Ogłoszenie z dnia 2024-05-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00287114/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-16
- 2024/BZP 00513292/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Winda osobowa 3-przystankowa z szybem samonośnym panoramicznym dostosowana do przewozu osób niepełnosprawnych przy budynku Zespołu Szkół w Jeżowem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Niżański
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409198
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Wolności 2
1.5.2.) Miejscowość: Nisko
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 158412700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gm@powiatnizanski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatnizanski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cfc8ef47-fbd2-11ee-b81b-aebd110f52791.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Winda osobowa 3-przystankowa z szybem samonośnym panoramicznym dostosowana do przewozu osób niepełnosprawnych przy budynku Zespołu Szkół w Jeżowem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfc8ef47-fbd2-11ee-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00329076
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052348/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Winda osobowa elektryczna 3-przystankowa z szybem samonośnym panoramicznym dostosowana do przewozu osób niepełnosprawnych przy budynku Zespołu Szkół w Jeżowem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Poprawa dostępności budynków użyteczności publicznej w Powiecie Niżańskim” w ramach naboru nr FEPK.05.03-OZ00-001/23, ogłoszonego w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021 -2027, Priorytet FEPK.05 Przyjazna przestrzeń społeczna, Działanie FEPK.05.03 Dostępność.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00287114
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GM.272.26.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 484469,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie windy osobowej 3-przystankowej z szybem samonośnym panoramicznym dostosowanej do przewozu osób niepełnosprawnych przy budynku Zespołu Szkół w Jeżowem.
Zakres zamówienia obejmuje:
1)Prace zewnętrzne w obszarze windy: przebudowa kanalizacji sanitarnej, roboty rozbiórkowe i przygotowawcze zewnętrzne – dach główny, fundament windy, winda osobowa;
2)Prace wewnętrzne: roboty rozbiórkowe i przygotowawcze wewnętrzne, przebudowa otworów ścian zewnętrznych, prace budowlane wewnętrzne;
3)Przebudowa zadaszenia istniejącego wejścia do budynku: roboty rozbiórkowe i przygotowawcze zewnętrzne – dach nad wejściem, przebudowa dachu nad wejściem, wykonanie nowej wyprawy elewacyjnej;
4)Utwardzenie terenu;
5)Roboty instalacyjne elektryczne: rozbudowa tablicy bezpiecznikowej, obwody oświetlenia, zasilanie windy, instalacja uziemiająca, roboty uzupełniające i demontaże.
Wykonawca dostarczy Zamawiającemu całość dokumentacji dopuszczającej windę do eksploatacji przez UDT.
Roboty objęte przedmiotem zamówienia będą prowadzone w czynnym obiekcie. Wykonawca musi zorganizować teren budowy w taki sposób, aby umożliwić jednostce prowadzenie swojej działalności. Jednocześnie Wykonawca zachowa wzmożoną kontrolę bezpieczeństwa oraz dostosuje harmonogram robót do pracy obiektu. Wykonawca, w uzgodnieniu z Zamawiającym, sporządzi harmonogram robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45313000-4 - Instalowanie wind i ruchomych schodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 530247,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 698640,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 530247,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARTMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590555301
7.3.3) Ulica: św. Antoniego 18 lok. 3
7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 97-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
WT LIFT Sp. z o.o., ul. Turystyczna 6/45, Kraków - dostawa i montaż dźwigu
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 530247,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z NISKA
- Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika i transportem butli do Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych w RCEZ w Nisku w ramach projektu "Wykwalifikowani zawodowcy w Powiecie Niżańskim"
- Zakup i sukcesywna dostawa art. spożywczych dla uczestników Dziennego Domu Pomocy dla Seniorów w Nisku
- Usługa przygotowania i dowozu wyżywienia dziennego w formie cateringu dla uczestników Dziennego Domu Pomocy dla Seniorów w Nisku
więcej: przetargi w Nisku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie w formie leasingu operacyjnego dostawy i montażu instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. 20 Października 2 w Środzie Wielkopolskiej
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- Sieć kanalizacji sanitarnej z przyłączami oraz wyposażenie hydroforni sieciowej w miejscowości Pasternik gmina Gromadka
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w Paku Gminnym w Dobroniu
- Remont budynku komunalnego przy ul. Papieża Jana Pawła II 11 w Kamiennej Górze
- "Budowa Komendy Powiatowej PSP z Jednostką Ratowniczo-Gaśniczą w Kłodzku" ETAP III
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.