Ogłoszenie z dnia 2023-07-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00198690/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-28
- 2023/BZP 00218748/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-16
- 2023/BZP 00244961/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-02
- 2023/BZP 00379005/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja pomieszczeń dla form aktywnego spędzania czasu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LIPUSZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675221
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wybickiego 27
1.5.2.) Miejscowość: Lipusz
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-424
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@lipusz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://lipusz.biuletyn.net/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lipusz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administracja samorządowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Adaptacja pomieszczeń dla form aktywnego spędzania czasu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9fbc2e25-e5b3-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00329049
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036422/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Adaptacja pomieszczeń dla form aktywnego spedzania czasu - integracja lokalnej społeczności
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00198690
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1694000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówienia –Przebudowa pomieszczeń piwnicznych budynku Zespołu Szkół w Lipuszu (dz. ewid. 310/10 obręb Lipusz) i adaptacja ich na nowe miejsce aktywnego spędzania czasu.(część gwarantowana)
Roboty ogólnobudowlane polegają na przebudowie i remoncie pomieszczeń w zakresie:
- pomieszczeń WC,
- sale spotkań z powiększonymi otworami okiennymi w ścianie zewnętrznej,
- powiększenia otworu okiennego do drzwiowego w ścianie piwnicznej,
- pomieszczenia aneksu kuchennego,
- korytarz,
- magazynu (w tym wybicie otworu drzwiowego),
- przedsionku,
- pomieszczenia porządkowe,
- dźwigu osobowego (windy) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych,
- schodów zewnętrznych terenowych.
- wykonanie robót zewnętrznych- zagospodarowanie terenu
Branża sanitarna w następującym zakresie :
Instalacji wodociągowej:
Instalacja wodociągowa obejmuje przewody wody ciepłej i zimnej wody. Instalacje wodociągową należy włączyć do istniejących przewodów i pionów zgodnie z częścią rysunkową.
Instalacji kanalizacji sanitarnej:
Wykonanie kanalizacji sanitarnej z rur PVC-U kielichowych z uszczelką gumową - włączenie do istniejącej kanalizacji sanitarnej zgodnie z częścią rysunkową.
Ogrzewanie pomieszczeń:
Do ogrzewania pomieszczeń budynku ma zostać wykonane ogrzewanie podłogowe, pomieszczenie wc ogrzewane będzie grzejnikiem. Do ogrzewania pomieszczeń zastosować należy rury wielowarstwowe 16x2, w zwojach, układane w systemie ślimaka. Rozdzielacze wyposażyć w zawory regulacyjne z napędami-siłownikami. Sterowanie siłownikami poprzez sygnał podawany z elektronicznych termostatów pomieszczeniowych (wersja bezprzewodowa). Rozdzielacze montować w szafkach podtynkowych. W trakcie robót budowlanych należy przewidzieć wzmocnienia konstrukcyjne dla szafek (nadproża). W pomieszczeniu 0/02 projektuję się grzejnik dwupłytowy zaworowy 22KV/600/600 Grzejnik należy włączyć do istniejącej instalacji c.o. w posadzce.
Instalacja wodociągowa obejmuje przewody wody ciepłej i zimnej wody. Instalacje wodociągową należy włączyć do istniejących przewodów i pionów zgodnie z częścią rysunkową.
W zakresie branży elektrycznej i teletechnicznej:
- demontaż istniejącej rozdzielnicy
- rozdzielnice elektryczne
- wewnętrzne instalacje elektryczne
- instalacja strukturalna
- instalacja monitoringu cctv (3 kamery wewnętrzne, 4 kamery zewnętrzne)
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawierają również załączniki do SWZ:
1) Załącznik nr 1a - Dokumentacja techniczna (adaptacja pomieszczeń)
2) Załącznik nr 1 b - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych ( adaptacja pomieszczeń).
Na stronie internetowej Zamawiającego zamieszcza się przedmiary robót lecz jedynie tylko i wyłącznie jako materiał informacyjny (pomocniczy) niebędący załącznikiem do SWZ i nie będący dokumentem obowiązującym w niniejszym postępowaniu. Wykonawca może z niego skorzystać na zasadzie dobrowolności i na własną odpowiedzialność
Zamawiający zaleca do przeprowadzenia wizji lokalnej.
2.a. Część I zamówienia – Przebudowa pomieszczeń piwnicznych budynku Zespołu Szkół w Lipuszu (dz. ewid. 310/10 obręb Lipusz) i adaptacja ich na nowe miejsce aktywnego spędzania czasu.
