Ogłoszenie z dnia 2021-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00258733/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie i konserwacja instalacji oraz urządzeń oświetlenia drogowego na terenie Gminy Miejskiej Zgorzelec
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Zgorzelec
1.3.) Oddział zamawiającego: GM Zgorzelec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821546
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Domańskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Zgorzelec
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-900
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zgorzelec.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zgorzelec1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie i konserwacja instalacji oraz urządzeń oświetlenia drogowego na terenie Gminy Miejskiej Zgorzelec2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea1a4922-3d72-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00329317
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004965/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Miejskiej Zgorzelec
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00258733/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.1.23.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na bieżącym utrzymaniu i konserwacji instalacji i urządzeń oświetlenia drogowego na terenie Gminy Miejskiej Zgorzelec. Liczba punktów oświetleniowych objętych bieżącym utrzymaniem i konserwacją wynosi ok. 3.300 szt. (w tym ok. 1200 szt. opraw LED). Zamawiający zastrzega możliwość zmiany stanu ilościowego punktów oświetleniowych w następstwie budowy, przebudowy, rozbudowy, remontu oraz likwidacji.
2. Przez utrzymanie i konserwację instalacji oraz urządzeń oświetlenia należy rozmieć wykonywanie wszelkich czynności mających na celu zapewnienie infrastrukturze oświetleniowej pełnej sprawności technicznej, dotrzymanie normatywnych parametrów technicznych, wytworzenie warunków oświetleniowych dla bezpiecznego poruszania się pojazdów i pieszych oraz wytworzenie pozytywnych wrażeń estetycznych wśród użytkowników.
3. Czynności określone w ust. 2 dotyczą następujących rodzajów instalacji oświetleniowej: oświetlenia ulicznego (sieć wydzielona kablowa i napowietrzna, sieć wspólna z siecią rozdzielczą n/n TAURON S.A.), oświetlenia drogowego, oświetlenia parkowego.
4. Zakres przedmiotu zamówienia w szczególności obejmuje:
1) Zapewnienie sprawnego i prawidłowego funkcjonowania urządzeń i instalacji oświetleniowych;
2) Utrzymanie instalacji i urządzeń oświetleniowych w stanie gwarantującym pełne bezpieczeństwo wszystkim użytkownikom;
3) Konserwację instalacji i urządzeń oświetlenia;
4) Obsługę i przeglądy techniczne urządzeń aparatury zasilającej
i zabezpieczającej, pomiarowej i sterowniczej w szafkach oświetleniowych;
5) Utrzymywanie słupów, szaf, złącz kablowych elewacyjnych
w stanie estetycznym i czystym (czyszczenie opraw, systemów optycznych, mycie kloszy) oraz usuwanie ogłoszeń, plakatów oraz graffiti z powyższych urządzeń;
6) Usuwanie wszystkich usterek, szkód i awarii instalacji i urządzeń oświetleniowych (m.in. zużyte źródła światła, dławiki, układy zapłonowe, oprawki, zaciski, gniazda i wkładki bezpiecznikowe),
w tym usuwanie awarii przy współudziale innych służb, których interwencja jest wymagana;
7) Wykonywanie w sposób stały i nieprzerwany całodobowego dozoru technicznego nad instalacjami i urządzeniami oświetlenia;
8) Przyjmowanie i rejestracja zgłoszeń o usterkach, uszkodzeniach
i awariach oświetlenia;
9) Informowanie przedstawicieli Zamawiającego pisemnie, pocztą elektroniczną, o:
a) Włączeniach oświetlenia poza godzinami świecenia,
b) Usuwanych usterkach, szkodach i awariach oświetlenia,
c) Nieczynnym oświetleniu w porze nocnej,
d) Awarii sieci zasilającej oświetlenie.
