Ogłoszenie z dnia 2021-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00292453/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU ORAZ KONSERWACJA I UTRZYMANIE ZIELENI NA TERENIE MIASTA I GMINY ZELÓW W 2022 I 2023 ROKU"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZELÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648273
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 23
1.5.2.) Miejscowość: Zelów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-425
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 634-10-00
1.5.8.) Numer faksu: 44 634-13-41
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umzelow@zelow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zelow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.zelow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU ORAZ KONSERWACJA I UTRZYMANIE ZIELENI NA TERENIE MIASTA I GMINY ZELÓW W 2022 I 2023 ROKU"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f60d98df-4c55-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00328927
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002410/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Utrzymanie czystości i porządku oraz konserwacjai utrzymanie zieleni na terenie miasta i gminy Zelów na lata 2022-2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00292453/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.60.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 680800,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie, na zlecenie Zamawiającego prac obejmujących pielęgnację drzew i krzewów, nasadzenia materiału roślinnego, pielęgnacje trawników przyulicznych i powierzchni trawnikowych, zakładanie trawników, kwietników i prowadzenie prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku na terenie miasta i gminy Zelów.
1. Zakres prac objętych zamówieniem:
1/ Cięcie gałęzi drzew, cięcie krzewów, uprzątnięcie terenu po wykonanych pracach, cięcie drzew w skrajni dróg gminnych (zachowanie skrajni dróg).
2/ Ścinanie drzew, karczowanie, frezowanie pni, usuwanie krzewów, usuwanie odrostów drzew, samosiewów, uprzątnięcie gałęzi i pni po wykonaniu prac z wywozem odpadów. Nadzór nad kształtowaniem koron drzew przy pracach realizowanych przez PGE i Zarządców Dróg Wojewódzkich
i Powiatowych na terenie Gminy Zelów.
3/ Uzgadnianie z Zakładem Energetycznym terminów wyłączeń energii elektrycznej w przypadku prowadzenia prac pod przebiegającymi liniami energetycznymi w przypadku cięć pod liniami energetycznymi.
4/ Nasadzenia drzew z gatunków ozdobnych (80 szt.) o obwodach pni wynoszących 10-14 cm lub krzewów z gatunków ozdobnych (150 szt.), zakupionych przez Wykonawcę w ramach umowy przez okres jej obowiązywania.
5/ Prace konserwacyjne trawników w parkach, przyulicznych w mieście oraz działek gminnych poprzez: koszenie, podlewanie, pielenie, nawożenie, renowację. Czynności obejmują koszenie traw z wygrabieniem i wywozem trawy. Częstotliwość koszenia w parkach 8 razy w roku w okresie od maja do października, na zlecenie Zamawiającego. W pozostałych obiektach wg. szczegółowego wykazu w okresie od maja do października na zlecenie Zamawiającego. Profesjonalne zabiegi na stadionach sportowych wertykulacja trawnika na głębokość ok. 5-7 cm, aeracja trawnika na głębokość 8 -10 cm, oprysk na chwasty, grzyby i nawożenie.
6/ Zakładanie, utrzymanie (podlewanie), likwidacja kwietników z roślinami jednorocznymi, wieloletnimi oraz różami.
7/ Konserwację i naprawę małej architektury (ławki, kosze) m.in. mycie, dokręcanie śrub, malowanie wg. potrzeb.
8/ Konserwację i naprawę przystanków autobusowych (malowanie, usuwanie napisów) zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Zelów, zgodnie z wykazem obiektów załączonym do SWZ.
9/ Utrzymanie słupów ogłoszeniowych poprzez usuwanie ogłoszeń i kleju – teren miasta i gminy Zelów (12 sztuk).
10/ Dekoracja Placu Dąbrowskiego oraz ulic Sienkiewicza, Kościuszki, Żeromskiego, Św. Anny, Kilińskiego, z okazji świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku – ilość elementów świetlnych wykorzystanych do dekoracji – 30 szt., istniejących i zakupionych przez Wykonawcę – przekazanych na własność Zamawiającego – elementy dekoracyjne na słupach oświetleniowych na Placu Dąbrowskiego, element “Wesołych Świąt”, anioły, węże świetlne.
