Ogłoszenie z dnia 2021-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00314476/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-14
- 2021/BZP 00317769/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług psychologicznych na potrzeby projektu
„Reintegracja społeczna mieszkańców Włocławka, w tym obszarze rewitalizacji”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Włocławek - Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005871024
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ogniowa 8/10
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 544232326
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.lewandowska@mopr.wloclawek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mopr.wloclawek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług psychologicznych na potrzeby projektu„Reintegracja społeczna mieszkańców Włocławka, w tym obszarze rewitalizacji”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c552bf6a-5cd0-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00329028
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00075871/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Świadczenie usług psychologicznych na potrzeby projektu Reintegracja społeczna Włocławka, w tym w obszarze rewitalizacji".
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Reintegracja społeczna mieszkańców Włocławka, w tym w obszarze rewitalizacji” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kuj. – Pom. na lata 2014 – 2020 (Oś Priorytetowa 9 Solidarne społeczeństwo, 9.2 Włączenie społeczne, 9.2.1 Aktywne włączenie społeczne)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00314476/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOPR.AO.A.261.24.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 69440,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Indywidualna Ścieżka Reintegracji - Opracowanie diagnozy kompetencji społecznych w ramach1sesji-1h (przez godzinę rozumie się 60 minut) x100os. ( II edycja - 50 osób,
III edycja - 50 osób) w celu przygotowania w formie pisemnej Indywidualnej Ścieżki Reintegracji
(IŚR) – diagnozy kompetencji społecznych – umiejętności, które przyczynią się do skutecznej
interakcji z otoczeniem. IŚR to osobisty program aktywności społeczno – zawodowej uczestnika,
skoncentrowany na możliwościach, umiejętnościach, predyspozycjach, preferencjach i
potrzebach uczestnika. Efektem podjętych działań w IŚR jest określenie ilości i charakteru
poszczególnych form wsparcia, a więc opracowanie diagnozy doradczej (preferencji i
predyspozycji uczestników Projektu). IŚR stanowić będzie podstawę zapisu kontraktu
socjalnego pomiędzy uczestnikiem a MOPR.
harmonogram zajęć:
II edycja – 50 osób (1h x 50 osób = 50 h) – IV-V 2022r.
III edycja – 50 osób (1h x 50 osób = 50 h) – IX-X 2022r.
Do zadań psychologa (dotyczy części I, II, III) oprócz świadczenia w/w usług będzie należało
przygotowanie materiałów dydaktycznych, harmonogramów realizowanych zajęć, prowadzenie
dokumentacji projektowej (tj.: listy obecności, arkuszy przebiegu zajęć, dziennika zajęć,
miesięcznej karty pracy zleceniobiorcy – protokołu) oraz informowania go o przypadkach
nieobecności uczestnika na zajęciach. Ww. usługi (dot. części I, II, III) prowadzone będą zgodnie
z ustaleniami Zamawiającego w przedziale godzinowym 8:00-15:30, 5 dni w tygodniu w dniach
od poniedziałku do piątku, średnio 4 godziny dziennie. Szczegółowe plany harmonogramów
spotkań zostaną uzgodnione z Wykonawcą po podpisaniu umowy/umów.
Miejsce świadczenia usług: Miejscem świadczenia usług psychologicznych jest budynek przy
ulicy Okrzei 61 we Włocławku i/lub budynek przy ul. Ogniowej8/10 we Włocławku (dostosowane
do potrzeb osób niepełnosprawnych).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 8000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Grupowe warsztaty psychologiczne - zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów grupowych,w wymiarze 24 h w każdej z 12 grup samopomocowych. W ramach projektu zrealizowanych
zostanie 288 h (przez godzinę rozumie się 45 minut) wsparcia psychologicznego, tj.: 24 h x 4 GS
= 96 h w I edycja GS, 24 h x 4 GS = 96 h w II edycji i 24 h x 4 GS = 96 h w III edycji. Celem
zajęć jest wzmocnienie i zwiększenie kompetencji społecznych, budowanie poprawnych relacji
społecznych, technik asertywności i radzenia sobie ze stresem, zarówno w relacjach
interpersonalnych, jak i na rynku pracy. Bloki tematyczne zajęć: asertywność, komunikacja
społeczna, rozwiązywanie konfliktów, negocjowanie i mediacja, radzenie sobie ze stresem,
podejmowania decyzji - stawianie celów i sposób ich realizacji, pełnienie podstawowych ról
społecznych.
Do zadań psychologa (dotyczy części I, II, III) oprócz świadczenia w/w usług będzie należało
przygotowanie materiałów dydaktycznych, harmonogramów realizowanych zajęć, prowadzenie
dokumentacji projektowej (tj.: listy obecności, arkuszy przebiegu zajęć, dziennika zajęć,
miesięcznej karty pracy zleceniobiorcy – protokołu) oraz informowania go o przypadkach
nieobecności uczestnika na zajęciach.
Miejsce świadczenia usług: Miejscem świadczenia usług psychologicznych jest budynek przy
ulicy Okrzei 61 we Włocławku i/lub budynek przy ul. Ogniowej8/10 we Włocławku (dostosowane
do potrzeb osób niepełnosprawnych). – dot. części I, II, III.
Harmonogram zajęć:
I edycja – 4 grupy x 10 osób (4 grupy x 24 h = 96 h) – od dnia podpisania umowy do III 2022r.
