Ogłoszenie z dnia 2022-09-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00253342/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-13
- 2022/BZP 00275440/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Robota budowlana w zakresie remontu budynku nr 6 w kompleksie wojskowym przy ul. Dwernickiego 4 w Hrubieszowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061402337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 2F
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 261181536
1.5.8.) Numer faksu: 261181607
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32wog.zampub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/32wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojskowa Jednostka Budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Robota budowlana w zakresie remontu budynku nr 6 w kompleksie wojskowym przy ul. Dwernickiego 4 w Hrubieszowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39ebe272-029b-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00329012
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00086277/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Remont budynku nr 6 w Hrubieszowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00253342/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/35/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1148391,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana w zakresie Remontu budynku nr 6 w kompleksie wojskowym przy ul. Dwernickiego 4 w Hrubieszowie:
1. Zakres prac:
Remont sanitariatów
I. ROBOTY BUDOWLANE
a) Roboty rozbiórkowe:
Demontaż ustępów
Demontaż pisuarów,
Demontaż umywalek
Demontaż instalacji wodociągowej z rur stalowych
Skucie posadzki z płytek ceramicznych
Skucie licowania ścian wykonanej z płytek ceramicznych
Demontaż drzwi wewnętrznych płycinowych z ościeżnicą stalową
Rozebranie ścianek działowych
Wywóz gruzu z terenu budowy
b) Roboty ogólnobudowlane:
Naprawa tynków po skutych płytkach ceramicznych
Naprawa posadzki po skutych płytkach ceramicznych
Odgrzybianie powierzchni ścian środkiem grzybobójczym metodą natryskową
Wykonanie hydroizolacji posadzki oraz stref wilgotnych w natryskach za pomocą folii w płynie- naroża wewnętrzne zabezpieczone poprzez wklejenie taśmy elastomerowej
Gruntowanie powierzchni ścian pod licowanie ścian płytkami ceramicznymi
Ułożenie płytek na ścianach do wysokości 2m od poziomu posadzki
Przygotowanie podłoża pod ułożenie płytek ceramicznych na podłodze poprzez gruntowanie powierzchni
Wykonanie posadzki z płytek (gres) o wymiarach 30x30 cm lub zbliżonym.
Dostawa i montaż drzwi wewnętrznych, metalowe, z okleiną drewnopodobną, wymiary w świetle ościeżnicy wraz z ościeżnicą metalową w okleinie drewnopodobnej
Wykonanie ścianek działowej o grubości 12 cm z bloczków betonu komórkowego
Montaż kabin prysznicowych, WC w technologii ścianek działowych lekkich LTT
Wykonanie sufitów podwieszanych o konstrukcji stalowej z wypełnieniem płytami mineralnymi
Wykonanie gładzi gipsowych na pozostałej górnej części ścian w pomieszczeniach sanitariatów;
Dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych ścian i sufitów farbą lateksową;
II. ROBOTY SANITARNE
b) Wewnętrzne instalacje sanitarne
Wykonanie rurociągów instalacji wodnej z rur PP dn 20/25
Wykonanie podejść ciepłej i zimnej wody do armatury sanitarnej
Wykonanie wewnętrznego rurociągu z rur PCV 110, PCV 50
Wykonanie podejść kanalizacyjnych pod miskę ustępową WC fi110 umywalki, brodziki, pisuary fi 50
Montaż wywiewki kanalizacyjnej
Montaż misek ustępowych typu kompakt
Montaż pisuarów
Montaż odpływów liniowych
Montaż zaworów czerpalnych
Montaż kratek ściekowych
Montaż kabin prysznicowych wraz z brodzikiem z tworzywa sztucznego
Montaż baterii umywalkowych
Montaż baterii prysznicowych
Dostawa i montaż kabin WC z drzwiami w technologii lekkich ścianek działowych
c) Wentylacja
Wykonanie wentylacji hybrydowej z jednym ciągiem wentylacyjnym dla 4 pionów sanitariatów
Montaż nasady hybrydowej stanowiącej zwieńczenie komina wentylacyjnego
Montaż urządzeń-centrali wyposażonej w turbinę obracającą się pod wpływem wiatru (w przypadku braku wiatru zasilana elektrycznie)
Montaż nawietrzaków okiennych higrosterowalnych
Montaż kanałów wentylacyjnych
Doprowadzenie przewodów zasilających
Remont pomieszczeń parteru
a) Roboty rozbiórkowe:
Zerwanie starych posadzek z wykładzin PCV i dywanowych
Skucie posadzki w pomieszczeniach
Demontaż drzwi wraz z ościeżnicą
Wywiezienie gruzu z terenu budowy
b) Roboty ogólnobudowlane:
Wykonanie podkładów betonowych na podłożu gruntowym
Gruntowanie nowo wykonanej wylewki
Wykonanie wylewki samopoziomującej
Ułożenie wykładziny z tworzywa sztucznego wraz z wywinięciem cokołu na ścianę w wysokości 10 cm
Przygotowanie powierzchni ścian pod malowanie farbami emulsyjnymi poprzez szpachlowanie nierówności
Gruntowanie ścian pod malowanie farbami emulsyjnymi
Dwukrotne malowanie farbami lateksowymi tynków wewnętrznych
Montaż drzwi wewnętrznych metalowe, z okleiną drewnopodobną, wymiary w świetle ościeżnicy wraz z ościeżnicą metalową w okleinie drewnopodobnej
Wymiana parapetów wewnętrznych na parapety wykonane z konglomeratu o grubości 2 cm
Przygotowanie podłoża lastrykowego poprzez szlifowanie do wykonania posadzki z płytek ceramicznych
Gruntowanie podłoża za pomocą gruntu szczepnego z piaskiem kwarcowym
Ułożenie płytek terakotowych na podłodze w korytarzach wraz z cokolikiem ciętym o wysokości 10 cm
Wymiana instalacji C.O.
