Ogłoszenie z dnia 2024-05-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00234097/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie prac remontowo-konserwacyjnych w drewnianym budynku świetlicy wiejskiej w Ponurzycy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CELESTYNÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268965
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Regucka 3
1.5.2.) Miejscowość: Celestynów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-430
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.michalska@celestow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.celestynow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie prac remontowo-konserwacyjnych w drewnianym budynku świetlicy wiejskiej w Ponurzycy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c0b7dfc-dbb6-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00328399
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054078/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Remont budynku świetlicy wiejskiej w Ponurzycy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00234097
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIZPiFZ.271.14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 postępowania: Prace remontowo-konserwacyjne pomieszczeń, montaż elementów wentylacji grawitacyjnej, montaż ogrzewania w budynku świetlicy wiejskiej w Ponurzycy1. Przedmiotem zamówienia są prace remontowo-konserwacyjne pomieszczeń, montaż elementów wentylacji grawitacyjnej oraz ogrzewania w budynku świetlicy wiejskiej w Ponurzycy dz. nr ew. 1004/1, gm. Celestynów.
2. Przedmiot zamówienia dofinansowany jest w ramach programu wsparcia „Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2023” nr W/UMWM-UU/UM/RW/4078/2023 z dnia 21.06.2023 r.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki wykonania, sposób płatności oraz pozostałe elementy realizacji przedmiotu zamówienia opisane są w projektowanych postanowieniach umowy oraz dokumentacji projektowej, STWiO i przedmiarze robót. Przedmiar robót stanowi element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia. W przypadku rozbieżności wielkości i rodzaju robót pomiędzy dokumentacją projektową i przedmiarem robót należy te dokumenty traktować jako wzajemnie uzupełniające się.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 116298,73 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 postępowania: Prace konserwacyjne - wymiana okien i drzwi balkonowych w budynku świetlicy wiejskiej w Ponurzycy1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana okien i drzwi balkonowych w budynku świetlicy wiejskiej w Ponurzycy dz. nr ew. 1004/1.
2. Wymiana okien dotyczy części okien w budynku świetlicy wiejskiej tj. w 7 pomieszczeniach na parterze (tj. pomieszczenia: korytarz, nr 1, nr. 3, nr 4, nr 5, ŁAZ/WC, kuchnia) oraz okien w pomieszczeniach piętra, w tym drzwi balkonowych w ilości łącznej 12 sztuk.
3. Wartość współczynnika przenikania dla okna wynosi co najmniej Umax = 1.6W/m²K. Słupki stałe. Ramy okienne pomalowane na kolor biały, okucia obwiedniowe, rozwierne
i rozwierno-uchykne. Szprosy przyszybowe naklejane. Podane wymiary okien
są przykładowe - wymiary Wykonawca powinien zweryfikować w trakcie wizji lokalnej.
4. W dokumentacji projektowej remontu zamieszczono zdjęcie poglądowe. W celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia wykonawca powinien przeprowadzić wizję w terenie.
5. Montaż okien nastąpi w drewnianym budynku w istniejących drewnianych "skrzynkach" okien. Okna należy zamontować wraz z uszczelnieniem, mocowanie według systemowych rozwiązań dostawcy okien. Okna powinny być wyposażone we wszystkie niezbędne systemy w celu właściwego ich użytkowania.
6. Przedmiot zamówienia dofinansowany jest w ramach programu wsparcia „Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2023” nr W/UMWM-UU/UM/RW/4078/2023 z dnia 21.06.2023 r.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki wykonania, sposób płatności oraz pozostałe elementy realizacji przedmiotu zamówienia opisane są w projektowanych postanowieniach umowy oraz dokumentacji projektowej, STWiO i przedmiarze robót. Przedmiar robót stanowi element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia.
