Ogłoszenie z dnia 2021-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00241850/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-22
- 2021/BZP 00244129/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Tomkowice droga dojazdowa do gruntów rolnych niezrealizowana w ramach PROW - etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzegom
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718372
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 38
1.5.2.) Miejscowość: Strzegom
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-150
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 74 856 05 99
1.5.8.) Numer faksu: +48 74 856 05 16
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strzegom@strzegom
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/strzegom1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Tomkowice droga dojazdowa do gruntów rolnych niezrealizowana w ramach PROW - etap I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e85eb19e-32fc-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00329164
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001167/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.27 Tomkowice droga dojazdowa do gruntów rolnych niezrealizowana w ramach PROW - etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00241850/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIiZP.271.29.2021.MKs
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 3532043,74 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1929517,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej położonej na działce 1263 i 1264 w Tomkowicach w Gminie Strzegom wg załączonej dokumentacji technicznej.
Zakres robót obejmuje między innymi:
• rozebranie istniejących nawierzchni,
• roboty ziemne,
• wykonanie przepustów pod drogą na cieku wodnym/rowie,
• profilowanie, czyszczenie i remont istniejących rowów,
• odtworzenie rowu zgodnie z suplementem nr 1 do projektu wykonawczego,
• wykonanie koryta z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża gruntowego,
• wykonanie warstwy z kruszywa stabilizowanego cementem,
• wykonanie warstwy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie,
• wykonanie nawierzchni jezdni z asfaltu,
• wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki granitowej 18/20 (materiał Inwestora),
• wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5,
• uporządkowanie terenu i utylizacja odpadów,
• opracowanie i wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu na czas trwania robót budowlanych,
• humusowanie wraz z założeniem trawników,
• zakup i montaż tablic informacyjnych (2 szt.) o wymiarach 42x29,7cm, zamontowanej na trwałym wysięgniku, wykonanej z materiału o odpowiedniej odporności na warunki atmosferyczne, zapewniającego jej trwałość do zakończenia okresu gwarancji. Tablica ma być zaprojektowana zgodnie z Systemem Identyfikacji Wizualnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego wg załącznika nr 12 do SWZ,
• zakup i montaż na osobnych słupkach następujących znaków drogowych zgodnie z normą PN-EN 12899-5: D46 droga wewnętrzna- 2 szt. na wjeździe na drogę oraz D47 koniec drogi wewnętrznej- 2 szt. na wyjeździe z drogi
• obsługę geodezyjną.
W ramach przedmiotowego postępowania wykonany zostanie odcinek 159,06mb na działce 1264 (kilometraż od 0,00 do 159,06) oraz odcinek 689,94 na działce 1263 (kilometraż od 526,31 do 1216,25).
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną wykonaną przez firmę: Biuro Projektów I Usług Techniczno – Budowlanych, 58-310 Szczawno Zdrój, ul. Jesionowa 6/1.
