Ogłoszenie z dnia 2024-05-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00228143/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-01
- 2024/BZP 00248058/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-18
- 2024/BZP 00362066/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Rewitalizacja przestrzeni miejskich w dzielnicach Nowe Miasto, Piaskowa Góra i Podgórze w Wałbrzychu polegająca na utworzeniu terenów zielonych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wałbrzych
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Wałbrzychu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718490
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: plac Magistracki 1
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.walbrzych.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.walbrzych.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,157635,5cd2428ae4e3f3196e314dc9f9cabf5a.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Rewitalizacja przestrzeni miejskich w dzielnicach Nowe Miasto, Piaskowa Góra i Podgórze w Wałbrzychu polegająca na utworzeniu terenów zielonych”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2ec3135-d238-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00328371
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024808/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Rewitalizacja przestrzeni miejskich w dzielnicach Nowe Miasto, Piaskowa Góra i Podgórza w Wałbrzychu Polegająca na utworzeniu terenów zielonych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00228143
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.24.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1: Zagospodarowanie terenu kwartału zabudowy mieszkaniowej przy ulicy Paderewskiego /Chopina/Pl. Powstańców Warszawy z zastosowaniem rozwiązań małej retencji, dz. nr 324/6, 337/1, obr. 21 Nowe Miasto.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących Robót zgodnie z zaświadczeniem o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zgłoszenia budowy lub wykonywania innych robót budowlanych, Dokumentacją projektową, STWiORB, Specyfikacją Warunków Zamówienia, Ofertą Wykonawcy oraz umowami zawartymi przez Zamawiającego z Instytucjami współfinansującymi Zadanie:
a) korektę ukształtowania terenu poprzez wykonanie nowego układu tarasowego oraz rozbiórkę istniejących murów oporowych i wykonanie nowych,
b) wykonanie układu ciągów komunikacyjnych składających się z drogi p.poż z kostki betonowej oraz alejek o nawierzchniach przepuszczalnych – żwirowo – żywicznej oraz wykonanych z kruszywa łamanego,
c) wykonanie placu zabaw – miejsca rekreacji i wypoczynku dla najmłodszych mieszkańców wraz z wyposażeniem,
d) wykonanie miejsca gromadzenia i segregacji odpadów,
e) wykonanie nowych obiektów małej architektury w postaci ławek, koszy na odpadki, stojaków na rowery oraz tablicy z regulaminem,
f) wykonanie oświetlenia w postaci lamp o zasilaniu solarnym wraz z instalacją zasilającą,
g) rozbudowę istniejącej kanalizacji deszczowej poprzez wykonanie przelewów nadmiarowych z obiektów małej retencji do istniejącej sieci kanalizacyjnej,
h) wykonanie obiektów małej retencji: muld retencyjnych oraz ogrodów deszczowych z podłączeniem do kanalizacji deszczowej,
i) nasadzenia małej , średniej oraz wysokiej zieleni,
j) likwidacja przedogródków,
k) wykonanie opaski wzdłuż elewacji o szerokości 0,5 m,
l) montaż ogrodzenia panelowego wraz z bramą i furtką od strony ulicy Paderewskiego oraz ogrodzenie placu zabaw,
m) wykonanie pozostałych robót niewymienionych a wynikających z dokumentacji projektowej.
Przedmiot zamówienia szczegółowo opisują:
a) Umowa,
b) Specyfikacja Warunków Zamówienia (zwana „SWZ”) wraz z ewentualnymi wyjaśnieniami Zamawiającego do SWZ i zmianami SWZ , stanowiąca załącznik nr 1 do Umowy,
c) Dokumentacja projektowa, wykonana przez „KERRIA” Piórkowski Sp.j. z siedzibą przy ul. Żeromskiego 80, 62-600 Koło, stanowiąca załącznik nr 2 do Umowy,
d) STWiORB, stanowiące załącznik nr 3 do Umowy,
e) Oferta Wykonawcy, stanowiąca załącznik nr 4 do Umowy,
f) Tabela elementów rozliczeniowych, stanowiąca załącznik nr 5 do Umowy.
