eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźPrzedmiotem zamówienia jest dostawa, konfiguracja, wdrożenie oraz uruchomienie oprogramowania obejmującego procesy kadrowo-płacowe (...)



Ogłoszenie z dnia 2022-09-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, konfiguracja, wdrożenie oraz uruchomienie oprogramowania obejmującego procesy kadrowo-płacowe (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Łódzki Ośrodek Geodezji

1.3.) Oddział zamawiającego: Miasto Łódź

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470830536

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Traugutta 21/23

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-113

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 422726806

1.5.8.) Numer faksu: 422726801

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@log.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.log.lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.log.lodz.pl/modgikwww/pl/Zamowieniapubliczne.aspx

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, konfiguracja, wdrożenie oraz uruchomienie oprogramowania obejmującego procesy kadrowo-płacowe (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0db522c9-09a2-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00329438

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036013/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa, konfiguracja, wdrożenie oraz uruchomienie oprogramowania obejmującego procesy kadrowo-płacowe wraz z instruktażem personelu oraz świadczenie dla niego usług Obsługi wdrożenia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00275251/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OAZP.2610/31/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 130000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, konfiguracja, wdrożenie oraz uruchomienie oprogramowania obejmującego procesy kadrowo-płacowe o zakresie określonym w Opisie Przedmiotu zamówienia wraz z instruktażem personelu oraz świadczenie dla niego usług Obsługi wdrożenia’.
1.2. Realizacja zamówienia obejmuje w szczególności:
a. wykonanie analizy przedwdrożeniowej;
b. dostarczenie w ramach wynagrodzenia za wykonanie Umowy, licencji uprawniających Zamawiającego do korzystania z Rozwiązania i jego dokumentacji;
i. dostarczenie wraz z licencjami, instalacja i konfiguracja niezbędnego oprogramowania narzędziowego, o ile nie jest wymienione w Załączniku nr 1 jako używane przez Zamawiającego;
ii. przeprowadzenie migracji danych kadrowych z Oprogramowania PLOTKA oraz migrację list płac z ostatnich dwóch lat. Prawo do kodów źródłowych Oprogramowania PLOTKA posiada firma NEFENI sp. z o.o. z Poznania. Na Wykonawcy ciąży obowiązek uzyskania od w/w firmy wszelkich informacji technicznych dotyczących budowy i konfiguracji Oprogramowania PLOTKA niezbędnych do przeprowadzenia migracji danych, a także uzyskania zgody na przeprowadzenie ww. czynności i poniesienia kosztów ewentualnego udzielenia ww. zgody;
c. wdrożenie Oprogramowania obejmującego procesy w obszarze kadrowo-płacowym;
d. przeprowadzenie instruktażu dla pracowników i administratorów Zamawiającego z obsługi Oprogramowania i administrowania nim. Minimalne składy poszczególnych grup są następujące:
i. moduł kadrowy - 3 osoby,
ii. modułu płacowy - 6 osób,
iii. portal pracowniczy - 3 grupy w formie zdalnej;
iv. administratorzy systemu- do 9 osób
e. dostarczenie dokumentacji Rozwiązania w tym:
i. Dokumentacji Użytkownika,
ii. Dokumentacji powykonawczej opisującej budowę Rozwiązania i zastosowaną jego konfigurację.
f. świadczenie usługi gwarancji
g. świadczenie w Dni Robocze Obsługi wdrożenia:
1.3. Szczegółowy opis i zakres Przedmiotu zamówienia (dalej: „OPZ”) opisany został w Załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie na podstawie art. 255 pkt 5 w związku z art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 r.- Prawo Zamówień Publicznych (tj. z dnia 22 lipca 2022 r. (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710, dalej jako ustawa „PZP”) z późn. zm.), Zamawiający unieważnił postępowanie, ponieważ wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.