione w SWZ z zastrzeżeniem, by ich parametry jakościowe były co najmniej takie same jak parametry i cechy produktów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego, Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego produkt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Na potwierdzenie spełniania wymagań, Wykonawca przedłoży na żądanie Zamawiającego specyfikację produktu równoważnego oferowanego przez Wykonawcę, która ma zawierać wyszczególnione cechy charakterystyczne, potwierdzające zgodność oferowanego asortymentu z asortymentem opisanym przez Zamawiającego (skład, wagę, gramaturę itp.).
8. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy zobowiązany będzie przekazać intendentce na adres mailowy podany w umowie, wypełniony formularz cenowy – załącznik nr 1a - w wersji edytowalnej.
9. Ilości i asortyment będą dostarczane w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego.
10. Zlecenia na poszczególne dostawy przekazywane będą telefonicznie lub z wykorzystaniem poczty e-mail.
11. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania oraz wnoszenia artykułów do siedziby Zamawiającego na własny koszt i własnym transportem.
12. Zamawiający będzie mógł również odbierać zamówione wcześniej artykuły własnym transportem w przypadku pilnej potrzeby i niewielkich ilości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.5.5.) Wartość części: 37707,86 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 1.2. PIECZYWO1. Przedmiot zamówienia: sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej Nr 1 w Sulechowie przy ul. Styczniowej, z podziałem na zadania:
1.1. warzywa i owoce
1.2. pieczywo
1.3. nabiał
1.4. mięso
1.5. artykuły spożywcze
1.6. mrożonki
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi formularz cenowy - załącznik nr 1a do SWZ – formularze cenowe na zadania znajdują się w poszczególnych zakładkach arkusza kalkulacyjnego.
3. Wykonawca będzie wystawiał faktur za dostarczony asortyment nie częściej niż dwa razy
w miesiącu.
4. Oferowane produkty żywnościowe muszą być dobrej jakości, spełniać parametry jakościowe określone dla danego asortymentu przez PN, spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne oraz posiadać oznaczony odpowiedni dla danego asortymentu termin ważności, zapewniający jego bezpieczne spożycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania dla zaoferowanego asortymentu przedłożenia pisemnego potwierdzenia dopuszczającego dany produkt do obrotu i spożycia, wydanego przez organ uprawniony do kontroli jakości artykułów spożywczych.
5. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony odpowiednim (dostosowanym do asortymentu) środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne, w opakowaniach gwarantujących bezpieczny transport i magazynowanie.
6. Ilości podane w załączniku cenowym są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości żywionych dzieci. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
7. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przedmiotu zamówienia publicznego, w domyśle, wskazaniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych i zastosowanie produktów równoważnych na cały asortyment stanowiący przedmiot zamówienia publicznego, tj. produktów innych producentów niż wymienione w SWZ z zastrzeżeniem, by ich parametry jakościowe były co najmniej takie same jak parametry i cechy produktów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego, Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego produkt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Na potwierdzenie spełniania wymagań, Wykonawca przedłoży na żądanie Zamawiającego specyfikację produktu równoważnego oferowanego przez Wykonawcę, która ma zawierać wyszczególnione cechy charakterystyczne, potwierdzające zgodność oferowanego asortymentu z asortymentem opisanym przez Zamawiającego (skład, wagę, gramaturę itp.).
8. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy zobowiązany będzie przekazać intendentce na adres mailowy podany w umowie, wypełniony formularz cenowy – załącznik nr 1a - w wersji edytowalnej.
9. Ilości i asortyment będą dostarczane w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego.
10. Zlecenia na poszczególne dostawy przekazywane będą telefonicznie lub z wykorzystaniem poczty e-mail.
11. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania oraz wnoszenia artykułów do siedziby Zamawiającego na własny koszt i własnym transportem.
12. Zamawiający będzie mógł również odbierać zamówione wcześniej artykuły własnym transportem w przypadku pilnej potrzeby i niewielkich ilości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 5551,88 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 1.3. NABIAŁ1. Przedmiot zamówienia: sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej Nr 1 w Sulechowie przy ul. Styczniowej, z podziałem na zadania:
1.1. warzywa i owoce
1.2. pieczywo
1.3. nabiał
1.4. mięso
1.5. artykuły spożywcze
1.6. mrożonki
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi formularz cenowy - załącznik nr 1a do SWZ – formularze cenowe na zadania znajdują się w poszczególnych zakładkach arkusza kalkulacyjnego.
