Ogłoszenie z dnia 2023-07-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00251638/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych do stołówki Zakopiańskiego Centrum Edukacji w Zakopanem w okresie od dnia 03 lipca do dnia 29 grudnia 2023 roku – z podziałem na 6 części”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKOPIAŃSKIE CENTRUM EDUKACJI IM.H. MODRZEJEWSKIEJ
1.3.) Oddział zamawiającego: ZCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491996884
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kasprusie 35 A
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 182012786
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zce@zakopane.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zce.zakopane.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-665450ae-046a-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych do stołówki Zakopiańskiego Centrum Edukacji w Zakopanem w okresie od dnia 03 lipca do dnia 29 grudnia 2023 roku – z podziałem na 6 części”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-665450ae-046a-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00329052
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00251638
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DŻ2-2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 192092,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 191108,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1 - DOSTAWA PIECZYWA:1 Bułka kajzerka 45 g – 50 g jm. - kg ilość: 17
2 Bułka wieloziarnista 45 g - 50 g jm.-kg ilość: 150
3 Bułka „hotelowa” 30 g – 35 g jm. - kg ilość: 5
4 Bułka śniadaniowa 45 g – 50 g jm. - kg ilość: 150
5 bułka graham - 45g - 50 g jm. - kg ilość: 15
6 Chleb pszenny krojony 500 g - 600 g jm. - kg ilość: 2
7 Chleb wieloziarnisty krojony 250 g - 500 g jm. - kg ilość: 190
8 Chleb razowy krojony 400 g – 500 g jm. - kg ilość: 6
9 Chleb pszenno-żytni krojony 500 g–600 g jm. - kg ilość: 200
10 Chleb dyniowy j.m - kg ilość: 10
11 Chleb graham krojony 300 g - 600 g j.m - kg ilość: 42
12 Weka krojona 350 g - 500 g j.m - kg ilość: 110
13 Bułka tarta j.m - kg ilość: 125
14 Drożdżówka j.m - kg ilość: 55
15 Pączek (sztuka) 80 g – 100 g j.m - szt. ilość: 130
16 Chałka 450 g - 500 g j.m - kg ilość: 90
17 Ciasto jogurtowe/marchewkowe/murzynek j.m - kg ilość: 10
1. Zamawiający informuje, że podane powyżej ilości artykułów żywnościowych są ilościami szacunkowymi i w trakcie realizacji zamówienia mogą ulec zmniejszeniu. Zamawiający będzie płacił za faktycznie zamówione ilości produktów po cenach jednostkowych podanych w ofercie.
2. Zamawiający zastrzega, że zakres objęty szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia z podaniem kategoryzacji rodzajowej i ilościowej przedstawionej w specyfikacji (formularz ofertowy) oraz ofercie Wykonawcy stanowi orientacyjne ilości, które mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy. Zamawiający zapewnia realizację przedmiotu umowy do 50% całkowitej wartości wynagrodzenia umownego brutto. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zamówień z zakresu poszczególnych kategoryzacji rodzajowych i ilościowych towarów w zależności od własnych potrzeb bez względu na ilości danego asortymentu podane w ofercie Wykonawcy, pod warunkiem nieprzekroczenia całkowitej kwoty umownej brutto oraz przy uwzględnieniu wartości cen jednostkowych, które mają charakter ryczałtowy. Wykonawca z tego tytułu, jak również w przypadku zmniejszenia ilości, nie będzie dochodził jakichkolwiek roszczeń od Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia.
3. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi przedmiotu zamówienia jak również zgodność z odpowiednimi normami.
4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniał wszelkie wymagania higieniczne określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 2132) oraz obowiązujących aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
5. Produkty powinny być świeże, zgodne z normami: PN-A-86003, PN-A-86059, PN-66/A-86233, PN-68/A-86230, PN-A-86155, PN-A-86061, PN-91/A-86300.
6. Miejscem dostawy jest magazyn żywnościowy w ośrodku „Szpulki” ul. Małe Żywczańskie 9b, Zakopane.
7. Umowa będzie realizowana w oparciu o zamówienia częściowe, które będą składane telefonicznie lub pisemnie przesłane mailem zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, zgodnie z cenami jednostkowymi zaproponowanymi w ofercie Wykonawcy z zastrzeżeniem, że całkowita wartość umowy nie może przekroczyć wysokości posiadanych środków finansowych przeznaczonych na ten cel.
8. Dostawy będą realizowane najpóźniej następnego dnia do godz. 9.00, licząc od daty złożenia, najpóźniej poprzedniego dnia do godz. 13.00, telefonicznie zamówienia na poszczególne produkty z pakietów, o ile zamówienie nie zostanie złożone wcześniej niż na jeden dzień przed żądaną dostawą i nie zostanie wyznaczony przez Zamawiającego konkretny termin realizacji dostawy.
9. W wyjątkowych sytuacjach mogą wystąpić zamówienia dodatkowe realizowane w tym samym dniu.
10. Wykonawca podejmuje się również rozładunku towaru i przeniesienia go do magazynu żywnościowego w ośrodku „Szpulki” ul. Małe Żywczańskie 9b, Zakopane.
11. Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo przy dostawie załączyć świadectwo jakości dostarczanego przedmiotu umowy (atest) lub handlowy dokument identyfikacyjny.
12. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy czystym środkiem transportu przystosowanym do przewozu przedmiotu umowy a w przypadku przewozu mięsa i wędlin pojazdem dopuszczonym do użytkowania przez Państwową Inspekcję Handlową.
13. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do jego wymiany na towar wolny od wad w ciągu 3 godzin, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego.
14. W przypadku nieprzestrzegania terminu dostaw oraz powtarzających się uchybień w realizacji warunków umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo zerwania umowy bez wypowiedzenia.
15. Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów (art. spożywcze, warzywa, owoce, jaja, mięso i wędliny itp.)
16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów.
17. Jaja, przy każdej dostawie, muszą posiadać dokument identyfikacyjny dla jaj konsumpcyjnych spełniających wymogi art. 27 ust. 3 ustawy z dnia 20 stycznia 2004r. o wymaganiach weterynaryjnych produktów pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. nr 33, poz. 288 z późn. zm.).
18. Mięso i wędliny muszą być dostarczane w czystych, zamkniętych pojemnikach do przewozu mięsa i wędlin. Mięso surowe nie może być przewożone razem z wędlinami.