10) Lokalizowanie i usuwanie nielegalnych podłączeń do sieci oświetleniowej, z każdorazowym pisemnym (pocztą elektroniczną) powiadomieniem Zamawiającego o tym zdarzeniu;
11) Regulację położenia opraw i odbłyśników, kontrole stanu słupów oświetleniowych poprzez:
a) Sprawdzanie połączeń na tabliczce zaciskowej, oczyszczanie śrub, podkładek, nakrętek i końcówek kablowych,
b) Sprawdzanie rodzaju i wielkości zabezpieczeń, w razie konieczności – ich wymiana lub uzupełnienie (w tym także wymiana zabezpieczeń w przypadku zmiany mocy umownych),
c) Uzupełnienie zamknięć wnęk słupowych każdego typu,
d) Sprawdzanie posadowienia i przywracanie pionowości słupów, zabezpieczenie oraz uzupełnianie fundamentów latarń
i powierzchni słupów betonowych;
12) Malowanie i konserwację metalowych konstrukcji słupów oświetleniowych, tablic rozdzielczych i szafek oraz uzupełnienie numeracji słupów oświetleniowych – każdorazowo na pisemne (przesłane pocztą elektroniczną) żądanie Zamawiającego;
13) Pomiary i badania eksploatacyjne wykonane jednorazowo na pisemne żądanie Zamawiającego, poprzez:
a) Sprawdzenie stanu technicznego i pomiar skuteczności ochrony przeciwpożarowej,
b) Pomiary stanu rezystencji izolacji,
c) Sprawdzanie oporności uziemień roboczych;
Dokonanie powyższych czynności zostanie potwierdzone protokołem sporządzonym przez Wykonawcę, który zostanie przekazany Zamawiającemu wraz z fakturą z miesiąca wykonania.
14) Utylizację materiałów, które nie nadają się do dalszej eksploatacji (zużytych źródeł światła, opraw, elementów sterowania, zabezpieczeń itp.), zgodnie z przepisami prawa. Ocena braku przydatności wyeksploatowanych elementów musi zostać dokonana przy udziale przedstawicieli Zamawiającego (stanowisko przedstawicieli Zamawiającego jest dla Wykonawcy wiążące);
15) Przekazywanie Zamawiającemu comiesięcznych raportów odnośnie szkód wyrządzonych przez osoby trzecie na instalacji oraz urządzeniach oświetlenia;
16) Wykonywanie innych czynności, na pisemne żądanie Zamawiającego, takich jak:
a) Uzupełnianie oraz zabezpieczanie cokołów pod szafkami sterowniczymi,
b) Sprawdzanie stanu linek nośnych oraz zacisków,
c) Sprawdzanie stanu technicznego aparatury sterowniczej
i nastawianie zegarów sterujących,
d) Wymiana lub montaż tabliczek informacyjnych
i ostrzegawczych,
e) Wymiana wkładek topikowych, gniazd bezpiecznikowych słupowych i przewodów zasilających oprawy,
f) Przycinanie gałęzi lub konarów drzew zasłaniających oprawy oświetleniowe oraz wrastające w linie napowietrzne – po uzyskaniu wymaganych prawem zezwoleń;
17) Usuwanie usterek, szkód i awarii oświetlenia w terminach:
a) Do 30 minut od otrzymania zgłoszenia o awarii lub uszkodzeniu (nie dotyczy niedziałającego pojedynczego punktu świetlnego) wymagane jest podjęcie działań, w tym dojazd do miejsca zdarzenia,
b) Do 12 godzin od zgłoszenia wymagane jest usunięcie awarii
i przywrócenie działania oświetlenia,
c) Do 24 godzin od zgłoszenia wymagane jest przywrócenie działania pojedynczych punktów świetlnych,
d) Do 72 godzin od zgłoszenia wymagane jest przywrócenie urządzeń i instalacji do stanu sprzed dużej awarii,
e) W przypadku wystąpienia innych większych i nie dających się przewidzieć uszkodzeń niemożliwych do usunięcia w podanych terminach, należy każdorazowo dokonać stosownych uzgodnień z Zamawiającym odnośnie terminu i sposobu naprawy.
