Ogłoszenie z dnia 2021-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00269971/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
1) przebudowa drogi gminnej nr 100717C - ul. Lampkowskiego w Grębocinie,
2) przebudowa drogi gminnej nr 100837C - ul. Piastów w Złotorii
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBICZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118715
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Toruńska 21
1.5.2.) Miejscowość: Lubicz Dolny
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-162
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lubicz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubicz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-80f2d6c7-46c6-11ec-8c2d-66c2f1230e9c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
1) przebudowa drogi gminnej nr 100717C - ul. Lampkowskiego w Grębocinie,2) przebudowa drogi gminnej nr 100837C - ul. Piastów w Złotorii
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80f2d6c7-46c6-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00328619
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007465/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Przebudowa ul. Lampkowskiego w Grębocinie, ul. Piastów w Złotorii
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00269971/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ORG.271.14.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa ul. Lampkowskiego w miejscowości Grębocin, gmina Lubicz na odcinku od Strugi Toruńskiej do ulicy Nad Strugą o długości 132 m.Przedmiot zadania polega na wykonaniu dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz
z wszelkimi niezbędnymi uzgodnieniami i uzyskanie decyzji zezwolenie na realizację inwestycji drogowej oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych.
1. Dokumentację projektowo – kosztorysową należy wykonać w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy.
1) w ramach dokumentacji projektowo – kosztorysowej wykonawca przygotuje dokumentację projektową, zgodnie z poniższym zestawieniem i uzyska decyzję zezwolenie na realizację inwestycji drogowej (ZRID).
2) w ramach prac projektowych wykonawca dodatkowo:
a) uzyska i zaktualizuje mapy geodezyjne do celów projektowych (w przypadku zgłoszenia aktualnych map),
b) uzyska opinię Z.U.D.P.,
c) przedstawi sposoby usunięcia kolizji, w przypadku ich wystąpienia z istniejącą infrastrukturą podziemną.
3) wykonawca przedłoży Zamawiającemu propozycję rozwiązań rozbudowy ul. Lampkowskiego, celem uzyskania pozytywnej opinii.
4) Po zatwierdzeniu dokumentacji projektowej Wykonawca:
a) opracuje plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ),
b) wykonana roboty budowlane w oparciu o opracowaną dokumentację,
c) zapewni obsługę geodezyjną przed, w trakcie i po zakończeniu robót budowlanych,
d) przeprowadzi wymagane próby i badania.
5) w ramach wykonywania prac budowlanych wykonawca, na podstawie opracowanej
i uzgodnionej w/w dokumentacji projektowej:
• opracuje harmonogram realizacji prac,
• wykona roboty budowlane na podstawie powyższych projektów, po wytyczeniu trasy przez uprawnionego geodetę,
• w przypadku ich występowania, odtworzy trawniki i tereny zielone, przylegające do miejsc prowadzenia robót drogowych,
• uporządkuje obszar przyległy do terenu prowadzonych robót,
• wykonana obmiary ilości zrealizowanych robót,
• sporządzi geodezyjną inwentaryzację powykonawczą,
• przeprowadzi wymagane badania i pomiary kontrolne zgodnie z wymogami STWIORB; wyniki badań przekaże do akceptacji Zamawiającego,
• przygotuje rozliczenie końcowe i sporządzi operat kolaudacyjny w ilości 1 egz., zawierający protokół przekazania terenu budowy, protokoły robót zanikających, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdania techniczne, oświadczenie kierownika budowy, zgodnie z art. 57 ust. 1 pkt 2 i ust 1a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.), inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, dokumentację projektową z naniesionymi zmianami powstałymi podczas robót budowlanych.
6) w ramach nadzoru autorskiego Wykonawca:
a) przeprowadzi czynności nadzoru autorskiego określone w art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.),
b) wyjaśni wątpliwości dotyczące rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji,
c) uzupełni szczegóły dokumentacji projektowej oraz wyjaśni wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji inwestycji,
d) zapewni ścisłą współpracę ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego,
e) wykona czynności związane ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego,
• przeprowadzi bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych,
• na każde wezwanie Zamawiającego przybędzie w ustalone miejsce, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji.
Szczegółowy opis zawarty jest w Programie Funkcjonalno Użytkowym, stanowiącym załącznik do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 194512,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa ul. Piastów w miejscowości Złotoria, gmina Lubicz na odcinku od ul. Pomorskiej do ulicy Jagiellonów o łącznej długości 608 m. Przedmiot zadania składa się z dwóch etapów.Etap I
• wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z wszelkimi niezbędnymi uzgodnieniami i dokonanie skutecznego zgłoszenia w Starostwie Powiatowym, na odcinku od km 0+000 do km 0+226 (od ul. Pomorskiej do ul. Leśnej)
• wykonanie na jej podstawie robót budowlanych
Etap II
• wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z wszelkimi niezbędnymi uzgodnieniami i uzyskanie decyzji zezwolenie na realizację inwestycji drogowej na odcinku od km 0+226 do km 0+608 (od ul. Leśnej do ul. Jagiellonów)
1) dokumentację projektowo – kosztorysową należy wykonać w oparciu o niniejszy program funkcjonalno-użytkowy.