3. Wykonawca będzie wystawiał faktur za dostarczony asortyment nie częściej niż dwa razy
w miesiącu.
4. Oferowane produkty żywnościowe muszą być dobrej jakości, spełniać parametry jakościowe określone dla danego asortymentu przez PN, spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne oraz posiadać oznaczony odpowiedni dla danego asortymentu termin ważności, zapewniający jego bezpieczne spożycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania dla zaoferowanego asortymentu przedłożenia pisemnego potwierdzenia dopuszczającego dany produkt do obrotu i spożycia, wydanego przez organ uprawniony do kontroli jakości artykułów spożywczych.
5. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony odpowiednim (dostosowanym do asortymentu) środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne, w opakowaniach gwarantujących bezpieczny transport i magazynowanie.
6. Ilości podane w załączniku cenowym są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości żywionych dzieci. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
7. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przedmiotu zamówienia publicznego, w domyśle, wskazaniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych i zastosowanie produktów równoważnych na cały asortyment stanowiący przedmiot zamówienia publicznego, tj. produktów innych producentów niż wymienione w SWZ z zastrzeżeniem, by ich parametry jakościowe były co najmniej takie same jak parametry i cechy produktów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego, Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego produkt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Na potwierdzenie spełniania wymagań, Wykonawca przedłoży na żądanie Zamawiającego specyfikację produktu równoważnego oferowanego przez Wykonawcę, która ma zawierać wyszczególnione cechy charakterystyczne, potwierdzające zgodność oferowanego asortymentu z asortymentem opisanym przez Zamawiającego (skład, wagę, gramaturę itp.).
8. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy zobowiązany będzie przekazać intendentce na adres mailowy podany w umowie, wypełniony formularz cenowy – załącznik nr 1a - w wersji edytowalnej.
9. Ilości i asortyment będą dostarczane w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego.
10. Zlecenia na poszczególne dostawy przekazywane będą telefonicznie lub z wykorzystaniem poczty e-mail.
11. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania oraz wnoszenia artykułów do siedziby Zamawiającego na własny koszt i własnym transportem.
12. Zamawiający będzie mógł również odbierać zamówione wcześniej artykuły własnym transportem w przypadku pilnej potrzeby i niewielkich ilości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 30684,47 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 1.4. MIĘSO1. Przedmiot zamówienia: sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej Nr 1 w Sulechowie przy ul. Styczniowej, z podziałem na zadania:
1.1. warzywa i owoce
1.2. pieczywo
1.3. nabiał
1.4. mięso
1.5. artykuły spożywcze
1.6. mrożonki
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi formularz cenowy - załącznik nr 1a do SWZ – formularze cenowe na zadania znajdują się w poszczególnych zakładkach arkusza kalkulacyjnego.
3. Wykonawca będzie wystawiał faktur za dostarczony asortyment nie częściej niż dwa razy
w miesiącu.
4. Oferowane produkty żywnościowe muszą być dobrej jakości, spełniać parametry jakościowe określone dla danego asortymentu przez PN, spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne oraz posiadać oznaczony odpowiedni dla danego asortymentu termin ważności, zapewniający jego bezpieczne spożycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania dla zaoferowanego asortymentu przedłożenia pisemnego potwierdzenia dopuszczającego dany produkt do obrotu i spożycia, wydanego przez organ uprawniony do kontroli jakości artykułów spożywczych.
5. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony odpowiednim (dostosowanym do asortymentu) środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne, w opakowaniach gwarantujących bezpieczny transport i magazynowanie.
6. Ilości podane w załączniku cenowym są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości żywionych dzieci. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
7. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przedmiotu zamówienia publicznego, w domyśle, wskazaniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych i zastosowanie produktów równoważnych na cały asortyment stanowiący przedmiot zamówienia publicznego, tj. produktów innych producentów niż wymienione w SWZ z zastrzeżeniem, by ich parametry jakościowe były co najmniej takie same jak parametry i cechy produktów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego, Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego produkt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Na potwierdzenie spełniania wymagań, Wykonawca przedłoży na żądanie Zamawiającego specyfikację produktu równoważnego oferowanego przez Wykonawcę, która ma zawierać wyszczególnione cechy charakterystyczne, potwierdzające zgodność oferowanego asortymentu z asortymentem opisanym przez Zamawiającego (skład, wagę, gramaturę itp.).
8. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy zobowiązany będzie przekazać intendentce na adres mailowy podany w umowie, wypełniony formularz cenowy – załącznik nr 1a - w wersji edytowalnej.
9. Ilości i asortyment będą dostarczane w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego.
10. Zlecenia na poszczególne dostawy przekazywane będą telefonicznie lub z wykorzystaniem poczty e-mail.
11. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania oraz wnoszenia artykułów do siedziby Zamawiającego na własny koszt i własnym transportem.
12. Zamawiający będzie mógł również odbierać zamówione wcześniej artykuły własnym transportem w przypadku pilnej potrzeby i niewielkich ilości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 84491,14 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 1.5. ARTYKUŁY SPOŻYWCZE1. Przedmiot zamówienia: sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej Nr 1 w Sulechowie przy ul. Styczniowej, z podziałem na zadania:
1.1. warzywa i owoce
1.2. pieczywo
1.3. nabiał
1.4. mięso
1.5. artykuły spożywcze
1.6. mrożonki
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi formularz cenowy - załącznik nr 1a do SWZ – formularze cenowe na zadania znajdują się w poszczególnych zakładkach arkusza kalkulacyjnego.
3. Wykonawca będzie wystawiał faktur za dostarczony asortyment nie częściej niż dwa razy
w miesiącu.
4. Oferowane produkty żywnościowe muszą być dobrej jakości, spełniać parametry jakościowe określone dla danego asortymentu przez PN, spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne oraz posiadać oznaczony odpowiedni dla danego asortymentu termin ważności, zapewniający jego bezpieczne spożycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania dla zaoferowanego asortymentu przedłożenia pisemnego potwierdzenia dopuszczającego dany produkt do obrotu i spożycia, wydanego przez organ uprawniony do kontroli jakości artykułów spożywczych.
5. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony odpowiednim (dostosowanym do asortymentu) środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne, w opakowaniach gwarantujących bezpieczny transport i magazynowanie.
6. Ilości podane w załączniku cenowym są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości żywionych dzieci. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
7. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przedmiotu zamówienia publicznego, w domyśle, wskazaniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych i zastosowanie produktów równoważnych na cały asortyment stanowiący przedmiot zamówienia publicznego, tj. produktów innych producentów niż wymienione w SWZ z zastrzeżeniem, by ich parametry jakościowe były co najmniej takie same jak parametry i cechy produktów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego, Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego produkt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Na potwierdzenie spełniania wymagań, Wykonawca przedłoży na żądanie Zamawiającego specyfikację produktu równoważnego oferowanego przez Wykonawcę, która ma zawierać wyszczególnione cechy charakterystyczne, potwierdzające zgodność oferowanego asortymentu z asortymentem opisanym przez Zamawiającego (skład, wagę, gramaturę itp.).
8. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy zobowiązany będzie przekazać intendentce na adres mailowy podany w umowie, wypełniony formularz cenowy – załącznik nr 1a - w wersji edytowalnej.
9. Ilości i asortyment będą dostarczane w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego.
10. Zlecenia na poszczególne dostawy przekazywane będą telefonicznie lub z wykorzystaniem poczty e-mail.
11. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania oraz wnoszenia artykułów do siedziby Zamawiającego na własny koszt i własnym transportem.
12. Zamawiający będzie mógł również odbierać zamówione wcześniej artykuły własnym transportem w przypadku pilnej potrzeby i niewielkich ilości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
15411100-3 - Olej roślinny
15612000-1 - Mąka zbożowa lub roślinna i podobne produkty
41110000-3 - Woda pitna
4.5.5.) Wartość części: 29498,75 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 1.6. MROŻONKI1. Przedmiot zamówienia: sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej Nr 1 w Sulechowie przy ul. Styczniowej, z podziałem na zadania:
1.1. warzywa i owoce
1.2. pieczywo
1.3. nabiał
1.4. mięso
1.5. artykuły spożywcze
1.6. mrożonki
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi formularz cenowy - załącznik nr 1a do SWZ – formularze cenowe na zadania znajdują się w poszczególnych zakładkach arkusza kalkulacyjnego.
3. Wykonawca będzie wystawiał faktur za dostarczony asortyment nie częściej niż dwa razy
w miesiącu.
