eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stara KamienicaBudowa infrastruktury do rozwoju historycznych i turystycznych miejsc: parkingu dla osób niepełnosprawnych w Starej Kamienicy z ciągiem komunikacyjnym i miejscem do wypoczynku w Nowej Kamienicy



Ogłoszenie z dnia 2022-09-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa infrastruktury do rozwoju historycznych i turystycznych miejsc: parkingu dla osób niepełnosprawnych w Starej Kamienicy z ciągiem komunikacyjnym i miejscem do wypoczynku w Nowej Kamienicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stara Kamienica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821730

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kamienicka 11

1.5.2.) Miejscowość: Stara Kamienica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-512

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@starakamienica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starakamienica.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.starakamienica.bip.net.pl oraz https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa infrastruktury do rozwoju historycznych i turystycznych miejsc: parkingu dla osób niepełnosprawnych w Starej Kamienicy z ciągiem komunikacyjnym i miejscem do wypoczynku w Nowej Kamienicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb86c7a8-f91b-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00329197

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012021/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa infrastruktury niezbędnej do rozwoju atrakcyjnie historycznych i turystycznych miejsc:parkingu w Starej Kamienicy z ciągiem komunikacyjnym i miejscem do wypoczynku w Nowej Kamienicy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00234537/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.ZP.271.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1033258,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1 – MODERNIZACJA DROGI GMINNEJ W NOWEJ KAMIENICY
Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację drogi publicznej, drogi gminnej w relacji Nowa Kamienica do skrzyżowania z drogą powiatową 2492D. Modernizacja drogi składa się z odcinków podlegających remontowi oraz przebudowie:
a) km 0+000 – km 1+650,00 remont nawierzchni jezdni wraz z odtworzeniem rowów przydrożnych,
b) km 0+806,00 do km 0+845,00 przebudowa odcinka drogi polegająca na budowie w granicach istniejącego pasa drogowego zatoki do mijania się pojazdów.

Odcinek od km 0+000,00 do km 1+650,00:
Projekt przewiduje modernizację drogi gminnej na odcinku od km 0+000,00 do km 1+650,00 polegającą na remoncie istniejącej nawierzchni bitumicznej. Remont polega na oczyszczeniu istniejącej nawierzchni, ułożeniu warstwy wyrównawczej z mieszanki AC16W śr. 150kg/m2 oraz ułożenie nowej warstwy ścieralnej z mieszanki AC11S gr. 4cm. Na całym odcinku projekt przewiduje wymianę istniejącego pobocza na nowe wykonane z mieszanki niezwiązanej C90/3 gr. 15cm obustronnie.

Charakterystyczne parametry projektowanego obiektu:
(od skrzyżowania przy kościele w m. Nowa Kamienica do okolic budynku nr 9)
• łączna długość projektowanego odcinka: 1650 m
• powierzchnia zatoki: 81 m2
• powierzchnia jezdni: 3626,09 m2
• powierzchnia poboczy utwardzonych: 1650m2

Projektowana konstrukcja nawierzchni jezdni głównej:
• Nawierzchnia z mieszanki AC11S gr. 4 cm
• warstwa wyrównawcza AC16W śr. 150kg/m2
Projektowana konstrukcja poboczy:
• mieszanka niezwiązana C90/3 Uziarnienie 0/31,5 gr. śr. 15cm

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia w tym w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do opisu przedmiotu zamówienia.



Odcinek od km 0+806,00 do km 0+845,00:
Na odcinku od km 0+806,00 do km 0+845,00 projekt przewiduje przebudowę odcinka istniejącej drogi polegającej na budowie zatoki do mijania się pojazdów. Nawierzchnię jezdni zatoki należy wykonać z kostki brukowej kamiennej gr. 16cm. Jezdnię zatoki ograniczyć krawężnikiem drogowym betonowym (15x30x100cm) posadowionym na ławie betonowej z oporem wykonanym z betonu C12/15.
• klasa techniczna drogi : L
• prędkość projektowa: 30 km/h
• szerokość pasa ruchu: zmienna 3,00 do 4,00 m
• kategoria ruchu: KR1

Projektowana konstrukcja zatoki:
• nawierzchnia z kostki brukowej kamiennej gr. 16cm
• podsypka cementowo-piaskowa [1:4] gr. 4cm
• podbudowa z betonu cementowego C16/20 gr. 24cm
• grunt stabilizowany cementem C1,5/2,0 gr. 15cm

