Og³oszenie z dnia 2024-05-17
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00339410/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-27
- 2024/BZP 00365564/01 - Wynik z dnia 2024-06-13
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury sportowej i spo³ecznej na terenie gminy ¯ukowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA ¯UKOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647386
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ¯UKOWICE 148
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¯ukowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-231
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-g³ogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 76 831 42 41
1.5.8.) Numer faksu: 76 831 41 49
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@zukowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.zukowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury sportowej i spo³ecznej na terenie gminy ¯ukowice
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-411e93d8-141b-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00328558
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00036056/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.4 Modernizacja infrastruktury sportowej i spo³ecznej na terenie gminy ¯ukowice
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://zukowice.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: ¦rodkiem komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu którego zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami jest platforma (Marketplanet): https://zukowice.ezamawiajacy.pl. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem zamawiaj±cy i wykonawcy pos³uguj± siê nr sprawy: RGNiO¦.271.3.2024.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne sporz±dzenia, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zosta³y w instrukcji dla wykonawcy dostêpnej na platformie.
Sposób sporz±dzenia oraz sposób przekazywania ofert, o¶wiadczeñ, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych, oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych, wymagania techniczne i organizacyjne u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej s³u¿±ce do odbioru dokumentów elektronicznych jak równie¿ sposób ich sporz±dzenia okre¶la Rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2020 poz. 2452).
Ofertê i o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej zgodnie z art. 63 ust. 1 ustawy Pzp.
W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna ni¿ oferta wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem platformy (Marketplanet) https://zukowice.ezamawiajacy.pl.
Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ, wnioski, informacje, sk³adane s± przez wykonawcê za po¶rednictwem platformy (Marketplanet) https://zukowice.ezamawiajacy.pl.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://zukowice.ezamawiajacy.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
-administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina ¯ukowice, ¯ukowice 148; 67-231 ¯ukowice, kontakt: tel. 076 831 42 41, email: gmina@zukowice.pl;
- inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie ¯ukowice jest Pan Tomasz Wadas kontakt: tel. 509 737 586 iodo@zukowice.pl.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RGNiO¦.271.3.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja infrastruktury sportowej i spo³ecznej na terenie gminy ¯ukowice”. Inwestycja jest objêta dofinansowaniem z Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych Nr Edycja8/2023/3124/PolskiLad.
Na przedmiot zamówienia sk³adaj± siê poni¿sze zakresy prac (robót):
1. PRZEBUDOWA BUDYNKU ¦WIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWO¦CI K£ODA
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku ¶wietlicy wiejskiej w m. K³oda na dz. nr 257, obrêb K³oda, gm. ¯ukowice.
Zakres prac obejmuje kompleksowy remont budynku polegaj±cy m. in.: na remoncie elewacji budynku oraz pomieszczeñ wewn±trz budynku. W zakres prac bêdzie wchodziæ równie¿ miejscowe prze³o¿enie i uzupe³nienie uszkodzonego pokrycia dachowego, monta¿ instalacji fotowoltaicznej, pompy ciep³a, wymiany istniej±cej stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie nowych instalacji wod-kan, elektrycznej kanalizacji i wentylacji.
2. PRZEBUDOWA BUDYNKU ¦WIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWO¦I DOBRZEJOWICE
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku ¶wietlicy wiejskiej w m. Dobrzejowice na dz. nr 59/1, obrêb Dobrzejowice, gm. ¯ukowice.
Zakres prac obejmuje kompleksowy remont budynku polegaj±cy m. in.: na remoncie elewacji budynku oraz pomieszczeñ wewn±trz budynku. W zakres prac bêdzie wchodziæ równie¿ monta¿ instalacji fotowoltaicznej, wymiana istniej±cej stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie nowych instalacji wod-kan i elektrycznej.
