Ogłoszenie z dnia 2023-07-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00267059/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Łaskarzew
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łaskarzew
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582374
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek Duży im. J. Piłsudskiego 32
1.5.2.) Miejscowość: Łaskarzew
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-450
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 256845024
1.5.8.) Numer faksu: 256845155
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@laskarzew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.laskarzew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://laskarzew.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Łaskarzew2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4290c993-0f4c-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00329536
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022820/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Łaskarzew
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00267059
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZF.271.13.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 430000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Łaskarzew.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
Wymagania dotyczące pojazdu:
1) Autobus szkolny musi spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące na terenie Rzeczypospolitej Polskiej przepisy prawne określone dla pojazdów przeznaczonych do przewozu osób i poruszających się po drogach publicznych, w szczególności winien spełniać warunki techniczne wynikające z art. 2 pkt 41a, oraz art. 57 ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 r. poz. 1047) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów, oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.), oraz z innych aktów wykonawczych, jak również musi posiadać aktualne świadectwo homologacji typu pojazdu wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 17 czerwca 2013 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych mających dwa lub trzy koła, niektórych pojazdów samochodowych mających cztery koła, motorowerów oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części (Dz. U. z 2014 r. poz. 1828).
2) Autobus szkolny musi posiadać wszelkie wymagane przepisami homologacje do ruchu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i Unii Europejskiej na minimum 34 osób + kierowca, a także świadectwa homologacji.
Zamawiający dopuszcza zamiast dostarczenia świadectwa homologacji autobusu dostarczenie równoważnego dokumentu, pod warunkiem, że dokument ten będzie zastępował świadectwo homologacji i potwierdzał spełnienie odpowiednich wymagań i warunków technicznych dla oferowanego pojazdu.
3) Dostarczony pojazd musi spełniać wymagania przepisów prawa, obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie dopuszczenia.
4) Wykonawca zobowiązany jest wraz z dostawą autobusu przekazać Zamawiającemu niezbędne dokumenty dopuszczające pojazd do ruchu drogowego w Polsce i umożliwiające jego rejestrację
i eksploatację:
a) kartę pojazdu,
b) książkę gwarancyjną,
c) książkę przeglądów serwisowych,
d) instrukcję obsługi w języku polskim,
e) dwa komplety kluczyków,
f) dokument potwierdzający spełnienie normy emisji spalin,
g) pakiet usług serwisowych (Wykonawca zamówienia zapewnia w okresie gwarancji autoryzowany serwis zlokalizowany w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego) oraz inne dokumenty niezbędne do zarejestrowania pojazdu.
5) Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji: min. 24 miesiace licząc od dnia przekazania przedmiotu zamówienia na podstawie protokołu zdawczo odbiorczego.
6) UWAGA. Dodatkowa gwarancja na przedmiot zamówienia tj. na powłokę lakierniczą oraz zespoły i podzespoły elektryczne, elektroniczne, mechanizmy łącznie z układem jezdnym bez limitów kilometrów z bezpłatnym serwisem w autoryzowanym serwisie producenta w zakresie naprawy autobusu szkolnego (okres wydłużenia gwarancji) podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w rozdziale XIX SWZ.
7) W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 praz ust. 3 ustawy p.z.p. Wykonawca powinien przyjąć, że w odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne” .
8) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego rozwiązanie spełnia minimalne wymagania określone przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
9) Zawarte w niniejszej SWZ wraz z załącznikami informacje na temat parametrów i funkcji są danymi minimalnymi – Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów o rozszerzonych funkcjach i lepszych parametrach, pod warunkiem, iż spełniają one minimalne wymagania określone w niniejszym zamówieniu.
10) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pojazd do siedziby Zamawiającego na swój koszt i odpowiedzialność.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 844026 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 844026 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 844026 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MMI Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8393171078
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 16
7.3.4) Miejscowość: Redzikowo
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 844026 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa do MZK w Gorlicach w formie leasingu operacyjnego (na 3 lata) z opcją wykupu dwóch używanych autobusów do zbiorowego transportu publicznego
- Zakup trzech używanych autobusów przeznaczonych do przewozu dzieci do szkół na terenie gminy Wilków.
- Dostawa pięciu autobusów w ramach projektu Rozwój i modernizacja systemu transportu publicznego w Głogowie współfinansowanego przez Unię Europejską.
- Zakup paliw płynnych - oleju napędowego - do pojazd ów będących w posiadaniu Polbus-PKS w granicach i poza granicami RP, w okresie 3-ch lat.
więcej: Autobusy i autokary »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.