Ogłoszenie z dnia 2024-05-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00368923/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT BUDYNKU ŚWIETLICY WIEJSKIEJ NA DZIAŁCE NR EWID. 366/2 W MIEJSCOWOŚCI DOBRYŃ KOLONIA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZALESIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237776
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 34
1.5.2.) Miejscowość: Zalesie
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-512
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 833757586
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.gassa@zalesie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zalesie.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zalesie.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
REMONT BUDYNKU ŚWIETLICY WIEJSKIEJ NA DZIAŁCE NR EWID. 366/2 W MIEJSCOWOŚCI DOBRYŃ KOLONIA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b06cb3d-44e5-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00329136
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00368923
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GI-ZP.271.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
REMONT BUDYNKU ŚWIETLICY WIEJSKIEJ NA DZIAŁCE NR EWID. 366/2 W MIEJSCOWOŚCI DOBRYŃ KOLONIA
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. Roboty budowlane:
- roboty rozbiórkowe
- roboty murowe i żelbetowe, ścianki działowe
- stolarka i ślusarka okienna i drzwiowa
- podłoża, posadzki, podłogi – parter
- tynki i okładziny wewnętrzne
- malowanie
- ogrodzenie
2. Wykonanie instalacji wod- kan
3. Wykonanie instalacji c.o.
4. Wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej
5. Modernizacja instalacji elektrycznej wewnętrznej
6. Montaż instalacji fotowoltaicznej 6,3kW
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego
w zakresie realizacji i odbioru określają:
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 6 do SWZ,
- przedmiar robót – załącznik nr 7 do SWZ,
- dokumentacja projektowa uproszczona – załącznik nr 8 do SWZ.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
3) Gwarancja i rękojmia
- Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy: 36 miesięcy.
- Wymagany minimalny okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy: 36 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262700-8 - Przebudowa budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45232460-4 - Roboty sanitarne
45262700-8 - Przebudowa budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z informacją o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia z dnia 12.09.2023 r., Zamawiający zamierzałprzeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto w wysokości: 232 142,71 zł.
W przedmiotowym postępowaniu cena najkorzystniejszej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego;
Zamawiający nie może zwiększyć środków na sfinansowanie zamówienia, dlatego zasadne jest unieważnienie
postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy PZP.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI ZALESIE
więcej: przetargi ZALESIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej nr 105541 L w m. Mełgiew ul. Ogrodowa - etap 1
- Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku na Centrum Usług Społecznych w Sępólnie Krajeńskim wraz z planem zagospodarowania oraz infrastrukturą techniczną
- Termomodernizacja budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Grabowie
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa 2-ch sięgaczy ulicy Granicznej"
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Leszczyńskiego 58 w Lublinie z funkcji dydaktycznej na akademik
- Zaprojektowanie, dostarczenie i montaż dźwigu towarowo-osobowego w budynku przy ul. Królewskiej 27 w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.