3. ZAGOSPODAROWANIE TERENU W MIEJSCOWO¦CI KROMOLIN – II ETAP
Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu przestrzeni publicznej w m. Kromolin na dz. nr 544/14, 533/5, 544, obrêb Kromolin, gm. ¯ukowice.
Zakres prac obejmuje min. budowê wiaty drewnianej, wykonanie ¶cie¿ek, monta¿ obiektów ma³ej architektury, remont k³adki nad rowem przydro¿nym oraz zmianê lokalizacji urz±dzeñ zabawowych wraz ze zmian± ogrodzenia placu zabaw.
Uwagi dodatkowe: Za³±czona dokumentacja obejmuje swym zakresem ca³e zagospodarowanie terenu przestrzeni publicznej w m. Kromolin. Wskazuje siê, i¿ przedmiotem zamówienia objêty jest wy³±cznie zakres okre¶lony w przedmiarze robót, wobec czego Wykonawca w kosztorysie ofertowym powinien odnie¶æ siê jedynie do tego zakresu.
WA¯NE!
Zamawiaj±cy wymaga, aby realizacja zadania nast±pi³a w nieprzekraczaj±cym terminie: od 01.09.2024 r. do 30.11.2024 r.
4. REMONT NAWIERZCHNI NA DZ. NR 228/1, OBRÊB NIELUBIA
Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni asfaltowej przy Szkole Podstawowej w miejscowo¶ci Nielubia na dz. nr 228/1, obrêb Nielubia, gm. ¯ukowice.
Zakres robót budowlanych obejmuje m. in.: rozbiórkê istniej±cej nawierzchni asfaltowo – bitumicznej, wymianê istniej±cej instalacji kanalizacji deszczowej, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej szarej na podsypce piaskowo-cementowej, monta¿ obrze¿y betonowych oraz monta¿ gier terenowych z masy termoplastycznej.
W ramach zadania nale¿y wykonaæ nasadzenia drzew.
WA¯NE!
Zamawiaj±cy wymaga, aby realizacja zadania nast±pi³a w terminie: od 20.06.2025 r. do 31.08.2025 r.
5. REMONT NAWIERZCHNI NA DZ. NR 320/6, OBRÊB BRZEG G£OGOWSKI
Przedmiotem zamówienia jest remont istniej±cej nawierzchni bitumicznej przy Szkole Podstawowej
w miejscowo¶ci Brzeg G³ogowski na dz. nr 320/6, obrêb Brzeg G³ogowski, gm. ¯ukowice.
Zakres robót budowlanych obejmuje m. in. rozbiórkê istniej±cej nawierzchni bitumicznej, wykonanie korytowania, wykonanie podbudowy, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej w kolorze szarym, monta¿ obrze¿y oraz monta¿ gier terenowych z mas termoplastycznych.
WA¯NE!
Zamawiaj±cy wymaga, aby realizacja zadania nast±pi³a w terminie: od 20.06.2025 r do 31.08.2025 r.
Uwagi dodatkowe: Za³±czona dokumentacja obejmuje swym zakresem ca³e zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej w m. Brzeg G³ogowski. Wskazuje siê, i¿ przedmiotem zamówienia objête s± wy³±cznie prace zwi±zane z remontem istniej±cej nawierzchni bitumicznej.
Wykonawca w kosztorysie ofertowym powinien odnie¶æ siê jedynie do zakresu okre¶lonego w przedmiarze robót.
6. ROZBUDOWA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W SZKOLE PODSTAWOWEJ W ZAKRESIE BUDOWY INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ
Przedmiotem zamówienia jest budowa instalacji fotowoltaicznej na terenie Szko³y Podstawowej w Brzegu G³ogowskim na dz. nr 320/6, obrêb Brzeg G³ogowski, gm. ¯ukowice.
Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególno¶ci przygotowanie terenu pod inwestycjê, monta¿ konstrukcji wsporczej, monta¿ paneli fotowoltaicznych, monta¿ urz±dzeñ rozdzielczych AC, D i falownika, monta¿ kabli i oprzewodowania.
7. TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU URZÊDU GMINY ¯UKOWICE
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji czê¶ci budynku Urzêdu Gminy ¯ukowice
na dz. nr 502/1, obrêb ¯ukowice, gm. ¯ukowice.
Zakres prac swoim zakresem obejmuje dwa etapy remontu budynku Urzêdu Gminy tj. etap I polegaj±cy na termomodernizacji Urzêdu Gminy ¯ukowice 148A obejmuj±cy ca³o¶æ ¶cian zewnêtrznych, od poziomu opaski odwadniaj±cej do poziomu gzymsu dachowego. Prace swym zakresem obejmuj± równie¿ docieplenie dachu wraz z wykonaniem nowego pokrycia papowego z papy termozgrzewalnej. Prace obejmuj± równie¿ wymianê stolarki okiennej i drzwiowej.
Etap II polega na dociepleniu ¶ciany zachodniej budynku Urzêdu Gminy ¯ukowice 148A oraz wymianê stolarki okiennej.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45500000-2 - Wynajem maszyn i urz±dzeñ wraz z obs³ug± operatorsk± do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz in¿ynierii wodnej i l±dowej
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urz±dzeñ rozdzielczych
45316000-5 - Instalowanie systemów o¶wietleniowych i sygnalizacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331110-0 - Instalowanie kot³ów
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
45255600-5 - Roboty w zakresie k³adzenia rur w kanalizacji
71250000-5 - Us³ugi architektoniczne, in¿ynieryjne i pomiarowe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45324000-4 - Roboty w zakresie ok³adziny tynkowej
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ¶cie¿ek pieszych
45212224-2 - Roboty budowlane zwi±zane ze stadionami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: dodatkowa gwaranacja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – zamawiaj±cy nie okre¶la tego warunku;
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów – zamawiaj±cy nie okre¶la tego warunku;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – wykonawca winien wykazaæ, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie mniejsz± ni¿ 2.000.000,00 z³;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – warunek ten bêdzie spe³niony przez Wykonawcê, który:
a) wyka¿e siê do¶wiadczeniem polegaj±cym na wykonaniu w okresie ostatnich piêciu lat, a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych odpowiadaj±cych przedmiotowi zamówienia, tj.:
- wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone co najmniej 2 zamówienia w zakresie rozbudowy b±d¼ przebudowy b±d¼ budowy obiektu u¿yteczno¶ci publicznej o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 1.000.000,00 z³ ka¿da. Aby spe³niæ ten wymóg, prace, na które Oferent powo³uje siê, musz± byæ ukoñczone w ca³o¶ci.
- wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone co najmniej 2 zamówienia w zakresie zagospodarowania przestrzeni publicznej o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 500.000,00 z³ ka¿da. Aby spe³niæ ten wymóg, prace, na które Oferent powo³uje siê, musz± byæ ukoñczone w ca³o¶ci.
W przypadku, je¿eli warto¶æ zamówienia wyra¿ona zosta³a w umowie w walucie obcej – równowarto¶æ tej kwoty w z³ brutto wg ¶redniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o wykonanie zamówienia.
b) wyka¿e, ¿e w okresie realizacji zamówienia bêdzie dysponowa³ osobami posiadaj±cymi uprawnienia i kwalifikacje w celu wykonania zamówienia minimum:
- 1 osoba na stanowisku kierownika budowy posiadaj±ca odpowiednie uprawnienia zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2023 r. poz. 682 ze zm.) w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi, z do¶wiadczeniem na stanowisku kierownika robót.
- 1 osoba na stanowisku kierownika robót bran¿y sanitarnej posiadaj±ca odpowiednie uprawnienia zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2023 r. poz. 682 ze zm.) w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi, z do¶wiadczeniem na stanowisku kierownika robót.
