eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZbójnoBudowa studni głębinowej wraz z niezbędną infrastrukturą w miejscowości Zbójno



Ogłoszenie z dnia 2023-07-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa studni głębinowej wraz z niezbędną infrastrukturą w miejscowości Zbójno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zbójno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910867341

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zbójno

1.5.2.) Miejscowość: Zbójno

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-645

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 542801921

1.5.8.) Numer faksu: 542801921

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bip@zbojno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbojno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_zbojno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa studni głębinowej wraz z niezbędną infrastrukturą w miejscowości Zbójno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a5fd512-0501-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00328722

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016689/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa studni głębinowej wraz z niezbędną infrastrukturą w miejscowości Zbójno

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00250629

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPF.271.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót hydrogeologicznych i budowlanych na terenie gminnego ujęcia wód podziemnych na terenie stacji uzdatniania w miejscowości Zbójno, na działkach ewidencyjnych nr 268/1, 268/3, 268/6.
Celem jest wykonanie nowego otworu studziennego nr 4 wraz z montażem pompy głębinowej, obudowy naziemnej oraz wykonanie sieci wodociągowej z rur PE 110 mm na odcinku od studni głębinowej do budynku stacji uzdatniania wody.
Roboty związane z wykonaniem studni głębinowej nr 4 składają się w szczególności z:
- wykonania pomiarów geodezyjnych,
- dokonanie zgłoszenia wodnoprawnego do Wód Polskich,
- opracowania wymaganego projektu robót geologicznych na wykonanie studni głębinowej,
- dokonania zgłoszenie zamiaru przystąpienia do robót geologicznych (wiertniczych) właściwemu dla wydania decyzji organowi administracji geologicznej,
- opracowania dokumentacji projektowej obudowy studni wraz z przyłączem do istniejącej sieci wodociągowej projektu wykonania przyłącza elektrycznego od istniejącej sieci wodociągowej do studni projektowanej, z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i pozwolenia na budowę,
- odwiercenia studni głębinowej zgodnie z zatwierdzonym projektem robót geologicznych wraz z wykonaniem obudowy studni, przyłączem do istniejącej sieci wodociągowej, przyłączem elektrycznym,
- przeprowadzenia niezbędnych prac terenowych i laboratoryjnych zgodnie z zatwierdzonym projektem robót geologicznych,
- po wykonaniu otworu studziennego należy dostarczyć m.in. szkic geodezyjny wykonanego otworu, wyniki wiercenia (profil, zarurowanie, wyniki pompowań próbnych), wyniki badań fizykochemicznych wody podziemnej,
- opracowanie dodatku do dokumentacji hydrogeologicznej ustalającej zasoby eksploatacyjne ujęcia wraz z uzyskaniem decyzji,
- opracowanie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach (Karta Informacyjna Przedsięwzięcia) dla zadania: wykonanie urządzenia wodnego – studni głębinowej nr 4 oraz poboru wód podziemnych powyżej 10 m3/h,
- opracowanie operatu wodnoprawnego na wykonanie urządzenia wodnego – studni głębinowej nr 4 oraz na usługę wodną - pobór wody z ujęcia,
- montaż pompy głębinowej w studni głębinowej nr 4, montaż obudowy studni wraz z podłączeniem do instalacji Stacji Uzdatniania Wody łącznie z dostawą elementów i urządzeń wchodzących
w skład studni głębinowej,
- podłączenie przyłącza elektroenergetycznego do studni nr 4 od SUW,
- uruchomienie i przekazanie do eksploatacji studni głębinowej nr 4,
- geodezja inwentaryzacja powykonawcza dla prac ziemnych oraz wiertniczych,
- w przypadku zaistnienia konieczności opracowanie innych wymaganych prawem dokumentów i uzyskanie pozwoleń.
Wykonawca w ramach umowy zobowiązany jest opracować wszelką dokumentację i uzyskać wszystkie pozwolenia, które w trakcie realizacji zamówienia okażą się niezbędne do prawidłowego wykonania i przekazania do użytkowania przedmiotu umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik do niniejszej SWZ. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót, nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia.
Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi towarzyszące realizacji robót, w szczególności: koszty obsługi geodezyjnej, koszty uzyskania niezbędnych opinii i uzgodnień, zużycia wody i energii elektrycznej, ubezpieczenia budowy, wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, doprowadzenia terenu do stanu pierwotnego.
Zobowiązuje się Wykonawcę do stosowania materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie na terytorium Polski. Wykonawca przed rozpoczęciem robót musi przedstawić inspektorowi nadzoru inwestorskiego do akceptacji wszelkie dokumenty dopuszczające materiały i urządzenia do zastosowania w budownictwie na terytorium Polski. Produkty przemysłowe muszą posiadać ww. dokumenty wydane przez producenta, a w razie potrzeby poparte wynikami badań wykonanych przez laboratorium posiadające odpowiednie uprawnienia. Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia ma prawo żądać od Wykonawcy przedstawienia dokumentów dopuszczających wyrób do stosowania w budownictwie oraz protokoły z przeprowadzonych badań typu wyrobu. Materiały budowlane nie spełniające powyższych wymagań nie zostaną dopuszczone do użycia w ramach zamówienia.
Po zakończeniu budowy należy przedstawić w formie wykazu – certyfikaty i świadectwa jakości, atesty lub równoważne na wbudowane materiały budowlane.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, nie gorsze niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45262220-9 - Wiercenie studni wodnych

71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów

71351910-5 - Usługi geologiczne

71354000-4 - Usługi sporządzania map

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 393600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 735294 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 393600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STUDBUD Łukasz Gąsior

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762383995

7.3.4) Miejscowość: Huta Strzelce

7.3.5) Kod pocztowy: 86-320

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Projektowanie i kierowanie robotami


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 393600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.