Ogłoszenie z dnia 2022-09-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00267205/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-20
- 2024/BZP 00254331/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku usługowo-produkcyjnego w Korfantowie przy ul. Powstańców Śląskich 12 przekazanych w odpłatne użytkowanie zakładowi sprzętu ortopedycznego i rehabilitacyjnego Korfantów sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Opolskie
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412421
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piastowska 14
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-082
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@opolskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/42ecdc85-4ec3-4720-a30d-ead31deafbaf https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa budynku usługowo-produkcyjnego w Korfantowie przy ul. Powstańców Śląskich 12 przekazanych w odpłatne użytkowanie zakładowi sprzętu ortopedycznego i rehabilitacyjnego Korfantów sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f316b99-0684-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00329407
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045499/38/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 PRZEBUDOWA BUDYNKU USŁUGOWO-PRODUKCYJNEGO W KORFANTOWIE PRZY UL. POWSTAŃCÓW ŚLĄSKICH 12 PRZEKAZANYCH W ODPŁATNE UŻYTKOWANIE ZAKŁADOWI SPRZĘTU ORTOPEDYCZNEGO I REHABILITACYJNEGO KORFANTÓW SP. Z O.O.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00267205/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOA-ZP.272.22.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Przebudowa budynku usługowo-produkcyjnego w Korfantowie przy ul. Powstańców Śląskich 12 przekazanych w odpłatne użytkowanie zakładowi sprzętu ortopedycznego i rehabilitacyjnego Korfantów sp. z o.o.”. Zadanie realizowane będzie w formule zaprojektuj i wybuduj. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej wraz z realizacją robót budowlanych i obejmuje wykonanie dwóch etapów inwestycji:
1. Etap 1 – wykonanie dokumentacji projektowej
2. Etap 2 wykonanie robót budowlanych wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
Lokalizacja inwestycji: Korfantów, ul. Powstańców Śl. 12, działka nr. 411/9, k.m. 4 obręb Korfantów.
Użytkownikiem nieruchomości jest Zakład Sprzętu Ortopedycznego i Rehabilitacyjnego „Korfantów” Sp. z o.o. Zadanie dotyczy przebudowy i remontu budynku usługowo-produkcyjnego –budynek hali warsztatowej z zapleczem socjalno- biurowym
Opis stanu istniejącego:
Budynek zlokalizowany jest w Korfantowie przy ul. Powstańców Śląskich 12. Obiekt jest budynkiem dwukondygnacyjnym w części socjalno-biurowej oraz jednokondygnacyjnym w części hali warsztatowej, częściowo podpiwniczonym. Budynek jest nieocieplony występują lokalne nieszczelności pokrycia dachowego. Celem zadania jest przebudowa budynku, w wyniku której zostaną usunięte nieszczelności pokrycia dachowego oraz polepszone warunki izolacji cieplnej.
Zgodnie z powyższym zadanie podzielono na podzielono na dwa etapy:
Etap 1 w zakresie:
- wykonanie dokumentacji techniczno-projektowej, w szczególności:
1) projekt budowlany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. poz. 1609 z późn. zm.);
2) część kosztową w tym przedmiar robót i kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. 2021 poz. 2458, ze zm.)
3) dokumentację projektową wykonawczą;
4) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych;
5) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia -plan BIOZ; oraz
6) uzyskane prawomocnego pozwolenia na budowę,
7) dokumentację powykonawczą.
Szczegółowy zakres dokumentacji projektowej objętych niniejszym zadaniem zawierają zapisy Programu funkcjonalno-użytkowego oraz projektowanych postanowień umowy.
Zakończenie etapu 1 potwierdzone protokołem odbioru podpisanym przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego stanowić będzie podstawę do rozpoczęcia robót budowlanych (rozpoczęcie etapu 2).
Etap 2 w zakresie:
- wykonanie robót budowlanych na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji techniczno-projektowej, w szczególności:
1) roboty instalacyjne
2) roboty dekarskie
3) roboty branży konstrukcyjno-budowlanej, w tym:
a. roboty rozbiórkowe,
b. roboty związane ze stolarką otworową,
c. roboty związane z montażem nadproży,
d. roboty związane z montażem parapetów.
Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych niniejszym zadaniem zawierają zapisy Programu funkcjonalno-użytkowego oraz projektowanych postanowień umowy.
Uwaga: w zakres etapu 2 wchodzi ponadto pełnienie usługi nadzoru autorskiego nad dokumentację projektową Wykonawcy.
Wykonawca w trakcie realizacji umowy winien dysponować co najmniej następującymi osobami
1) osobą skierowaną do pełnienia funkcji Kierownika budowy – kierownika robót branży konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnej funkcji do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w art. 12 ust. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 poz. 2351, z późn.zm.) oraz z uwzględnieniem art. 104 ustawy Prawo budowlane,
2) osobą skierowaną do pełnienia funkcji Projektanta branży konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnej funkcji do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w art. 12 ust. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 poz. 2351, z późn. zm.) oraz z uwzględnieniem art. 104 ustawy Prawo budowlane,
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Program funkcjonalno-użytkowy z załącznikami oraz zapisy umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45261910-6 - Naprawa dachów
45261214-7 - Kładzenie dachów bitumicznych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 250000,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250000,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 250000,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RADEX BIS Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7471913330
7.3.3) Ulica: ul. Księdza Makarskiego 11
7.3.4) Miejscowość: Brzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 49-305
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 252000,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- TP.D.AS.70.24 Zakup wraz z dostawą produktów leczniczych
- Dostawy pieczywa i bułki tartej
- Świadczenie usługi w zakresie ochrony budynków i urządzeń dot. nieruchomości położonej w miejscowości Opole, obręb Zakrzów, woj. opolskie, przy ul. Michała Korneckiego 140, z możliwością wznowienia.
- Zakup i dostawa osprzętu do zabiegów krioablacji guzów nerek przy wykorzystaniu ciekłego azotu wraz z użyczeniem konsoli na bieżące potrzeby Oddziału Urologii USK W Opolu.
- Naprawa aparatu RTG Optima XR 240 firmy GE - wymiana detektora 10 cmx12cm.
- Świadczenie usług sprzątania na potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1583 K Obwodnica Zachodnia Nowego Sącza
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy infrastruktury drogowej Powiatu Nowosądeckiego na terenie Gminy Chełmiec
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.