2) w ramach dokumentacji projektowo – kosztorysowej wykonawca przygotuje dokumentację projektową, zgodnie z poniższym zestawieniem i dokona skutecznego zgłoszenia w Starostwie Powiatowym dla odcinka określonego jako etap I oraz przygotuje dokumentację projektową, zgodnie z poniższym zestawieniem i uzyska decyzję zezwolenie na realizację inwestycji drogowej (ZRID) dla odcinka określonego jako etap II.
3) w ramach prac projektowych wykonawca dodatkowo:
a) uzyska i zaktualizuje mapy geodezyjne do celów projektowych (w przypadku zgłoszenia aktualnych map),
b) uzyska opinię Z.U.D.P.,
c) przedstawi sposoby usunięcia kolizji, w przypadku ich wystąpienia z istniejącą infrastrukturą podziemną.
4) wykonawca przedłoży Zamawiającemu propozycję rozwiązań przebudowy i rozbudowy ul. Piastów
na przedmiotowych odcinkach, celem uzyskania pozytywnej opinii.
5) po zatwierdzeniu dokumentacji projektowej na odcinku określonym w PF-U jako etap I, Wykonawca:
a) opracuje plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ),
b) wykonana roboty budowlane w oparciu o opracowaną dokumentację,
c) zapewni obsługę geodezyjną przed, w trakcie i po zakończeniu robót budowlanych,
d) przeprowadzi wymagane próby i badania.
6) w ramach wykonywania prac budowlanych (dotyczy etapu I) Wykonawca, na podstawie opracowanej i uzgodnionej w/w dokumentacji projektowej:
• opracuje harmonogram realizacji prac,
• wykona roboty budowlane na podstawie powyższych projektów, po wytyczeniu trasy przez uprawnionego geodetę,
• w przypadku ich występowania, odtworzy trawniki i tereny zielone, przylegające do miejsc prowadzenia robót drogowych,
• uporządkuje obszar przyległy do terenu prowadzonych robót,
• wykonana obmiary ilości zrealizowanych robót,
• sporządzi geodezyjną inwentaryzację powykonawczą,
• przeprowadzi wymagane badania i pomiary kontrolne zgodnie z wymogami STWIORB; wyniki badań przekaże do akceptacji Zamawiającego,
• przygotuje rozliczenie końcowe i sporządzi operat kolaudacyjny w ilości 1 egz., zawierający protokół przekazania terenu budowy, protokoły robót zanikających, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdania techniczne, oświadczenie kierownika budowy, zgodnie z art. 57 ust. 1 pkt 2 i ust 1a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.), inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, dokumentację projektową z naniesionymi zmianami powstałymi podczas robót budowlanych.
7) w ramach nadzoru autorskiego Wykonawca:
a) przeprowadzi czynności nadzoru autorskiego określone w art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.),
b) wyjaśni wątpliwości dotyczące rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji,
c) uzupełni szczegóły dokumentacji projektowej oraz wyjaśni wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji inwestycji,
d) zapewni ścisłą współpracę ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego,
e) wykona czynności związane ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego,
• przeprowadzi bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych,
• na każde wezwanie Zamawiającego przybędzie w ustalone miejsce, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji.
Szczegółowy opis zawarty jest w Programie Funkcjonalno Użytkowym, stanowiącym załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 357643,09 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 237033,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239227,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 237033,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transbruk Barczyńscy Sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792671670
7.3.3) Ulica: Wojewódzka 3a
7.3.4) Miejscowość: Pigża
7.3.5) Kod pocztowy: 87-152
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRANSBRUK BARCZYŃSCY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
TRANSBRUK BARCZYŃSCY SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 237033,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 383199,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 383199,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 383199,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transbruk Barczyńscy Sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792671670
7.3.3) Ulica: Wojewódzka 3A
7.3.4) Miejscowość: Pigża
7.3.5) Kod pocztowy: 87-152
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRANSBRUK BARCZYŃSCY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
TRANSBRUK BARCZYŃSCY SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 383199,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7,12 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Aktualizacja i adaptacja posiadanej dokumentacji projektowej dla nowego zamierzenia inwestycyjnego pn. "Budowa budynków mieszkalnych, wielorodzinnych w Goleniowie przy ul. Wytwórczej - etap III i IV"
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- Przebudowa drogi gminnej relacji Klichy - Burchaty - Burchaty Kolonia
- Oczyszczanie miasta Chełmży
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Przebudowa drogi gminnej nr 160051K Sokołowice Stara Wieś w miejscowości Sokołowice w km 0+000-0+398
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.