eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieluńBudowa kanalizacji sanitarnej ul. Jagiełły w Wieluniu



Ogłoszenie z dnia 2024-05-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej ul. Jagiełły w Wieluniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELUŃ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934750

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kazimierza Wielkiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieluń

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 43 886 0249

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.wielun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielun.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8554b438-e1cd-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kanalizacji sanitarnej ul. Jagiełły w Wieluniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8554b438-e1cd-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00329222

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052021/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa kanalizacji sanitarnej ul. Jagiełły w Wieluniu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00250349

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1211183,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej ul. Jagiełły w Wieluniu
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
1) budowa sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur PEHD 100-RC (SDR17, PN10) Ø140x8,3 mm,
2) budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC-U Ø200 mm oraz z rur PE100-RC Ø225 mm,
3) budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej w pasie drogi powiatowej z rur PE 100 – RC 50,
Załącznik stanowi całość dokumentacji projektowej przewidzianej dla budowy sieci kanalizacji ciśnieniowej wraz z tłocznią ścieków oraz przyłączami .
Zakres dotyczący budowy sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej.
Do wyceny należy przyjąć:
- budowę sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku S1 – S38,
- doprowadzenie sieć kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej fi140mm do miejsca lokalizacji tłoczni ścieków wraz z montażem zasuwy na odcinku tłocznym zgodnie z opisem dokumentacji.
Do wyceny nie należy przyjmować:
- zakupu i montażu tłoczni ścieków (z modułem tłoczni ścieków) wyposażonej w system napowietrzania ścieków;
- montażu ogrodzenia i utwardzenia placu z kostki;
- zasilania szafki elektrycznej tłoczni ścieków.

Zakres dotyczący budowy przyłączy kanalizacji sanitarnej w pasie drogi powiatowej.
Do wyceny należy przyjąć:
- wpięcie do sieci kanalizacji ciśnieniowej fi140mm poprzez trójnik DN140/50/140mm wraz montażem zasuwy DN50 na przyłączu;
- budowę przyłączy w pasie drogi powiatowej do granicy działek objętych opracowaniem wraz z zapasem długości 2,0m.
- w przypadku działek o bliskiej lokalizacji przepompowni tj. dz. nr ewid.: 19, 20, 11/3 należy zostawić całą długość przyłącza w zapasie.
Zamówienie obejmuje również:
- zawiadomienie o zamiarze rozpoczęcia budowy Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Wieluniu oraz Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Łodzi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 433320,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1462569,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 433320,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Instalacji Sanitarnej "POLAN" Krzysztof Polak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150278928

7.3.3) Ulica: Mickiewicza 89

7.3.4) Miejscowość: Praszka

7.3.5) Kod pocztowy: 46-320

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 433320,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.