eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Marcinowice › Budowa i modernizacja dróg na terenie Gminy Marcinowice



Ogłoszenie z dnia 2024-05-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja dróg na terenie Gminy Marcinowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Marcinowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718366

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Juliana Tuwima 2

1.5.2.) Miejscowość: Marcinowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-124

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@marcinowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.marcinowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://marcinowice.logintrade.net/zapytania_email,157514,89d5b34d38db327dc4980ac08b801360.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i modernizacja dróg na terenie Gminy Marcinowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a25aed0a-d184-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00328999

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023776/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa i modernizacja dróg na terenie Gminy Marcinowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00216235

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3569789,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I
1) Przebudowa ulicy Kwiatowej w miejscowości Marcinowice, dz. nr 368
Zakres robót obejmuje wykonanie drogi w km 0+000 do 0+284,5 o długości 284,50 mb na podstawie dokumentacji technicznej.
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi wewnętrznej w m. Marcinowice, ul. Kwiatowa (gmina Marcinowice, powiat świdnicki) polegająca na przebudowie nawierzchni i innych elementów drogi na odcinku od 0+000 – do km 0+284,5 km. Przedmiotowa droga (ul. Kwiatowa) usytuowana jest w miejscowości Marcinowice na działce nr 368. Droga posiada nawierzchnię z asfaltu. Szerokość jezdni jest zmienna i wynosi średnio ~4.5m. Droga jest odwodniona za pomocą wpustów deszczowych. Długość przebudowanego odcinka będzie wynosić 284.50m. Po przebudowie droga będzie posiadała jezdnię o szerokości zmiennej 5.00m, 4.50m i 4.00m, nawierzchnię z betonu asfaltowego oraz jednostronny chodnik częściowo o nawierzchni z kostki betonowej o gr. 8cm. Jezdnia będzie ograniczona za pomocą betonowych krawężników 15x22cm ustawionych na ławie betonowej z oporem z betonu C16/20. Chodnik od terenu zielonego będzie oddzielony za pomocą obrzeża betonowego 8x30cm na ławie betonowej z oporem z betonu C16/20. Jezdnia będzie odwodniona za pomocą wpustów deszczowych. Zakres prac związanych z przebudową odcinka drogi i elementów odwodnienia drogi obejmuje realizację następujących robót o charakterze organizacyjnym i budowlanym:
1) przygotowanie i oznakowanie na czas robót przebudowywanego odcinka drogi
2) wykonanie nowej nawierzchni jezdni drogi składającej się z warstw bitumicznych oraz nowych warstw konstrukcji
3) odwodnienie do istniejącego kolektora kanalizacji deszczowej fi 1000 jak w chwili obecnej
4) wykonanie i regulacja zjazdów
5) ustawienie krawężników na ławie betonowej
6) regulacja wpustów deszczowych wraz z przebudową przykanalików oraz ich regulacja szt. 6,
7) regulacja studni kanalizacji sanitarnej. Urządzenia do regulacji:
- studnie kanalizacji sanitarnej - 13 szt.,
- oczyszczenie i odbudowa studni na kanale Ø1000.
- kraty kanalizacji burzowej - 3 szt.,
- studnie telekomunikacyjne - 5 szt.
Kanalizacja burzowa – 100mb + 2 studnie Ø1000 8) wymiana włazów 3 szt. i regulacja skrzynek i zaworów z wymianą zniszczonych elementów 9) Wjazdy na posesję z kostki brukowej 8cm – 16 szt., Wjazd na drogę wewnętrzną – 20 m2.
Dotychczasowa organizacja ruchu bez zmian.

