eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BolimówPełnienie nadzoru inwestorskiego wielobranżowego nad realizacją zdania "Budowa instalacji prosumenckich na terenie gminy Bolimów"



Ogłoszenie z dnia 2023-07-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego wielobranżowego nad realizacją zdania „Budowa instalacji prosumenckich na terenie gminy Bolimów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOLIMÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750147863

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Łowicka 9

1.5.2.) Miejscowość: Bolimów

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-417

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 468380305

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug.sekretariat@bolimow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bolimow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a4afade5-0b50-11ee-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego wielobranżowego nad realizacją zdania „Budowa instalacji prosumenckich na terenie gminy Bolimów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4afade5-0b50-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00329602

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt nr RPLD.13.02.00-10-0086/21 współfinansowany jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi XIII REACT- EU, Działanie XIII.2 REACT- EU dla OZE Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00260703

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GRP.271.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego Wielobranżowego nad realizacją zadania realizowanego w formule „zaprojektuj i wybuduj” pn. „Budowa instalacji prosumenckich na terenie gminy Bolimów”.
UWAGA! Część nieruchomości, na których instalowane będą instalacje, położona jest w:
1) obszarze ścisłej i częściowej strefy ochrony konserwatorskiej, integracji konserwatorskiej i strefie obserwacji archeologicznej, w obszarze miejscowości Bolimów (wpisanych do Wojewódzkiego Rejestru Ochrony zabytków decyzją KL.IV – 5340/18/89 z dnia 10.08.1989 roku, Nr rejestru 792/89 A),
2) stanowiskach archeologicznych,
3) strefach ochrony archeologicznej,
4) oraz w obszarze chronionego Krajobrazu Pradoliny Warszawsko – Berlińskiej.
Projekt realizowany będzie przez Wykonawcę wybranego w drodze postępowania przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.), w systemie "zaprojektuj i wybuduj", w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy (załącznik nr 9 do zapytania), będący w posiadaniu Zamawiającego.
Nadzór inwestorski będzie obejmował obowiązki wynikające z ustawy Prawo budowlane, nadzór nad opracowywaniem dokumentacji projektowo-wykonawczej, koordynowanie czynności branżowych inspektorów nadzoru inwestorskiego, prowadzenie kontroli zgodności wykonywanych dostawy i montażu instalacji z dokumentacją projektową i kosztorysową, wydanymi decyzjami administracyjnymi, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej. Nadzór inwestorski obejmuje branżę elektryczną i sanitarną w zakresie wskazanym w Programie funkcjonalno-użytkowym.
Zakres nadzorowanego zadania obejmuje:
1) sporządzenie kompletnej dokumentacji projektowej oddzielnie dla każdej instalacji objętej zamówieniem,
2) sporządzenie wizualizacji dla instalacji położonych w obarze, o którym mowa w pkt. 3.2.1)-3), w przypadku nałożenia takiego wymogu przez właściwego wojewódzkiego konserwatora zabytków,
3) sporządzenie wyceny oddzielnie dla każdej instalacji objętej zamówieniem,
4) uzyskanie wymaganych przepisami prawa uzgodnień, opinii, pozwoleń, decyzji,
5) uzyskanie dla instalacji położonych w obszarze, o którym mowa w pkt. 3.2.1)-3), decyzji właściwego wojewódzkiego konserwatora zabytków określającej rodzaj i zakres badań archeologicznych, pozwolenia właściwego wojewódzkiego konserwatora zabytków na prowadzenie badań archeologicznych w formie nadzoru lub badań wyprzedzających (w zależności od uzyskanej decyzji określającej rodzaj i zakres badań archeologicznych), pozwolenia właściwego wojewódzkiego konserwatora zabytków na prowadzenie robót budowlanych w obszarze wskazanym w pkt 3.2.1)-3), pozwolenia wojewódzkiego konserwatora zabytków na podejmowanie innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru (o ile będą wymagane),
6) dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznych on-grid wraz z infrastrukturą towarzyszącą zgodnie ze sporządzoną i zatwierdzoną dokumentacją projektową oraz z uzyskanym pozwoleniem na budowę lub zgłoszeniem budowy lub wykonywania innych robót budowlanych, przyłączenie do wewnętrznej instalacji elektroenergetycznej, uruchomienie instalacji, przygotowanie i przekazanie do lokalnego zakładu energetycznego wniosków o zainstalowanie dwukierunkowych liczników energii elektrycznej. Instalacje w ilości 134 sztuki zostaną zamontowane na budynkach mieszkalnych jednorodzinnych o powierzchni użytkowej do 300 m2. Pozostałe instalacje w ilości 5 sztuk zostaną zamontowane na budynkach użyteczności publicznej,
7) dostawę i montaż kotłów na biomasę wraz z zasobnik z podajnikiem, zabezpieczeniami instalacji oraz niezbędną armaturą zgodnie ze sporządzoną i zatwierdzoną dokumentacją projektową oraz z uzyskanym pozwoleniem na budowę lub zgłoszeniem budowy lub wykonywania innych robót budowlanych, oraz pierwsze uruchomienie instalacji. Instalacje będą służyły do produkcji co i c.w.u. Instalacje w ilości 7 sztuk będą montowane w budynkach mieszkalnych jednorodzinnych o powierzchni użytkowej do 300 m2,
8) dostawę i montaż pomp ciepła powietrze/woda typu monoblok wraz ze zbiornikiem buforowym i zasobnikiem c.w.u. oraz niezbędną armaturą, uruchomienie instalacji. Instalacje w ilości 8 sztuk będą służyły do produkcji co i c.w.u. i będą montowane w budynkach mieszkalnych jednorodzinnych o powierzchni użytkowej do 300 m2,
9) dostawę i montaż kolektorów słonecznych wraz zasobnikiem c.w.u. oraz niezbędną armaturą zgodnie ze sporządzoną i zatwierdzoną dokumentacją projektową oraz z uzyskanym pozwoleniem na budowę lub zgłoszeniem budowy lub wykonywania innych robót budowlanych, uruchomienie instalacji. Instalacje będą służyły do produkcji c.w.u. Instalacje w ilości 19 sztuk będą montowane w budynkach mieszkalnych jednorodzinnych o powierzchni użytkowej do 300 m2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki jego realizacji określa Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165976,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165976,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165976,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEOENERGETYKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364028730

7.3.3) Ulica: ul. Kleszczowa 15A

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-485

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165976,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.