4. Oferowane produkty żywnościowe muszą być dobrej jakości, spełniać parametry jakościowe określone dla danego asortymentu przez PN, spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne oraz posiadać oznaczony odpowiedni dla danego asortymentu termin ważności, zapewniający jego bezpieczne spożycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania dla zaoferowanego asortymentu przedłożenia pisemnego potwierdzenia dopuszczającego dany produkt do obrotu i spożycia, wydanego przez organ uprawniony do kontroli jakości artykułów spożywczych.
5. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony odpowiednim (dostosowanym do asortymentu) środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne, w opakowaniach gwarantujących bezpieczny transport i magazynowanie.
6. Ilości podane w załączniku cenowym są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości żywionych dzieci. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
7. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przedmiotu zamówienia publicznego, w domyśle, wskazaniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych i zastosowanie produktów równoważnych na cały asortyment stanowiący przedmiot zamówienia publicznego, tj. produktów innych producentów niż wymienione w SWZ z zastrzeżeniem, by ich parametry jakościowe były co najmniej takie same jak parametry i cechy produktów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego, Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego produkt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Na potwierdzenie spełniania wymagań, Wykonawca przedłoży na żądanie Zamawiającego specyfikację produktu równoważnego oferowanego przez Wykonawcę, która ma zawierać wyszczególnione cechy charakterystyczne, potwierdzające zgodność oferowanego asortymentu z asortymentem opisanym przez Zamawiającego (skład, wagę, gramaturę itp.).
8. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy zobowiązany będzie przekazać intendentce na adres mailowy podany w umowie, wypełniony formularz cenowy – załącznik nr 1a - w wersji edytowalnej.
9. Ilości i asortyment będą dostarczane w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego.
10. Zlecenia na poszczególne dostawy przekazywane będą telefonicznie lub z wykorzystaniem poczty e-mail.
11. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania oraz wnoszenia artykułów do siedziby Zamawiającego na własny koszt i własnym transportem.
12. Zamawiający będzie mógł również odbierać zamówione wcześniej artykuły własnym transportem w przypadku pilnej potrzeby i niewielkich ilości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03311000-2 - Ryby
4.5.5.) Wartość części: 47003,25 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w zadaniu 1.1. warzywa i owoce zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę 39 719,41 zł brutto (słownie: trzydzieści dziewięć tysięcy siedemset dziewiętnaście złotych 41/100), natomiast oferta z najniższą ceną opiewa na kwotę 56 837,81 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt sześć tysięcy osiemset trzydzieści siedem złotych 81/100).
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie została złożona żadna oferta.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie została złożona żadna oferta.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zadaniu 1.4. mięso Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę 88 715,69 zł brutto (słownie: osiemdziesiąt osiem tysięcy siedemset piętnaście złotych 69/100), natomiast oferta z najniższą ceną opiewa na kwotę 90 658,58 zł brutto (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy sześćset pięćdziesiąt osiem złotych 58/100).
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zadaniu 1.5. artykuły spożywcze Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę 32 358,19 zł brutto (słownie: trzydzieści dwa tysiące trzysta pięćdziesiąt osiem złotych 19/100), natomiast oferta z najniższą ceną opiewa na kwotę 43 127,79 zł brutto (słownie: czterdzieści trzy tysiące sto dwadzieścia siedem złotych 79/100).
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zadaniu 1.6. mrożonki Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę 49 353,41 zł brutto (słownie: czterdzieści dziewięć tysięcy trzysta pięćdziesiąt trzy złote 41/100), natomiast oferta z najniższą ceną opiewa na kwotę 54 983,09 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt cztery tysiące dziewięćset osiemdziesiąt trzy złote 09/100).
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na części dla ZSCKR w Okszowie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r."
- Dostawa ręczników Z-Z, ręczników papierowych, papieru toaletowego, podkładów medycznych papierowych, pokrowców na materace, pokrowców na wózek transportowy do materacy, (...), w podziale na 6 części.
- Zakup z dostawą pomocy dydaktycznych i wyposażenia do 3 przedszkoli na gminy Czernica projekt Rozwój edukacji przedszk. w Czernica, Długołęka, Oleśnica , Sobótka, Wisznia Mała, Zawonia i Żórawina.
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO NR 2 W WARSZAWIE
- Sukcesywne dostawy pieczywa do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu - postępowanie ponowne
- Sukcesywne dostawy artykułów sojowych do jednostek penitencjarnych okręgu lubelskiego.
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.