Ogłoszenie z dnia 2021-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00315767/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP SPRZĘTU I POMOCY SZKOLNYCH W RAMACH PROGRAMU „LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA IM. LANCKOROŃSKICH W ZAKLICZYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 852488217
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jacka Malczewskiego 56
1.5.2.) Miejscowość: Zakliczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-840
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spzakliczyn@poczta.fm
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zspig.zakliczyn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zakliczyn.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP SPRZĘTU I POMOCY SZKOLNYCH W RAMACH PROGRAMU „LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4c13dd5-5d7e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00328929
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00296363/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup sprzętu i pomocy szkolnych w ramach programu "LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00315767/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP.DN.261.2.21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 153067,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia szkolnego w ramach programu „Laboratoria Przyszłości” w budynku Szkoły Podstawowej im. Lanckorońskich w Zakliczynie, 32-840 Zakliczyn, ul. Malczewskiego 56.Część 1: Dostawa, montaż i uruchomienie drukarki 3D z akcesoriami, sprzętu elektronicznego i nagłośnieniowego z akcesoriami, robotów edukacyjnych z akcesoriami, teleskopu, sprzętu fotograficznego oraz oprogramowania, określonych w załączniku nr 1.SOPZ.1. do SWZ.
(Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – zwany dalej SOPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
19730000-2 - Włókna sztuczne
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30232100-5 - Drukarki i plotery
30234600-4 - Pamięć flash
31712110-4 - Elektroniczne układy scalone i mikromoduły
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
32341000-5 - Mikrofony
32342420-2 - Studyjne konsole mikserskie
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
38635000-5 - Teleskopy
38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
39162000-5 - Pomoce naukowe
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo
44112600-4 - Izolacja dźwiękoszczelna
48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
4.5.5.) Wartość części: 121035,03 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia szkolnego wramach programu „Laboratoria Przyszłości” w budynku Szkoły Podstawowej im. Lanckorońskich
w Zakliczynie, 32-840 Zakliczyn, ul. Malczewskiego 56
Część 2: Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu oraz pomocy szkolnych, tj.: urządzeń
pomiarowych, zestawów konstrukcyjnych oraz zestawów do doświadczeń, określonych w
załączniku nr 1.SOPZ.2. do SWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia)
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
38552000-9 - Mierniki elektroniczne
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 5772,35 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia szkolnego wramach programu „Laboratoria Przyszłości” w budynku Szkoły Filialnej w Charzewicach, 32-840
Zakliczyn, Charzewice 95
Część 3: Dostawa, montaż i uruchomienie drukarki 3D z akcesoriami, sprzętu elektronicznego i
nagłośnieniowego z akcesoriami, robotów edukacyjnych z akcesoriami oraz aparatu
fotograficznego, określonych w załączniku nr 1.SOPZ.3. do SWZ (Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
19730000-2 - Włókna sztuczne
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30232100-5 - Drukarki i plotery
30234600-4 - Pamięć flash
31712110-4 - Elektroniczne układy scalone i mikromoduły
32341000-5 - Mikrofony
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo
4.5.5.) Wartość części: 26260,16 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, iż działając na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września stycznia 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.
Zgodnie z dyspozycją ww. przepisu postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się ze względu na brak ofert w zakresie ogłoszonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, iż działając na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września stycznia 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.
Zgodnie z dyspozycją ww. przepisu postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się ze względu na brak ofert w zakresie ogłoszonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, iż działając na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września stycznia 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.
Zgodnie z dyspozycją ww. przepisu postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się ze względu na brak ofert w zakresie ogłoszonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI ZAKLICZYN
więcej: przetargi ZAKLICZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup rocznej licencji oprogramowania MATHEMATICA lub licencji równoważnej
- Zakup i dostawa wyposażenia Sali do terapii SI wraz z kabiną SI dla szkoły podstawowej z terenu gminy Iwkowa w ramach projektu "Iwkowska EduWizja - indywidualizm, empatia, wykształcenie"
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych z terenu gminy Iwkowa w ramach projektu "Iwkowska EduWizja - indywidualizm, empatia, wykształcenie"
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Warszawie
- "Zakup sprzętu i urządzeń komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach"
- Dostawa i montaż mobilnej sceny (cz. 1 zamówienia) oraz dostawa i montaż nagłośnienia i oświetlenia efektownego do mobilnej sceny (cz. 2 zamówienia)
więcej: Włókna sztuczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.