eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LeskoPrzebudowa drogi powiatowej nr 2273R Bóbrka - Łobozew polegającej na budowie chodnika



Ogłoszenie z dnia 2024-05-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 2273R Bóbrka – Łobozew polegającej na budowie chodnika

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Leski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 371034980

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Lesko

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-600

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134697124

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@powiat-leski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-leski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2611a707-ece9-11ee-9c02-ce2b643d361d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi powiatowej nr 2273R Bóbrka – Łobozew polegającej na budowie chodnika

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2611a707-ece9-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00329429

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052106/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Przebudowa drogi powiatowej nr 2273R Bóbrka – Łobozew polegającej na budowie chodnika”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00265013

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.1.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji w ramach inwestycji „Przebudowa drogi powiatowej nr 2273R Bóbrka – Łobozew polegającej na budowie chodnika” w formule zaprojektuj i wybuduj. Zamawiający wymaga, aby przedmiotowa inwestycja została opracowana zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, przepisami techniczno-budowlanymi, polskimi normami oraz innymi stosowanymi przepisami. Rozwiązania mają zapewniać wymaganą trwałość, optymalną ekonomiczność realizacji i eksploatacji przedsięwzięcia z zastosowaniem nowoczesnych technologii i materiałów. Zamawiający wymaga, aby projekt odpowiadała warunkom określonym w szczególności w: Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1518).
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym
(dalej zwany również PFU) (Załącznik Nr 1 do SWZ). Dokumentacja projektowa, jaką Wykonawca zobowiązany będzie wykonać składa się w szczególności z:
1) projektu budowlanego opracowanego na aktualnej mapie do celów projektowych;
2) materiałów ZRID
3) projektu podziału nieruchomości zgodnie z wymogami ustawy ZRID, ustawy Prawo budowlane i ustawy o drogach publicznych
4) projektów branżowych (ew. przeb. mediów)
5) projektu budowy kanału technologicznego (przy braku zwolnienia z obowiązku)
6) projektu wykonawczego z doborem konstrukcji nawierzchni na podstawie dokumentacji geologiczno-inżynierskiej lub jeśli będzie wystarczające to dokumentacji badań podłoża gruntowego;
7) przedmiaru robót, kosztorysów;
8) specyfikacji technicznych;
9) projektu organizacji ruchu (tymczasowej i stałej);
10) opracowań z zakresu ochrony środowiska (w tym raportu oddziaływania na środowisko w razie potrzeby);
11) Opracowana dokumentacja wykonana zostanie w 5 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w 1 egzemplarzu w formie elektronicznej na płytce CD/DVD. Wersja elektroniczna Dokumentacji Projektowej powinna zostać opracowana w wersji edytowalnej i nieedytowalnej z zastosowaniem następujących formatów elektronicznych:
- Rysunki, schematy, diagramy – wersja edytowalna (w formacie svg lub tif), wersja nieedytowalna (w formacie jpg lub png), Opisy, zestawienia, kosztorysy, specyfikacje – wersja edytowalna (w formacie doc lub docx lub odt), wersja nieedytowalna (w formacie pdf).
2. Uzyskanie wymaganych prawem wszelkich decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia, w tym wykonanie wszelkich niezbędnych dla realizacji inwestycji opracowań, zgodnie z PFU.
3. Uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego) oraz innych niezbędnych decyzji administracyjnych.
4. Wykonanie robót budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ.
5. Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności:
Zakres inwestycji obejmuje odcinek drogi publicznej powiatowej nr 2273R Bóbrka - Łobozew na terenie województwa podkarpackiego wraz z budową nowej oraz konieczną rozbudową, przebudową, remontem istniejącej infrastruktury drogowej i technicznej oraz obiektów inżynierskich, a w szczególności:
Wykonanie trasy o łącznej długości ok.1,177 km które polegać będzie na:
1) Rozbudowie istniejącej drogi powiatowej;
2) Budowie odcinków nowych chodników;
3) Przebudowie i adaptacji istniejących skrzyżowań;
4) Przebudowie i adaptacji istniejących zjazdów;
5) Budowie kanałów technologicznych (w razie braku zwolnienia);
6) Przebudowie/budowie i adaptacji elementów odwodnienia drogi;
7) Wykonaniu oznakowania drogi oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego;
8) Budowie lub przebudowie obiektów inżynierskich na terenach inwestycyjnych, w zależności od uwarunkowań terenowych;
9) Budowie, przebudowie lub zabezpieczeniu kolidujących urządzeń infrastruktury zewnętrznej;
10) Wykonaniu innych prac o charakterze przygotowawczym, pomocniczym, porządkującym i zabezpieczającym, takie jak, budowa zjazdów, wycinka i nasadzenia zieleni;
11) Pełnienie nadzoru autorskiego we wszystkich wymaganych branżach;
12) Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej;
13) Przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej;
14) Uzyskanie w imieniu zamawiającego nieprawomocnego pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zawiadomienia organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 3) ustawy Pzp w związku z art. 266 ustawy Pzp, ponieważ cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postępowaniu w terminie składania ofert wpłynęły następujące oferty złożone przez Wykonawców:
Oferty Nazwa/imię i nazwisko oraz adres Wykonawcy Cena oferty brutto
1. Firma Usługowo – Handlowa Budowlano – Transportowa Henryk Biłas
Zawadka 50, 38-711 Ropienka
NIP: 6881077217, REGON: 370739135 3 697 121,76 zł
2. „MAJSTER” Usługi Budowlane Bogumił Czemerys Hoczew 117, 38-604 Hoczew
NIP: 6881240835, REGON: 180422514 2 583 000,00 zł
Oferta odrzucona na podstawie art. art. 226 ust. 1 pkt 2) lit c) ustawy Pzp w zw. z art. 266 ustawy Pzp - nie podlega ocenie
3. „MELDROG” inż. Zbigniew Prasoł
Ustjanowa Górna 111, 38-700 Ustrzyki Dolne
NIP: 6891173069, REGON: 180587209 3 863 430,00 zł

Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości: 2 100 000,00 zł brutto.

Przedmiotowe postępowanie ulega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt. 3) ustawy Pzp, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Po dokonanej analizie możliwości finansowych jednostki Zamawiający uznał, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.
W związku z powyższym postanowiono jak na wstępie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3697121,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3863430,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.