Ogłoszenie z dnia 2022-09-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00267949/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, montaż i uruchomienie elektronicznych depozytorów kluczy -
w budynku Oddziału ZUS w Bielsku-Białej przy ul. Traugutta 2 a.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Bielsko-Biała
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600070
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krasińskiego 34, 36
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-350
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zap_bielsko-biala@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://portal.smartpzp.pl/zus1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, montaż i uruchomienie elektronicznych depozytorów kluczy -w budynku Oddziału ZUS w Bielsku-Białej przy ul. Traugutta 2 a.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d27eb11c-07fa-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00328535
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00249763/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zakup i montaż depozytorów kluczy O/Bielsko-Biała ul. Traugutta 2a
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00267949/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 020000.271.3.2022.ZAP-3
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 135615,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie elektronicznych depozytorów kluczy -
5 kompletnych urządzeń wraz z oprogramowaniem, do przechowywania, identyfikacji i automatycznego wydawania i zdawania kluczy w budynku Oddziału ZUS w Bielsku-Białej przy ul. Traugutta 2a.
1. Dostawa łącznie 5 kompletnych fabrycznie nowych, bez śladów wcześniejszego eksploatowania, elektronicznych depozytorów kluczy wraz z sterowaniem /oprogramowaniem do zarządzania kluczami:
a) depozytory kluczy z zamontowanymi gniazdami do deponowania kluczy kodowanych, zwanych brelokami,
b) minimalna Ilość gniazd na breloki w poszczególnych depozytorach, zgodnie z tabelą nr 1.
2. Dostawa minimum łącznie:
a) 160 szt. podstawowych kluczy kodowych (breloków),
b) 10 szt. breloków zapasowych wraz z kompletem ringów (uchwytów/obręczy/linek), które muszą być identyczne jak breloki podstawowe (nie wymaga się żeby breloki zapasowe miały dedykowane miejsce w depozytorze),
c) 25 szt. stalowych ringów zapasowych (uchwytów/obręczy/linek);
3. Montaż depozytorów kluczy.
4. Wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej.
5. Konfiguracja zainstalowanego oprogramowania w depozytorach kluczy.
6. Po zakończeniu instalacji depozytorów przeprowadzenie szkolenia wybranych pracowników Zamawiającego.
7. Wykonywanie w okresie gwarancji bezpłatnych przeglądów depozytorów, usuwanie awarii systemu oraz bezpłatna aktualizacja (upgrade) oprogramowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44421721-7 - Kasety depozytowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113762,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118203,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113762,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Protector Polska Jacek Bartkowiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 320 975 722
7.3.3) Ulica: Jagiellońska 67, wejście D
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-382
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PROTECTOR POLSKA JACEK BARTKOWIAK
jakie przetargi wygrała firma
PROTECTOR POLSKA JACEK BARTKOWIAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113762,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 46 dni
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego w Bielsku-Białej w latach 2025 - 2026
- Sprzątanie filii Książnicy Beskidzkiej w roku 2025.
- SPRAWOWANIE OPIEKI LEKARSKO-WETERYNARYJNEJ I OBSŁUGI MEDYCZNEJ ZWIERZĄT W MIEJSKIM SCHRONISKU DLA BEZDOMNYCH ZWIERZĄT W BIELSKU BIAŁEJ - DWIE CZĘŚCI POSTĘPOWANIA
- "Wykonywanie oraz dostawa druków do Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej w 2025 roku"
- Modernizacja instalacji oświetlenia boiska i trybun Stadionu Miejskiego w Bielsku - Białej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa boiska piłkarskiego (...)- w systemie zaprojektuj i buduj.
- Ochrona fizyczna budynku głównego Książnicy Beskidzkiej oraz dozór obiektów Książnicy Beskidzkiej na rok 2025.
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.