Zakres zobowiązań Wykonawcy obejmuje:
wykonanie robót budowlanych dla zakresu określonego w dokumentacji technicznej oraz SWZ,
zorganizowanie i utrzymanie zaplecza budowy, dozorowanie budowy, ubezpieczenie terenu budowy, wszelkich robót przygotowawczych, demontażowych, wyburzeniowych, porządkowych, pomocniczych dla robót podstawowych, robót zabezpieczających,
koszty wywozu, składowania i utylizacji materiałów rozbiórkowych, odpadów, gruzu, ziemi,
koszty zapewnienia bezpieczeństwa i likwidacji zagrożeń,
koszty wynikające z konieczności zapobieżenia awarii,
wykonanie wszelkich badań, prób, pomiarów, które są wymagane przez przepisy prawa bądź uprawnione instytucje, w szczególności, pomiarów wynikających z dokumentacji technicznej,
organizację, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie terenu budowy,
opracowanie Planu BIOZ przed dniem przekazania terenu budowy, jeżeli będą tego wymagać przepisy prawa, bądź wskazanie na piśmie uwarunkowań zwalniających Wykonawcę
z obowiązku opracowania Planu,
zakup i montaż tablic informacyjnych (2 szt.) o wymiarach 42x29,7cm, zamontowanej na trwałym wysięgniku, wykonanej z materiału o odpowiedniej odporności na warunki atmosferyczne, zapewniającego jej trwałość do zakończenia okresu gwarancji. Tablica ma być zaprojektowana zgodnie z Systemem Identyfikacji Wizualnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego wg załącznika nr 12 do SWZ,
zakup i montaż na osobnych słupkach następujących znaków drogowych zgodnie z normą PN-EN 12899-5: D46 droga wewnętrzna- 2szt na wjeździe na drogę oraz D47 koniec drogi wewnętrznej- 2 szt. na wyjeździe z drogi,
utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót,
roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP,
uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach w celu omówienia spraw związanych z realizacją zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi,
doprowadzenie terenu budowy i jego otoczenia do należytego stanu i porządku po zakończeniu robót, wywiezienie i utylizacja odpadów budowlanych oraz nadmiaru ziemi zgodnie
z przepisami prawa,
uporządkowanie oraz niezbędne naprawy dróg dojazdowych do przedmiotowej inwestycji po zakończonych robotach budowlanych,
wszelkie dodatkowe koszty związane z prowadzeniem robót budowlanych niezbędne do prawidłowego i terminowego ich wykonania, jak np. opłaty za zajęcie pasa drogowego, koszty zużycia mediów, opłaty związane z nadzorem i odbiorem technicznym dysponentów sieci i inne koszty niezbędne do prawidłowego wykonania całości zamówienia,
uzyskanie wszelkich pozwoleń, uzgodnień, odbiorów z dysponentami wszystkich sieci oraz dokonywanie wszelkich zgłoszeń i zawiadomień wynikających ze wszystkich decyzji
i warunków technicznych, które stanowią podstawę do prowadzenia robót,
obsługa geodezyjna przedsięwzięcia jest po stronie Wykonawcy robót. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu na co najmniej 4 dni przed dokonaniem odbioru końcowego mapy geodezyjne inwentaryzacji powykonawczej w jednym egzemplarzu z potwierdzeniem złożenia w ośrodku dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej w Świdnicy - Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru w Świdnicy,
Zamawiający nie wskazuje lokalizacji i współrzędnych punktów głównych trasy oraz reperów w terenie. Na Wykonawcy spoczywa odpowiedzialność za ochronę punktów pomiarowych do chwili odbioru końcowego robót. Uszkodzone lub zniszczone znaki geodezyjne Wykonawca odtworzy i utrwali na własny koszt,
Wykonawca wykona i przedstawi do akceptacji projekt zabezpieczenia robót i organizacji ruchu drogowego na czas budowy,
Wykonawca powinien zapewnić dostęp do posesji zlokalizowanych przy przebudowywanej drodze również w trakcie realizacji inwestycji.
Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem znajduje się w rozdziale 2 Specyfikacji Warunków Zamówienia, dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 11 do SWZ oraz w postanowieniach umowy, które stanową podstawę do sporządzenia oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 955369,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1894222,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 955369,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Drogowy Ciężarowy Budowa i Remont Dróg Eksport Import Józef Potocki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6161003188
7.3.3) Ulica: Rakowice Małe 13
7.3.4) Miejscowość: Lwówek Śląski
7.3.5) Kod pocztowy: 59-600
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
5%- Pełnienie nadzoru nad wykonywanymi robotami oraz prace przygotowawcze, Zakład Budowy Dróg i Mostów ANBUD Anna Twardochleb ul.Kamienna 2 59-600 Lwówek Śląski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 955369,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 195 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Maldanin - Imionek wraz z budową oświetlenia drogowego
- Remont drogi gminnej nr 106056L na odcinku 999mb
- Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1128B Wiżajny - Stankuny - Wiłkupie - Wiżajny
- Remont ul. Żeromskiego w Siewierzu
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Daszyna - droga gminna nr 104007E; 104006E na odcinku - Ogrodzona - Mazew
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.