Ogłoszenie z dnia 2022-09-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00245037/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Adaptacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej Nr 3 w Krośnie Odrzańskim na Oddział Przedszkolny wraz z budową klatki schodowej (4)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KROSNO ODRZAŃSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770267
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Krosno Odrzańskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-600
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 68/410 97 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@krosnoodrzanskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.krosnoodrzanskie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/krosnoodrzanskie/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Adaptacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej Nr 3 w Krośnie Odrzańskim na Oddział Przedszkolny wraz z budową klatki schodowej (4)”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-515c6768-fdde-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00329483
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000918/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Adaptacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 3 na oddział przedszkolny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00245037/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.5.2022.RS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Ignacego Łukasiewicza w Krośnie Odrzańskim jest samodzielną szkołą publiczną. Zwiększone zapotrzebowanie na miejsca przedszkolne wymusiła na Zamawiającym wydzielenie części pomieszczeń z budynku Szkoły Podstawowej i ich przeznaczenie na oddział przedszkolny Przedmiotem zamówienia jest zamiana sposobu użytkowania części pomieszczeń szkoły podstawowej na dwa oddziały przedszkolne z zapleczem oraz budowa wydzielonej klatki schodowej. Inwestycja ta nie zmienia sposobu zagospodarowania działki. W ramach dostosowania pomieszczeń do wymogów ewakuacyjnych, z budynku na wypadek pożaru zaprojektowani dwa zewnętrzne podesty wyjściowe o wymiarach 1,5 m x 1,8 m każdy. Ze względów pożarowych przewidziano budowę schodów wewnętrznych z parteru na piętro w budynku Szkoły Podstawowej Nr 3. 3. Na realizacje przedmiotu zamówienia zostały opracowane dwie odrębne dokumentacje projektowe zawierające szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia. W skład dokumentacji wchodzi: Dokumentacja Projektowa oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiary robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych
45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 652000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 793706,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 652000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "MALBUD" Kuriata Ważeliński Sp. Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9290118156
7.3.3) Ulica: Kruszyna 26 G
7.3.4) Miejscowość: Sulechów
7.3.5) Kod pocztowy: 66-100
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MALBUD KURIATA WAŻELIŃSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
MALBUD KURIATA WAŻELIŃSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 652000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI Z KROSNA ODRZAŃSKIEGO
- Remont drogi powiatowej nr 2603F - ulica Cmentarna w Gubinie
- Dostawa produktów leczniczych do Zachodniego Centrum Medycznego Sp. z o.o. w Krośnie Odrzańskim
- Dostawa sprzętu medycznego: videogastroskopu, videokolonoskopu, procesora obrazu, monitora i wózka medycznego do Zachodniego Centrum Medycznego sp. z o.o. w Krośnie Odrzańskim.
- Remont elewacji budynku nr 14 w m. Krosno Odrzańskie
więcej: przetargi w Krośnie Odrzańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup aparatu RTG wraz z dostosowaniem i wyposażeniem pomieszczeń Pracowni Diagnostyki Obrazowej
- Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku użyteczności publicznej - budowa dworca wraz z zagospodarowaniem terenów przyległych "Kolej na park - etap I "
- Przebudowa budynku oświatowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Policach
- Modernizacja hali sportowej przy ul. Jagiellońskiej 7
- Modernizacja budynków infrastruktury społecznej na potrzeby mieszkańców Gminy Szudziałowo
- Urban Lab Opole - Miasto dla Młodych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.