11/ Dekoracja pomnika na Pl. Dąbrowskiego z okazji świąt państwowych poprzez umieszczenie flag państwowych zakupionych przez Wykonawcę – 9 szt.
12/ Koszenie bez wygrabiania na terenach przyległych do ciągów drogowych na terenie gminy (tj. pobocza 31,42 km, pobocza i rowy – 47, 14 km bieżących). Czynności obejmują mechaniczne (kosiarka bijakowa na wysięgniku) koszenie poboczy w pasach drogowych (minimalna szerokość koszenia 1,00 m). Koszeniem należy również objąć przydrożne rowy odwadniające wraz
z przeciwskarpą, w miejscach niedostępnych dla kosiarki bijakowej na wysięgniku ręczne koszenie. Częstotliwość koszenia wg. szczegółowego wykazu obiektów, na zlecenie Zamawiającego.
13/ Zamiatanie dróg, chodników i placów mechaniczne z użyciem systemu zraszania i uzupełniająco zamiatanie ręczne, polegające na usuwaniu wszelkich zanieczyszczeń z całej szerokości drogi (jezdnia, chodnik) zgodnie z wykazem obiektów załączonym do SWZ.
14/ Bieżące usuwanie zarastającej roślinności przy krawężnikach oraz w płytach ażurowych na parkingach, bieżące zbieranie śmieci z parkingów, usuwanie opadłych gałęzi - wg. potrzeb, każdorazowe sprzątanie po burzy lub silnie wiejącym wietrze – na telefoniczne wezwanie Zamawiającego. Częstotliwość zamiatania 4 razy w roku w okresie od maja do listopada, na zlecenie Zamawiającego.
15/ Utrzymanie stadionu ZKS WŁÓKNIARZ i boiska przy ulicy Lubelskiej poprzez wykonywanie zabiegów aeracji i wertykulacji wgłębnej. Wykonywanie oprysków przeciwko chwastom oraz nawożenie profesjonalnym nawozem wieloskładnikowym do nawierzchni trawiastych sportowych. Wszystkie te zabiegi należy wykonywać za pomocą profesjonalnego sprzętu do pielęgnacji boisk sportowych.
16/ Utrzymanie czystości i porządku na obszarze publicznych parkingów i okolic cmentarzy na terenie gminy Zelów polegające na usuwaniu wszelkich zanieczyszczeń, szczególnie przed świętami, m. in. Wszystkich Świętych i inne.
17/ Przestrzeganie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2021, poz. 888 ze zm.) obowiązującego regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta i gminy Zelów.
18/ Przestrzeganie ustawy o odpadach (Dz. U. z 2021 poz. 779 ze zm.), w szczególności zasad postępowania z odpadami powstającymi w wyniku realizacji przedmiotu umowy.
19/ Sprzątanie odpadów komunalnych z miejsc wskazanych każdorazowo przez Zamawiającego.
2. Zlecanie i rozliczanie prac:
1/ Zakres prac objętych zamówieniem realizowany będzie według potrzeb Zamawiającego,
na podstawie pisemnych, telefonicznych lub ustnych zleceń. Rodzaj wykonywanych prac jest wyszczególniony w formularzu (tabelach od obiektu A – do Z).
2/ Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zleconych prac w terminie narzuconym przez Zamawiającego.
3/ Wykonawca powierzone do wykonania prace będzie wykonywał zgodnie z zaleceniami Zamawiającego, obowiązującymi przepisami, normami i w sposób najlepszy jakościowo przestrzegając przepisów BHP.
