eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PopielówDostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu grantowego "Cyfrowa Gmina - Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR"



Ogłoszenie z dnia 2022-09-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina – Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POPIELÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413225

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Opolska 13

1.5.2.) Miejscowość: Popielów

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-090

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 4275822

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@popielow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.popielow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.popielow.pl/193/110/przetargi.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina – Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-271e3599-e700-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00328386

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006437/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina – Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020, Oś Priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU, działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR. Umowa nr 2053/2022

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00199099/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BOS.271.10.2022.BK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 290433,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina – Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie sprzętu komputerowego spełniającego warunki minimalne określone w Załączniku nr 1 do SWZ w ilości:
 Laptopy – 143 szt.
4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ (zestawienie asortymentu) – ilości, parametry, wymagania i wyposażenie dla każdego produktu, a także w załączniku nr 2 do SWZ (projekt umowy). Uwaga: zasady odbioru i weryfikacji prawidłowości realizacji dostawy z wymaganiami umowy zawarto w projekcie umowy.
4.3. Informacje/Wymagania dodatkowe:
1) Wszystkie zaoferowane przez Wykonawcę produkty (w tym oprogramowanie) muszą być w 100 % fabrycznie nowe (tzn. nieużywane przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy), bez wad ukrytych, konstrukcyjnych, materiałowych i prawnych oraz zgodne z obowiązującymi normami i przepisami; Zamawiający nie dopuszcza sprzętu poleasingowego;
2) Dostarczane produkty (w tym oprogramowanie) muszą być nieuszkodzone i nieobciążone prawami osób trzecich,
3) Wykonawca zapewni, że oferowane przez niego produkty (użyte materiały/urządzenia) nie mają usterek konstrukcyjnych, materiałowych, prawnych lub wynikających z błędów technologicznych i zapewniają bezpieczne i/lub bezawaryjne użytkowanie,
4) W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca przekaże dokumenty niezbędne do podstawowej eksploatacji/użytkowania:
a) karty gwarancyjne (jeżeli takie są),
b) instrukcje obsługi i dokumentację techniczną oferowanego sprzętu w języku polskim, jeśli są one udostępniane przez producenta w formie elektronicznej – przekaże adresy stron WWW, pod którymi można je pobrać;
5) Dostarczony sprzęt musi zawierać komplet dokumentacji technicznej (koniecznie deklarację zgodności CE z odpowiednią dyrektywą, pod którą sprzęt podlega),
6) Wykonawca jest obowiązany do dostarczenia oświadczenia potwierdzającego, iż oferowana licencja systemu operacyjnego laptopów pochodzi z legalnego źródła (najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu zamówienia),
7) Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia weryfikacji oryginalności dostarczonych programów komputerowych u Producenta oprogramowania w przypadku wystąpienia wątpliwości co do jego legalności,
8) Wykonawca, po uzgodnieniu terminu dostawy z przedstawicielem Zamawiającego (wskazanym w umowie), dostarczy komplet produktów pod adres wskazany w Załączniku nr 1 do SWZ – koszty transportu zostaną wliczone w cenę oferty,
9) Wykonawca odpowiada za należyte zabezpieczenie wszystkich dostarczanych produktów przed zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie transportu,
10) Odbiór/ przekazanie przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie podpisanego protokołu zdawczo-odbiorczego przygotowanego przez Zamawiającego;

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48620000-0 - Systemy operacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 304289,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 393290,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 321878,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NBIT JAROSŁAW JENCZMIONKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312681102

7.3.3) Ulica: Plebańska 3/8

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 321878,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.