Ogłoszenie z dnia 2023-07-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00366719/01 - Wynik z dnia 2023-08-24
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie projektu rozbudowy i rozbudowa infrastruktury teletechnicznej oraz instalacji zasilania energetycznego Pomieszczeń Klastra Obliczeniowego w budynku Centrum Technologii Informatycznych PŁ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Łódzka Uczelniane Centrum Informatyczne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001583
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wólczańska 223
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 93-005
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 426383500
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: miroslaw.kopec@p.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.p.lodz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie projektu rozbudowy i rozbudowa infrastruktury teletechnicznej oraz instalacji zasilania energetycznego Pomieszczeń Klastra Obliczeniowego w budynku Centrum Technologii Informatycznych PŁ
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4dd5e97b-2c7e-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00329323
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Krajowy Magazyn Danych. Uniwersalna infrastruktura dla składowania i udostępniania danych oraz efektywnego przetwarzania dużych wolumenów danych w modelach HPC, Big Data i sztucznej inteligencji
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://plodz.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://plodz.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu o
udzielenie zamówienia składanie ofert, przekazywanie dokumentów lub oświadczeń oraz wymiana informacji między zamawiającym
a wykonawcą, odbywa się przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej. 2. Korespondencję, powołując się w tytule na nazwę i numer postępowania, należy kierować:
2.1. za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem:
https://plodz.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”; 2.2. drogą elektroniczną na adres: miroslaw.kopec@p.lodz.pl. 3.
Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania wykonawcy do systemu na
subdomenie Politechniki Łódzkiej https://plodz.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl 4. Wykonawca po wybraniu
opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany na stronę https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony
o możliwości zalogowania lub założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego:
podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, używa polecenia
„zarejestruj się”. 5. Rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych, zamawiający zaleca zatem wykonawcom
uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie
złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. 6. Po założeniu konta wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu. Oferta
musi być sporządzona w języku polskim i złożona pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy
dostępnej pod adresem
https:/plodz.ezamawiajacy.pl. 7. W przypadku wątpliwości i problemów związanych z korzystaniem z Platformy, wykonawca może
skorzystać z instrukcji zamieszczonych w jej zakładce pn. „Regulacje i
procedury procesu zakupowego” lub skontaktować się z dostawcą tego rozwiązania informatycznego pod nr (22) 257-22-23 (infolinia
dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00), e-mail:oneplace@marketplanet.pl.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zamawiający informuje, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Łódzka, ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź;
2. kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych Zamawiającego można uzyskać za pośrednictwem adresu e-mailowego:
rbi@adm.p.lodz.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie niniejszego zamówienia publicznego;
4. dane osobowe przetwarzane będą przez spółkę Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. z siedzibą w Warszawie (02-672), przy ul.
Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla
m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON:
017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Politechnika Łódzka prowadzi postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://plodz.ezamawiajacy.pl;
5. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „Ustawa”;
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt Politechniki
Łódzkiej;
7. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z Ustawy;
8. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
9. posiada Pani/Pan:
9.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
9.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
9.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
9.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
10. nie przysługuje Pani/Panu:
10.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
10.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
10.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
11. Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych
na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy
publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego. Dane osobowe są
przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: UCI.262.1.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 564700 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiotem zamówienia który został opisany w Programie Funkcjonalno-użytkowym (PFU) jest zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy infrastruktury teletechnicznej i telekomunikacyjnej oraz instalacji zasilania energetycznego Pomieszczenia Klastra Obliczeniowego w budynku Centrum Technologii Informatycznych (CTI) Politechniki Łódzkiej, na potrzeby instalacji serwerów „Platformy obsługi Krajowego Magazynu Danych -Łódź w formule zaprojektuj i wybuduj.
