Ogłoszenie z dnia 2023-07-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00291845/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-05
- 2023/BZP 00298844/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej w miejscowościach Otorowo – Koźle - zaprojektuj i wybuduj”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA SZAMOTUŁY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258230
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 26
1.5.2.) Miejscowość: Szamotuły
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: +48612927501
1.5.8.) Numer faksu: +48612920072
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@szamotuly.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/szamotuly
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szamotuly1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej w miejscowościach Otorowo – Koźle - zaprojektuj i wybuduj”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec4eac1a-1b26-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00329112
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037731/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 „Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej w miejscowościach Otorowo – Koźle - zaprojektuj i wybuduj”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie współfinansowane jest przez Unię Europejską w ramach poddziałania: „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00291845
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.271.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3709000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie realizowane jest w dwóch etapach:
ETAP I
- opracowanie dokumentacji projektowej,
- uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę,
- uzyskanie ostatecznej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, wydanej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach odziaływania na środowisko.
- uzyskanie ostatecznej decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu.
Termin realizacji dla tego etapu to 31 maja 2024 r.
ETAP II
Realizacja inwestycji, uzyskanie wszystkich wymaganych prawem zgód pozwoleń niezbędnych do eksploatacji inwestycji.
Termin realizacji dla tego etapu to 31 maja 2025 r.
Ważne informacje:
a) Zamawiający wymaga od Wykonawcy osiągnięcia poniższych wskaźników w minimalnej wysokości określonej w tabeli w SWZ.
b) Na całej długości wybudowanej sieci należy wybudować pasywną infrastrukturę szerokopasmową, składającą się z kanałów teletechnicznych, światłowodów, szafek ulicznych.
c) Woda z podziemnych zbiorników retencyjnych wykorzystywana będzie na cele inne niż rolnicze.
d) Liczba planowanych przyłączy wodociągowych – 1 szt.
e) Liczba planowanych przyłączy kanalizacyjnych – 10 szt.
Uwaga:
Wykonawca musi liczyć się z sytuacją, że rodzaje robót określone w Programie funkcjonalno – użytkowym są orientacyjne i mogą ulec zmianie po opracowaniu dokumentacji projektowej (wynikającej z uzyskanych decyzji, opinii i uzgodnień oraz zastosowanych rozwiązań projektowych). Szczegółowe rozwiązania wpływające na zwiększenie zakresu robót stanowią ryzyko Wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
a) Program funkcjonalno-użytkowy – załącznik nr 8 do SWZ;
b) Projekt umowy – załącznik nr 7 SWZ;
c) Opinia geotechniczna – załącznik nr 9 do SWZ;
d) Projekt zagospodarowania terenu(rys. 1-4)-załącznik nr 10 do SWZ
e) Warunki techniczne ZGK – załącznik nr 11 do SWZ;
f) Zakres prac przewidzianych do realizacji przez Wykonawcę w budynku technicznym obsługującym sieci zlokalizowanym w miejscowości Koźle – załącznik nr 12 do SWZ;
g) Zbiór map/szkiców sytuacyjnych dla operacji – załącznik nr 13 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczneW przedmiotowym postępowaniu, pn. „Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej w miejscowościach Otorowo – Koźle”-zaprojektuj i wybuduj stwierdzono wady i nieprawidłowości z uwagi na opis inwestycji w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia. Na podstawie zapytań do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, stwierdzono że proponowane zmiany mają charakter istotny i nie były w żaden sposób analizowane do potrzeb realizacji inwestycji tj. nie dołączono warunków technicznych gestorów/ użytkowników sieci i urządzeń, nie pozyskano map do celów opiniodawczych, nie wykonano opinii geotechnicznej określającej warunki posadowienia, a także nie wykonano inwentaryzacji ani nie zamieszczono rzutów i przekrojów technologicznych istniejącego SUW w Koźlu. Dodatkowo w propozycjach zapisów zmieniających program funkcjonalno-użytkowy są błędy merytoryczne i faktyczne, co powoduje, że opis przedmiotu zamówienia jest niezgodny z przepisami i zamówienie zostałoby udzielone niezgodne z przepisami ustawy.
W tej sytuacji unieważnienie postępowania jest konieczne i w pełni uzasadnione.
INNE PRZETARGI Z SZAMOTUŁ
- Usługi kompleksowego sprzątania w budynkach B i C Starostwa Powiatowego w Szamotułach przy ul. Wojska Polskiego 4, w Szamotułach
- Wykonanie i sukcesywne dostawy oraz złomowanie tablic rejestracyjnych
- TP/6/2024 Dostawa worków foliowych do odpadów segregowanych na rok 2025
- Sukcesywna dostawa wyposażenia medycznego, materiałów ochronnych, papieru i elektrod do EKG oraz materiałów medycznych
- "Usługi pocztowe dla Urzędu Miasta i Gminy Szamotuły w 2025 roku"
- Sukcesywna dostawa sterylnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku i materiałów medycznych
więcej: przetargi w Szamotułach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Budowa zbiornika na poferment
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
- Przebudowa otwartych zbiorników retencyjnych na terenie Gminy Jelcz-Laskowice w formule zaprojektuj i wybuduj w podziale na 4 zadania
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.