Przedmiar robót przekazywany przez Zamawiającego ma wyłącznie pomocniczy charakter i nie zwalania Wykonawcy z odpowiedzialności za uważne skalkulowanie zaoferowanego wynagrodzenia ryczałtowego na podstawie własnych przedmiarów sporządzonych na podstawie dokumentacji projektowej. Ilość jednostek przedmiarowych podana w Przedmiarze robót przekazanym przez Zamawiającego ma z założenia charakter wyłącznie orientacyjny, zaś Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty danego rodzaju w takiej ilości, w jakiej to się okaże rzeczywiście konieczne, bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 2262007,07 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2: Zagospodarowanie terenu wokół szkoły przy ulicy Dunikowskiego w Wałbrzychu działka ewidencyjna nr 50/5, Obręb nr 6 Piaskowa Góra.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących Robót zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę, Dokumentacją projektową, STWiORB, Specyfikacją Warunków Zamówienia, Ofertą Wykonawcy oraz umowami zawartymi przez Zamawiającego z Instytucjami współfinansującymi Zadanie:
a) rozbiórki przewidziane w projekcie,
b) droga pożarowa – sięgacz,
c) miejsca postojowe,
d) wejścia do budynku sali gimnastycznej,
e) chodniki, ścieżki, dojścia,
f) miejsce na odpady stałe,
g) remont istniejącego placu zabaw,
h) projektowany plac zabaw o nawierzchni poliuretanowej wraz z urządzeniami zabawowymi i naukowo rozwojowymi,
i) plac zabaw o nawierzchni trawiastej,
j) boisko sportowe wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej,
k) elementy małej architektury,
l) pylon reklamowy,
m) ogródek ekologiczny,
n) teren reprezentacyjny,
o) ogrodzenie terenu oraz placu zabaw,
p) wycinka drzew,
q) roboty rozbiórkowe oraz ziemne,
r) nasadzenia nowej roślinności oraz wykonanie nowych trawników,
s) wykonanie kanalizacji deszczowej (drenaż wgłębny oraz kanały deszczowe), odwodnień powierzchniowych i wgłębnych projektowanych boisk sportowych i placu zabaw oraz dachu budynku znajdującego się przy budynku szkoły i odprowadzenie powyższych wód do istniejącej kanalizacji deszczowej poprzez istniejące trzy przyłącza, wymiana istniejącej studni na studnię z kręgów betonowych N 1200, magazynowanie wód deszczowych za pomocą zbiornika retencyjnego złożonego za skrzynek rozsączających,
t) instalacja oświetlenia zewnętrznego, montaż opraw oświetleniowych na elewacji budynku wraz z okablowaniem na dachu budynku, linia kablowa dla potrzeb zasilania pylonu reklamowego , demontaż istniejących słupów oświetleniowych w obrębie działki i ochrona przeciwprzepięciowa oraz przeciwpożarowa,
u) wykonanie pozostałych robót niewymienionych a wynikających z dokumentacji projektowej.
Przedmiot zamówienia szczegółowo opisują:
a) Umowa,
b) Specyfikacja Warunków Zamówienia (zwana „SWZ”) wraz z ewentualnymi wyjaśnieniami Zamawiającego do SWZ i zmianami SWZ , stanowiąca załącznik nr 1 do Umowy,
c) Dokumentacja projektowa, wykonana przez ,,INWESTBUD” Spółką z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ul. Jaworowej 15A, 58-306 Wałbrzych, stanowiąca załącznik nr 2 do Umowy,
d) STWiORB, stanowiące załącznik nr 3 do Umowy,
e) Oferta Wykonawcy, stanowiąca załącznik nr 4 do Umowy,
f) Tabela elementów rozliczeniowych, stanowiąca załącznik nr 5 do Umowy.
Przedmiar robót przekazywany przez Zamawiającego ma wyłącznie pomocniczy charakter i nie zwalania Wykonawcy z odpowiedzialności za uważne skalkulowanie zaoferowanego wynagrodzenia ryczałtowego na podstawie własnych przedmiarów sporządzonych na podstawie dokumentacji projektowej. Ilość jednostek przedmiarowych podana w Przedmiarze robót przekazanym przez Zamawiającego ma z założenia charakter wyłącznie orientacyjny, zaś Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty danego rodzaju w takiej ilości, w jakiej to się okaże rzeczywiście konieczne, bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 2234814,30 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3: Rozbiórka obiektów gminnych i zagospodarowanie terenu przy ulicy Niepodległości 23, 23A i 25 w Wałbrzychu, działka 259/3, 261/1, 261/2 obr. 33 Podgórze.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących Robót zgodnie z decyzją o pozwoleniu na rozbiórkę, dokumentacją projektową, wg wytycznych Zamawiającego stanowiących załącznik nr 3 do Umow, Specyfikacją Warunków Zamówienia, Ofertą Wykonawcy oraz umowami zawartymi przez Zamawiającego z Instytucjami współfinansującymi Zadanie:
a) rozbiórki przewidziane w projekcie,
b) zagospodarowanie terenu polegające na utworzeniu terenów zielonych wg wytycznych Zamawiającego stanowiących załącznik nr 3 do Umowy,
c) wykonanie pozostałych robót niewymienionych a wynikających z dokumentacji projektowej oraz wg wytycznych Zamawiającego stanowiących załącznik nr 3 do Umowy i niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania.
