Ogłoszenie z dnia 2021-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00260807/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-08
- 2021/BZP 00278440/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Montaż windy w budynku Przychodni Lekarza Rodzinnego w Śmiglu przy ul. Skarzyńskiego 6
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Śmigiel
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050557
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Wojska Polskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Śmigiel
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-030
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 65 5180 003
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadmiejski@smigiel.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.smigiel.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/smigiel1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Montaż windy w budynku Przychodni Lekarza Rodzinnego w Śmiglu przy ul. Skarzyńskiego 62.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38c8d523-4080-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00328993
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001380/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Montaż windy w budynku Przychodni Lekarza Rodzinnego w Śmiglu przy ul. Skarzyńskiego 6
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00260807/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2021.KA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 228131,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wymiana konstrukcji szybu windowego w budynku Przychodni Lekarza Rodzinnego w Śmiglu przy ul. Skarzyńskiego 6. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
1) przygotowanie pełnej dokumentacji techniczno-ruchowej,
2) uczestnictwo uprawnionej osoby w odbiorze technicznym oraz przygotowanie wniosku przy udziale Zamawiającego celem zgłoszeniu do Urzędu Dozoru Technicznego, jak również uzyskanie decyzji Urzędu Dozoru Technicznego,
3) przeglądy gwarancyjne.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SWZ.
3. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według wspólnego słownika zamówień CPV:
- 45313100-5 – instalowanie wind.
4. Zalecane jest przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej miejsca prac oraz szczegółowe zapoznanie się z dokumentami zamówienia. Zamawiający umożliwi wizję lokalną w uzgodnionym wcześniej terminie – po uprzednim kontakcie telefonicznym z Panem Rafałem Szumacherem w dni pracy od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 14:00 pod numerem tel. 65 5186 918.
5. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia – bezpośrednie wykonywanie robót budowalnych w zakresie wszystkich branż przewidzianych w dokumentacji projektowej – wszyscy pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane na budowie.
6. Sposób weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem osób na podstawie umowy o pracę, jak również sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały przedstawione w Części II SWZ – projekt umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7. Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 2 ustawy PZP informuje, że nie dokonał podziału zamówienia na części z uwagi na to, że podział przedmiotowego zamówienia groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi lub nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Szyb windowy w budynku Przychodni Lekarza Rodzinnego w Śmiglu to obiekt budowlany, który stanowi niepodzielną całość i wskazane jest, aby roboty wykonywał jeden Wykonawca ze względu na ściśle ze sobą powiązane roboty budowlane, stanowiące łącznie jeden, niemożliwy do rozdzielenia element budowlany oraz na zachowanie rygorów technologicznych oraz udzieloną gwarancję na wykonane roboty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45313100-5 - Instalowanie wind
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 284655,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 284655,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 284655,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa Artmed J. Sienkiewicz, A. Kęsy Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7731954700
7.3.3) Ulica: Ul. Św. Antoniego 18 lok. 3
7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Maz.
7.3.5) Kod pocztowy: 97-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Demontaż, dostawę i montaż dźwigu oraz roboty budowlane.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 284655,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wymiana wind osobowych zlokalizowanych w budynku Mokotowskiej Fundacji Warszawianka - Wodny Park.
- "Demontaż istniejącej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych, dostawa i montaż nowej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych wewnątrz budynku ODT Światowid."
- "Dostawa wraz z demontażem i montażem dźwigu osobowego (windy) do jednostki CUL w Poznaniu - Hotel Olimpia, ul. Taborowa 8, 60-790 Poznań"
- Budowa windy zewnętrznej dla nieruchomości mieszkalnej przy ul. Strzeleckiej 42. Oznaczenie sprawy: DNZP.261.65.2024
- Poprawa dostępności budynków użyteczności publicznej w Gminie Brzyska - IV postępowanie.
więcej: Instalowanie wind »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.