eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PielgrzymkaModernizacja dróg i ciągów pieszo-jezdnych na terenie gminy Pielgrzymka



Ogłoszenie z dnia 2024-05-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg i ciągów pieszo-jezdnych na terenie gminy Pielgrzymka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pielgrzymka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647660

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pielgrzymka 109A/1

1.5.2.) Miejscowość: Pielgrzymka

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-524

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 768775013

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pielgrzymka.biz

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pielgrzymka.biz

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzp.pielgrzymka.biz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg i ciągów pieszo-jezdnych na terenie gminy Pielgrzymka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f80b019-e6a4-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00329130

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00252315/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja dróg i ciągów pieszo-jezdnych na terenie gminy Pielgrzymka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00252616

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2463317,45 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje modernizację dróg i ciągów pieszo – jezdnych na terenie Gminy Pielgrzymka. Zamówienie dotyczy 16 zadań drogowych lokalizowanych w miejscowościach Czaple, Proboszczów, Nowa Wieś Grodziska, Pielgrzymka, Sędzimirów, Twardocice, Wojcieszyn. W ramach zadania budowie i odbudowie poddanych będzie łącznie ok. 3,2 km dróg. Szacowany zakresie charakterystycznych robót to:
- jezdnie o nawierzchni asfaltowej - 10 505 m2,
- zjazdy - 704 m2,
- pobocza – 3 057 m2,
- chodnik - 144 m2,
- mijanki - 62 m2,
- cieki - 187 m2.

Typowy układ warstw nawierzchni jezdni oraz zjazdów:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S – 4 cm,
- wiązanie międzywarstwowe z emulsji asfaltowej,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W – 4 cm,
- wiązanie międzywarstwowe z emulsji asfaltowej,
- podbudowa z kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 - 25 cm, po uprzednim wykonaniu korytowania do 30 cm.

Typowy układ warstw nawierzchni poboczy:
- pobocze z kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 (zamiałowane), grubość warstwy 8 cm na szerokość do 0,5 m
- podbudowa z kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 – 25 cm, po uprzednim wykonaniu korytowania na głębokość do 30 cm.
Zamówienie obejmuje oznakowanie dróg zgodnie z dokumentacją techniczną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2883687,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3678315,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2883687,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Firma Drogowo Budowlana "BRUKBUD" J. Żoga, G. Jewtuch, Z. Franczyk Spółka Cywilna

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Jerzy Żoga, Grzegorz Jewtuch, Jerzy Żoga

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6161522646

7.3.3) Ulica: Sienkiewicza 24-26

7.3.4) Miejscowość: Lwówek Śląski

7.3.5) Kod pocztowy: 59-600

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2883687,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.