Przedmiot zamówienia szczegółowo opisują:
a) Umowa,
b) Specyfikacja Warunków Zamówienia (zwana „SWZ”) wraz z ewentualnymi wyjaśnieniami Zamawiającego do SWZ i zmianami SWZ , stanowiąca załącznik nr 1 do Umowy,
c) Dokumentacja projektowa, wykonana przez „KONSTRUKCJON” Jacek Stasiak z siedzibą przy ul. Gen. Andersa 15 w Świebodzicach 58-160 oraz Przedsiębiorstwo Usługowo Inżynieryjne „AGRO” Artur Szombara z siedzibą przy ul. Palowieckiej 98 w Bełku 44-230, stanowiąca załącznik nr 2 do Umowy,
d) Wytyczne Zamawiającego dotyczące utworzenia terenów zielonych, stanowiące załącznik nr 3 do Umowy,
e) Oferta Wykonawcy, stanowiąca załącznik nr 4 do Umowy,
f) Tabela elementów rozliczeniowych, stanowiąca załącznik nr 5 do Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 1288754,91 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4: Rozbiórka obiektów gminnych i zagospodarowanie terenu przy ulicy Niepodległości 71 w Wałbrzychu, działka 499/6 obr. 33 Podgórze.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących Robót zgodnie z decyzją o pozwoleniu na rozbiórkę, dokumentacją projektową, wg wytycznych Zamawiającego stanowiących załącznik nr 3 do Umowy, Specyfikacją Warunków Zamówienia, Ofertą Wykonawcy oraz umowami zawartymi przez Zamawiającego z Instytucjami współfinansującymi Zadanie:
a) rozbiórki przewidziane w projekcie,
b) zagospodarowanie terenu polegające na utworzeniu terenów zielonych wg wytycznych Zamawiającego stanowiących załącznik nr 3 do Umowy,
c) wykonanie pozostałych robót niewymienionych a wynikających z dokumentacji projektowej oraz wg wytycznych Zamawiającego stanowiących załącznik nr 3 do Umowy i niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania.
Przedmiot zamówienia szczegółowo opisują:
a) Umowa,
b) Specyfikacja Warunków Zamówienia (zwana „SWZ”) wraz z ewentualnymi wyjaśnieniami Zamawiającego do SWZ i zmianami SWZ , stanowiąca załącznik nr 1 do Umowy,
c) Dokumentacja projektowa, wykonana przez „KONSTRUKCJON” Jacek Stasiak z siedzibą przy ul. Gen. Andersa 15 w Świebodzicach 58-160, stanowiąca załącznik nr 2 do Umowy,
d) Wytyczne Zamawiającego dotyczące utworzenia terenów zielonych, stanowiące załącznik nr 3 do Umowy,
e) Oferta Wykonawcy, stanowiąca załącznik nr 4 do Umowy,
f) Tabela elementów rozliczeniowych, stanowiąca załącznik nr 5 do Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 307057,86 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5: Rozbiórka obiektów gminnych i zagospodarowanie terenu przy ulicy Niepodległości 118 i 124 w Wałbrzychu, działka 10, 13/12 obr. 39 Podgórze.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących Robót zgodnie z decyzją o pozwoleniu na rozbiórkę, dokumentacją projektową, wg wytycznych Zamawiającego stanowiących załącznik nr 3 do Umowy Specyfikacją Warunków Zamówienia, Ofertą Wykonawcy oraz umowami zawartymi przez Zamawiającego z Instytucjami współfinansującymi Zadanie:
a) rozbiórki przewidziane w projekcie,
b) zagospodarowanie terenu polegające na utworzeniu terenów zielonych wg wytycznych Zamawiającego stanowiących załącznik nr 3 do Umowy,
c) wykonanie pozostałych robót niewymienionych a wynikających z dokumentacji projektowej oraz wg wytycznych Zamawiającego stanowiących załącznik nr 3 do Umowy i niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania.