W przypadku rozbieżności wielkości i rodzaju robót pomiędzy dokumentacją projektową i przedmiarem robót należy te dokumenty traktować jako wzajemnie uzupełniające się.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.5.5.) Wartość części: 67799,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 postępowania: Prace konserwacyjne – malowanie dachu na budynku świetlicy wiejskiej w Ponurzycy1. Przedmiotem zamówienia jest malowanie dachu budynku świetlicy wiejskiej w Ponurzycy dz. nr ew. 1004/1.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Mycie całej powierzchni dachu oraz obróbek blacharskich z użyciem myjki ciśnieniowej z zastosowaniem detergentów (odtłuszczanie) – powierzchnia 500 m²;
2) Malowanie powierzchni pokrycia dachowego wraz z dostępnymi obróbkami blacharskimi (bez obróbek pasa „podrynnowego”) wraz z zastosowaniem warstwy podkładowej - powierzchnia 500 m². Kolor ciemny brąz - odcień do uzgodnienia z Zamawiającym.
3. Przedmiot zamówienia dofinansowany jest w ramach programu wsparcia „Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2023” nr W/UMWM-UU/UM/RW/4078/2023 z dnia 21.06.2023 r.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki wykonania, sposób płatności oraz pozostałe elementy realizacji przedmiotu zamówienia opisane są w projektowanych postanowieniach umowy oraz dokumentacji projektowej, STWiO i przedmiarze robót. Przedmiar robót stanowi element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia.
W przypadku rozbieżności wielkości i rodzaju robót pomiędzy dokumentacją projektową i przedmiarem robót należy te dokumenty traktować jako wzajemnie uzupełniające się.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów
4.5.5.) Wartość części: 22960 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115852,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 233700 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115852,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: La Belle Maison Michał Kunatkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132293413
7.3.3) Ulica: ul. Wiślana 26c
7.3.4) Miejscowość: Karczew
7.3.5) Kod pocztowy: 05-480
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
La Belle Maison Michał Kunatkowski
jakie przetargi wygrała firma
La Belle Maison Michał Kunatkowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115852,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-20Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66854,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71340 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66854,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: La Belle Maison Michał Kunatkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132293413
7.3.3) Ulica: ul. Wiślana 26c
7.3.4) Miejscowość: Karczew
7.3.5) Kod pocztowy: 05-480
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
La Belle Maison Michał Kunatkowski
jakie przetargi wygrała firma
La Belle Maison Michał Kunatkowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66854,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-20Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
1. Uzasadnienie prawne:
1) Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 8) w zw. z art. 224 ust. 6 ustawy Pzp Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia,
2) Zgodnie z art. art. 255 pkt 3) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
2. Odrzucone zostały oferty złożone przez:
1) Zamawiający zawiadamia o odrzuceniu oferty złożonej przez La Belle Maison Michał Kunatkowski z siedzibą ul. Wiślana 26c, 05-480 Karczew. - brak złożenia wyjaśnień dot. rażąco niskiej ceny
2) Zamawiający zawiadamia o odrzuceniu oferty złożonej przez Arbolife Mateusz Gołębiewski z siedzibą Bielawy 24W, 63-322 Gołuchów - oferta nie została podpisana elektronicznie .
INNE PRZETARGI CELESTYNÓW
- OBSŁUGA I KONSERWACJA CENTRALNYCH STACJI PODCIŚNIENIOWYCH I TŁOCZNYCH WRAZ Z SIECIĄ KANALIZACYJNĄ NA TERENIE GMINY CELESTYNÓW w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Celestynowie
- BIEŻĄCA OBSŁUGA I KONSERWACJA STACJI UZDATNIANIA WODY WRAZ Z ISTNIEJĄCĄ SIECIĄ WODOCIĄGOWĄ NA TERENIE GMINY CELESTYNÓW w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Publicznej Szkoły Podstawowej im. Batalionu "Zośka" w Celestynowie
więcej: przetargi CELESTYNÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remont toalety na I piętrze w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Wejherowie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Żukowie
- Utrzymanie w gotowości technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
- "Przebudowa wraz z rozbudową i wyposażeniem w bazę dydaktyczną budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie"
- Remont pustostanu lokalu mieszkalnego nr 69 w budynku przy ul. Brackiej 18 w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.