Zamówienie obejmuje:
2.1. Zadanie 1a – wykonanie projektu architektonicznego etapowej zabudowy trzech kiosków teleinformatycznych z zimnym korytarzem po 6 szaf wysokości minimum 47U wymiarach 800x120 cm /kiosk, w Pomieszczeniu Klastra Obliczeniowego w budynku CTI PŁ:
– etap 1 - zabudowa 1 wybranego kiosku teleinformatycznego, wskazanego na etapie wykonania projektu, wybranego z uwagi na minimalizację kosztów adaptacji systemów chłodzenia i koniecznych reinstalacji infrastruktury i systemów teleinformatycznych aktualnie zainstalowanych w Pomieszczeniach Klastra Obliczeniowego CTI PŁ, wraz z projektem adaptacji istniejących systemów chłodzenia zapewniającym chłodzenie w trybie roboczym (chłodzenie podstawowe) oraz awaryjnym (w przypadku awarii systemu chłodzenia podstawowego) wybranego kiosku,
- etap 2 – pozostałe kioski z uwzględnieniem koncepcji dezinstalacji istniejących systemów chłodzenia i zastosowaniem systemu chłodzenia w oparciu o standardowe klimatyzatory rzędowe umieszczonymi pomiędzy szafami IT, działającymi w oparciu o czynnik DX (bezpośrednie odparowanie) lub alternatywnie ze skraplaczami chłodzonymi wodą i drycoolerami;
2.2. Zadanie 1b – wykonanie etapowego projektu teleinformatycznego okablowania światłowodowego 72J kiosków i wyposażenia szaf teleinformatycznych w moduły 2xPDU dla projektowanych kiosków:
- etap 1 – wybranego kiosku w tym projekt przełącznicy głównej pomieszczenia Klastra Obliczeniowego i kabla 72J do przełącznicy głównej zlokalizowanej w pomieszczeniach Centralnego Węzła Dystrybucyjnego (PG USK) budynku CTI ,
- etap 2 – pozostałych kiosków;
2.3. Zadanie 1c – wykonanie projektu budowlanego rurociągu teletechnicznego na potrzeby umieszczenia światłowodowego kabla sygnałowego systemów monitorujących system mobilnych agregatów prądotwórczych nie związanych z gruntem, umieszczonych na platformie ruchomej we wskazanym przez Zamawiającego miejscu na parkingu przy budynku CTI PŁ i projektu wykonawczego kabla światłowodowego 12J łączącego system mobilnych agregatów prądotwórczych z przełącznicą główną zlokalizowaną w pomieszczeniach Centralnego Węzła Dystrybucyjnego (PG USK) budynku CTI;
2.4. Zadanie 1d – wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego kabli energetycznych (600kW) łączących system agregatów prądotwórczych 2X320 kW nie związanych z gruntem, umieszczonych na platformie ruchomej we wskazanym przez Zamawiającego miejscu na parkingu przy budynku CTI PŁ z infrastrukturą zasilania energetycznego urządzeń w pomieszczeniach Klastra Obliczeniowego, UPS i Centralnego Węzła Dystrybucyjnego oraz systemów ich chłodzenia (zakończenie kabli w ciągu głównych szaf rozdzielczych w Pomieszczeniu UPS przylegającym do Pomieszczenia Klastra Obliczeniowego i/lub piwnicy budynku);
2.5. Zadanie 1e – wykonanie projektów etapowej instalacji systemu agregatów prądotwórczych 2X320 kW oraz systemu modułowych UPS 2X200kW:
- etap 1 – projekt dostawy i instalacji agregatu prądotwórczego 1x320kV wraz z elementami synchronizacji, SZR i monitoringu, na potrzeby zasilania awaryjnego wybranego kiosku i szaf teleinformatycznych w pomieszczeniach Centralnego Węzła Dystrybucyjnego i systemów ich chłodzenia oraz UPS 1X200 kW na potrzeby sieci zasilania gwarantowanego urządzeń zainstalowanych w szafach,
- etap 2- projekt dostawy i instalacji drugiego agregatu prądotwórczego 1x320kV, na potrzeby uzupełnienia zasilania awaryjnego wszystkich kiosków i szaf teleinformatycznych w pomieszczeniach Centralnego Węzła Dystrybucyjnego i systemów ich chłodzenia oraz drugiego UPS 1X200 kW na potrzeby uzupełnienia sieci zasilania gwarantowanego urządzeń zainstalowanych w szafach;
2.6. Zdanie 1f – wykonanie etapowych projektów wykonawczych budowy sieci gwarantowanego zasilania kiosków teleinformatycznych oraz szaf teleinformatycznych w pomieszczeniu Centralnego Węzła Dystrybucyjnego z uwzględnieniem zasilania awaryjnego z projektowanych systemów agregatów prądotwórczych oraz istniejących i nowoprojektowanych UPS wraz z podłączeniem modułów PDU w szafach teleinformatycznych oraz niezbędną rozbudową sieci kabli elektroenergetycznych, szaf rozdzielczych i rozdzielnic:
- etap 1 - z uwzględnieniem czasowej instalacji mobilnego agregatu prądotwórczego na potrzeby zasilania awaryjnego wybranego kiosku i szaf teleinformatycznych w pomieszczeniach Centralnego Węzła Dystrybucyjnego i systemów ich chłodzenia oraz wydzieleniem 2xUPS z istniejącego systemu 5xUPS na potrzeby zasilania gwarantowanego urządzeń zainstalowanych w szafach a także docelową rozbudową szaf rozdzielczych i rozdzielnic dla pierwszego toru zasilania gwarantowanego (patrz etap 2 poniżej),
- etap 2 - z uwzględnieniem instalacji agregatu prądotwórczego 1x320kV wraz z elementami synchronizacji, SZR i monitoringu, na potrzeby zasilania awaryjnego wybranego kiosku i szaf teleinformatycznych w pomieszczeniach Centralnego Węzła Dystrybucyjnego i systemów ich chłodzenia oraz nowoprojektowanego UPS 1X200 kW na potrzeby sieci zasilania gwarantowanego urządzeń zainstalowanych w szafach, zgodnie z projektem Zadanie 1- etap1 (pierwszy tor zasilania gwarantowanego),
- etap 3 – z uwzględnieniem instalacji drugiego agregatu prądotwórczego 1x320kV, na potrzeby zasilania awaryjnego wszystkich kiosków i szaf teleinformatycznych w pomieszczeniach Centralnego Węzła Dystrybucyjnego i systemów ich chłodzenia oraz drugiego nowoprojektowanego UPS 1X200 kW na potrzeby uzupełnienia sieci zasilania gwarantowanego urządzeń zainstalowanych w szafach, zgodnie z projektem Zadanie 1e - etap 2 (drugi tor zasilania gwarantowanego);
