eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z remontem pomieszczeń sanitarnych w Szkole Podstawowej nr 387 przy ul. Kasprzaka 1/3 w Warszawie - numer postępowania: 18/ZP/24.



Ogłoszenie z dnia 2024-05-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z remontem pomieszczeń sanitarnych w Szkole Podstawowej nr 387 przy ul. Kasprzaka 1/3 w Warszawie – numer postępowania: 18/ZP/24.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola

1.3.) Oddział zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000184

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. "Solidarności" 90

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-003

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wola.zzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z remontem pomieszczeń sanitarnych w Szkole Podstawowej nr 387 przy ul. Kasprzaka 1/3 w Warszawie – numer postępowania: 18/ZP/24.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b4db7d3-e524-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00328696

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00575135/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.24 Wymiana instalacji wodno- kanalizacyjnej wraz z remontem pomieszczeń sanitarnych w Szkole Podstawowej nr 387 przy ul. Kasprzaka 1/3

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00251321

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 18/ZP/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2044308,94 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 894280,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących w szczególności, wymiany: instalacji kanalizacji, instalacji wody zimnej bytowo-gospodarczej, ciepłej i cyrkulacji, instalacji wodociągowej przeciwpożarowej z montażem i zasileniem elektrycznym zestawu pompowego wraz z wykończeniem poinstalacyjnym pomieszczeń, w budynku Szkoły Podstawowej nr 387 przy ul. Kasprzaka 1/3 w Warszawie.
2) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót sanitarnych i ogólnobudowlanych poinstalacyjnych, w szczególności:
a) wykonanie robót rozbiórkowych przewidujące remont poinstalacyjny pomieszczeń, z wywozem gruzu i złomu,
b) wykonanie przebić przez ściany i stropy oraz wykuć bruzd pod instalacje, z montażem kołnierzy ogniochronnych,
c) wymianę instalacji kanalizacyjnej z urządzeniami (umywalki, zlewozmywaki, miski klozetowe, pisuary, czyszczaki, zawory napowietrzające, wpusty ściekowe),
d) wymianę instalacji wodociągowej zasilającej budynek w wodę z montażem zestawu pompowego,
e) wymianę instalacji wodociągowej wody zimnej bytowo-gospodarczej, wody ciepłej i cyrkulacji z armaturą (zawory: kulowe, zwrotne antyskażeniowe, termostatyczne, zaporowe, czerpalne oraz filtry osadnikowe, zasuwy, przepustnice, baterie: umywalkowe, natryskowe i zlewozmywakowe),
f) wymianę instalacji wodociągowej przeciwpożarowej (piony, podejścia pod hydranty),
g) wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej zestaw pompowy,
h) wymianę opraw oświetleniowych, wyłączników i gniazda w remontowanych pomieszczeniach,
i) wykonanie próby szczelności instalacji wodociągowej i próby wydajności hydrantów oraz badań i pomiarów instalacji elektrycznej,
j) zamurowanie i zabetonowanie bruzd w ścianach i otworów w ścianach i stropach, po wykonaniu instalacji,
k) wykonanie izolacji rur,
l) wykonanie remontu poinstalacyjnego pomieszczeń (uzupełnienie tynków na ścianach i sufitach, wymiana: posadzek i okładzin ściennych z płytek, stolarki drzwiowej, podokienników, kratek wentylacyjnych),
m) wykonanie obudów instalacji wodno-kanalizacyjnej płytami gipsowo-kartonowymi na rusztach metalowych z montażem drzwiczek rewizyjnych,
n) malowanie ścian, sufitów, obudów instalacyjnych, lamperii na ścianach, stolarki okiennej, powierzchni metalowych, rur oraz krat okiennych.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania, dot. wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określają:
a) dokumentacja projektowa:
- Projekt techniczny i wykonawczy wymiany instalacji kanalizacji,
- Projekt techniczny i wykonawczy wymiany instalacji wody zimnej bytowo-gospodarczej, ciepłej i cyrkulacji,
- Projekt techniczny i wykonawczy instalacji wodociągowej przeciwpożarowej – branża sanitarna,
- Projekt techniczny i wykonawczy instalacji wodociągowej przeciwpożarowej – branża elektryczna,
- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
- Przedmiar robót służący do celów informacyjnych.
ww. dokumentacja projektowa stanowi załącznik nr 10 do SWZ,
b) projektowane postanowienia umowy, zwane dalej także wzorem umowy - stanowiące załącznik nr 6 do SWZ.
Powyższa dokumentacja zawiera również wymianę instalacji wodnej w części mieszkalnej oraz wykonanie podejść wodno-kanalizacyjnych wraz z urządzeniami w pracowni chemicznej, jednak roboty te nie są objęte niniejszym zamówieniem i nie będą wykonywane w ramach udzielanego zamówienia. Robót tych nie należy wyceniać i uwzględniać w cenie oferty.
Z uwagi na powyższe zakres ten nie został uwzględniony w przedmiarze robót.
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż skrzynki hydrantowe wraz z zaworami wymienione zostały w 2017 r., w związku z tym nie podlegają wymianie w ramach udzielanego zamówienia.
4) Zamawiający informuje, że nie przewiduje się wyłączenia z funkcjonowania czynnego obiektu Szkoły Podstawowej nr 387 oprócz dwóch miesięcy wakacji (lipiec i sierpień). Organizacja robót musi uwzględniać specyfikę obiektu, wynikające stąd ograniczenia i nie może zakłócać pracy placówki. Szczególną dbałość należy zachować na ciągach komunikacyjnych oraz obszarze przyległym do prowadzonych robót, które muszą być zachowane w czystości.
5) Przed rozpoczęciem prac należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu oraz Użytkownikowi (Dyrektor placówki) plan organizacji robót zapewniający najmniejszą uciążliwość dla placówki.
6) Informacja o podziale/braku podziału zamówienia na części.
Zamawiający dokonał podziału zamówienia związanego z wykonaniem robót budowlanych w obiekcie: Szkoła Podstawowa nr 387 przy ul. Kasprzaka 1/3 na części, z których każda stanowi przedmiot oddzielnego postępowania. Niniejsze postępowanie dotyczy jednej z ww. części zamówienia.
7) Zgodnie z treścią § 3 ust. 2 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 800.000,00 zł (słownie: osiemset tysięcy zł 00/100), przez cały okres trwania umowy, która obejmować będzie jego odpowiedzialność kontraktową jak i deliktową.
8) Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie udzielanego zamówienia kwotę brutto 1.099.964,46 zł.
9) Gwarancja. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy.
Wykonawca może zaproponować wydłużenie okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia do 60 miesięcy. Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz Rozdział XIV SWZ.
10) Zamawiający nie wymaga odbycia wizji lokalnej.
11) Podwykonawcy: wszelkie regulacje i wymagania dotyczące podwykonawstwa, Zamawiający zawarł we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45410000-4 - Tynkowanie

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1089000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3924590,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1089000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAROSŁAW SZAWCOW ARSAN

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5241038159

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1089000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.