2) Przebudowa oraz remont drogi gminnej usytuowanej na działce 393, 397, 398/2 w miejscowości Tąpadła
Zakres robót obejmuje wykonanie drogi w km 0+000 do 0+460 i 0+000 do 0+125 o łącznej długości 585 mb na podstawie dokumentacji technicznej.
W ramach inwestycji przewiduje się przebudowę oraz remont drogi gminnej w miejscowości Tąpadła. Zakres prac obejmuje przebudowę konstrukcji oraz nawierzchni jezdni. Stan projektowany nie zakłada zmiany dotychczasowego zagospodarowania terenu, który w chwili obecnej jest drogą o nawierzchni gruntowej oraz betonowej. Planowana inwestycja będzie realizowana w zakresie niewymagającym zmiany granic pasa drogowego.
Układ drogowy będzie realizowany poprzez:
1. jezdnię jednopasową dwukierunkową o nawierzchni bitumicznej szerokości 3,5m
2. pobocza o szerokości min. 0,5m wykonane z kruszywa łamanego
Sposób przebudowy został wybrany z uwzględnieniem:
-ograniczeń wysokościowych, tj. istniejącej zabudowy,
-poprawy przekroju poprzecznego i podłużnego nawierzchni
-poprawy odwodnienia
-poprawy warstwy wzmacniającej podłoże
- poprawy warunków gruntowo-wodnych podłoża