(część objęta prawem opcji)
Przedmiotu zamówienia opcjonalnego nr 1:
− Dostarczenie kotła olejowego centralnego ogrzewania wraz z osprzętem oraz dokonaniem montażu z uruchomieniem w miejscu kotła zdemontowanego:
Znamionowa moc cieplna kotła min 150 kW
Przedmiotu zamówienia opcjonalnego nr 2:
Wykonanie zadaszenia nad wejściem do pomieszczeń dla form aktywnego spędzania czasu
- Zadaszenie na fundamentach bezpośrednich, stopach fundamentowych o wymiarach 80x80x30cm, na płycie żelbetowej
- Konstrukcja stalowe ramy. Słupy wykonane z profilu Ro 177,8x8,0mm, belki z profilu HEB180 i HEB 240.
Przedmiotu zamówienia opcjonalnego nr 3:
Dostawę wyposażenia miejsca aktywnego spędzania czasu
Zgodnie z szczegółowym opisem (wyposażenia)
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera również:
a) Załącznik nr 1d - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (kocioł olejowy).
b) Załącznik nr 1a - Dokumentacja techniczna (adaptacja pomieszczeń)
c) Załącznik nr 1b - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (adaptacja pomieszczeń).
d) Załącznik nr 1c - Szczegółowy opis wyposażenia
Zamawiający zaleca do przeprowadzenia wizji lokalnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
43329000-5 - Zestawy sprzętu
4.5.5.) Wartość części: 770000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II zamówienia – Budowa kładki i ciągu pieszo rowerowego wraz z budową urządzeń zewnętrznych do wypoczynku i rekreacji sprzyjającej rozwojowi turystyki, agroturystyki, integracji dla mieszkańców Lipusza i okolic.(część gwarantowana)
Budowa Kładki pieszo rowerowej:
- obiekt jednoprzęsłowy o konstrukcji głównej niosącej z drewna klejonego,
pokładu z drewna zwykłego, stężeń poziomych deskowych lub prętowych.
- przyczółki obiektu zaprojektowano jako monolityczne żelbetowe ze skrzydłami wiszącymi,
posadowione na palach fundamentowych stalowych rurowych
- długość teoretyczna kładki – 35,0m
- długość całkowita kładki wraz ze skrzydłami – 39,0m
- szerokość użytkowa kładki – 2,5m
- szerokość całkowita kładki - 3,0m
Materiały konstrukcyjne
- Belki główne 25x150cm – drewno klejone GL28c
- Konstrukcja pokładu (beli i deskowanie ) -drewno modrzewiowe kl C24
- przyczółki - beton klasy C25-/30 (B30);
- pale fundamentowe – stal S235 ;
- sworznie i śruby stal nierdzewna
- profile stalowe łącznikowe – stal ocynkowana lub nierdzewna
- stal zbrojeniowa - do zbrojenia betonu zastosowano pręty żebrowane ze stali klasy AIIIN
Budowa Ciągu pieszo rowerowego:
Powierzchnia projektowanego ciągu pieszego ok. 454,65 m2
- długość projektowanego chodnika 180,17 m.b.
- szerokość chodnika 2,50 m.b.
- spadek poprzeczny 2%
- spadek podłużny zgodnie z profilem podłużnym
- pochylenie skarp 1:1,5
Konstrukcja :
- 8 cm kostka betonowa
- 20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C50/30
- 15 cm podbudowa pomocnicza z mieszanki związanej C1,5/2
Obramowanie chodnika zaprojektowano z obrzeża betonowego 8x30x10ułożonego na ławie betonowej z betonu C-12/15. Ustawienie krawężników na ławach betonowych wykonuje się na podsypce cementowo – piaskowej. Grubość warstwy podsypki powinna wynosić 5 cm. Ławy betonowe z oporem wykonuje się w szalowaniu. Beton rozścielony w szalowaniu lub bezpośrednio w korycie powinien być wyrównywany warstwami. Betonowanie ław należy wykonywać zgodnie z wymaganiami PN-B-06251, przy 8 czym należy stosować co 50 m szczeliny dylatacyjne wypełnione bitumiczną masą zalewową. Podbudową przewidzianą do wykonania pod chodnikiem jest podbudowa z mieszanki niezwiązanej kruszywem C50/30. Podbudowa powinna być ułożona na podłożu zapewniającym nieprzenikanie drobnych cząstek gruntu do podbudowy, po zrealizowaniu prac budowlanych obsadzić należy trawnikiem.
Budowa oświetlenia wzdłuż ciągu pieszego oraz iluminacji kładki wraz z systemem sterowania.