- 1 osoba na stanowisku kierownika robót bran¿y elektrycznej posiadaj±ca odpowiednie uprawnienia zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2023 r. poz. 682 ze zm.) w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi, z do¶wiadczeniem na stanowisku kierownika robót lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, wystarczaj±ce do realizacji przedmiotu zamówienia.
UWAGA: W ka¿dym przypadku pod pojêciem obiektu u¿yteczno¶ci publicznej Zamawiaj±cy rozumie budynek s³u¿±cy celom administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwo¶ci, mieszkalnym, kultury, kultu religijnego, o¶wiaty, szkolnictwa wy¿szego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki spo³ecznej i socjalnej, obs³ugi bankowej, handlu, gastronomii, us³ug, turystyki, sportu, obs³ugi pasa¿erów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym lub wodnym, poczty lub telekomunikacji oraz o charakterze biurowym i socjalnym oraz innym podobnym celom lub o funkcji mieszanej zawieraj±cej powy¿ej okre¶lone funkcje.
Ilekroæ Zamawiaj±cy wymaga okre¶lonych uprawnieñ na podstawie aktualnie obowi±zuj±cej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane, rozumie przez to równie¿ odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub pañstw cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania okre¶lonych zawodów regulowanych lub okre¶lonych dzia³alno¶ci, je¿eli te kwalifikacje zosta³y uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia:
1. O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2024 r. poz. 594), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (zgodnie z za³±cznikiem do SWZ).
2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy P.z.p., sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
3. O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ustawy Prawo zamówieñ publicznych w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego POTWIERDZAJ¡CE BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA Z POSTÊPOWANIA
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu:
1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich miejsca wykonania, rodzaju wykonanych robót, daty zakoñczenia robót i zlecaj±cych, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (zgodnie z za³±cznikiem do SWZ);
2. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich do¶wiadczenia zawodowego, numeru uprawnieñ, (zgodnie z za³±cznikiem do SWZ);
3. Op³acon± polisê - a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie stawia wymogu z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Formularz ofertowy, stanowi±cy za³±cznik do SWZ.2. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, tj. o niepodleganiu wykluczeniu/spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu (wg. wzoru stanowi±cego do SWZ).
3. Pe³nomocnictwo podmiotów wystêpuj±cych wspólnie (je¶li dotyczy).
4. Pe³nomocnictwo dla osoby/osób podpisuj±cej/podpisuj±cych ofertê i o¶wiadczenia (je¿eli uprawnienie tej/tych osoby/osób nie wynika z innych dokumentów do³±czonych do oferty).
5. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Sk³adaj±c ofertê ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 47.000,00 z³.2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2024 r. poz. 419).
W przypadku wnoszenia wadium w formie innej ni¿ pieni±dz, wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upowa¿nionych do jego wystawienia (wystawców dokumentu) w formacie umo¿liwiaj±cym Zamawiaj±cemu odczyt dokumentu (Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci z³o¿enia dokumentu wadium np. w formacie xml). Wadium musi zostaæ przes³ane do Zamawiaj±cego przed terminem sk³adania ofert. Wadium mo¿e byæ przes³ane wraz z ofert± (skompresowane do jednego pliku).