Demontaż instalacji c.o. wraz z grzejnikami żeliwnymi
Przebicie otworów w ścianach z wmontowaniem tulei z rury stalowej
Rurociągi w instalacjach c.o. o śr. zewnętrznej 35x1,5 mm - stal węglowa ocynkowana o połączeniach zaprasowywanych
Izolacja rurociągów prefabrykowanymi otulinami termoizolacyjnymi z pianki poliuretanowej " dla ruroc. o śr. 35-40 mm i gr. izolacji 30 mm
Rurociągi w instalacjach c.o. o śr. zewnętrznej 28x1,5 mm - stal węglowa ocynkowana o połączeniach zaprasowywanych
Rurociągi w instalacjach c.o. o śr. zewnętrznej 22x1,5 mm - stal węglowa ocynkowana o połączeniach zaprasowywanych
Rurociągi w instalacjach c.o. o śr. zewnętrznej 18x1,2 mm - stal węglowa ocynkowana o połączeniach zaprasowywanych
Rury przyłączne o śr. 15x1,2 mm do grzejników c.o.- stal węglowa ocynkowana o połączeniach zaprasowywanych
Kształtki systemowe zaprasowywane
Zawory grzejnikowe termostatyczne(zawór+głowica) o śr. nominalnej 15-20 mm z nastawą wstępną
Zawory powrotne grzejnikowe o połączeniach gwintowanych o śr. nominalnej 15-20 mm
Montaż grzejników stalowych C22 ilość i wymiary wg. Przedmiaru
Montaż zaworów przelotowych o śr 32-40mm
Montaż zaworów odpowietrzających automatycznych
Wykonanie próby szczelności instalacji wraz z regulacją instalacji
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLAJĄ:
1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) –- stanowiąca Załącznik nr 1 do SWZ;
2) Przedmiar robót –stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1709700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1818000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1709700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jarosław Jagiełło FAR-DOM, HOTEL JAGIEŁŁO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9191032026
7.3.3) Ulica: ul. Grabowiecka 20
7.3.4) Miejscowość: 22-500 Hrubieszów
7.3.5) Kod pocztowy: 22-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jarosław Jagiełło FAR-DOM: HOTEL JAGIEŁŁO
jakie przetargi wygrała firma
Jarosław Jagiełło FAR-DOM: HOTEL JAGIEŁŁO
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1709700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Dostawa artykułów spożywczych
- Remont oraz przebudowa dróg powiatowych powiatu zamojskiego
- Nazwa zamówienia: Remont dróg na terenie Gminy Zamość 2025 nr 1
- Część 1: Budowa drogi wewnętrznej działka nr 1267 w m.Zawada-opracowanie dokumentacji. Część 2: Budowa drogi wewnętrznej w m.Mokre dz. geod.nr 34/23, 34/26, 35/24, 35/9, 36/2-opracowanie dokumentacji.
- Usługa konserwacji, przeglądów, pogotowia technicznego oraz wykonywanie napraw awaryjnych w zakresie urządzeń i instalacji kotłowni gazowych, kotłów warzelnych i parowych; w zakresie 4 części.
- Modernizacja i dostosowanie infrastruktury ZSzN Sp. z o.o. w celu popr.dostępności do świadczeń pielęgnacyjnych i opiekuńczych w ZOL oraz rozszerzenie zakresu świadcz. dla pacjentów wentylowanych mech
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont budynku nr 34 w kompleksie przy ul. Nieświeskiej 56 w Warszawie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej w Łaszczówce
- Wymiana części płyt elewacyjnych włókno-cementowych na budynku IT Jasionka 954.
- Przebudowa budynku Zespołu Szkół w Choczu - dostosowanie budynku do wymogów przeciwpożarowych
- Wykonanie pól uwagi w terenowych jednostkach organizacyjnych II Oddziału ZUS w Poznaniu - 2 części.
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych - pustostanach położonych we Wrocławiu, w ramach rządowego programu budownictwa komunalnego - 2 ZADANIA.
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.