Ogłoszenie z dnia 2024-05-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00292170/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zagospodarowanie odpadów z SKM - II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Wodzisław Śląski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6471277603
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bogumińska 4
1.5.2.) Miejscowość: Wodzisław Śląski
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@wodzislaw-slaski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodzislaw-slaski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wodzislaw-slaski.logintrade.net/zapytania_email,163015,bd6e8588bd40ce05f8bf1bc32af6453a.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie odpadów z SKM - II postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0210d06e-fd63-11ee-885b-8267c0608453
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00328962
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049722/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zagospodarowanie odpadów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00292170
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 579254,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Zagospodarowanie odpadów innychPrzedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie wyszczególnionych odpadów poprzez instalację komunalną transportem Zamawiającego w odległości nie większej niż 45 km - odległość liczona najkrótszą trasą dojazdu dla pojazdów o masie powyżej 3,5 t od siedziby Zamawiającego na instalację komunalną (ze względu na transport odpadów przez pojazdy Zamawiającego).
Odbiór odpadów odbywać się będzie obligatoryjnie w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku transportem Zamawiającego w godzinach min. od 6.00 do 18.00.
W razie braku możliwości odbioru i zagospodarowania odpadów poprzez instalację komunalną u Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odbiór i zagospodarowanie w/w odpadów w innym miejscu zgodnie z zapisami w SWZ oraz w umowie. Rozliczenia w ten sposób dokona Wykonawca. Wykonawca musi zapewnić płynny odbiór rozładunek i
zagospodarowanie odpadów.
Odpady będą przekazywane Wykonawcy na podstawie karty przekazania odpadów wygenerowanych z systemu BDO określającej kod odpadu (rodzaj) i ilość przekazanych odpadów. Ważenie odpadów leży po stronie Wykonawcy. Rozliczenie za przedmiot umowy będzie odbywało się jeden raz w miesiącu, po zakończeniu danego miesiąca kalendarzowego na podstawie wystawionej faktury.
Wykonawca zagospodaruje odpady zgodnie z wymaganiami zawartymi w ustawie z dnia 4 grudnia 2012 r. o odpadach.
Tabela zawierająca szacunkową maksymalną ilość odpadów do zagospodarowania w trakcie realizacji zamówienia znajduje się w Rozdziale II Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.5.5.) Wartość części: 498514,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Zagospodarowanie odpadów niebezpiecznychPrzedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych poprzez stację segregacji odpadów lub punkt zagospodarowania odpadów, lub poprzez spalarnię odpadów Wykonawcy położonej w odległości nie większej niż 110 km od siedziby Zamawiającego – odległość liczona najkrótszą trasą dojazdu dla pojazdów o masie powyżej 3,5 tony.
Organizacja transportu leży po stronie Zamawiającego. Odbiór odpadów odbywać się będzie w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 - 15.00. Usługa dotycząca odpadów będzie świadczona każdorazowo na podstawie kierowanych przez Zamawiającego do Wykonawcy pisemnych (wysłanych pocztą, faksem, drogą mailową) lub telefonicznych zleceń odbioru. W razie braku możliwości odbioru, zagospodarowania odpadów poprzez stację segregacji odpadów, punkt zagospodarowania odpadów bądź poprzez spalarnię odpadów u Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odbiór i zagospodarowanie w/w odpadów w innym miejscu zgodnie z zapisami w umowie. Rozliczenia w ten sposób dokona Wykonawca. Wykonawca musi zapewnić płynny odbiór, rozładunek i zagospodarowanie odpadów. Odpady będą przekazywane na podstawie kart przekazania odpadów wygenerowanych z systemu BDO. Ważenie odpadów leży po stronie Wykonawcy. W terminie do 7 dni od dnia odebrania od Zamawiającego odpadów i ich zagospodarowania.
Wykonawca jest uprawniony do wystawienia faktury VAT za wykonaną usługę. Minimalny wymagany termin płatności faktury to 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT. Termin płatności faktury należy wskazać w formularzu ofertowym.
Tabela zawierająca szacunkową maksymalną ilość odpadów do zagospodarowania w trakcie realizacji zamówienia znajduje się w Rozdziale II Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.5.5.) Wartość części: 80740,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 530366,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 530366,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 530366,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sego sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 642-292-43-62
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-251
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 530366,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 02.05.2024 roku o godz. 8.00 upłynął termin składania ofert na postępowanie.
Do wyznaczonego terminu wpłynęła 1 oferta dla części 2.
Treść złożonej oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia, ponieważ zaoferowany przedmiot zamówienia nie odpowiada opisanemu w Specyfikacji co do zakresu w realizacji elementów istotnych dla wykonania przedmiotu zamówienia w sposób nieusuwalny i nie jest możliwe wyjaśnienie wątpliwości w tym zakresie. W związku z tym oferta nie odpowiada przedmiotowi zamówienia, nie zapewniając jego realizacji w całości zgodnie z wymogami Zamawiającego. W związku z powyższym złożona oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Grudziądzu oraz odbiór tablic rejestracyjnych wycofanych z eksploatacji - przeznaczonych do utylizacji
- Wywóz odpadów (dzikie wysypiska, cmentarz) z terenu gminy Czerwonak w 2025 roku
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Szczaniec, w okresie od 01.01.2025r. do 31.08.2025r.
- ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH Z OBIEKTÓW OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W OLSZTYNIE W 2025 r.
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Brzeźnica w 2025 roku
- Wywóz i zagospodarowanie odpadów z pojemników rozmieszczonych na terenie Gminy Białe Błota - POJEMNIKI
więcej: Usługi gospodarki odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.