19. Mrożonki mają być dostarczane do magazynu żywnościowego w formie nie rozmrożonej,
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 15304,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW OGÓLNOSPOŻYWCZYCH:1 Ananas w syropie (pusz. 565g–580g) jm. kg ilość: 7
2 Brzoskwinia w syropie (pusz. 820g-850g) Jm. kg ilość: 15
3 Koktail mieszanka owocowa syropie (pusz. 565g–850g) Jm. – kg ilość: 7
4 Cukier kryształ min. klasy 2 (op. 1000g) szt: 470
5 Cukier puder (op. 500g – 1000) Jm. kg ilość: 10
6 Cukier waniliowy (op. 15g-30g) Jm. kg ilość: 1
7 Jabłko prażone - min. 80g owoców w 100g prod. (op. 700g–1000g) Jm. – kg ilość: 150
8 Dżem słoik (typ Łowicz lub równoważne mix smaków) Jm. kg ilość: 21
9 Powidła śliwkowe nisko-słodzone (typ Łowicz lub równoważne) op. 260g–280g) Jm. kg ilość: 20
10 Budyń śmietankowy bez cukru (typ Winiary lub równoważne), op. 40g–60g) Jm. kg ilość: 15
11 Galaretka owocowa (typ Winiary lub równoważne - mix smaków, op. 60g–75g) Jm. – kg ilość: 16
12 Kisiel z cukrem (typu „Winiary” lub równoważne - mix smaków, op. 30g–80g) Jm. – kg ilość: 13
13 Herbata ziołowa (rumiankowa, miętowa - waga torebki 1,5g–3g) Jm. kg ilość: 1
14 Herbata indyjska granulowana (op. 80g–100g) Jm. kg ilość: 2
15 Herbata ekspresowa (typ Golden Assam lub równoważne ) op. 100szt. (waga torebki 1,5g–3g) Jm. kg ilość: 2,5
16 Herbata owocowa (waga torebki 1,5g-3g) Jm. kg ilość: 2
17 Kakao (typ Deccomoreno lub równoważne) op. 80g-200g Jm. kg ilość: 3
18 Kawa zbożowa rozpuszczalna (typ Inka lub równoważne)(op. 100 - 200g) Jm. kg ilość: 3
19 Kasza jęczmienna mazurska (perłowa) Jm. kg ilość: 80
20 Kasza jaglana Jm. kg ilość: 22
21 Kasza jęczmienna pęczak Jm. kg ilość: 44
22 Kasza bulgur Jm. kg ilość: 5
23 Kasza kuskus Jm. kg ilość: 5
24 Kasza kukurydziana Jm. kg ilość: 8
25 Kasza gryczana (prażona) Jm. kg ilość: 35
26 Kasza gryczana (biała) Jm. kg ilość: 5
27 Kasza manna Jm. – kg ilość: 25
28 Mąka ziemniaczana (op. 1000g) Jm. kg ilość: 50
29 Mąka pszenna poznańska typu 500 (op. 1000g) Jm. kg ilość: 260
30 Makaron łazanki małe (typ Lubella lub równoważne) mąka semolina 100%, 0,7g-10g tł. w 100g (op. 400g–3000g) Jm. kg ilość: 30
31 Makaron gwiazdki (typ Lubella lub równoważne ) mąka semolina 100%, 0,7g-10g tł. w 100g (op. 400g–3000g) Jm. kg ilość: 5
32 Makaron muszelki małe (typ Lubella lub równoważne) mąka semolina 100%, 0,7g-10 g tł. w 100g (op. 400g-3000g) Jm. kg ilość: 21
33 Makaron spaghetti (typ Lubella lub równoważne) mąka semolina 100%, 0,7g-10 g tł. w 100g (op. 400g–3000g) Jm. kg ilość: 70
34 Makaron świderki (typ Lubella lub równoważne) mąka semolina 100%, 0,7g-10 g tł. w 100 g (w op. 400 g – 3000 g) Jm. kg ilość: 30
35 Makaron jajeczny nitki (typ Czaniecki lub równoważne), op. 250g–400g) Jm. kg ilość: 30
36 Makaron jajeczny literki (typ Czaniecki lub równoważne), op. 250g–400g) Jm. kg ilość: 5
37 Makaron kokardki (typ Lubella lub równoważne) mąka semolina 100%, 0,7g-10g tł. w 100g (op. 400g–3000g) Jm. kg ilość: 35
38 Makaron pióra (typ Lubella lub równowazne) mąka semolina 100%, 0,7g-10g tł. w 100g (op. 400g–3000g) Jm. kg ilość: 12
39 Makaron kulki (typ Lubella lub równoważne) mąka semolina 100%, 0,7g-10g tł. w 100g (op. 400g–3000g) Jm. kg ilość: 3
40 Makaron świderki pełnoziarnisty (typ Lubella lub równoważne) mąka semolina 100% (op. 400g–3000g) Jm. kg ilość: 17
41 Makaron pióra pełnoziarnisty (typ Lubella lub równoważne) mąka semolina 100% (op. 400g–3000g) Jm. kg ilość: 20
42 Makaron jajeczny zacierka (typ Czaniecki lubb równoważne), op. 250g–400g Jm. kg ilość: 50
43 Ryż biały długoziarnisty (typ Sonko lub równoważne)( op. 1000g ) Jm. kg ilość: 280
44 Płatki zbożowe czekoladowe – kulki bez dodatku słodu jęczmiennego, (op. 900g-1000g) Jm.kg ilość: 10
45 Płatki kukurydziane , op. 900g-1000g) Jm. kg ilość: 13
46 Płatki owsiane górskie ekstra (op. 500g–600g) Jm. kg ilość: 15
47 Płatki jaglane (op. 500g–600g) Jm. kg ilość: 6
48 grzyby - pieczarki marynowane (op. 700g–1000g) Jm. kg ilość: 2
49 Koper konserwowy „siekany” (op. 180g–200g) Jm. kg ilość: 2
50 Szczaw konserwowy „siekany” (op. 180g–200g) Jm. kg ilość: 2
51 Ogórki konserwowe w zalewie octowej (typ Krakus lub równoważne) op. 800g–900g) Jm. kg ilość: 80
52 Kukurydza konserwowa (typ Pudliszki pusz. 350g-450g) Jm. kg ilość: 7
53 Groszek konserwowy (typ Pudliszki lub równoważne) pusz. 350g -450g) Jm. kg ilość: 2
54 Ciecierzyca (typ Rolnik, Kier lub równoważne) puszka 350g–450g) Jm. kg ilość: 3
55 Olej rzepakowy rafinowany, op. 3 l-5 l) Jm. litr ilość: 410
56 Ocet winny (op. 200ml-500ml) Jm. litr ilość: 1
57 Ocet spirytusowy 10 %, op. 0,5 l) Jm. litr ilość: 3
58 Kwasek cytrynowy (op. 500g–1000g) Jm. kg ilość: 3
59 Proszek do pieczenia (op. 30g–40g) Jm. kg ilość: 1
