eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemyślPełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadań inwestycyjnych realizowanych przez Związek Gmin Fortecznych Twierdzy Przemyśl



Ogłoszenie z dnia 2023-07-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadań inwestycyjnych realizowanych przez Związek Gmin Fortecznych Twierdzy Przemyśl

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Związek Gmin Fortecznych Twierdzy Przemyśl

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180341997

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 7

1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.zgftp@onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.fortytwierdzyprzemysl.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d9a2f63f-fd50-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadań inwestycyjnych realizowanych przez Związek Gmin Fortecznych Twierdzy Przemyśl

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9a2f63f-fd50-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00329319

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00116035/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadań inwestycyjnych realizowanych przez Związek Gmin Fortecznych Twierdzy Przemyśl

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00284684

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZGFTP.271.12.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Inżynier Kontraktu dla zadania pn.: Zagospodarowanie zespołu zabytkowego Twierdzy Przemyśl na cele turystyki kulturowej

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi Inżyniera Kontraktu (Inwestora zastępczego) dla zadania inwestycyjnego pn.: Zagospodarowanie zespołu zabytkowego Twierdzy Przemyśl na cele turystyki kulturowej realizowanego przez wykonawcę robót budowlanych Pana Pawła Piotrowskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA REMONTOWO BUDOWLANA "PIOTROWSKI" PAWEŁ PIOTROWSKI z siedzibą pod adresem-Piwoda 150, 37-522 Wiązownica w formule zaprojektuj i wybuduj zgodnie z zawartą UMOWA Nr ZGFTP.272.3.2023 z dnia 07 maja 2023. Wartość robót budowlanych w ramach zawartej umowy wynosi 15 800 000,00 zł.
Zadanie (roboty budowlane) dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
Przy realizacji przedmiotu zamówienia zastosowanie mają zasady określone w Uchwale Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca2021 r. (zmienionej Uchwałą nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021 r., Uchwałą Rady Ministrów nr 87/2022 z dnia 26 kwietnia 2022 r. oraz Uchwałą Rady Ministrów nr 205/2022 z dnia 13 października 2022) w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.

Szczegółowy zakres nadzorowanych prac dla których świadczona ma być usługa Inżyniera Kontraktu dostępny jest pod adresem strony internetowej przeprowadzonego postepowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane – https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0351a073-bd8e-11ed-b311-9aae6ad31be8
Ogłoszenie nr 2023/BZP 00131124/01 z dnia 2023-03-10
Przedmiot robót budowlanych został opisany w Programie Funkcjonalno – Użytkowym.

Inżynier Kontraktu (zamiennie zwany Inwestorem Zastępczym) będzie działał we współpracy z Zamawiającym i na jego rzecz w całym okresie obowiązywania Umowy, a w szczególności w okresie realizacji Projektu oraz w okresie gwarancyjnym, którym objęte będą roboty budowlane.
Zakres obowiązków Inżyniera Kontraktu obejmuje wszelkie czynności związane z realizacją przedsięwzięcia, w szczególności nadzór nad procesem inwestycyjnym w zakresie realizacji robót budowlanych, pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego i rozliczanie zadania inwestycyjnego w trakcie realizacji robót budowlanych i po ich zakończeniu

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań w zakresie pełnienia kompleksowej usługi Inżyniera Kontraktu został opisany w załączniku OZP – część 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

71530000-2 - Doradcze usługi budowlane

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 138500,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Inżynier Kontraktu dla zadania pn.: Prace remontowo –konserwatorskie Fortu XI Duńkowiczki – „Bramy Twierdzy Przemyśl”

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi Inżyniera Kontraktu (Inwestora zastępczego) dla zadania inwestycyjnego pn.: Prace remontowo – konserwatorskie Fortu XI Duńkowiczki – „Bramy Twierdzy Przemyśl” realizowanego przez wykonawcę robót budowlanych Pana Pawła Piotrowskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA REMONTOWO BUDOWLANA "PIOTROWSKI" PAWEŁ PIOTROWSKI z siedzibą pod adresem-Piwoda 150, 37-522 Wiązownica w formule zaprojektuj i wybuduj zgodnie z zawartą UMOWA Nr ZGFTP.272.4.2023z dnia 07 maja 2023. Wartość robót budowlanych w ramach zawartej umowy wynosi 4 849 900,00 zł.
Zadanie (roboty budowlane) dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
Przy realizacji przedmiotu zamówienia zastosowanie mają zasady określone w Uchwale Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca2021 r. (zmienionej Uchwałą nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021 r., Uchwałą Rady Ministrów nr 87/2022 z dnia 26 kwietnia 2022 r. oraz Uchwałą Rady Ministrów nr 205/2022 z dnia 13 października 2022) w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.

Szczegółowy zakres nadzorowanych prac dla których świadczona ma być usługa Inżyniera Kontraktu dostępny jest pod adresem strony internetowej przeprowadzonego postepowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane – https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c9c61790-bd96-11ed-b311-9aae6ad31be8
Ogłoszenie nr 2023/BZP 00131136/01 z dnia 2023-03-10
Przedmiot robót budowlanych został opisany w Programie Funkcjonalno – Użytkowym.

Inżynier Kontraktu (zamiennie zwany Inwestorem Zastępczym) będzie działał we współpracy z Zamawiającym i na jego rzecz w całym okresie obowiązywania Umowy, a w szczególności w okresie realizacji Projektu oraz w okresie gwarancyjnym, którym objęte będą roboty budowlane.
Zakres obowiązków Inżyniera Kontraktu obejmuje wszelkie czynności związane z realizacją przedsięwzięcia, w szczególności nadzór nad procesem inwestycyjnym w zakresie realizacji robót budowlanych, pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego i rozliczanie zadania inwestycyjnego w trakcie realizacji robót budowlanych i po ich zakończeniu

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań w zakresie pełnienia kompleksowej usługi Inżyniera Kontraktu został opisany w załączniku OZP – część 2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

71530000-2 - Doradcze usługi budowlane

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 101333,33 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159531,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 261445,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159531,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wiertconsulting Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7831610377

7.3.3) Ulica: Trzebiatowska 29a

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-432

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159531,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69741,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87148,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69741,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wiertconsulting Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7831610377

7.3.3) Ulica: Trzebiatowska 29a

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-432

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69741,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.