5. Wszędzie, gdzie opisane są instalacje i urządzenia oświetlenia należy również przez to rozumieć instalacje i urządzenia oświetlania dróg, ulic, parków, placów, skwerów, mostów.
6. W zakres przedmiotu zamówienia nie wchodzi naprawa uszkodzeń spowodowanych aktami wandalizmu, kolizjami samochodowymi
i kradzieżami na urządzeniach będących własnością Zamawiającego.
7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na własny koszt materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
8. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia 24 godzinnego dyżuru pogotowia oświetleniowego pod wskazanym numerem telefonu, w przypadku konieczności zgłoszenia awarii oświetlenia
w dni robocze, soboty oraz dni wolne od pracy.
9. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został zawarty
w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
10. Wykaz punktów świetlnych wraz z ilościami, objętych usługą utrzymania i konserwacji, stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
11. Wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia:
1) Użyte materiały i wymieniane elementy instalacji i urządzeń oświetlenia winny być wysokiej jakości, nie gorsze niż dotychczas zastosowane. W pierwszej kolejności należy stosować materiały i elementy tego samego producenta, które zastosowano przy budowie oświetlenia. W przypadku braku dostępności materiałów i elementów identycznych, dopuszcza się zastosowanie materiałów o podobnych, nie gorszych parametrach;
2) Słupy oświetleniowe nie mogą być odchylone od pionu więcej niż 2%;
3) Kable elektryczne, obwody i inne elementy powinny być testowane zgodnie z krajowymi wymogami, w sposób zapewniający spełnienie norm bezpieczeństwa instalacji elektrycznych;
4) Zastosowane farby do pomalowania metalowych konstrukcji słupów oświetleniowych, tablic rozdzielczych i szafek winny być dostosowane odpowiednio do materiału, z którego są wykonane malowane konstrukcje;
5) Ustawianie zegarów sterujących włączaniem i wyłączaniem oświetlenia winno być nakierowane na oszczędności zużycia energii elektrycznej. Czas działania oświetlenia nie może być dłuższy więcej niż o 1 godzinę niezbędnego oświetlenia obiektu;
6) Detergenty zastosowane do mycia słupów i opraw nie mogą być wylewane na tereny zieleni, lecz winny być zutylizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195432,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195432,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JANASZEK ELECTRIC Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512446666
7.3.3) Ulica: Wiertnicza 77
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-952
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JANASZEK ELECTRIC SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
JANASZEK ELECTRIC SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195432,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZGORZELCA
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do budynków Sądu Rejonowego w Zgorzelcu przy ul. Armii Krajowej 104 i ul. Poniatowskiego 2 przez okres 12-u miesięcy od dnia 01.03.2025 r. do 28.02.2026 r.
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w Sądzie Rejonowym w Zgorzelcu w okresie 15 miesięcy od 01.02.2025 r. do 30.04.2026 r.
- dostawa systemu do biopsji piersi wraz z sukcesywnymi dostawami sond jednorazowego użytku oraz znaczników tkankowych
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach grantu " Cyberbezpieczny Samorząd"
- Adaptacja budynku na potrzeby utworzenia żłobka miejskiego -dokumentacja projektowa
więcej: przetargi w Zgorzelcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Bieżące utrzymanie i konserwacja urządzeń oświetlenia parkowego i iluminacji obiektów zabytkowych będących w zarządzie Zarządu Zieleni Miejskiej we Wrocławiu"
- Konserwacja oraz obsługa sieci i urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego w 2025 roku
- Konserwacja oraz naprawa oświetlenia drogowego na terenie działania OUD w Sedrankach drogi nr 65, 65b i 65c administrowane przez GDDKiA Oddział w Olsztynie Rejon w Ełku
- Konserwacja i bieżące utrzymanie oświetlenia stanowiącego majątek Gminy Kobierzyce.
więcej: Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.