60 Czosnek granulowany 100% (op. 500g-1000g) Jm. kg ilość: 10
61 Przyprawa do ryb (op. 500g–1000g) Jm. kg ilość: 1
62 Przyprawa do drobiu (op. 500g–1000g) Jm. kg ilość: 5
63 Przyprawa do mięsa wieprzowego/wołowego (op. 800g-1000g Jm. kg ilość: 1
64 Przyprawa do potraw (typ Kucharek lub równoważne) op. 800g-1000g) Jm. kg ilość: 45
65 Płynna przyprawa typ "Maggi" „Winiary” lub równoważne) (butelka-1 l) Jm. litr ilość: 71
66 Ketchup łagodny (typ Roleski lub równoważne) op. 400g-500g) Jm. kg ilość: 16
67 Musztarda (typ Roleski lub równoważne) op. 400g–500g) jm. kg ilość: 6
68 Majonez (typ Roleski lub równoważne) op. 800g–900g) Jm. kg ilość: 12
69 Przecier pomidorowy (typ Złoty bażant lub równoważne) op. 400g-450g Jm. kg ilość: 7
70 Przecier pomidorowy (typ Złoty bażant lub równoważne) op. 700g-800g Jm. kg ilość: 40
71 Chrzan tarty bez dodatku octu spirytusowego (op. 180g-250g) Jm. kg ilość: 17
72 Pomidory konserwowe (typ Łowicz lub równoważne) pusz. 400g–800g) Jm. kg ilość: 18
73 Sos do spaghetti (typ Łowicz lub równoważne) op. szkło 500g-600g) jm. kg ilość: 50
74 Barszcz czerwony koncentrat w płynie, (op. 250ml–1 litr) Jm. litr ilość: 6
75 Żurek na zakwasie typu Śląski - bez konserwantów
(op. 250ml–1 litr) Jm. litr ilość: 10
76 Miód naturalny wielokwiatowy (słoik 800g–1000g) Jm. kg ilość: 14
77 Syrop malinowy (typ Łowicz lub równoważne) but. 500ml–1 l) Jm. litr ilość: 1
78 Sok w kartonie (typ Tymbark lub równoważne -mix smaków) ( op. 1 litr) Jm. litr ilość: 228
79 Sok w kartonie (typ Tymbark lub równoważne - mix smaków, (op. 200ml) Jm. litr ilość: 26
80 Sok przecierany (typ Kubuś lub równoważne - mix smaków ( op. 900ml – 1 l) Jm. litr ilość: 22
81 Woda mineralna niegazowana, op. 0,5 l) Jm. litr ilość: 48
82 Woda mineralna niegazowana, op. 1,5 l) Jm. litr ilość: 810
83 Rodzynki sułtańskie (op. 500g-1000g) Jm. kg ilość: 3
84 Suszone morele luz Jm. kg ilość: 6
85 Suszone śliwki luz (typ kalifornijskie) Jm. kg ilość: 8
86 Suszona żurawina luz Jm. kg ilość: 6
87 Pestki słonecznika Jm. kg ilość: 1
88 Pestki dyni Jm. kg ilość: 1
89 Konserwa rybna w oleju - sardynki, op. 170g–240g) Jm. kg ilość: 3
90 Tuńczyk w oleju (op. 170g-180g) Jm. kg ilość: 14
91 Konserwa rybna w sosie pomidorowym (szprot, op. 170g–180g) Jm. kg ilość: 11
92 Sól jodowana, warzona (op. 500g–1000g) Jm. kg ilość: 120
93 Kminek cały (op. 30g–40g) Jm. kg ilość: 1
94 Kminek mielony (op. 30g–40g) Jm. kg ilość: 0,1
95 Cynamon mielony (op. 350g-500g) Jm. kg ilość: 2
96 Bazylia 100% (op. 10g–20g) Jm. kg ilość: 0,5
97 Zioła prowansalskie (op. 10g–20g) Jm. kg ilość: 0,5
98 Tymianek suszony (op. 10g–20g Jm. kg ilość: 0,2
99 Papryka w proszku ostra/łagodna (op. 500g–1000g) Jm. kg ilość: 3
100 Ziele angielskie całe (op. 400g–500g) Jm. kg ilość: 1,5
101 Pieprz naturalny czarny mielony (op. 500g–600g) Jm. kg ilość: 3
102 Rozmaryn (op. 20g–30g) Jm. kg ilość: 0,3
103 Kurkuma (op. 20g–30g) Jm. kg ilość: 0,5
104 Imbir mielony 100% (op. 20g–30g) Jm. kg ilość: 0,1
105 Kolendra mielona 100% (op. 15g–30g) Jm. kg ilość: 0,3
106 Oregano suszone 100% (op. 300g-500g) Jm. kg ilość: 0,5
107 Majeranek suszony 100% (op. 300g-500 g) Jm. – kg ilość: 0,5
108 Liść laurowy (op. 100g-125g) Jm. kg ilość: 0,5
109 Susz warzywny (op. 100g–150g) Jm. kg ilość: 4
110 Wafle ryżowe (typ "Sonko" lub równoważne), op. 120g–130g) Jm. kg ilość: 9
111 Biszkopty typ Lady finger, op. 140g–250g) Jm. kg ilość: 20
112 Ciastka zbożowe (typ Belavita śniadanie lub równoważne - mix smaków) (op. 50g–60g) Jm. kg ilość: 7
113 Ciastka owsiane maślane (typ Santo lub równoważne) (op. 100g–1000g) Jm. kg ilość: 5
114 Ciastka owsiane naturalne bez cukru z dodatkami (typ Ania lub równoważne) (op. 100g–1000g) Jm. kg ilość: 12
115 Ciastka owsiane naturalne bez cukru z dodatkami (typ Oskroba, op. 100g-1000g) Jm. kg ilość: 9
116 Herbatniki (typ Bebe lub równoważne) (+/- 48 paczuszek 16g-20g, karton zbiorczy) Jm. kg ilość: 15
117 Wafle w czekoladzie (typ Grześki, Princessa lub równoważne) (waga 34g–36g) Jm. kg ilość: 6
118 Cukierki (typ „mieszanka krakowska”, op. 1000g-1500 g) Jm. kg ilość: 4
119 Pałeczki kukurydziane „chrupki” (typ Tygryski, Kukuryku, Flips, lub równoważne) (op. 200g–250g) Jm. – kg ilość: 6
120 Pałeczki kukurydziane „kręcone” (typ Tygryski, Kukuryku, lub równoważne) (op. 70g–250g) Jm. – kg ilość: 1
121 Kawa rozpuszczalna typ Nescafe lub równoważne) (opakowanie 100g-200g) Jm. kg ilość: 1
122 Groszek ptysiowy Jm. kg ilość: 5
1. Zamawiający informuje, że podane powyżej ilości artykułów żywnościowych są ilościami szacunkowymi i w trakcie realizacji zamówienia mogą ulec zmniejszeniu. Zamawiający będzie płacił za faktycznie zamówione ilości produktów po cenach jednostkowych podanych w ofercie.
