Ogłoszenie z dnia 2021-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00295018/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-01
- 2022/BZP 00188328/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia dla Szkół Podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Łochów w ramach programu "Laboratoria Przyszłości"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych w Łochowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 710371280
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Pokoju 75
1.5.2.) Miejscowość: Łochów
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-130
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 256437855
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@cuw.lochow.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminalochow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.gminalochow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Obsługa finansowa, obsługa kadrowo-płacowa, obsługa organizacyjna polegająca na wspólnej organizacji zamówień publicznych w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych, obsługa prawna - jedno. obsługiwa.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wyposażenia dla Szkół Podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Łochów w ramach programu "Laboratoria Przyszłości"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-527cd008-52cc-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00328820
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004524/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup wyposażenia dla Szkół Podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Łochów w ramach programu "Laboratoria Przyszłości"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00295018/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.271.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 368130,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia publicznego jest zakup wyposażenia dla Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Baonu „Nadbużańskiego” Armii Krajowej w Łochowie w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1- Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232100-5 - Drukarki i plotery
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
31712110-4 - Elektroniczne układy scalone i mikromoduły
32310000-9 - Odbiorniki audycji radiowych
32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
32341000-5 - Mikrofony
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
38510000-3 - Mikroskopy
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
38651600-9 - Kamery cyfrowe
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo
4.5.5.) Wartość części: 48780,49 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wyposażenia dla Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Janusza Korczaka w Łochowie w ramach programu "Laboratoria Przyszłości".Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1- Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30232100-5 - Drukarki i plotery
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
31712110-4 - Elektroniczne układy scalone i mikromoduły
32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
32341000-5 - Mikrofony
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
38510000-3 - Mikroskopy
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
38651600-9 - Kamery cyfrowe
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo
4.5.5.) Wartość części: 56910,57 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wyposażenia dla Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Marii Konopnickiej w Łochowie w ramach programu "Laboratoria Przyszłości"Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1- Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
19730000-2 - Włókna sztuczne
30232100-5 - Drukarki i plotery
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
32341000-5 - Mikrofony
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
38651600-9 - Kamery cyfrowe
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39160000-1 - Meble szkolne
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo
4.5.5.) Wartość części: 117560,98 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wyposażenia dla Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Ostrówku w ramach programu "Laboratoria Przyszłości"Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1- Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
19730000-2 - Włókna sztuczne
30232100-5 - Drukarki i plotery
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
32341000-5 - Mikrofony
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
38510000-3 - Mikroskopy
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
38651600-9 - Kamery cyfrowe
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo
4.5.5.) Wartość części: 60243,91 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wyposażenia dla Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Kamionnie w ramach programu "Laboratoria Przyszłości"Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1- Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232100-5 - Drukarki i plotery
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
32341000-5 - Mikrofony
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
38510000-3 - Mikroskopy
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo
4.5.5.) Wartość części: 60243,91 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wyposażenia dla Szkoły Podstawowej im. Wincentego Witosa w Gwizdałach w ramach programu "Laboratoria Przyszłości"Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1- Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30232100-5 - Drukarki i plotery
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
32341000-5 - Mikrofony
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo
4.5.5.) Wartość części: 24390,25 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49688,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49688,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49688,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o. o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448
7.3.3) Ulica: Graniczna 46
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49688,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74100 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74100 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Educarium spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542684799
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 207
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-451
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74100 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74097,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74097,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74097,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Educarium spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542684799
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 207
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-451
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74097,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27156,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27156,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o. o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448
7.3.3) Ulica: Graniczna 46
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27156,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-31INNE PRZETARGI ŁOCHÓW
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej ul. Granicznej w Ostrówku
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA STOŁÓWKI SZKOLNEJ ZESPOŁU SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH W ŁOCHOWIE W 2025 ROKU
więcej: przetargi ŁOCHÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu oświetlenia i nagłośnienia scenicznego dla Akademii Sztuk Teatralnych im. St. Wyspiańskiego w Krakowie
- Dostawa i instalacja zestawów do pomiaru zanieczyszczeń powietrza
- Dostawa drukarek
- Dostawa materiałów edukacyjnych z zakresu edukacji włączającej dla dzieci klas I-III szkoły podstawowej
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedzib jednostek Powiatu Częstochowskiego oraz Starostwa Powiatowego w Częstochowie - 2 części
więcej: Włókna sztuczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.