eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka"Dostawa zespołu agregatu pompowego do podsadzki hydraulicznej"



Ogłoszenie z dnia 2023-07-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa zespołu agregatu pompowego do podsadzki hydraulicznej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Górnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa zespołu agregatu pompowego do podsadzki hydraulicznej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12a55286-09bc-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00328706

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00259361

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KSW/2023/EZM/73

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia.
1.1 Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż z dostarczeniem przez Wykonawcę za wynagrodzeniem agregatu pompowego przeznaczonego do hydrotransportu mieszaniny podsadzkowej piaskowo – solankowej (materiały abrazyjne) z uszczelnieniem dynamicznym FDS z cieczą wspomagającą w wersji z silnikiem umieszczonym za pompą w jej osi wraz ze sprzęgłem, osłoną i podstawą (ramą) całego zespołu pompowego zwanego dalej „przedmiotem zamówienia”.
1.2 Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane parametry techniczne agregatu pompowego:
• moc P=90kW (+/-10 kW)
• wydajność Q ≥ 300 m³/h
• gęstość medium ≥ 1,6 t/m³
• wysokość podnoszenia ≥ 45m
• maksymalne ciśnienie pracy = 16 BAR
• zasilanie: 500V poprzez możliwość podłączenia do wyłącznika stycznikowego budowy normalnej typu WSN 160 SN/1
• uszczelnienie FDS z chłodzącą cieczą wspomagającą w postaci solanki pełno nasyconej
• część mokra wykonana z wysokostopowego żeliwa o zawartości Cr min 25 % odpornego na ścieranie oraz korozję o twardości min 650 HB
• średnica króćca ssącego 150mm
• średnica króćca tłoczącego 100mm
• masa własna pompy nie więcej niż 2000 kg
1.3 Agregat pompowy winien posiadać certyfikat ATEX oraz dopuszczenie do pracy w górnictwie
1.4 Przedmiot zamówienia winien spełniać wymogi zawarte w ustawie z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze oraz w przepisach wykonawczych do tej ustawy, w szczególności w rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 23 listopada 2016 r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących prowadzenia ruchu podziemnych zakładów górniczych, zmieniające rozporządzenie Ministra Aktywów Państwowych z dnia 19 czerwca 2020 r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących prowadzenia ruchu podziemnych zakładów górniczych.
1.5 Przedmiot zamówienia winien spełniać wymogi zawarte w dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/34/UE z dnia 26 lutego 2014 r., w sprawie harmonizacji ustawodawstw państw członkowskich odnoszących się do urządzeń i systemów ochronnych przeznaczonych do użytku w atmosferze potencjalnie wybuchowe, implementowanej ustawą z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach zgodności i nadzoru rynku (Dz. U. z 2021 r., poz.514) oraz rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 6 czerwca 2016 r. w sprawie wymagań dla urządzeń i systemów ochronnych przeznaczonych do użytku w atmosferze potencjalnie wybuchowej) lub uchylonej dyrektywy 94/9/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 23 marca 1994 r. w sprawie zbliżenia ustawodawstw państw członkowskich dotyczących urządzeń i systemów ochronnych przeznaczonych do użytku w przestrzeniach zagrożonych wybuchem, wdrożonej rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 22 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla urządzeń i systemów ochronnych przeznaczonych do użytku w przestrzeniach zagrożonych wybuchem.
1.6 Przedmiot zamówienia winien należeć do grupy I i co najmniej kategorii M2 w rozumieniu przepisów rozporządzenia, o którym mowa w pkt 1.5 (urządzenia i systemy ochronne przeznaczone do użytku w atmosferze potencjalnie wybuchowej).
1.7 Przedmiot zamówienia winien posiadać dokumentację techniczno- ruchową.
1.8 Przedmiot zamówienia winien posiadać oznakowanie CE.
1.9 Przedmiot zamówienia winien być przystosowany do pracy w wyrobiskach górniczych o stopniach „a”, „b” lub „c” niebezpieczeństwa wybuchu metanu.
1.10 Przedmiot zamówienia winien posiadać zaświadczenie o kompatybilności elektromagnetycznej EMC nr 2014/30/UE,
1.11 Przedmiot zamówienia winien posiadać świadectwo kontroli urządzenia.
2. Warunki dostawy.
2.1 O przygotowaniu zlecenia Wykonawca powiadomi Zamawiającego telefonicznie lub pocztą elektroniczną, nie później niż na 1 dzień roboczy przed wymaganym terminem dostawy.
2.2 Miejsce dostawy – magazyn Kopalni Soli „Wieliczka” S.A., 32 – 020 Wieliczka, Park Kingi 1.
2.3 Godziny dostawy ustala się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 13:00.
2.4 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania przedmiotu zamówienia na swój koszt i we własnym zakresie.
2.5 Z dostawą Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć:
a) dowód wydania towaru na wewnątrz WZ lub faktura VAT,
b) oryginalną instrukcję obsługi zawierającą dokumentację techniczno-ruchową,
c) świadectwo kontroli jakości urządzenia oraz wykorzystanych podzespołów (silnik, sprzęgło),
d) świadectwo zgodności sprzęgła oraz silnika,
e) zaświadczenie o kompatybilności elektromagnetycznej EMC nr 2014/30/UE,
f) certyfikat ATEX,
g) dokument gwarancji,
h) deklarację zgodności WE lub UE,
i) dopuszczenie zespołu pompowego do użytkowania w podziemnych wyrobiskach górniczych.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia oraz zasad jego realizacji zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do specyfikacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42122000-0 - Pompy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 206025 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 206025 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 206025 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARCIN FILIPEK EMM INDUSTRY inż. MARCIN FILIPEK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6281370593

7.3.3) Ulica: ul. 3-go Maja 39

7.3.4) Miejscowość: Babice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-551

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 206025 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Przedmiot zamówienia powinien zostać zrealizowany w terminie do 12 tygodni licząc od dnia podpisania umowy.
2. Umowa zostaje zawarta z dniem jej podpisania przez obie Strony.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.