Przedmiot zamówienia szczegółowo opisują:
a) Umowa,
b) Specyfikacja Warunków Zamówienia (zwana „SWZ”) wraz z ewentualnymi wyjaśnieniami Zamawiającego do SWZ i zmianami SWZ , stanowiąca załącznik nr 1 do Umowy,
c) Dokumentacja projektowa, wykonana przez „KONSTRUKCJON” Jacek Stasiak z siedzibą przy ul. Gen. Andersa 15 w Świebodzicach 58-160 oraz Przedsiębiorstwo Usługowo Inżynieryjne „ARGO” Artur Szombara z siedzibą przy ul. Palowieckiej 98 w Bełku 44-230, stanowiąca załącznik nr 2 do Umowy,
d) Wytyczne Zamawiającego dotyczące utworzenia terenów zielonych, stanowiące załącznik nr 3 do Umowy,
e) Oferta Wykonawcy, stanowiąca załącznik nr 4 do Umowy,
f) Tabela elementów rozliczeniowych, stanowiąca załącznik nr 5 do Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 845247,02 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 6: Rozbiórka obiektów gminnych i zagospodarowanie terenu przy ulicy Niepodległości 138 w Wałbrzychu, działka 14/1 obr. 39 Podgórze.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących Robót zgodnie z decyzją o pozwoleniu na rozbiórkę, dokumentacją projektową, wg wytycznych Zamawiającego stanowiących załącznik nr 3 do Umowy Specyfikacją Warunków Zamówienia, Ofertą Wykonawcy oraz umowami zawartymi przez Zamawiającego z Instytucjami współfinansującymi Zadanie:
a) rozbiórki przewidziane w projekcie,
b) zagospodarowanie terenu polegające na utworzeniu terenów zielonych wg wytycznych Zamawiającego stanowiących załącznik nr 3 do Umowy,
c) wykonanie pozostałych robót niewymienionych a wynikających z dokumentacji projektowej oraz wg wytycznych Zamawiającego stanowiących załącznik nr 3 do Umowy i niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania.
Przedmiot zamówienia szczegółowo opisują:
a) Umowa,
b) Specyfikacja Warunków Zamówienia (zwana „SWZ”) wraz z ewentualnymi wyjaśnieniami Zamawiającego do SWZ i zmianami SWZ , stanowiąca załącznik nr 1 do Umowy,
c) Dokumentacja projektowa, wykonana przez Przedsiębiorstwo Usługowo Inżynieryjne „ARGO” Artur Szombara z siedzibą przy ul. Palowieckiej 98 w Bełku 44-230, stanowiąca załącznik nr 2 do Umowy,
d) Wytyczne Zamawiającego dotyczące utworzenia terenów zielonych, stanowiące załącznik nr 3 do Umowy,
e) Oferta Wykonawcy, stanowiąca załącznik nr 4 do Umowy,
f) Tabela elementów rozliczeniowych, stanowiąca załącznik nr 5 do Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 714596,46 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 7: Rozbiórka obiektów gminnych i zagospodarowanie terenu przy ulicy Niepodległości 267 i 269 w Wałbrzychu, działka 226/11, 226/12 obr. 33 Podgórze.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących Robót zgodnie z decyzją o pozwoleniu na rozbiórkę, dokumentacją projektową, wg wytycznych Zamawiającego stanowiących załącznik nr 3 do Umowy Specyfikacją Warunków Zamówienia, Ofertą Wykonawcy oraz umowami zawartymi przez Zamawiającego z Instytucjami współfinansującymi Zadanie:
a) rozbiórki przewidziane w projekcie,
b) zagospodarowanie terenu polegające na utworzeniu terenów zielonych wg wytycznych Zamawiającego stanowiących załącznik nr 3 do Umowy,
c) wykonanie pozostałych robót niewymienionych a wynikających z dokumentacji projektowej oraz wg wytycznych Zamawiającego stanowiących załącznik nr 3 do Umowy i niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania.