4/ Przy wykonywaniu prac w pasach drogowych Wykonawca będzie przestrzegał przepisów ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2021 poz. 450 ze zm.), Ustawy o drogach publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1376 ze zm.), oraz będzie wykonywał powierzone prace zgodnie z opracowanym na koszt Wykonawcy „Projektem wykonywania prac w pasach drogowych dróg gminnych”, zatwierdzonym przez właściwą Komendę Policji oraz Zarządcę Drogi – jeden projekt na czas trwania umowy.
5/ Rozliczenie wykonywanych prac następować będzie w oparciu o protokół odbioru robót. Zamawiający będzie dokonywał zapłaty sukcesywnie, w miarę przedkładanych faktur, w zgodzie
z obowiązującymi zasadami księgowania i stosownie do podpisanej umowy.
6/ Pracownicy Wykonawcy, prowadzący roboty powinni być wyposażeni w odzież z LOGOTYPEM Wykonawcy, ewentualnie powinni być wyposażeni w odpowiednie identyfikatory.
7/ Wykonawca ma obowiązek prowadzenia ewidencji pozyskanych i przekazanych do kompostowni odpadów organicznych, powstałych w wyniku prowadzonych na terenie miasta prac.
8/ Wykonawca zobowiązany jest do prawidłowego postępowania z odpadami komunalnymi zebranymi z terenu miasta i gminy Zelów, a w szczególności przestrzegania ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2021 poz. 888 ze zm.) oraz obowiązującego regulaminu
o utrzymaniu czystości i porządku na terenie miasta i gminy Zelów, głównie w zakresie dotyczącym gospodarki odpadami m.in. zielonymi i bioodpadami.
9/ Zamawiający stosownie do art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w realizacji zamówienia:
1) Osoby pełniącej nadzór nad wykonaniem zleconych prac
2) Osób posiadających odpowiednie kwalifikacje do obsługi maszyn i urządzeń niezbędnych do realizacji zamówienia.
10/ Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia w terminie 7 dni od podpisania umowy stosownego oświadczenia, z którego będzie wynikało, iż przy realizacji zamówienia zatrudnione są osoby na podstawie umowy o pracę zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 22 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy, o zatrudnieniu osób wykonujących następujące czynności w realizacji zamówienia:
1) Osoby pełniącej nadzór nad wykonaniem zleconych prac
2) Osób posiadających odpowiednie kwalifikacje do obsługi maszyn i urządzeń niezbędnych do realizacji zamówienia.
Zamawiający jest uprawniony do kontroli u Wykonawcy wypełniania obowiązku zatrudnienia.
3. Zakup materiałów niezbędnych do świadczenia usługi dokonuje Wykonawca na własny koszt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77112000-8 - Wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77211600-8 - Sadzenie drzew
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77312100-1 - Usługi odchwaszczania
77313000-7 - Usługi utrzymania parków
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77320000-9 - Usługi utrzymania terenów sportowych
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 778914,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 778914,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 778914,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urządzanie i Utrzymanie Terenów Zieleni Andrzej Kilańczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 831-102-64-19
7.3.3) Ulica: Słoneczna 18
7.3.4) Miejscowość: Buczek
7.3.5) Kod pocztowy: 98-113
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Urządzanie i Utrzymanie Terenów Zieleni Andrzej Kilańczyk
jakie przetargi wygrała firma
Urządzanie i Utrzymanie Terenów Zieleni Andrzej Kilańczyk
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 778914,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ZELÓW
więcej: przetargi ZELÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych, parkingów i chodnika w Gminie Uście Gorlickie do 15.04.2025 r.
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Dąbrowa Tarnowska w 2025 roku
- Pielęgnacja, konserwacja, bieżące utrzymanie zieleni w Parku Natury w Odolanowie w 2025 r.
- Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń w: SR w Szamotułach, OK nr 1 przy SR w Sz-łach, VI ZWKW w Międzychodzie oraz utrzymania czystości na terenie zewn. SR w Sz-łach od 01.01.2025 do 30.06.2026
- "Utrzymanie czystości i porządku oraz pielęgnacja zieleni na terenie miasta Drawno w 2025r."
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta i gminy Trzemeszno
więcej: Wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.