II edycja – 4 grupy x 10 osób (4 grupy x 24 h = 96 h) – V-VII 2022r.
III edycja - 4 grupy x 10 osób (4 grupy x 24 h = 96 h) – X-XII 2022r.
Ww. usługi (dot. części I, II, III) prowadzone będą zgodnie z ustaleniami Zamawiającego w
przedziale godzinowym 8:00-15:30, 5 dni w tygodniu w dniach od poniedziałku do piątku,
średnio 4 godziny dziennie. Szczegółowe plany harmonogramów spotkań zostaną uzgodnione z
Wykonawcą po podpisaniu umowy/umów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 23040 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Indywidualne poradnictwo psychologiczne - zajęcia prowadzone będą w formie indywidualnegowsparcia, w wymiarze 4 h dla każdego uczestnika projektu. W ramach proj. zrealizowane
zostanie 480 h (przez godzinę rozumie się 60 minut) poradnictwa indywidualnego - 4 h x 120
uczestników, tj. 4 h x 40 os. = 160 h w I edycja, 4 h x 40 os. = 160 h w II edycji i 4 h x 40 os. =
160 h w III edycji. Celem jest uzyskanie profesjonalnej pomocy psychologicznej w formie
indywidualnych konsultacji. Celem spotkań jest uzyskanie profesjonalnej pomocy w radzeniu
sobie z problemami, których osoba doświadcza. Indywidualne konsultacje z psychologiem
przyczynią się do lepszego zrozumienia problemu, zidentyfikowania poziomu motywacji do
zmian oraz określenia możliwych sposobów postępowania dla przezwyciężenia przeżywanych
trudności, zdiagnozowania indywidualnych barier psychologicznych, utrudniających uczestnikowi
efektywne funkcjonowanie społeczne. Indywidualne spotkania z psychologiem przyczynią się do
zwiększenia w uczestniku wiary w siebie, wypracowanie efektywnego planu działania, mającego
na celu poprawę funkcjonowania jednostki i całej rodziny.
Do zadań psychologa (dotyczy części I, II, III) oprócz świadczenia w/w usług będzie należało
przygotowanie materiałów dydaktycznych, harmonogramów realizowanych zajęć, prowadzenie
dokumentacji projektowej (tj.: listy obecności, arkuszy przebiegu zajęć, dziennika zajęć,
miesięcznej karty pracy zleceniobiorcy – protokołu) oraz informowania go o przypadkach
nieobecności uczestnika na zajęciach.
Miejsce świadczenia usług: Miejscem świadczenia usług psychologicznych jest budynek przy
ulicy Okrzei 61 we Włocławku i/lub budynek przy ul. Ogniowej8/10 we Włocławku (dostosowane
do potrzeb osób niepełnosprawnych). – dot. części I, II, III.
Harmonogram zajęć:
I edycja – 40 osób (4h x 40 osób = 160 h) – od dnia podpisania umowy do II 2022r.
II edycja – 40 osób (4h x 40 osób = 160 h) –V-VII 2022r.
III edycja – 40 osób (4h x 40 osób = 160 h) – X-XII 2022r.
Ww. usługi (dot. części I, II, III) prowadzone będą zgodnie z ustaleniami Zamawiającego w
przedziale godzinowym 8:00-15:30, 5 dni w tygodniu w dniach od poniedziałku do piątku,
średnio 4 godziny dziennie. Szczegółowe plany harmonogramów spotkań zostaną uzgodnione z
Wykonawcą po podpisaniu umowy/umów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 38400 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części I postępowania złożono 2 oferty, obie na tę samą kwotę. Cena ofert przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10000,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części II postępowania złożono 1 ofertę. Cena oferty przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28800 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części III postępowania złożono 2 oferty, obie na tę samą kwotę. Cena ofert przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48800,00 PLN
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Ochrona fizyczna mienia obiektów Muzeum Ziemi Kujawskiej i Dobrzyńskiej we Włocławku w 2025 r.
- Opracowanie dokumentacji dla zadania pn.: Budowa trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu we Włocławku przy ulicy Cienistej
- Budowa alejek na Cmentarzu Komunalnym we Włocławku przy Al. Chopina 3/5 - etap IV
- "Świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej osób, obiektu i mienia Centrum Kultury "Browar B" przy ul. Łęgskiej 28 we Włocławku."
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY KUCHNI GŁÓWNEJ
- Sukcesywna detaliczna dostawa paliw płynnych dla samochodów służbowych i sprzętu
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie interdyscyplinarnego wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za Życiem"
- Poradnictwo specjalistyczne- specjalistyczny trening Biofeedback EEG
- Diagnozowanie i prowadzenie sesji psychoterapii dzieci i młodzieży z FASD od (0-18 lat) , prowadzenie grup wsparcia na 2025 rok
- Świadczenie usługi doradczej w zakresie aktualizacji dokumentów strategicznych dla ROPS w Białymstoku
- Zatrudnienie 2 Wychowawców do Klubu dla Dzieci i Młodzieży oraz zatrudnienie dwóch Edukatorów Profilaktyki do Zespołu Profilaktyki w Ś C Z P dla Dzieci i Młodzieży.
- ,,Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu ,,Za Życiem" w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Wielgiem''
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.