Ogłoszenie z dnia 2021-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00286648/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż sprzętu nagrywająco – rejestrującego do przyjaznego pokoju przesłuchań dla Sądu Rejonowego w Strzyżowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324257
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Plac Śreniawitów 3
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17/ 87 56 200
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rzeszow.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rzeszow.so.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.ms.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż sprzętu nagrywająco – rejestrującego do przyjaznego pokoju przesłuchań dla Sądu Rejonowego w Strzyżowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-603318c5-4eae-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00329408
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016997/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa i montaż sprzętu nagrywająco – rejestrującego do przyjaznego pokoju przesłuchań dla Sądu Rejonowego w Strzyżowie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00286648/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SIR-2512-6/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 74194,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń wyposażenia technicznego przyjaznego pokoju przesłuchań w Sądzie Rejonowym w Strzyżowie przy ul. 3 Maja 14 Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń technicznych w przyjaznym pokoju przesłuchań i pokoju technicznym, b) wdrożenie i produkcyjne uruchomienie systemu, c) wykonanie dokumentacji powykonawczej systemu wraz z instrukcją obsługi systemu, d) świadczenie usług serwisu i wsparcia technicznego, e) udzielenie gwarancji na urządzenia techniczne i prawidłowe działanie systemu, f) przeprowadzenie szkolenia z obsługi systemu.
1 Kamera IP PTZ obrotowa 2 szt
2 Kamera IP kopułkowa 1 szt
3 Uchwyt do kamer 3 szt
4 Rejestrator IP 1 szt
5 Klawiatura sterująca z wyświetlaczem 1 szt
6 Stacja zarządzająca 1 szt
7 Zasilacz awaryjny UPS 1 szt
8 Dysk HDD SATA 2 szt
9 Switch PoE 1 szt
10 HUB 4x USB 2.0 1 szt
11 Szafa RACK 16U 1 szt
12 Półka rack 4 szt
13 Listwa zasilająca rack 2 szt
14 Listwy maskujące 1 kpl
15 Okablowanie audio 1 kpl
16 Okablowanie LAN 1 kpl
17 Monitor Poglądowy 43 cale z trybem advenced proffesional mode 1 szt
18 Uchwyt do monitora 1 szt
19 Kabel HDMI 10M 2 szt
20 Mikrofon pulpitowy wraz z podstawą 1 szt
21 Mikrofon powierzchniowy kardioidalny 1 szt
22 Głośnik aktywny 2 szt
23 Cyfrowa matryca audio 1 szt
24 Odbiornik odsłuch 2 szt
25 Ładowarka odbiorników 1 szt
26 Nadajnik odsłuch 1 szt
27 Akumulatory AA 4szt 2 kpl
28 Dyktafon 1 szt
39 Konwerter wyjściowy 1 szt
30 Konwerter wejściowy 1 szt
31 Akcesoria montażowe 1 kpl
4.5.3.) Główny kod CPV: 32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32232000-8 - Sprzęt wideokonferencyjny
32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
32341000-5 - Mikrofony
32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97474,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97474,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97474,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CONTROLAV SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170411006
7.3.4) Miejscowość: ZACZERNIE 188
7.3.5) Kod pocztowy: 36-062
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97474,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-30INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Stworzenie strefy relaksu - os. Mieszka I
- Remont budynku administracyjnego Bazy Materiałowej w Brzozowie .
- Opracowanie operatów wodnoprawnych na wprowadzenie wód opadowych i roztopowych do wód lub do ziemi, dla istniejących wylotów kanalizacji deszczowej z odcinków dk zlokalizowanych w woj. podkarpackim
- Dostawa przenośnego sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej- II
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych dla potrzeb PZDW w Rzeszowie o roku produkcji 2024 lub 2025 - 4 zadania (POSTĘPOWANIE II)
- Wymiana części płyt elewacyjnych włókno-cementowych na budynku IT Jasionka 954.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy uzupełniające wyposażenia do pracowni dydaktycznych i bazy noclegowej Branżowego Centrum Umiejętności w Dziedzinie Hotelarstwa w Biedrzychowicach
- Rozbudowa systemu AV na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
- Zakup i dostawa systemu konferencyjnego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wieliczce
- Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych niezbędnego do realizacji działań w ramach projektu pn.: "RAZEM w GÓRĘ - projekt edukacyjny dla szkół wiejskich gminy Debrzno"
- Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz sprzętu biurowego i RTV do Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Ameryce.
- Zaprojektowanie i wykonanie studia nagrań NIK.
więcej: Sprzęt wideokonferencyjny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.