eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzeladźAdministrowanie w imieniu Gminy Czeladź Cmentarzem Komunalnym w okresie od 1 lipca 2024 roku do 31 grudnia 2024 roku



Ogłoszenie z dnia 2024-05-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Administrowanie w imieniu Gminy Czeladź Cmentarzem Komunalnym w okresie od 1 lipca 2024 roku do 31 grudnia 2024 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W CZELADZI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240909351

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Elizy Orzeszkowej 12

1.5.2.) Miejscowość: Czeladź

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-253

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mzgk.czeladz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgk.czeladz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mzgk-czeladz.logintrade.net/zapytania_email,164050,96a598efa919373a1da7762ad5d841b7.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Administrowanie w imieniu Gminy Czeladź Cmentarzem Komunalnym w okresie od 1 lipca 2024 roku do 31 grudnia 2024 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4a6d15c-0c48-11ef-bfd2-32fa350b5bfc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00328889

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046620/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Administrowanie w imieniu Gminy Czeladź Cmentarzem Komunalnym w okresie od 1 lipca 2024 roku do 31 grudnia 2024 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00314390

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 13/U/MZGK/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zadanie p.n. „Administrowanie w imieniu Gminy Czeladź Cmentarzem Komunalnym w okresie od 1 lipca 2024 roku do 31 grudnia 2024 roku”. Cmentarz Komunalny ma powierzchnię całkowitą 55 540 m2 i znajduję się przy ul. Wojkowickiej w Czeladzi. Przedmiot umowy realizowany będzie od daty zawarcia umowy, nie wcześniej niż od 01.07.2024r. do 31.12.2024r.
2.
W zakres zadania wchodzą czynności administrowania i utrzymania cmentarza komunalnego wynikające z ustawy z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 887) i przepisów wykonawczych do ustawy, Regulaminu Cmentarza Komunalnego oraz Zarządzenia Nr 163/2022 Burmistrza Miasta Czeladź z dnia 27 kwietnia 2022r. w sprawie ustalenia opłat za usługi związane z pochówkiem oraz za korzystanie z miejsc, obiektów i urządzeń na Cmentarzu Komunalnym w Czeladzi.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SWZ – oraz w Projektowanych postanowieniach umowy (PPU), stanowiących Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98371111-5 - Usługi utrzymania cmentarzy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem

98371110-8 - Usługi cmentarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 16.05.2024 r. zostało przeprowadzone otwarcie ofert w przedmiotowym postępowaniu. Do upływu terminu składania ofert wpłynęła jedna ofert wykonawcy Agnieszka Chmielewska prowadząca działalność pod nazwą AGNIESZKA CHMIELEWSKA PHU, ul. Jana III Sobieskiego 245A/1, 42-580 Wojkowice. Zgodnie z Rozdziałem XXIII SWZ Wykonawca przystępując do postępowania był zobowiązany przed upływem terminem składania ofert do wniesienia wadium w kwocie 1 000,00 zł
(słownie: tysiąc złotych 00/100) w jednej z form przewidzianych w art. 97 ust. 7 Pzp tj:
„Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462).”
Wykonawca Agnieszka Chmielewska PHU do upływu terminu składowania ofert nie wniósł wadium w żadnej z form przewidywanych w art. 97 ust. 7 Pzp. Zamawiający odzrucił więc ofertę Wykonawcy, który nie wniósł wadium w przedmiotowym postępowaniu. W związku z tym, iż w postępowaniu nie wpłynęły inne oferty, a jedyna oferta została odrzucona, postępowanie zostało przez Zamawiającego unieważnione.


Uzasadnienie prawne:
Zamawiający na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp dokonał odrzucenia oferty Wykonawcy Agnieszka Chmielewska ze względu na okoliczność, iż Wykonawca nie wniósł wadium. Zamawiający w konsekwencji odrzucenia oferty wyżej wymienionego Wykonawcy na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp unieważnił postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia ze względu na to, iż wszystkie oferty złożone w postępowaniu podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.