Ogłoszenie z dnia 2024-05-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00229860/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-04
- 2024/BZP 00230354/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-04
- 2024/BZP 00239920/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Rewitalizacja zabytkowej Alei Lipowej w Czesławicach w Gminie Nałęczów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Nałęczów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020032
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipowa 3
1.5.2.) Miejscowość: Nałęczów
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-150
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@naleczow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://naleczow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-24c32858-da12-11ee-8305-7e4937eb936d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewitalizacja zabytkowej Alei Lipowej w Czesławicach w Gminie Nałęczów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24c32858-da12-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00328397
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00011158/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Rewitalizacja zabytkowej Alei Lipowej w Czesławicach w Gminie Nałęczów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00229860
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.4.2024/P
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Rewitalizacja zabytkowej Alei Lipowej w Czesławicach w Gminie Nałęczów”.
2. Zespół pałacowo-parkowy w Czesławicach wraz z tzw. aleją lipową jest wpisany do rejestru zabytków Województwa Lubelskiego pod nr A/727. Długość alei lipowej z zabytkowym drzewostanem to ok. 300 mb.
Wzdłuż alei występuje ponad 70 drzew, z czego większość stanowi lipa. Inne gatunki to m.in. klon, jesion, topola, świerk. Stan zdrowotny większości jest bardzo zły. Wieloletnie zaniedbania doprowadziły do degradacji drzew oraz ich otoczenia. Powstanie licznych dziupli i ubytków wewnątrz pni powoduje wyłamywanie się gałęzi i konarów, co stanowi duże zagrożenie dla korzystających z ciągu komunikacyjnego. Na mechaniczne osłabienie drzew wskazuje obecność grzybów, które są szkodliwe dla roślin i powodują stosunkowo szybkie osłabienie i rozkład drewna przez co zwiększa się prawdopodobieństwo rozłamania, złamania konarów bądź wykrotów np. przy silnych wiatrach. Drzewa są zasiedlone przez owady drążące drewno, co również obniża ich żywotność i odporność na warunki atmosferyczne. Liczne drzewa były cięte lub uszkadzane jednostronnie od strony jezdni, co spowodowało utratę naturalnej statyki i jest to kolejny czynnik zwiększający ryzyko złamania lub wykrotu. Wiele drzew ma odspojoną korowinę, ubytki powierzchniowe, wadliwe i słabe rozgałęzienia, wewnętrzne wypróchnienia i zgnilizny.
Planowane prace będą miały na celu poprawę kondycji drzewostanu, zabiegi pielęgnacyjne pozwolą zminimalizować niebezpieczeństwo wynikające z możliwości wywrotu, złomu pni lub gałęzi drzew. Zostaną wykonane cięcia sanitarne, cięcia korygujące koronę, cięcia wycofujące zgodnie z opracowanym programem gospodarki drzewostanem. Zabiegi będą wykonane z poszanowaniem zasad arborystyki, ochrony konserwatorskiej. Podjęcie prac rewitalizacyjnych ma na celu wypełnienie obowiązku wynikającego z ustawy o ochronie przyrody oraz ustawy ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, które służą ochronie dziedzictwa narodowego, w tym także w zakresie zieleni zabytkowej.
3. Zgodnie z opracowanym Programem Gospodarki Drzewostanem, prace mogą być realizowane w trakcie okresu lęgowego ptaków pod warunkiem akceptacji ornitologa sprawującego nadzór.
4. Zakres prac obejmuje m.in:
a) konserwację i stałą obserwację dotyczącą stanu zachowania drzew, w czasie trwania umowy,
b) usunięcie drzew zamierających,
c) zabiegi pielęgnacyjne w koronach drzew zgodnie opracowanym programem gospodarki drzewostanem w tym usunięcie wykazanego posuszu,
d) nasadzenia zastępcze oraz nasadzenia uzupełniające, zgodnie opracowanym programem gospodarki drzewostanem oraz decyzjami LWKZ,
e) frezowaniu karp korzeniowych po usuniętych drzewach,
f) uporządkowanie terenu po zakończeniu prac w tym usunięcie
i zagospodarowanie powstałych odpadów.
g) dostawę i montaż lampy solarnej – 1 szt.
- słup minimum 5 metrów długości + fundament
- akumulator minimum 1 szt., minimum 100 Ah,
- moc panelu minimum 120 W,
- moc oprawy minimum 3500 lumenów,
- ochrona minimum IP65,
- żywotność diod LED min. 50.000 godzin,
- moduł z możliwością zaprogramowania,
- należy dostarczyć deklarację CE producenta na zgodność z obowiązującymi normami oraz kartę katalogową,
- słup i ramiona zabezpieczone galwanicznie,
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94014,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94014,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma usługowa "Wiewiórka" Dariusz Chotyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 911309330
7.3.3) Ulica: Słone 2
7.3.4) Miejscowość: Brześć Kujawski
7.3.5) Kod pocztowy: 87-880
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWA "WIEWIÓRKA" DARIUSZ CHOTYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWA "WIEWIÓRKA" DARIUSZ CHOTYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94014,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI NAŁĘCZÓW
- Termomodernizacja części mieszkalnej budynku szkoły w Sadurkach
- ,,Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola im. Adama Żeromskiego w Nałęczowie w 2025 roku''
więcej: przetargi NAŁĘCZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Pielęgnacja, konserwacja i utrzymanie zieleni, ścieżek spacerowych oraz terenów osiedli i parkingów w mieście Chodzieży w 2025 roku"
- Utrzymanie zieleni oraz czystości i porządku na terenie Gminy Żyraków w 2025r.
- Świadczenie usług w zakresie wykonywania wycinki drzew i krzewów, pielęgnacji i nasadzeń drzew
- Pielęgnacją i konserwacją zieleni w mieście Sanoku w roku 2025
- Pielęgnacja drzew przydrożnych na terenie RDW Kościan DW 432
- Pozyskanie i zrywka drewna oraz zabiegi pielęgnacyjne i zabezpieczające w lasach mienia Gminy Oleszyce.
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.