Ogłoszenie z dnia 2022-09-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00291699/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-04
- 2022/BZP 00294022/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa komputerów przenośnych z systemem operacyjnym oraz torbą, w ramach projektu pn. „WŁOCŁAWEK –MIASTO NOWYCH MOŻLIWOŚCI. Tutaj mieszkam, pracuję, inwestuję i tu wypoczywam”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Włocławek - Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005871024
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ogniowa 8/10
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 54 423 23 26
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@mopr.wloclawek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mopr.wloclawek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/5d3e7f52-1824-4129-83dc-ce9cf3250c061.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa komputerów przenośnych z systemem operacyjnym oraz torbą, w ramach projektu pn. „WŁOCŁAWEK –MIASTO NOWYCH MOŻLIWOŚCI. Tutaj mieszkam, pracuję, inwestuję i tu wypoczywam”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f637acd-13cd-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00328616
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037971/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup i dostawa komputerów przenośnych z systemem operacyjnym oraz torbą w ramach projektu pn. "WŁOCŁAWEK - MIASTO NOWYCH MOŻLIWOŚCI. Tutaj mieszkam, pracuję, inwestuję i tu wypoczywam"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„WŁOCŁAWEK –MIASTO NOWYCH MOŻLIWOŚCI. Tutaj mieszkam, pracuję, inwestuję i tu wypoczywam”, finansowany ze środków Mechanizmu Finansowanego EOG 2014 – 2021”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00291699/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOPR.AO.A.261.36.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 152185,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostarczone laptopy w ilości 25 szt., systemy operacyjne ( w każdym laptopie) oraz torby na laptopa (25 sztuk) muszą spełniać wartości minimalne wymagane przez Zamawiającego, wymienione w opisie przedmiotu oferty Wykonawcy, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.Zastosowanie - Możliwość instalowania i poprawnego działania oprogramowania biurowego. Laptopy będą wykorzystywane przez pracowników socjalnych do przeprowadzania wywiadów środowiskowych z podopiecznymi w terenie. Dot. to takich aplikacji jak Pomost STD, czy Mouse.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48620000-0 - Systemy operacyjne
30237270-2 - Torby na komputery przenośne
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 54351,92 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostarczone laptopy w ilości 25 szt., systemy operacyjne (w każdym laptopie) oraz torby na laptopa (25 sztuk) muszą spełniać wartości minimalne wymagane przez Zamawiającego, wymienione w opisie przedmiotu oferty Wykonawcy, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.Zastosowanie - Możliwość instalowania i poprawnego działania oprogramowania biurowego. Laptopy będą wykorzystywane przez pracowników socjalnych do przeprowadzania wywiadów środowiskowych z podopiecznymi w terenie. Dot. to takich aplikacji jak Pomost STD, czy Mouse.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48620000-0 - Systemy operacyjne
30237270-2 - Torby na komputery przenośne
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 54351,92 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostarczone laptopy w ilości 20 szt., systemy operacyjne (w każdym laptopie) oraz torby na laptopa (20 sztuk) muszą spełniać wartości minimalne wymagane przez Zamawiającego, wymienione w opisie przedmiotu oferty Wykonawcy, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.Zastosowanie - Możliwość instalowania i poprawnego działania oprogramowania biurowego. Laptopy będą wykorzystywane przez pracowników socjalnych do przeprowadzania wywiadów środowiskowych z podopiecznymi w terenie. Dot. to takich aplikacji jak Pomost STD, czy Mouse.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48620000-0 - Systemy operacyjne
30237270-2 - Torby na komputery przenośne
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 43481,53 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części I postępowania zostały złożone 2 oferty. Obie oferty zostają odrzucone:
Oferta złożona przez:
AT Computers Plus Bartłomiej Mroczkowski, ul. Kostrzewskiego 16, 62-010 Pobiedziska
i
AT Computers Jakub Mroczkowski, ul. Kostrzewskiego 16, 62-010 Pobiedziska
Wykonawca nie złożył na wezwanie Zamawiającego brakujących przedmiotowych środków dowodowych, t.j.:
a) Deklaracji zgodności CE lub certyfikat CE, potwierdzający, iż zaoferowane przez Wykonawcę komputery przenośne spełniają wymogi dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, które obowiązują w Unii Europejskiej, z tłumaczeniem na język polski.
b) Potwierdzenia spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych, w postaci oświadczenia producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Energii S.A., zawartych w dokumencie „Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych”, pkt 3.4.2.1: dokument z grudnia 2006),w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram, z tłumaczeniem na język polski.
tym samym nie potwierdził, iż oferowane produkty spełniają wymagania zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Oferta Wykonawcy zostaje odrzucona, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 uPzp.