2. Zamawiający zastrzega, że zakres objęty szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia z podaniem kategoryzacji rodzajowej i ilościowej przedstawionej w SWZ (formularz ofertowy) oraz ofercie Wykonawcy stanowi orientacyjne ilości, które mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy. Zamawiający zapewnia realizację przedmiotu umowy do 50% całkowitej wartości wynagrodzenia umownego brutto.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ i wzór umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
4.5.5.) Wartość części: 33896,25 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 3 - DOSTAWA MIĘSA, WYROBÓW WĘDLINIARSKICH1 Mięso schab wieprzowy b/kości Jm. – kg ilość: 395
2 Mięso szynka wieprzowa b/kości „kulka” Jm. – kg ilość: 695
3 Mięso łopatka wieprzowa b/kości Jm. – kg ilość: 100
4 Filet z kurczaka Jm. – kg ilość: 540
5 Dramstiki Jm. – kg ilość: 225
6 Porcje rosołowe Jm. – kg ilość: 200
7 Filet z indyka Jm. – kg ilość: 230
8 Udko z kurczaka Jm. – kg ilość: 80
9 Mięso karczek wieprzowy b/kości Jm. – kg ilość: 30
10 Kiełbasa krakowska sucha Jm. – kg ilość: 13
11 Kiełbasa szynkowa wieprzowa Jm. – kg ilość: 20
12 Kiełbasa toruńska Jm. – kg ilość: 25
13 Kiełbasa wiejska Jm. – kg ilość: 5
14 Kiełbasa krakowska parzona Jm. – kg ilość: 10
15 Boczek wędzony Jm. – kg ilość: 20
16 Frankfurterki Jm. – kg ilość: 20
17 Polędwica z kurczaka Jm. – kg ilość: 30
18 Polędwica sopocka Jm. – kg ilość: 20
19 Filet pieczony z indyka Jm. – kg ilość: 6
20 Pasztet pieczony Jm. – kg ilość: 30
21 Słonina Jm. – kg ilość: 2
22 Szynka wieprzowa gotowana Jm. – kg ilość: 25
23 Kiełbasa drobiowa średnica 7-10 cm (dębowa) Jm. – kg ilość: 2
26 Parówki drobiowe Jm. – kg ilość: 65
1. Zamawiający informuje, że podane powyżej ilości artykułów żywnościowych są ilościami szacunkowymi i w trakcie realizacji zamówienia mogą ulec zmniejszeniu. Zamawiający będzie płacił za faktycznie zamówione ilości produktów po cenach jednostkowych podanych w ofercie.
2. Zamawiający zastrzega, że zakres objęty szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia z podaniem kategoryzacji rodzajowej i ilościowej przedstawionej w specyfikacji (formularz ofertowy) oraz ofercie Wykonawcy stanowi orientacyjne ilości, które mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy. Zamawiający zapewnia realizację przedmiotu umowy do 50% całkowitej wartości wynagrodzenia umownego brutto. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zamówień z zakresu poszczególnych kategoryzacji rodzajowych i ilościowych towarów w zależności od własnych potrzeb bez względu na ilości danego asortymentu podane w ofercie Wykonawcy, pod warunkiem nieprzekroczenia całkowitej kwoty umownej brutto oraz przy uwzględnieniu wartości cen jednostkowych, które mają charakter ryczałtowy. Wykonawca z tego tytułu, jak również w przypadku zmniejszenia ilości, nie będzie dochodził jakichkolwiek roszczeń od Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia.
3. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi przedmiotu zamówienia jak również zgodność z odpowiednimi normami.
4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniał wszelkie wymagania higieniczne określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 2132) oraz obowiązujących aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
5. Produkty powinny być świeże, zgodne z normami: PN-A-86003, PN-A-86059, PN-66/A-86233, PN-68/A-86230, PN-A-86155, PN-A-86061, PN-91/A-86300.
6. Miejscem dostawy jest magazyn żywnościowy w ośrodku „Szpulki” ul. Małe Żywczańskie 9b, Zakopane.
7. Umowa będzie realizowana w oparciu o zamówienia częściowe, które będą składane telefonicznie lub pisemnie przesłane mailem zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, zgodnie z cenami jednostkowymi zaproponowanymi w ofercie Wykonawcy z zastrzeżeniem, że całkowita wartość umowy nie może przekroczyć wysokości posiadanych środków finansowych przeznaczonych na ten cel.
8. Dostawy będą realizowane najpóźniej następnego dnia do godz. 9.00, licząc od daty złożenia, najpóźniej poprzedniego dnia do godz. 13.00, telefonicznie zamówienia na poszczególne produkty z pakietów, o ile zamówienie nie zostanie złożone wcześniej niż na jeden dzień przed żądaną dostawą i nie zostanie wyznaczony przez Zamawiającego konkretny termin realizacji dostawy.
9. W wyjątkowych sytuacjach mogą wystąpić zamówienia dodatkowe realizowane w tym samym dniu.
10. Wykonawca podejmuje się również rozładunku towaru i przeniesienia go do magazynu żywnościowego w ośrodku „Szpulki” ul. Małe Żywczańskie 9b, Zakopane.
11. Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo przy dostawie załączyć świadectwo jakości dostarczanego przedmiotu umowy (atest) lub handlowy dokument identyfikacyjny.
12. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy czystym środkiem transportu przystosowanym do przewozu przedmiotu umowy a w przypadku przewozu mięsa i wędlin pojazdem dopuszczonym do użytkowania przez Państwową Inspekcję Handlową.
13. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do jego wymiany na towar wolny od wad w ciągu 3 godzin, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego.
14. W przypadku nieprzestrzegania terminu dostaw oraz powtarzających się uchybień w realizacji warunków umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo zerwania umowy bez wypowiedzenia.
15. Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów (art. spożywcze, warzywa, owoce, jaja, mięso i wędliny itp.)
16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów.
17. Jaja, przy każdej dostawie, muszą posiadać dokument identyfikacyjny dla jaj konsumpcyjnych spełniających wymogi art. 27 ust. 3 ustawy z dnia 20 stycznia 2004r. o wymaganiach weterynaryjnych produktów pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. nr 33, poz. 288 z późn. zm.).
18. Mięso i wędliny muszą być dostarczane w czystych, zamkniętych pojemnikach do przewozu mięsa i wędlin. Mięso surowe nie może być przewożone razem z wędlinami.
19. Mrożonki mają być dostarczane do magazynu żywnościowego w formie nie rozmrożonej,
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15110000-2 - Mięso
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 55747,57 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 4 - DOSTAWA NABIAŁU:1 Jogurt owocowy pitny bez cukrów (w opakowaniu 120 g – 250 g) Jm. – kg ilość: 100
2 Jogurt typu Mia mu/mix/ (w opakowaniu 100 g – 150 g) Jm. – kg ilość: 8
3 Jogurt naturalny (w opakowaniu 150 g – 250 g) Jm. – kg ilość: 125
4 Jogurt naturalny nie mniej niż 1,5 g tłuszczu w 100 g. (w opakowaniu 1 kg - 5 kg) Jm. – kg ilość: 85
5 Kefir naturalny nie mniej niż 1,5 g tłuszczu w 100 g. (w opakowaniu 350 g - 1 kg) Jm. – kg ilość: 41
6 Mleko karton 3,2% (w opakowaniu 1 litr) Jm. – litr ilość: 700
7 Mleko świeże (luz) 2,0 % (w opakowaniu 5 – 10 litrów) Jm. – litr ilość: 1310
8 Śmietana 18% (w opakowaniu 400 g – 500 g) Jm. – kg ilość: 75
9 Śmietanka 18% (w opakowaniu 500 g – 1000 g) Jm. – kg ilość: 61
10 Śmietanka 30% (w opakowaniu 500 g – 1000 g) Jm. – kg ilość: 15
11 Masło 82% tłuszczu (w opakowaniu 180 g - 300 g) Jm. – kg ilość: 160
12 Margaryna mleczna (w opakowaniu 200 g - 250 g Jm. – kg ilość: 17
13 Ser twarogowy półtłusty „Krajanka” - nie mniej niż 4 g tłuszczu w 100 g. Jm. – kg ilość: 310
14 Ser topiony kostka (w opakowaniu 90 g - 100 g) Jm. – kg ilość: 10
15 Ser topiony krążki (mix smaków) (w opakowaniu 140 g – 250 g) Jm. – kg ilość: 5
16 Maślanka naturalna (w opakowaniu 1 l) Jm. – kg ilość: 36
17 Ser żółty (typu” Salami”) Jm. – kg ilość: 40
18 Ser żółty (typu „Edamski”) Jm. – kg ilość: 5
19 Ser żółty (typu” Dziurawiec”) Jm. – kg ilość: 16
20 Ser żółty (typu „Ementaler”) Jm. – kg ilość: 5
21 Serek homogenizowany (typu „Serek Polski”) w opakowaniu 125 g - 150 g Jm. – kg ilość: 120
1. Zamawiający informuje, że podane powyżej ilości artykułów żywnościowych są ilościami szacunkowymi i w trakcie realizacji zamówienia mogą ulec zmniejszeniu. Zamawiający będzie płacił za faktycznie zamówione ilości produktów po cenach jednostkowych podanych w ofercie.
2. Zamawiający zastrzega, że zakres objęty szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia z podaniem kategoryzacji rodzajowej i ilościowej przedstawionej w specyfikacji (formularz ofertowy) oraz ofercie Wykonawcy stanowi orientacyjne ilości, które mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy. Zamawiający zapewnia realizację przedmiotu umowy do 50% całkowitej wartości wynagrodzenia umownego brutto. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zamówień z zakresu poszczególnych kategoryzacji rodzajowych i ilościowych towarów w zależności od własnych potrzeb bez względu na ilości danego asortymentu podane w ofercie Wykonawcy, pod warunkiem nieprzekroczenia całkowitej kwoty umownej brutto oraz przy uwzględnieniu wartości cen jednostkowych, które mają charakter ryczałtowy. Wykonawca z tego tytułu, jak również w przypadku zmniejszenia ilości, nie będzie dochodził jakichkolwiek roszczeń od Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia.
3. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi przedmiotu zamówienia jak również zgodność z odpowiednimi normami.
4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniał wszelkie wymagania higieniczne określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 2132) oraz obowiązujących aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
5. Produkty powinny być świeże, zgodne z normami: PN-A-86003, PN-A-86059, PN-66/A-86233, PN-68/A-86230, PN-A-86155, PN-A-86061, PN-91/A-86300.
6. Miejscem dostawy jest magazyn żywnościowy w ośrodku „Szpulki” ul. Małe Żywczańskie 9b, Zakopane.
7. Umowa będzie realizowana w oparciu o zamówienia częściowe, które będą składane telefonicznie lub pisemnie przesłane mailem zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, zgodnie z cenami jednostkowymi zaproponowanymi w ofercie Wykonawcy z zastrzeżeniem, że całkowita wartość umowy nie może przekroczyć wysokości posiadanych środków finansowych przeznaczonych na ten cel.