- Montaż 10 opraw LED 36 W na słupach o wysokości min 6m
- Montaż iluminacji kładki w pochwycie balustrady wraz z szafą oświetleniową SO
- Linia kablowa yaky 5X35 około 320 mb
- Linia kablowa yaky 4X25 około 500 mb
Budowa Sieć monitoringu całego terenu za pomocą min. czternaście kamer tubowych:
- rejestrator,
- monitor led 27”
- okablowanie
- system zasilania awaryjnego
- system kamer,
Montaż urządzeń zewnętrznych do aktywnego spędzania czasu w celu integracji lokalnej społeczności w różnych grupach wiekowych wraz z utwardzeniem istniejącego ciągu pieszo rowerowego z kostki betonowej 8 cm o powierzchni około 300 m2
- Zestaw do ćwiczeń składający się z drążków do podciągania umieszczonych na różnych wysokościach, drabinek pionowych i poziomych, poręczy równoległych, kół gimnastycznych oraz ławeczki do ćwiczeń z drabinką.
Zazielenienie terenu.
Zgodnie z Tabela nr 1a Podstawowe (gwarantowane) ilość zieleni niskiej którą należy posadzić
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera również:
1) Załącznik nr 1e - Dokumentacja techniczna (Kładka)
2) Załącznik nr 1f – Program funkcjonalno-użytkowy (budowy urządzeń zewnętrznych do wypoczynku i rekreacji sprzyjającej rozwojowi turystyki, agroturystyki, integracji dla mieszkańców Lipusza i okolic).
3) Załącznik nr 1g – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (kładka).
4) Załącznik nr 1h - Dokumentacja techniczna (ciąg pieszo-rowerowy)
5) Załącznik nr 1i - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (ciąg pieszo-rowerowy).
Na stronie internetowej Zamawiającego zamieszcza się przedmiary robót lecz jedynie tylko i wyłącznie jako materiał informacyjny (pomocniczy) niebędący załącznikiem do SWZ i nie będący dokumentem obowiązującym w niniejszym postępowaniu. Wykonawca może z niego skorzystać na zasadzie dobrowolności i na własną odpowiedzialność
Zamawiający zaleca do przeprowadzenia wizji lokalnej.
3.a Część II zamówienia – Budowa kładki i ciągu pieszo rowerowego wraz z budową urządzeń zewnętrznych do wypoczynku i rekreacji sprzyjającej rozwojowi turystyki, agroturystyki, integracji dla mieszkańców Lipusza i okolic.
(część objęta prawem opcji)
Przedmiotu zamówienia opcjonalnego nr 1:
Montaż urządzenia zewnętrznego do aktywnego spędzania czasu w celu integracji lokalnej społeczności w różnych grupach wiekowych
- Trampolina ziemna - wielkość maty skokowej urządzenia ok. 205x205 [cm]
Przedmiotu zamówienia opcjonalnego nr 2:
Montaż urządzenia zewnętrznego do aktywnego spędzania czasu w celu integracji lokalnej społeczności w różnych grupach wiekowych
- Linowy zestaw zabawowy o wymiarach strefy bezpieczeństwa ok. 95 m2
Przedmiotu zamówienia opcjonalnego nr 3:
Wykonanie nasadzenia niskiej zieleni
- Zgodnie z Tabelą nr 1b opcjonalna ilość zieleni niskiej którą należy posadzić
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera również:
1) Załącznik nr 1f – Program funkcjonalno-użytkowy (budowy urządzeń zewnętrznych do wypoczynku i rekreacji sprzyjającej rozwojowi turystyki, agroturystyki, integracji dla mieszkańców Lipusza i okolic).
Zamawiający zaleca do przeprowadzenia wizji lokalnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
43329000-5 - Zestawy sprzętu
4.5.5.) Wartość części: 924000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 885000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 972860,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 972860,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERGOBUD-GDAŃSK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5842785091
7.3.3) Ulica: ASTRONOMÓW 14
7.3.4) Miejscowość: GDAŃSK
7.3.5) Kod pocztowy: 80-299
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 972860,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 630 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1002960,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1282819,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1002960,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DUO SP. Z O. O. SP. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5892021645
7.3.3) Ulica: RZEMIEŚLNICZA 1
7.3.4) Miejscowość: STĘŻYCA
7.3.5) Kod pocztowy: 83-322
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DUO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
DUO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1002960,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 630 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad robotami pn. "Rozbudowa Szpitala Św. Ducha w celu utworzenia oddziału geriatrii i opieki długoterminowej wraz z adaptacją pomieszczeń na oddział geriatryczny
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.