2.7. Zadanie 2 – zabudowa 1 wybranego kiosku teleinformatycznego wraz z adaptacją istniejących systemów chłodzenia, zgodnie z projektem Zadanie 1a - etap 1;
2.8. Zadanie 3 - wybudowanie światłowodowego okablowania teleinformatycznego dla jednego wybranego kiosku, w tym instalacja docelowej przełącznicy głównej pomieszczenia Klastra Obliczeniowego i kabla 72J do przełącznicy głównej zlokalizowanej w pomieszczeniach Centralnego Węzła Dystrybucyjnego (PG USK) budynku CTI (razem 7 kabli 72J) oraz wyposażenie szaf teleinformatycznych w moduły PDU dla wybranego kiosku etap 1, zgodnie z projektem Zadanie 1b – etap1;
2.9. Zadanie 4 - budowa sieci gwarantowanego zasilania szaf wybranego kiosku teleinformatycznego oraz szaf teleinformatycznych w pomieszczeniu Centralnego Węzła Dystrybucyjnego budynku CTI, zgodnie z projektem Zadanie 1f -etap 1;
2.10. Zadanie 5 – budowa rurociągu teletechnicznego i kabla światłowodowego 12J łączącego system agregatów prądotwórczych z przełącznicą główną zlokalizowaną w pomieszczeniach Centralnego Węzła Dystrybucyjnego (PG USK) budynku CTI, zgodnie z projektem Zadanie 1c;
2.11. Zadanie 6 – budowa kabli energetycznych (600kW) łączących system agregatów prądotwórczych 2X320 kW nie związanych z gruntem, umieszczonych na platformie ruchomej we wskazanym przez Zamawiającego miejscu na parkingu przy budynku CTI PŁ z infrastrukturą zasilania energetycznego urządzeń w pomieszczeniach Klastra Obliczeniowego, UPS i Centralnego Węzła Dystrybucyjnego oraz systemów ich chłodzenia (zakończenie kabli w ciągu głównych szaf rozdzielczych w Pomieszczeniu UPS przylegającym do Pomieszczenia Klastra Obliczeniowego i/lub piwnicy budynku), zgodnie z projektem Zadanie 1d.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta uzyska
największą wartość punktową, zgodnie z zasadami opisanymi w Rozdziale XX SWZ pn. "Opis
kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia
tych kryteriów oraz sposobu oceny oferty". 2. Całkowita liczba punktów obliczona zostanie z
dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 3. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę bez
przeprowadzenia negocjacji.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: warunki gwarancji
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
zdolności technicznej lub zawodowej :-Wykonawca musi wykazać wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień, których przedmiotem była budowa rozbudowa lub modernizacja serwerowni obejmująca min. instalacje elektroenergetyczne i chłodnicze o wartości brutto nie mniejszej niż 300 000 złotych każde,
- Wykonawca musi wykazać, że na okres realizacji zamówienia będzie dysponował osobą przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego, z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub instalacyjnej (instalacje telekomunikacyjne, instalacje sanitarne i elektryczne) lub odpowiadającymi im uprawnieniami wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy oraz innymi (minimum 3) specjalistami i pracownikami z branży konstrukcyjno-budowlanej i instalacyjnej, doświadczonymi w wykonywaniu prac objętych przedmiotem zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: podpisane oświadczenie
wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru
określonego w Załączniku nr 2 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi wykazać wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień, których przedmiotem była budowa rozbudowa lub modernizacja serwerowni obejmująca min. instalacje elektroenergetyczne i chłodnicze o wartości brutto nie mniejszej niż 300 0000 każde. Do wykazu wykonawca załączy dowody określające, że ww. roboty budowlane, dostawy i instalacje zostały wykonane należycie - sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik 4 do SWZ . Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
Wykonawca musi wykazać, że na okres realizacji zamówienia będzie dysponował osobą przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego, z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub instalacyjnej (instalacje telekomunikacyjne, instalacje sanitarne i elektryczne) lub odpowiadającymi im uprawnieniami wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy oraz innymi (minimum 3) specjalistami i pracownikami z branży konstrukcyjno-budowlanej i instalacyjnej, doświadczonymi w wykonywaniu prac objętych przedmiotem zamówienia - wg wzoru stanowiącego Załącznik 5 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Kompletna oferta musi zawierać:- wypełniony formularz ofertowy - zgodny z Załącznikiem nr 1 do SWZ,
- oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2
do SWZ;
- zobowiązanie podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca lub inny podmiotowy środek dowodowy
potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu (jeżeli
dotyczy);
- oświadczenie podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2 do SWZ (jeżeli dotyczy);
- dokument wpłaty wadium;
- stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z
odpowiedniego rejestru oraz w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ustanawiające
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
niniejszego zamówienia publicznego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. W niniejszym postępowaniu zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
2.1. pieniądzu,
2.2. gwarancjach bankowych,
2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych,
2.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2.2-2.4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w pkt 5.2, 5.3 oraz pkt 6.
5. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:
5.1. upływu terminu związania ofertą;
5.2. zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
5.3. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
6. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:
6.1. który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
6.2. którego oferta została odrzucona;
6.3. po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;
6.4. po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
7. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Politechniki Łódzkiej:
PEKAO S.A. II O/ ŁÓDŹ, NR RACH.: 25 1240 3028 1111 0000 2822 2228
z zaznaczeniem:
Wadium w przetargu nieograniczonym – „Wykonanie projektu rozbudowy i rozbudowa infrastruktury teletechnicznej oraz instalacji zasilania energetycznego Pomieszczeń Klastra Obliczeniowego w budynku Centrum Technologii Informatycznych PŁ”
(nr spr. UCI 262.1.2023)”
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. W przypadku, o którym mowa w pkt 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców, musi zostać dołączone do oferty.
3. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza, przed zawarciem umowy, zamawiający zażąda kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie:1.1. zmianę zakresu Przedmiotu Zamówienia (zwiększenie/zmniejszenie) i/lub zmianę wartości Przedmiotu Zamówienia (zwiększenie/zmniejszenie) w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych robót budowlanych nieobjętych zakresem opisanym w PFU jednakże zgodnego z zamierzeniem inwestycyjnym opisanym w PFU, zasadami wiedzy technicznej i/lub obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania Przedmiotu Zamówienia, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego Przedmiotu Zamówienia,
1.2. rezygnacji z wykonywania części (elementów) Przedmiotu Zamówienia przewidzianych w PFU i ujętej w przygotowanej przez Wykonawcę Dokumentacji Projektowej tzw. „roboty zaniechane” w sytuacji, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu zamówienia,
1.3. zmiany danych teleadresowych Wykonawcy,
1.4. ustawowej zmiany stawki podatku VAT,
1.5. zmiany terminu realizacji umowy w przypadku:
• działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót,
• wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
• wykopalisk uniemożliwiających wykonywanie robót,
• wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót,
• braku odpowiednich zgód lub przedłużających się procedur administracyjnych, związanych m.in. z wydaniem przez uprawnione organy niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy decyzji i zezwoleń,
• wydania aktów administracyjnych zmieniających stan prawny znany stronom na dzień zawarcia umowy,
• wystąpienia roszczeń osób trzecich w związku z realizacją umowy.
• wystąpienia w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych i/lub zamiennych, związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji (powodujących konieczność jego wydłużenia),
1.6. innym, niż wskazany w ppkt a) - e), jeżeli zmiana umowy nie jest istotna w rozumieniu art. 454 ust. 2 Ustawy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-11 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://plodz.ezamawiajacy.pl.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-11 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-09-09
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wymagane terminy realizacji przedmiotu zamówienia:a) Zadania 1- 4 – do dnia 30.10.2023
b) Zadania 5- 6 – do dnia 15.12.2023
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- UBEZPIECZENIE GMINY NOWOSOLNA
- "Usługi odbierania odpadów komunalnych z jednostek Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi".
- 81/ZP/2024 Sukcesywna dostawa notesów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup samochodów osobowych nieoznakowanych segmentu D na potrzeby KWP w Łodzi
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania ,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na osiedlu w Jamnicy"
- Utrzymanie w gotowości technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
- "Przebudowa wraz z rozbudową i wyposażeniem w bazę dydaktyczną budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.