8. Dostawy będą realizowane najpóźniej następnego dnia do godz. 9.00, licząc od daty złożenia, najpóźniej poprzedniego dnia do godz. 13.00, telefonicznie zamówienia na poszczególne produkty z pakietów, o ile zamówienie nie zostanie złożone wcześniej niż na jeden dzień przed żądaną dostawą i nie zostanie wyznaczony przez Zamawiającego konkretny termin realizacji dostawy.
9. W wyjątkowych sytuacjach mogą wystąpić zamówienia dodatkowe realizowane w tym samym dniu.
10. Wykonawca podejmuje się również rozładunku towaru i przeniesienia go do magazynu żywnościowego w ośrodku „Szpulki” ul. Małe Żywczańskie 9b, Zakopane.
11. Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo przy dostawie załączyć świadectwo jakości dostarczanego przedmiotu umowy (atest) lub handlowy dokument identyfikacyjny.
12. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy czystym środkiem transportu przystosowanym do przewozu przedmiotu umowy a w przypadku przewozu mięsa i wędlin pojazdem dopuszczonym do użytkowania przez Państwową Inspekcję Handlową.
13. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do jego wymiany na towar wolny od wad w ciągu 3 godzin, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego.
14. W przypadku nieprzestrzegania terminu dostaw oraz powtarzających się uchybień w realizacji warunków umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo zerwania umowy bez wypowiedzenia.
15. Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów (art. spożywcze, warzywa, owoce, jaja, mięso i wędliny itp.)
16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów.
17. Jaja, przy każdej dostawie, muszą posiadać dokument identyfikacyjny dla jaj konsumpcyjnych spełniających wymogi art. 27 ust. 3 ustawy z dnia 20 stycznia 2004r. o wymaganiach weterynaryjnych produktów pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. nr 33, poz. 288 z późn. zm.).
18. Mięso i wędliny muszą być dostarczane w czystych, zamkniętych pojemnikach do przewozu mięsa i wędlin. Mięso surowe nie może być przewożone razem z wędlinami.
19. Mrożonki mają być dostarczane do magazynu żywnościowego w formie nie rozmrożonej,
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15510000-6 - Mleko i śmietana
15544000-3 - Ser twardy
15530000-2 - Masło
15551000-5 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne
15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 24544,94 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DOSTAWA OWOCÓW I WARZYW, JAJ:1 Brzoskwinie Jm. – kg ilość: 25
2 Banany Jm. – kg ilość: 240
3 Borówki (jagody czarne) świeże Jm. – kg ilość: 8
4 Botwina (pęczek) Jm. – sztuki ilość: 8
5 Buraki czerwone Jm. – kg ilość: 380
6 Cebula Jm. – kg ilość: 93
7 Cukinia Jm. – kg ilość: 28
8 Cytryny Jm. – kg ilość: 30
9 Dynia świeża Jm. – kg ilość: 15
10 Fasola „Jaś” średni Jm. – kg ilość: 33
11 Seler korzeniowy Jm. – kg ilość: 195
12 Groch łuszczony Jm. – kg ilość: 10
13 Grzyby pieczarki Jm. – kg ilość: 60
14 Jabłka Jm. – kg ilość: 465
15 Jaja kurze XL wg wagi nie mniej niż 73g kl. A Jm. – sztuki ilość: 5250
16 Kapusta biała Jm. – kg ilość: 40
17 Kapusta czerwona Jm. – kg ilość: 78
18 Kapusta włoska Jm. – kg ilość: 45
19 Kapusta pekińska (główka) Jm. – sztuki ilość: 84
20 Kapusta kiszona Jm. – kg ilość: 176
21 Kapusta młoda (główki) Jm. – sztuki ilość: 44
22 Kalafior (z przyciętymi liśćmi) Jm. – sztuki ilość: 10
23 Sałata zielona (główka) Jm. – sztuki ilość: 60
24 Koper zielony (pęczek) Jm. – sztuki ilość: 405
25 Marchew korzeniowa Jm. – kg ilość: 700
26 Pomidory Jm. – kg ilość: 95
27 Pory (sztuki) Jm. – sztuki ilość: 32
28 Papryka czerwona Jm. – kg ilość: 62
29 Pietruszka zielona (natka pęczek) Jm. – sztuki ilość: 305
30 Pietruszka korzeń Jm. – kg ilość: 95
31 Rzodkiewka (pęczek) Jm. – sztuki ilość: 84
32 Ogórki zielone Jm. – kg ilość: 240
33 Ogórki kiszone Jm. – kg ilość: 83
34 Ogórki małosolne Jm. – kg ilość: 27
35 Szczypiorek (pęczek) Jm. – sztuki ilość: 143
36 Ziemniaki Jm. – kg ilość: 3100
37 Ziemniaki młode Jm. – kg ilość: 1200
38 Mandarynki Jm. – kg ilość: 68
39 Arbuz Jm. – kg ilość: 100
40 Truskawka świeża Jm. – kg ilość: 36
41 Maliny świeże Jm. – kg ilość: 10
42 Pomarańcze Jm. – kg ilość: 90
43 Nektarynki Jm. – kg ilość: 30
44 Winogrona białe Jm. – kg ilość: 70
45 Rabarbar Jm. – kg ilość: 15
46 Kiwi (sztuki) Jm. – sztuki ilość: 1000
47 Śliwki Jm. – kg ilość: 20
48 Gruszki Jm. – kg ilość: 140
49 Sałata lodowa (sztuki) Jm. – sztuki ilość: 90
50 Brokuły (sztuki) Jm. – sztuki ilość: 15
51 Morele Jm. – kg ilość: 15
52 Czosnek polski (sztuki) Jm. – sztuki ilość: 125
53 Soczewica czerwona Jm. – kg ilość: 25
54 Soczewica zielona Jm. – kg ilość: 10
55 Awokado (sztuki) Jm. – sztuki ilość: 40
56 Kalarepa (sztuki) Jm. – sztuki ilość: 100
1. Zamawiający informuje, że podane powyżej ilości artykułów żywnościowych są ilościami szacunkowymi i w trakcie realizacji zamówienia mogą ulec zmniejszeniu. Zamawiający będzie płacił za faktycznie zamówione ilości produktów po cenach jednostkowych podanych w ofercie.