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o którym mowa w ust. 3 sk³ada ka¿dy z wykonawców. W przypadku polegania przez wykonawcê na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, wykonawca przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem o którym mowa w ust. 3, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany w umowie bêd± mog³y nast±piæ w ni¿ej wymienionych przypadkach:1) Zmiany Kierownika Budowy, Inspektora Nadzoru lub innego kluczowego specjalisty w nastêpuj±cych przypadkach:
a) ¶mierci, choroby lub zdarzeñ losowych,
b) w przypadku rezygnacji z pe³nionej funkcji,
c) nie wywi±zywania siê z obowi±zków wynikaj±cych z umowy,
2) Zmiana terminu wykonania Przedmiotu Umowy mo¿e nast±piæ o czas opó¼nienia Zamawiaj±cego w wykonywaniu jego obowi±zków wynikaj±cych z Umowy, je¿eli takie opó¼nienie jest lub bêdzie mia³o to wp³yw na wykonanie przedmiotu umowy w wykonaniu nastêpuj±cych zobowi±zañ:
a) przekazania terenu budowy,
b) przekazania dokumentacji budowy (pozwolenia na budowê, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, innych wymaganych przepisami, do których Zamawiaj±cy by³ zobowi±zany),
c) przekazania dokumentów zamiennych budowy lub usuniêcia wad w dostarczanej Dokumentacji Projektowej,
d) zmiany terminu dokonania prób koñcowych i wniosków o dokonanie prób dodatkowych nieobjêtych umow±,
e) zmiany terminu dokonania odbiorów przewidzianych w Umowie,
f) wstrzymania robót przez Zamawiaj±cego.
3) Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opó¼nienia, je¿eli takie opó¼nienie jest lub bêdzie mia³o wp³yw na wykonanie Przedmiotu Umowy w przypadku zawieszenia robót przez Organy Nadzoru Budowlanego z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy.
4) Zmiana terminu wykonania tj. rozpoczêcia i zakoñczenia Przedmiotu Umowy, gdy zaistnieje inna, niemo¿liwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczno¶æ prawna, ekonomiczna, finansowa lub techniczna, skutkuj±ca brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania umowy, zgodnie z SWZ.
5) Zmiana terminu wykonania, ilo¶ci robót i warto¶ci Przedmiotu Umowy, w przypadku konieczno¶ci wykonania ewentualnych robót zamiennych, lub dodatkowych.
6) Je¿eli powstan± okoliczno¶ci bêd±ce nastêpstwem dzia³ania organów administracji, w szczególno¶ci przekroczenie zakre¶lonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleñ itp.
7) Je¿eli powstanie konieczno¶æ zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych/technologicznych ni¿ wskazane w Dokumentacji Projektowej w szczególno¶ci:
a) w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy,
b) w przypadku konieczno¶ci zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ
technicznych/technologicznych ni¿ wskazane w Dokumentacji Projektowej w sytuacji, je¿eli rozwi±zania te bêd± mia³y znacz±cy wp³yw na obni¿enie kosztów eksploatacji, poprawy bezpieczeñstwa, które ze wzglêdu na postêp technicznotechnologiczny nie by³y znane w okresie opracowywania Dokumentacji Projektowej,
c) konieczno¶ci zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa.
8) Zaistnieje kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami – w takim przypadku zmiany w Umowie zostan± ograniczone do zmian koniecznych powoduj±cych unikniêcie kolizji, a wynagrodzenie zostanie ustalone z zachowaniem zasady opisanej w SWZ i ofercie Wykonawcy.
9) W przypadku uzasadnionej rezygnacji z wykonania czê¶ci robót budowlanych w wyniku zmian wprowadzonych do dokumentacji.
10) W przypadku wstrzymania robót przez Inspektora Nadzoru ze wzglêdu na warunki atmosferyczne.
11) Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany umowy ze wzglêdu na ograniczenia i nakazy spowodowane epidemi± koronawirusa w przypadkach i na zasadach okre¶lonych w obowi±zuj±cych przepisach, a w szczególno¶ci w ustawie z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U z 2024 r., poz.340).
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-06-04 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: przy u¿yciu platformy https://zukowice.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-04 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-07-03
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodoci±gowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Modernizacja tarasu SP ZOZ w Na³êczowie
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Paw³owie
- "Dostawa i monta¿ instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Pora¿yn i kancelarii le¶nictw wraz z infrastruktur± towarzysz±c±".
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pe³ni±cego funkcjê Domu Kultury w Gminie ¿abia Wola
- "Utworzenie ¿³obka w miejscowo¶ci Gnojno"
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.