Og³oszenie z dnia 2024-05-17
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00341386/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-28
- 2024/BZP 00387554/01 - Wynik z dnia 2024-06-28
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa budynku biurowego (Kancelaria le¶nictwa Nowy ¦wiat).
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: NADLE¦NICTWO TRZCIEL
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539315
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Graniczna 18
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Trzciel
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-320
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: trzciel@szczecin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.trzciel.szczecin.lasy.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inna pañstwowa jednostka organizacyjna nieposiadaj±ca osobowo¶ci prawnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
gospodarka le¶na
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa budynku biurowego (Kancelaria le¶nictwa Nowy ¦wiat).
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ff955d70-127f-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00328884
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00268762/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Budowa budynku biurowego - kancelaria Le¶nictwa Nowy ¦wiat
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ff955d70-127f-11ef-9381-e6cc5d6d04e53.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym,
a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia („Platforma”), która jest dostêpna pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy, okre¶la „Regulamin korzystania z Platformy eZamówienia”, dostêpny pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz informacje zamieszczone na stronie Platformy w zak³adce „Centrum Pomocy”.
4. Sposób komunikowania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami (nie dotyczy sk³adania ofert):
a) Komunikacja w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w
zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
b) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±cznik do jednego formularza).
c) We wszelkiej korespondencji zawi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem postêpowania wskazanym w SWZ.
d) Je¿eli przekazywane dokumenty zawieraj± tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê
przedsiêbiorstwa”.
e) Informacje na temat komunikacji za po¶rednictwem Platformy dostêpne s± równie¿ w Instrukcji interaktywnej – Komunikacja w postêpowaniu dostêpnej pod adresem: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu-5.1.pdf
5. Z³o¿enie oferty:
a) Z³o¿enie oferty w postêpowaniu prowadzonym na Platformie wymaga, aby Wykonawca posiada³ aktywowane konto na Platformie.
Wykonawca powinien przygotowaæ ofertê przy pomocy „Formularza ofertowego” bêd±cego za³±cznikiem do SWZ.
b) Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê
na konto Wykonawcy.
c) Wykonawca dodaje wybrany z dysku i uprzednio podpisany „Formularz oferty” w pierwszym polu „Wype³niony formularz oferty”. W kolejnym polu „Za³±czniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcê” Wykonawca dodaje pozosta³e pliki stanowi±ce ofertê lub sk³adane wraz z ofert±.
d) Je¿eli wraz z ofert± sk³adane s± dokumenty zawieraj±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku - z zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
Zarówno za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa jak i uzasadnienie zastrze¿enia tajemnicy przedsiêbiorstwa nale¿y dodaæ w polu „Za³±czniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcê”.
e) Maksymalny ³±czny rozmiar plików stanowi±cych ofertê lub sk³adanych wraz z ofert± to 250 MB.
f) Ofertê nale¿y sporz±dziæ w jêzyku polskim. Ofertê oraz o¶wiadczenia, sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 PZP, sporz±dza siê,
pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
7. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze
wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
Szczegó³owy opis w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.7.2.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zwi±zanych z budow± budynku biurowego pojedynczej samodzielnej kancelarii le¶nictwa Nowy ¦wiat wraz z zagospodarowaniem terenu oraz z uzyskaniem dla niego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na u¿ytkowanie. Zamawiaj±cy wymaga, aby budowa budynku kancelarii realizowana by³a w technologii drewnianej z wykorzystaniem prefabrykowanych gotowych elementów (modu³ów).
2. Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej sk³adaj±cej siê z:
1) projektu budowlanego Tom 1 -projekt zagospodarowania terenu - stanowi±cego za³±cznik nr 1A do SWZ;
2) projektu budowlanego Tom 2 -projekt architektoniczno-budowlany - stanowi±cego za³±cznik nr 1B do SWZ
3) projektu wykonawczego Tom 1 -projekt zagospodarowania terenu - stanowi±cego za³±cznik nr 1C do SWZ;
4) projektu wykonawczego Tom 2 -projekt architektoniczno-budowlany - stanowi±cego za³±cznik nr 1D do SWZ
5) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - stanowi±cej za³±cznik nr 1E do SWZ;
6) przedmiaru robót - stanowi±cego za³±cznik nr 1F do SWZ;
7) pozwolenia na budowê - stanowi±cego za³±cznik nr 1G do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jako¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczymZamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w odniesieniu do warunku zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej.
Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w odniesieniu do warunku posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Warunek dotycz±cy sytuacji finansowej zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada zdolno¶æ kredytow± lub ¶rodki finansowe o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200.000,00 z³ (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych 00/100).
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
a) warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, w zakresie do¶wiadczenia, zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie) wykona³ co najmniej jedn± robotê budowlan± (przez robotê budowlan± rozumie siê wykonanie robót na podstawie jednej umowy) polegaj±c± na budowie budynku w technologii drewnianej (o drewnianej konstrukcji ¶cian, stropów oraz dachu) z wykorzystaniem prefabrykowanych gotowych elementów (modu³ów). na kwotê nie mniejsz± ni¿ 300 000,00 z³ brutto (s³ownie: trzysta tysiêcy z³otych 00/100),
Przez pojêcie „budowa” rozumie siê wykonanie obiektu budowlanego w okre¶lonym miejscu a tak¿e odbudowê, rozbudowê, nadbudowê obiektu budowlanego.
Je¿eli Wykonawca zamierza siê pos³u¿yæ do¶wiadczeniem zrealizowania zadania w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, Zamawiaj±cy uzna warunek udzia³u w postêpowaniu za spe³niony, je¿eli robota budowlana (bez czê¶ci obejmuj±cej projekt) bêdzie odpowiada³a swoim zakresem i warto¶ci± warunkowi opisanemu powy¿ej.
b) warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowaæ co najmniej:
- co najmniej 1 osob± na stanowisku kierownika budowy posiadaj±c± uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, wydane zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2021 r.poz.2351 z pó¼n. zm.), lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, umo¿liwiaj±ce kierowanie budow± w zakresie przewidzianym opisem przedmiotu zamówienia, oraz
- co najmniej 1 osob± na stanowisku kierownika robót posiadaj±c± uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych, wydane zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2021r. poz. 2351 z pó¼n. zm.) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, umo¿liwiaj±ce kierowanie robotami w zakresie przewidzianym opisem przedmiotu zamówienia tj. w zakresie budowy instalacji wodnej i kanalizacyjnej.
- co najmniej 1 osob± na stanowisku kierownika robót posiadaj±c± uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w zakresie specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, wydanych zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2021r. poz. 2351 z pó¼n. zm.), lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, umo¿liwiaj±ce kierowanie robotami w zakresie przewidzianym opisem przedmiotu zamówienia tj. w zakresie budowy instalacji elektrycznej.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 5000 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych).Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymywaæ nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku
nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299 z pó¼n. zm.).