Oferta złożona przez:
IT Marzena Ciesielska, ul. Łyskowskiego 19c/33, 87-100 Toruń
Wykonawca zaproponował laptopa, który nie spełnia wymagań zamawiającego, określonych w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający żądał, aby czas pracy baterii w laptopie wynosił min. 8 godzin bez funkcji oszczędzania energii – potwierdzone w dokumentacji i w praktyce. Wykonawca wskazał w opisie przedmiotu oferty Wykonawcy czas pracy minimum 5 godzin z zaoferowanej baterii bez funkcji oszczędzania energii. Oferta Wykonawcy zostaje odrzucona, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 uPzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części II postępowania zostały złożone 3 oferty. Wszystkie oferty zostają odrzucone:
Oferta złożona przez:
AT Computers Plus Bartłomiej Mroczkowski, ul. Kostrzewskiego 16, 62-010 Pobiedziska
i
AT Computers Jakub Mroczkowski, ul. Kostrzewskiego 16, 62-010 Pobiedziska
Wykonawca nie złożył na wezwanie Zamawiającego brakujących przedmiotowych środków dowodowych, t.j.:
a) Deklaracji zgodności CE lub certyfikat CE, potwierdzający, iż zaoferowane przez Wykonawcę komputery przenośne spełniają wymogi dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, które obowiązują w Unii Europejskiej, z tłumaczeniem na język polski.
b) Potwierdzenia spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych, w postaci oświadczenia producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Energii S.A., zawartych w dokumencie „Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych”, pkt 3.4.2.1: dokument z grudnia 2006),w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram, z tłumaczeniem na język polski.
tym samym nie potwierdził, iż oferowane produkty spełniają wymagania zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Oferta Wykonawcy zostaje odrzucona, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 uPzp.
Oferta złożona przez:
IT Marzena Ciesielska, ul. Łyskowskiego 19c/33, 87-100 Toruń
Wykonawca zaproponował laptopa, który nie spełnia wymagań zamawiającego, określonych w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający żądał, aby czas pracy baterii w laptopie wynosił min. 8 godzin bez funkcji oszczędzania energii – potwierdzone w dokumentacji i w praktyce. Wykonawca wskazał w opisie przedmiotu oferty Wykonawcy czas pracy minimum 5 godzin z zaoferowanej baterii bez funkcji oszczędzania energii. Oferta Wykonawcy zostaje odrzucona, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 uPzp.
Oferta złożona przez:
Nbit Jarosław Jenczmionka Sp. z o.o., ul. Plebańska 3/8, 44-100 Gliwice
Wykonawca nie złożył na wezwanie Zamawiającego brakujących przedmiotowych środków dowodowych, t.j.:
a) Deklaracji zgodności CE lub certyfikat CE, potwierdzający, iż zaoferowane przez Wykonawcę komputery przenośne spełniają wymogi dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, które obowiązują w Unii Europejskiej, z tłumaczeniem na język polski.
b) Potwierdzenia spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych, w postaci oświadczenia producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Energii S.A., zawartych w dokumencie „Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych”, pkt 3.4.2.1: dokument z grudnia 2006),w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram, z tłumaczeniem na język polski.
tym samym nie potwierdził, iż oferowane produkty spełniają wymagania zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Oferta Wykonawcy zostaje odrzucona, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 uPzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części III postępowania zostały złożone 2 oferty. Obie oferty zostają odrzucone:
Oferta złożona przez:
AT Computers Plus Bartłomiej Mroczkowski, ul. Kostrzewskiego 16, 62-010 Pobiedziska
i
AT Computers Jakub Mroczkowski, ul. Kostrzewskiego 16, 62-010 Pobiedziska
Wykonawca nie złożył na wezwanie Zamawiającego brakujących przedmiotowych środków dowodowych, t.j.:
a) Deklaracji zgodności CE lub certyfikat CE, potwierdzający, iż zaoferowane przez Wykonawcę komputery przenośne spełniają wymogi dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, które obowiązują w Unii Europejskiej, z tłumaczeniem na język polski.
b) Potwierdzenia spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych, w postaci oświadczenia producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Energii S.A., zawartych w dokumencie „Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych”, pkt 3.4.2.1: dokument z grudnia 2006),w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram, z tłumaczeniem na język polski.
tym samym nie potwierdził, iż oferowane produkty spełniają wymagania zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Oferta Wykonawcy zostaje odrzucona, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 uPzp.
Oferta złożona przez:
IT Marzena Ciesielska, ul. Łyskowskiego 19c/33, 87-100 Toruń
Wykonawca zaproponował laptopa, który nie spełnia wymagań zamawiającego, określonych w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający żądał, aby czas pracy baterii w laptopie wynosił min. 8 godzin bez funkcji oszczędzania energii – potwierdzone w dokumentacji i w praktyce. Wykonawca wskazał w opisie przedmiotu oferty Wykonawcy czas pracy minimum 5 godzin z zaoferowanej baterii bez funkcji oszczędzania energii. Oferta Wykonawcy zostaje odrzucona, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 uPzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Ochrona fizyczna mienia obiektów Muzeum Ziemi Kujawskiej i Dobrzyńskiej we Włocławku w 2025 r.
- Opracowanie dokumentacji dla zadania pn.: Budowa trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu we Włocławku przy ulicy Cienistej
- Budowa alejek na Cmentarzu Komunalnym we Włocławku przy Al. Chopina 3/5 - etap IV
- "Świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej osób, obiektu i mienia Centrum Kultury "Browar B" przy ul. Łęgskiej 28 we Włocławku."
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY KUCHNI GŁÓWNEJ
- Sukcesywna detaliczna dostawa paliw płynnych dla samochodów służbowych i sprzętu
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Zakup sprzętu oraz licencji na oprogramowanie w ramach zadania Cyberbezpieczny Samorząd - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojna, realizowanego w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzenia wielofunkcyjnego i drukarki 3D.
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Dostawa komputerów stacjonarnych i laptopów dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Białołęka m.st. Warszawy oraz szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy w 2024 r
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.