eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GłuchołazyRozbudowa placu zabaw przy ul. Bohaterów Warszawy w Głuchołazach



Ogłoszenie z dnia 2022-09-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa placu zabaw przy ul. Bohaterów Warszawy w Głuchołazach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Głuchołazy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412792

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 15

1.5.2.) Miejscowość: Głuchołazy

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-340

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@glucholazy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://glucholazy.pl/1189/strona-glowna.html

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.glucholazy.pl/3590/1034/lipiec.htmll

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa placu zabaw przy ul. Bohaterów Warszawy w Głuchołazach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6fcf9114-099e-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00328706

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019575/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.24 Budowa placów zabaw na terenie Gminy Głuchołazy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00272402/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.31.2022.JSz

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 355189,60 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 151259,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa placu zabaw przy ul. Bohaterów Warszawy w Głuchołazach.
Prace budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót.

Przedmiot zamówienia obejmuje realizację części dokumentacji projektowej zgodnie z poniższymi wytycznymi:
1) Wykonanie nawierzchni bezpiecznej:
• dla urządzeń: nawierzchnia bezpieczna z piasku o frakcji 0,25 – 8 mm pod każdym z urządzeń zabawowych. Strefę bezpieczną należy ograniczyć obrzeżem szarym o wymiarach 5/25/100;
• dla ścieżek zapewniających dojście do projektowanych furtek: nawierzchnia z kostki brukowej bezfazowej 10x20x6 cm w kolorze szarym.
Wszystkie zastosowane materiały powinny posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty i dopuszczenia do stosowania na placach zabaw.
2) dostawa i montaż linarium z zestawem zabawowym – 1 szt.;
3) dostawa i montaż huśtawka familijna – 1 szt.;
4) dostawa i montaż karuzela słupkowa – 1 szt.;
5) dostawa i montaż huśtawka bocianie gniazdo – 1 szt.;
6) dostawa i montaż zestaw sprawnościowy – 1 szt.;
7) dostawa i montaż kosz na śmieci – szt. 2;
8) dostawa i montaż tablica regulaminowa – 1 szt.;
9) dostawa i montaż stojak na rowery - szt. 2;
10) dostawa i montaż ławki bez oparcia - szt. 6;
11) dostawa i montaż furtka - szt. 2;
12) demontaż i montaż istniejącego ogrodzenia - 45 mb;
13) dostawa i montaż nowego ogrodzenia - 50 mb;
14) dostawa i montaż bramy wjazdowej – 1 szt.

Szczegółowy zakres robót określa Załącznik nr 1 do SWZ- Dokumentacja techniczna, na którą składają się:
1) projekt architektoniczno- budowlany,
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
3) przedmiar robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112722-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenów jeździeckich

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 197784,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 197784,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konstruktor Gunia Grzegorz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 160151150

7.3.3) Ulica: os. Słoneczne 18

7.3.4) Miejscowość: Konradów

7.3.5) Kod pocztowy: 48-340

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179784,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.