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego w banku BNP Paribas nr rachunku: 81 1600 1462 1746 3319 2000 0001 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postêpowaniu na „Budowa budynku biurowego (Kancelaria le¶nictwa Nowy ¦wiat)”. Wniesienie wadium w pieni±dzu bêdzie skuteczne, je¿eli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiaj±cego. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy na podstawie art 455 ust. 1 pkt 1 PZP, przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania nastêpuj±cych zmian Umowy:(1) w zakresie zmiany terminów realizacji poszczególnych robót okre¶lonych Harmonogramie oraz Terminu Wykonania, stosownie do przypadku:
(a) o czas opó¼nienia Zamawiaj±cego w wykonywaniu jego obowi±zków wynikaj±cych z Umowy, w tym w szczególno¶ci w zakresie obowi±zku wydania Terenu Budowy oraz obowi±zku dokonania odbioru, gdyby odbiór taki w pierwotnie za³o¿onym terminie by³ utrudniony lub niemo¿liwy, je¿eli takie opó¼nienie jest lub bêdzie mia³o wp³yw na wykonanie Przedmiotu Umowy lub jakiejkolwiek jego czê¶ci,
(b) o czas dzia³ania Si³y Wy¿szej oraz o czas niezbêdny do usuniêcia jej skutków i nastêpstw,
(c) w przypadku zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, reguluj±cych zasady wykonywania Przedmiotu Umowy o czas niezbêdny do dostosowania wykonania Przedmiotu Umowy lub jego czê¶ci do zmienionego stanu prawnego,
(d) o czas opó¼nienia w wykonaniu przez podmioty zewnêtrzne czynno¶ci koniecznych do wykonania Przedmiotu Umowy z zastrze¿eniem, ¿e przyczyn± opó¼nienia nie s± dzia³ania lub zaniechania Wykonawcy,
(e) o czas, kiedy realizacja Przedmiotu Umowy by³a niemo¿liwa oraz nastêpstw tego zdarzenia w przypadku napotkania przez Wykonawcê lub Zamawiaj±cego okoliczno¶ci niemo¿liwych do przewidzenia i niezale¿nych od nich,
(f) o czas niezbêdny do wykonania czynno¶ci wynikaj±cych z zaleceñ w³a¶ciwych organów je¿eli wykonywanie Przedmiotu Umowy zosta³o wstrzymane przez w³a¶ciwe organy z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, co uniemo¿liwia terminowe zakoñczenie realizacji Przedmiotu Umowy,
g) o czas wynikaj±cy z konieczno¶ci ewentualnej zmiany zakresu Przedmiotu Umowy wprowadzonej na podstawie przepisów PZP umo¿liwiaj±cych dokonanie takiej zmiany,
- przy czym ka¿da zmiana mo¿e nast±piæ tylko o czas niezbêdny do wykonania Przedmiotu Umowy lub jego czê¶ci, nie d³u¿ej jednak ni¿ o okres trwania okoliczno¶ci bêd±cych podstaw± zmiany oraz ich nastêpstw.
(2) w zakresie zmiany kolejno¶ci wykonywania lub zmiany terminów wykonania poszczególnych ¶wiadczeñ wchodz±cych w sk³ad Przedmiotu Umowy w stosunku do terminów okre¶lonych w Harmonogramie, jednak¿e bez dokonywania zmiany Terminu Wykonania. Przedmiotowa zmiana bêdzie mog³a byæ wprowadzona w szczególno¶ci w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci wskazanych w pkt (1).
(3) w zakresie zmiany sposobu wykonania Przedmiotu Umowy zwi±zanej z konieczno¶ci± zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub technologicznych, w szczególno¶ci robót zamiennych, gdy wyst±pi co najmniej jedna z okoliczno¶ci:
(a) wyst±pi zmiana prawa maj±ca wp³yw na realizacjê Przedmiotu Umowy,
(b) w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych pierwotnie rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy,
(c) w przypadku, gdy na rynku pojawi± siê nowsze zamienniki zaoferowanych elementów Przedmiotu Umowy a uzyskanie elementów zaoferowanych przez Wykonawcê bêdzie bardzo utrudnione,
(d) jak równie¿ w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci, o których mowa w pkt (1) i (2) powy¿ej,
- z zastrze¿eniem, ¿e inne rozwi±zania techniczne bêd± spe³nia³y wymagania funkcjonalne okre¶lone w Dokumentacji Projektowej w stopniu nie mniejszym ni¿ rozwi±zania dotychczasowe.
(4) W zakresie zmiany Wynagrodzenia, w przypadku, gdy zmiany, o których mowa w pkt (3) bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcê.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-06-03 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma E-zamówienia - https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-03 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-07-02
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduñskich w lokalach wchodz±cych w sk³ad mieszkaniowego zasobu Miasta £odzi administrowanych przez Zarz±d Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodoci±gowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jod³owej
- "Zwiêkszenie efektywno¶ci energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. M³yñskiej 9 w Twardogórze".
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.