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia w tym w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do opisu przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 563624,83 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2 – BUDOWA WIATY SŁUŻĄCEJ JAKO MIEJSCE DO WYPOCZYNKU W NOWEJ KAMIENICY
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wiaty izerskiej służącej jako miejsce do wypoczynku w miejscu istniejącej wiaty na terenie działki nr ewid. 75/2 obręb 0007 Nowa Kamienica. Istniejącą wiatę kamienną o murowanej konstrukcji ścian nadziemia i fundamentów, przekrytej dachem 1-spadowym krytym papą należy wyburzyć i wykonać nową konstrukcję wiaty drewnianej szachulcowej na podmurówce murowanej. Zaproponowany wygląd nowej wiaty izerskiej ma nawiązywać do tradycji budowlanych regionu, a w szczególności gminy Stara Kamienica, gdzie zachowało się wiele budynków o konstrukcji szachulcowej

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia w tym w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do opisu przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45213315-4 - Roboty budowlane w zakresie wiat na przystankach autobusowych

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45261320-3 - Kładzenie rynien

4.5.5.) Wartość części: 24530,16 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 3 – UTWORZENIE PARKINGU PRZY ZAMKU W STAREJ KAMIENICY
Projekt przewiduje budowę parkingu na 30 miejsc postojowych w tym 5 miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych, zjazdu publicznego z drogi powiatowej 2763D (działka nr 469) na teren działki 69/57, odcinka drogi wewnętrznej zlokalizowanej na terenie działek budowlanych 69/57, 69/56, 69/46.
w oparciu o następujące parametry:
• klasa techniczna: DW
• prędkość projektowa: 30 km/h
• szerokość pasa ruchu: 2,50 m
• kategoria ruchu KR1.
Projekt przewiduje budowę drogi klasy wewnętrznej z jezdnią szerokości 5,00 m. Nawierzchnię jezdni projektuje się z kostki brukowej betonowej gr. 10cm, ograniczonego krawężnikiem betonowym 15/30/100 cm posadowionym na ławie betonowej z oporem. Budowę 30 miejsc postojowych w tym 5 dla osób niepełnosprawnych. Nawierzchnię miejsc postojowych projektuje się wykonać z kostki brukowej betonowej gr. 10cm. Nawierzchnia miejsc postojowych oddzielona od nawierzchni jezdni opornikiem drogowym betonowym posadowionym na ławie betonowej z oporem.

Projektuje się również infrastrukturę pomocniczą w postaci kanalizacji deszczowej zgodnie z opisem szczegółowych rozwiązań projektowych w dalszej części opisu technicznego. Wylot kanalizacji deszczowej do potoku Kamienica zlokalizowany na terenie działki 500 – uzgodniony pozwoleniem wodnoprawnym decyzja WR.ZUZ.3.4210.13.2022.MC z dn. 28.12.2022r.
Charakterystyczne parametry projektowanego obiektu:
- długość projektowanego odcinka: 208 mb
- powierzchnia miejsc postojowych: 380m2
- powierzchnia jezdni: 1150 m2
- długość sieci kd: 117,15 m
- wpusty uliczne kd: 5 szt.

Projektowana konstrukcja nawierzchni jezdni zjazdu, dróg wewnętrznych oraz miejsc postojowych:
- warstwa ścieralna kostka brukowa betonowa gr. 10 cm
- podsypka cementowo-piaskowa [1:4] gr. 3cm
- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej C90/3 (uziarnienie 0/31,5) gr. 20 cm
Przedmiot zamówienia dla części 3 obejmuje również zakup i montaż 2 szt. stojaków na rowery ze stali powlekanej, z możliwością parkowania z obu stron i montażem do podłoża. Miejsce stojaków do montażu należy uzgodnić z Zamawiającym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia w tym w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do opisu przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 445103,24 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 944440,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 997216,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 944440,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jeltech Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112781810

7.3.3) Ulica: Cypriana Norwida 3

7.3.4) Miejscowość: Piechowice

7.3.5) Kod pocztowy: 58-573

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 944440,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42123,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145140,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42123,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eurotech Grupa Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112726053

7.3.4) Miejscowość: Nowa Kamienica

7.3.5) Kod pocztowy: 58-512

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42123,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 772378,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1136520,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 772378,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kółko Rolnicze w Siedlęcinie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6110155801

7.3.3) Ulica: Lwówecka 24

7.3.4) Miejscowość: Siedlęcin

7.3.5) Kod pocztowy: 58-508

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 772378,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.