2. Zamawiający zastrzega, że zakres objęty szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia z podaniem kategoryzacji rodzajowej i ilościowej przedstawionej w specyfikacji (formularz ofertowy) oraz ofercie Wykonawcy stanowi orientacyjne ilości, które mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy. Zamawiający zapewnia realizację przedmiotu umowy do 50% całkowitej wartości wynagrodzenia umownego brutto. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zamówień z zakresu poszczególnych kategoryzacji rodzajowych i ilościowych towarów w zależności od własnych potrzeb bez względu na ilości danego asortymentu podane w ofercie Wykonawcy, pod warunkiem nieprzekroczenia całkowitej kwoty umownej brutto oraz przy uwzględnieniu wartości cen jednostkowych, które mają charakter ryczałtowy. Wykonawca z tego tytułu, jak również w przypadku zmniejszenia ilości, nie będzie dochodził jakichkolwiek roszczeń od Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia.
3. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi przedmiotu zamówienia jak również zgodność z odpowiednimi normami.
4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniał wszelkie wymagania higieniczne określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 2132) oraz obowiązujących aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
5. Produkty powinny być świeże, zgodne z normami: PN-A-86003, PN-A-86059, PN-66/A-86233, PN-68/A-86230, PN-A-86155, PN-A-86061, PN-91/A-86300.
6. Miejscem dostawy jest magazyn żywnościowy w ośrodku „Szpulki” ul. Małe Żywczańskie 9b, Zakopane.
7. Umowa będzie realizowana w oparciu o zamówienia częściowe, które będą składane telefonicznie lub pisemnie przesłane mailem zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, zgodnie z cenami jednostkowymi zaproponowanymi w ofercie Wykonawcy z zastrzeżeniem, że całkowita wartość umowy nie może przekroczyć wysokości posiadanych środków finansowych przeznaczonych na ten cel.
8. Dostawy będą realizowane najpóźniej następnego dnia do godz. 9.00, licząc od daty złożenia, najpóźniej poprzedniego dnia do godz. 13.00, telefonicznie zamówienia na poszczególne produkty z pakietów, o ile zamówienie nie zostanie złożone wcześniej niż na jeden dzień przed żądaną dostawą i nie zostanie wyznaczony przez Zamawiającego konkretny termin realizacji dostawy.
9. W wyjątkowych sytuacjach mogą wystąpić zamówienia dodatkowe realizowane w tym samym dniu.
10. Wykonawca podejmuje się również rozładunku towaru i przeniesienia go do magazynu żywnościowego w ośrodku „Szpulki” ul. Małe Żywczańskie 9b, Zakopane.
11. Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo przy dostawie załączyć świadectwo jakości dostarczanego przedmiotu umowy (atest) lub handlowy dokument identyfikacyjny.
12. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy czystym środkiem transportu przystosowanym do przewozu przedmiotu umowy a w przypadku przewozu mięsa i wędlin pojazdem dopuszczonym do użytkowania przez Państwową Inspekcję Handlową.
13. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do jego wymiany na towar wolny od wad w ciągu 3 godzin, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego.
14. W przypadku nieprzestrzegania terminu dostaw oraz powtarzających się uchybień w realizacji warunków umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo zerwania umowy bez wypowiedzenia.
15. Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów (art. spożywcze, warzywa, owoce, jaja, mięso i wędliny itp.)
16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów.
17. Jaja, przy każdej dostawie, muszą posiadać dokument identyfikacyjny dla jaj konsumpcyjnych spełniających wymogi art. 27 ust. 3 ustawy z dnia 20 stycznia 2004r. o wymaganiach weterynaryjnych produktów pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. nr 33, poz. 288 z późn. zm.).
18. Mięso i wędliny muszą być dostarczane w czystych, zamkniętych pojemnikach do przewozu mięsa i wędlin. Mięso surowe nie może być przewożone razem z wędlinami.
19. Mrożonki mają być dostarczane do magazynu żywnościowego w formie nie rozmrożonej,
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 43994,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 6 - DOSTAWA MROŻONEK I RYB:1 Groszek zielony Jm. – kg ilość: 30
2 Mieszanka warzywna "bukiet warzyw" Jm. – kg ilość: 115
3 Mieszanka warzywna "barszcz ukraiński" Jm. – kg ilość: 15
4 Marchew z groszkiem Jm. – kg ilość: 47
5 Mini marchewki Jm. – kg ilość: 24
6 Brokuły Jm. – kg ilość: 90
7 Brukselka Jm. – kg ilość: 19
8 Szpinak zielony Jm. – kg ilość: 24
9 Fasolka szparagowa zielona Jm. – kg ilość: 93
10 Kalafior Jm. – kg ilość: 68
11 Dynia Jm. – kg ilość: 20
12 Mieszanka kompotowa 4–składnikowa Jm. – kg ilość: 105
13 Truskawka cały owoc Jm. – kg ilość: 245
14 Aronia Jm. – kg ilość: 38
15 Porzeczka czarna Jm. – kg ilość: 19
16 Porzeczka czerwona Jm. – kg ilość: 13
17 Śliwki Jm. – kg ilość: 93
18 Borówki Jm. – kg ilość: 13
19 Wiśnie Jm. – kg ilość: 65
20 Ryba – filet z dorsza mrożony, płaty, bez skóry, bez ości, indywidualnie mrożone, glazura (SHP) glazura nie większa niż 10 % masy ryby Jm. – kg ilość: 10
21 Ryba – filet z mintaja, mrożony, płaty, bez skóry, bez ości, indywidualnie mrożone, glazura (SHP); glazura nie większa niż 10 % masy ryby. Jm. – kg ilość: 200
22 Ryba – filet z tilapii, płaty, bez skóry, bez ości, indywidualnie mrożone, glazura (SHP)glazura nie większa niż 10 % masy ryby Jm. – kg ilość: 204
1. Zamawiający informuje, że podane powyżej ilości artykułów żywnościowych są ilościami szacunkowymi i w trakcie realizacji zamówienia mogą ulec zmniejszeniu. Zamawiający będzie płacił za faktycznie zamówione ilości produktów po cenach jednostkowych podanych w ofercie.
2. Zamawiający zastrzega, że zakres objęty szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia z podaniem kategoryzacji rodzajowej i ilościowej przedstawionej w specyfikacji (formularz ofertowy) oraz ofercie Wykonawcy stanowi orientacyjne ilości, które mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy. Zamawiający zapewnia realizację przedmiotu umowy do 50% całkowitej wartości wynagrodzenia umownego brutto. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zamówień z zakresu poszczególnych kategoryzacji rodzajowych i ilościowych towarów w zależności od własnych potrzeb bez względu na ilości danego asortymentu podane w ofercie Wykonawcy, pod warunkiem nieprzekroczenia całkowitej kwoty umownej brutto oraz przy uwzględnieniu wartości cen jednostkowych, które mają charakter ryczałtowy. Wykonawca z tego tytułu, jak również w przypadku zmniejszenia ilości, nie będzie dochodził jakichkolwiek roszczeń od Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia.
3. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi przedmiotu zamówienia jak również zgodność z odpowiednimi normami.
4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniał wszelkie wymagania higieniczne określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 2132) oraz obowiązujących aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
5. Produkty powinny być świeże, zgodne z normami: PN-A-86003, PN-A-86059, PN-66/A-86233, PN-68/A-86230, PN-A-86155, PN-A-86061, PN-91/A-86300.
6. Miejscem dostawy jest magazyn żywnościowy w ośrodku „Szpulki” ul. Małe Żywczańskie 9b, Zakopane.
7. Umowa będzie realizowana w oparciu o zamówienia częściowe, które będą składane telefonicznie lub pisemnie przesłane mailem zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, zgodnie z cenami jednostkowymi zaproponowanymi w ofercie Wykonawcy z zastrzeżeniem, że całkowita wartość umowy nie może przekroczyć wysokości posiadanych środków finansowych przeznaczonych na ten cel.
8. Dostawy będą realizowane najpóźniej następnego dnia do godz. 9.00, licząc od daty złożenia, najpóźniej poprzedniego dnia do godz. 13.00, telefonicznie zamówienia na poszczególne produkty z pakietów, o ile zamówienie nie zostanie złożone wcześniej niż na jeden dzień przed żądaną dostawą i nie zostanie wyznaczony przez Zamawiającego konkretny termin realizacji dostawy.
9. W wyjątkowych sytuacjach mogą wystąpić zamówienia dodatkowe realizowane w tym samym dniu.
10. Wykonawca podejmuje się również rozładunku towaru i przeniesienia go do magazynu żywnościowego w ośrodku „Szpulki” ul. Małe Żywczańskie 9b, Zakopane.
11. Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo przy dostawie załączyć świadectwo jakości dostarczanego przedmiotu umowy (atest) lub handlowy dokument identyfikacyjny.
12. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy czystym środkiem transportu przystosowanym do przewozu przedmiotu umowy a w przypadku przewozu mięsa i wędlin pojazdem dopuszczonym do użytkowania przez Państwową Inspekcję Handlową.
13. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do jego wymiany na towar wolny od wad w ciągu 3 godzin, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego.
14. W przypadku nieprzestrzegania terminu dostaw oraz powtarzających się uchybień w realizacji warunków umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo zerwania umowy bez wypowiedzenia.
15. Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów (art. spożywcze, warzywa, owoce, jaja, mięso i wędliny itp.)
16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów.
17. Jaja, przy każdej dostawie, muszą posiadać dokument identyfikacyjny dla jaj konsumpcyjnych spełniających wymogi art. 27 ust. 3 ustawy z dnia 20 stycznia 2004r. o wymaganiach weterynaryjnych produktów pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. nr 33, poz. 288 z późn. zm.).
18. Mięso i wędliny muszą być dostarczane w czystych, zamkniętych pojemnikach do przewozu mięsa i wędlin. Mięso surowe nie może być przewożone razem z wędlinami.
19. Mrożonki mają być dostarczane do magazynu żywnościowego w formie nie rozmrożonej,
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15221000-3 - Ryby mrożone
15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.5.) Wartość części: 17621,99 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15304,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15304,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15304,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piekarnia, Cukiernia Anna Piwowarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490750299
7.3.3) Ulica: ul. Chramcówki 16a
7.3.4) Miejscowość: Zakopane
7.3.5) Kod pocztowy: 34-500
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Piekarnia, Cukiernia Anna Piwowarczyk
jakie przetargi wygrała firma
Piekarnia, Cukiernia Anna Piwowarczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15304,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-03 do 2023-12-29Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33896,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33896,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33896,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa Krzysztof Chełmecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7370000881
7.3.3) Ulica: Żmiąca 7
7.3.4) Miejscowość: Ujanowice
7.3.5) Kod pocztowy: 34-603
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Chełmecki Krzysztof Firma Handlowa
jakie przetargi wygrała firma
Chełmecki Krzysztof Firma Handlowa
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33896,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-03 do 2023-12-29Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55747,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55747,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55747,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOBARTO SPÓŁKA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411141076
7.3.3) Ulica: ul. Wspólna 70
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-687
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55747,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-03 do 2023-12-29Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24544,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24544,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24544,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000437174
7.3.3) Ulica: ul. Ludowa 122
7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
7.3.5) Kod pocztowy: 18-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24544,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-03 do 2023-12-29Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43994,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43994,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43994,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa Krzysztof Chełmecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7370000881
7.3.3) Ulica: Żmiąca 7
7.3.4) Miejscowość: Ujanowice
7.3.5) Kod pocztowy: 34-603
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Chełmecki Krzysztof Firma Handlowa
jakie przetargi wygrała firma
Chełmecki Krzysztof Firma Handlowa
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43994,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-03 do 2023-12-29Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17621,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17621,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17621,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Samar Spółka z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 008314152
7.3.3) Ulica: Tarnowska 113
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17621,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-03 do 2023-12-29INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Sukcesywne świadczenie usług całodziennego żywienia pacjentów Szpitala Specjalistycznego Chorób Płuc "Odrodzenie" w Zakopanem.
- Dostawa fabrycznie nowych gadżetów do dalszej odsprzedaży - ETAP II
- Zimowe utrzymanie obiektów sportowych w Centralnym Ośrodku Sportu-Ośrodku Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem
- dostawa pojazdów czterokołowych oraz skuterów śnieżnych na potrzeby GOPR
- Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków Starostwa Powiatowego w Zakopanem wraz z terenem przyległym
- Dostawa lasera ze skanerem dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 6 WE WROCŁAWIU
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Jedliczu, Samorządowego Przedszkola w Jedliczu i Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
- Dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sieradzu
- Dostawa produktów do Internatu Zespołu Szkół Rolniczych im. W. Witosa w Ostrożanach na 2025 rok
- Sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich oraz tłuszczy
- "Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich i serowarskich w 2025 roku dla oświatowych jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Leżajsk"
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.