Przedmiot zamówienia szczegółowo opisują:
a) Umowa,
b) Specyfikacja Warunków Zamówienia (zwana „SWZ”) wraz z ewentualnymi wyjaśnieniami Zamawiającego do SWZ i zmianami SWZ , stanowiąca załącznik nr 1 do Umowy,
c) Dokumentacja projektowa, wykonana przez Przedsiębiorstwo Usługowo Inżynieryjne „ARGO” Artur Szombara z siedzibą przy ul. Palowieckiej 98 w Bełku 44-230, stanowiąca załącznik nr 2 do Umowy,
d) Wytyczne Zamawiającego dotyczące utworzenia terenów zielonych, stanowiące załącznik nr 3 do Umowy,
e) Oferta Wykonawcy, stanowiąca załącznik nr 4 do Umowy,
f) Tabela elementów rozliczeniowych, stanowiąca załącznik nr 5 do Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 815325,79 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2597090,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3376035,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2597090,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU GAWLIK Paweł Gawlik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6521543491
7.3.3) Ulica: Oświęcimska 25,
7.3.4) Miejscowość: Skidziń
7.3.5) Kod pocztowy: 32-625
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
budowa placu zabaw o nawierzchni bezpiecznej - ALPA CONSULTING Krystyna Gawlik
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "GAWLIK" PAWEŁ GAWLIK
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "GAWLIK" PAWEŁ GAWLIK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2597090,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3063504,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3873096,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3063504,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE „STAŃCZYK” SPÓŁKA JAWNA
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: „OGRODY” GRZEGORZ SZMIDLA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 884-10-08-760
7.3.3) Ulica: Jeleniogórska 52
7.3.4) Miejscowość: Świebodzice
7.3.5) Kod pocztowy: 58-160
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "STAŃCZYK" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "STAŃCZYK" SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3063504,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1188698,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1673103,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1188698,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE „STAŃCZYK” SPÓŁKA JAWNA
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: „OGRODY” GRZEGORZ SZMIDLA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 884-10-08-760
7.3.3) Ulica: Jeleniogórska 52
7.3.4) Miejscowość: Świebodzice
7.3.5) Kod pocztowy: 58-160
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "STAŃCZYK" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "STAŃCZYK" SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1188698,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 261589,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 497179,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 261589,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Krystian Koziarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8862302482
7.3.3) Ulica: Witków 130a
7.3.4) Miejscowość: Czarny Bór
7.3.5) Kod pocztowy: 58-379
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Transportowe Krystian Koziarczyk
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Transportowe Krystian Koziarczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 261589,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 816988,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18270906,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 816988,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-BUDOWLANE ROBERT ZIMNY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 886-001-72-11
7.3.3) Ulica: Sportowa 12
7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych
7.3.5) Kod pocztowy: 58-305
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-BUDOWLANE ROBERT ZIMNY
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-BUDOWLANE ROBERT ZIMNY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 816988,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 498750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1370079,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 498750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Krystian Koziarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8862302482
7.3.3) Ulica: Witków 130a
7.3.4) Miejscowość: Czarny Bór
7.3.5) Kod pocztowy: 58-379
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Transportowe Krystian Koziarczyk
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Transportowe Krystian Koziarczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 498750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 733389,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1427028,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 733389,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE „STAŃCZYK” SPÓŁKA JAWNA
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: „OGRODY” GRZEGORZ SZMIDLA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 884-10-08-760
7.3.3) Ulica: Jeleniogórska 52
7.3.4) Miejscowość: Świebodzice
7.3.5) Kod pocztowy: 58-160
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "STAŃCZYK" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "STAŃCZYK" SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 733389,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- "Przebudowa i termomodernizacja budynku przy ul. Armii Krajowej 5 w Wałbrzychu wraz z zagospodarowaniem terenu"
- "Ochrona budynku Dworca Szczawienko przy ul. Stacyjnej 1 w Wałbrzychu"
- Utrzymanie zieleni wysokiej na terenach stanowiących własność Gminy Wałbrzych - zadanie I (II)
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości terenu przy siedzibie Zamawiającego oraz sprzątania pomieszczeń biurowych wraz z dostawą środków czystości w siedzibie DWUP , z podziałem na 2 części.
- Sporządzenie programu prac konserwatorskich i wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich stropu drewnianego w salonie włoskim w Zamku Książ w Wałbrzychu
- Sporządzenie programu prac konserwatorskich i wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich żyrandoli w Sali Maksymiliana Zamku Książ
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ulicy Bugaja w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Budowa boiska piłkarskiego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 5 w Opolu
- Budowa ulic na terenie miasta Iława
- SZP/242-237/2024 Częściowy remont i konserwacja elewacji zachodniej budynku Politechniki Wrocławskiej w Jeleniej Górze przy pl. Piastowskim 25
- Budowa budynku kształcenia praktycznego dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Zagórowie - roboty budowlane
- "Budowa Klubu Dziecięcego w Rogóźnie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.