3) Przebudowa drogi gminnej do gruntów rolnych Biała dz. 118- Chwałków dz. 194
Zakres robót obejmuje wykonanie drogi w km 0+000 do 0+740 i 0+000 do 240 o łącznej długości 980 mb na podstawie dokumentacji technicznej.
W ramach inwestycji przewiduje się przebudowę drogi gminnej w miejscowości Biała. Zakres prac obejmuje przebudowę konstrukcji oraz nawierzchni jezdni. Stan projektowany nie zakłada zmiany dotychczasowego zagospodarowania terenu, który w chwili obecnej jest drogą o nawierzchni gruntowej Planowana inwestycja będzie realizowana w zakresie niewymagającym zmiany granic pasa drogowego.
Układ drogowy będzie realizowany poprzez:
1. jezdnię jednopasową dwukierunkową o nawierzchni bitumicznej szerokości 3,5m
2. pobocza o szerokości min. 0,5m wykonane z kruszywa łamanego
Sposób przebudowy został wybrany z uwzględnieniem:
-ograniczeń wysokościowych, tj. istniejącej zabudowy,
- poprawy przekroju poprzecznego i podłużnego nawierzchni
-poprawy odwodnienia
-poprawy warstwy wzmacniającej podłoże
-poprawy warunków gruntowo-wodnych podłoża
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I zawarty jest w dokumentacji (załącznik 10.1) : projekt budowlany, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 2638909,02 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II
Przebudowa drogi gruntowej w miejscowości Gola Świdnicka, dz. nr 119/2
Zakres robót obejmuje wykonanie drogi w km 0+000 do 0+127,75 o długości 127,75 mb na podstawie dokumentacji technicznej.
Droga gminna zlokalizowana na terenie Gminy Marcinowice (Powiat Świdnicki), ma długość 210 mb, odcinek przewidziany do realizacji ma 127,75 mb. Na długości drogi są zlokalizowane zjazdy do posesji oraz działek drogowych o nawierzchni nieutwardzonej. Odwodnienie powierzchniowe na przyległe działki jak w chwili obecnej. W ramach opracowania przewiduje się ograniczenie częściowe spływu wód opadowych na zagospodarowane działki oraz poprzez wykonanie sieci kanalizacji deszczowej na odcinku 5,0 mb i wpustu deszczowego i ich włączenie. Wpust deszczowy będzie zamontowany przy włączeniu do drogi gminnej i podłączony do istniejącej kanalizacji deszczowej za pomocą przykanalika z PVC SN8 o śr. 160mm. Rozbudowa sieci wodociągowej na odcinku 127,75 mb o śr. fi 90 zakończona hydrantem 1 kpt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II zawarty jest w dokumentacji (załącznik 10.2) : projekt budowlany, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 121951,22 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ III
Przebudowa drogi gruntowej w miejscowości Biała, dz. nr 111/2
Zakres robót obejmuje wykonanie drogi w km 0+000 do 0+100 o długości 100 mb na podstawie dokumentacji technicznej.
Droga gminna zlokalizowana na terenie Gminy Marcinowice (Powiat Świdnicki), ma długość 580mb, odcinek przewidziany do realizacji ma 100 mb. Na długości drogi są zlokalizowane zjazdy do posesji oraz działek drogowych o nawierzchni nieutwardzonej. Odwodnienie powierzchniowe na przyległe działki jak w chwili obecnej. W ramach opracowania przewiduje się ograniczenie częściowe spływu wód opadowych na zagospodarowane przyległe działki.
Przewiduje się wykonanie nowej konstrukcji i warstw bitumicznych na odcinku drogi od km 0+000 – do km 0+095, od km 0+000 – do km 0+005 o szerokości od 2,75m do 3,5m . Zjazdy wykonanie z kostki brukowej 8 cm.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części III zawarty jest w dokumentacji (załącznik 10.3) : projekt budowlany, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 96410,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ IV
Przebudowa drogi gminnej usytuowanej na działce 520/2 w miejscowości Mysłaków.
Zakres robót obejmuje wykonanie drogi w km 0+000 do 0+081 o długości 81 mb na podstawie dokumentacji technicznej.
W ramach inwestycji przewiduje się przebudowę drogi gminnej w miejscowości Mysłaków.
Zakres prac obejmuje przebudowę konstrukcji oraz nawierzchni jezdni. Stan projektowany nie zakłada zmiany dotychczasowego zagospodarowania terenu, który w chwili obecnej jest drogą o nawierzchni gruntowej Planowana inwestycja będzie realizowana w zakresie niewymagającym zmiany granic pasa drogowego.
Układ drogowy będzie realizowany poprzez:
1. jezdnię jednopasową dwukierunkową o nawierzchni bitumicznej szerokości 3,5m
2. pobocza o szerokości min. 0,5m wykonane z kruszywa łamanego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części IV zawarty jest w dokumentacji (załącznik 10.4) : projekt budowlany, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 97024,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ V
Przebudowa drogi gminnej usytuowanej na działce 537 w miejscowości Mysłaków
Zakres robót obejmuje wykonanie drogi w km 0+000 do 0+400 o długości 400 mb na podstawie dokumentacji technicznej.
Droga gminna zlokalizowana na terenie Gminy Marcinowice miejscowość Mysłaków, ma długość 400mb i jest to odcinek przewidziany do realizacji. Obecnie nawierzchnia asfaltowa w części posiada liczne ubytki i spękania co powoduje niebezpieczeństwo w ruchu drogowym oraz niewłaściwe odprowadzanie wód opadowych. Wzdłuż drogi zlokalizowane są zabudowania mieszkalne jednorodzinne oraz zakłady usługowe. W ramach remontu przewidziano głównie wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej, ścinkę poboczy w celu właściwego odprowadzenia wody. Długość odcinka drogi objętego remontem 400 m, średnia szerokość drogi 3,5 m, szerokość poboczy z obu stron drogi 0,5 m.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części V zawarty jest w dokumentacji (załącznik 10.5) : projekt budowlany, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 254125,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ VI
Przebudowa drogi usytuowanej na działce nr 101 w miejscowości Wiry
Zakres robót obejmuje wykonanie drogi w km 0+000 do 0+052,8 o długości 52,8 mb na podstawie dokumentacji technicznej.
W ramach inwestycji przewiduje się przebudowę drogi wewnętrznej w miejscowości Wiry Zakres prac obejmuje przebudowę konstrukcji oraz nawierzchni jezdni. Stan projektowany nie zakłada zmiany dotychczasowego zagospodarowania terenu, który w chwili obecnej jest drogą o nawierzchni gruntowej Planowana inwestycja będzie realizowana w zakresie niewymagającym zmiany granic pasa drogowego.
Układ drogowy będzie realizowany poprzez:
1. jezdnię jednopasową dwukierunkową o nawierzchni z kostki betonowej szerokości 4,5m
2. ciąg pieszy o szerokości 1,8m
Sposób przebudowy został wybrany z uwzględnieniem:
-ograniczeń wysokościowych, tj. istniejącej zabudowy,
-poprawy przekroju poprzecznego i podłużnego nawierzchni
- poprawy odwodnienia
-poprawy warstwy wzmacniającej podłoże
- poprawy warunków gruntowo-wodnych podłoża
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części VI zawarty jest w dokumentacji (załącznik 10.6) : projekt budowlany, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 89590,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ VII
Przebudowa drogi wewnętrznej usytuowanej na działce 277 w miejscowości Zebrzydów
Zakres robót obejmuje wykonanie drogi w km 0+000 do 0+120 o długości 120 mb na podstawie dokumentacji technicznej.
W ramach inwestycji przewiduje się przebudowę drogi wewnętrznej w miejscowości Zebrzydów. Zakres prac obejmuje przebudowę konstrukcji oraz nawierzchni jezdni. Stan projektowany nie zakłada zmiany dotychczasowego zagospodarowania terenu, który w chwili obecnej jest drogą o nawierzchni gruntowej Planowana inwestycja będzie realizowana w zakresie niewymagającym zmiany granic pasa drogowego.
Układ drogowy będzie realizowany poprzez:
1. jezdnię jednopasową dwukierunkową o nawierzchni bitumicznej szerokości 3,5m
2. pobocza o szerokości min. 0,5m wykonane z kruszywa łamanego
3. plac manewrowy do zawracania o wymiarach 12,5x12,5m
Sposób przebudowy został wybrany z uwzględnieniem:
-ograniczeń wysokościowych, tj. istniejącej zabudowy,
-poprawy przekroju poprzecznego i podłużnego nawierzchni
-poprawy odwodnienia
-poprawy warstwy wzmacniającej podłoże
-poprawy warunków gruntowo-wodnych podłoża
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części VII zawarty jest w dokumentacji (załącznik 10.7) : projekt budowlany, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 188350,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ VIII
Przebudowa drogi gruntowej w miejscowości Wirki dz. 361
Zakres robót obejmuje wykonanie drogi w km 0+000 do 0+070 o długości 70 mb na podstawie dokumentacji technicznej.
W ramach inwestycji przewiduje się przebudowę odcinka drogi gruntowej kl. D, polegającej głównie na wykonaniu nowych warstw konstrukcji nawierzchni jezdni oraz innych elementów drogi - w miejscowości Wirki (gmina Marcinowice, powiat świdnicki), na odcinku od km 0+000 do km 0+070, o długości 0,070 km. W ramach projektu przewidziano również remont istniejącego przepustu zlokalizowanego pod koroną drogi od km 0+000, polegającym na wymianie jego części przelotowej i remoncie studzienki wlotowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części VIII zawarty jest w dokumentacji (załącznik 10.8) : projekt budowlany, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 83430,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2200000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3088142,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2200000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIT-BRUK Paweł Witkowski Roboty Ziemne Brukarstwo

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 022170363

7.3.4) Miejscowość: Jaskulin

7.3.5) Kod pocztowy: 58-170

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2200000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 307000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 459735,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 307000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Emil Laskowski, Usługi Budowlano-Remontowe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 022423380

7.3.4) Miejscowość: Kątki

7.3.5) Kod pocztowy: 58-124

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 307000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209398,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIT-BRUK Paweł Witkowski Roboty Ziemne Brukarstwo

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 022170363

7.3.4) Miejscowość: Jaskulin

7.3.5) Kod pocztowy: 58-170

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171923,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIT-BRUK Paweł Witkowski Roboty Ziemne Brukarstwo

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 022170363

7.3.4) Miejscowość: Jaskulin

7.3.5) Kod pocztowy: 58-170

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244984,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 470070,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 244984,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Świdnickie Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 891049507

7.3.3) Ulica: Częstochowska

7.3.4) Miejscowość: Świdnica

7.3.5) Kod pocztowy: 58-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 244984,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86346,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128430,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86346,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Świdnickie Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 891049507

7.3.3) Ulica: Częstochowska

7.3.4) Miejscowość: Świdnica

7.3.5) Kod pocztowy: 58-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86346,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 206258,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 337700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 206258,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Świdnickie Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 891049507

7.3.3) Ulica: Częstochowska

7.3.4) Miejscowość: Świdnica

7.3.5) Kod pocztowy: 58-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 206258,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 187970,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIT-BRUK Paweł Witkowski Roboty Ziemne Brukarstwo

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 022170363

7.3.4) Miejscowość: Jaskulin

7.3.5) Kod pocztowy: 58-170

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.