Ogłoszenie z dnia 2022-09-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00252719/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-13
- 2023/BZP 00195403/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-27
- 2023/BZP 00195727/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup implantów ortopedycznych oraz implantów do zabiegów neurochirurgicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Ogólny w Wysokiem Mazowieckiem
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450666236
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul., Szpitalna 5
1.5.2.) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-200
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 86 477 55 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.jablonski@szpitalwysmaz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitalwysmaz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalwysmaz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup implantów ortopedycznych oraz implantów do zabiegów neurochirurgicznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2eb8b2d5-027c-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00329683
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00066517/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Zakup implantów ortopedycznych oraz implantów do zabiegów neurochirurgicznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00252719/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 16/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 927330,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup implantów ortopedycznych oraz implantów do zabiegów neurochirurgicznych dla potrzeb Szpitala Ogólnego w Wysokiem Mazowieckiem.Pakiet nr 1: Akcesoria do artroskopowego leczenia kolana
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 – formularz asortymentowo-cenowy, który jest integralną częścią SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33183200-8 - Protezy ortopedyczne
33184100-4 - Implanty chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 99350,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup implantów ortopedycznych oraz implantów do zabiegów neurochirurgicznych dla potrzeb Szpitala Ogólnego w Wysokiem Mazowieckiem.Pakiet nr 2: Akcesoria do artroskopii barku
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 – formularz asortymentowo-cenowy, który jest integralną częścią SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33183200-8 - Protezy ortopedyczne
33184100-4 - Implanty chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup implantów ortopedycznych oraz implantów do zabiegów neurochirurgicznych dla potrzeb Szpitala Ogólnego w Wysokiem Mazowieckiem.Pakiet nr 3: Implanty do endoprotezy cementowej i bez cementowej stawu biodrowego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 – formularz asortymentowo-cenowy, który jest integralną częścią SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33183200-8 - Protezy ortopedyczne
33184100-4 - Implanty chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 11000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup implantów ortopedycznych oraz implantów do zabiegów neurochirurgicznych dla potrzeb Szpitala Ogólnego w Wysokiem Mazowieckiem.Pakiet nr 4: Implanty do protezy stawu kolanowego jednoosiowej o pojedynczym promieniu kłykciowej anatomicznej, z zachowaniem CR lub bez zachowania PCL PS oraz CS
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 – formularz asortymentowo-cenowy, który jest integralną częścią SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33183200-8 - Protezy ortopedyczne
33184100-4 - Implanty chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 118000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup implantów ortopedycznych oraz implantów do zabiegów neurochirurgicznych dla potrzeb Szpitala Ogólnego w Wysokiem Mazowieckiem.Pakiet nr 5: Implanty do endoprotezy bezcementowej stawu biodrowego short stem
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 – formularz asortymentowo-cenowy, który jest integralną częścią SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33183200-8 - Protezy ortopedyczne
33184100-4 - Implanty chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 204700,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup implantów ortopedycznych oraz implantów do zabiegów neurochirurgicznych dla potrzeb Szpitala Ogólnego w Wysokiem Mazowieckiem.Pakiet nr 6: System do osteotomii kości piszczelowej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 – formularz asortymentowo-cenowy, który jest integralną częścią SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33183200-8 - Protezy ortopedyczne
33184100-4 - Implanty chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 13300,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup implantów ortopedycznych oraz implantów do zabiegów neurochirurgicznych dla potrzeb Szpitala Ogólnego w Wysokiem Mazowieckiem.Pakiet nr 7: System implantów stalowych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 – formularz asortymentowo-cenowy, który jest integralną częścią SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33183200-8 - Protezy ortopedyczne
33184100-4 - Implanty chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 61480,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup implantów ortopedycznych oraz implantów do zabiegów neurochirurgicznych dla potrzeb Szpitala Ogólnego w Wysokiem Mazowieckiem.Pakiet nr 8: Stabilizacja przeznasadowa do leczenia zwyrodnień kręgosłupa lędźwiowego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 – formularz asortymentowo-cenowy, który jest integralną częścią SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33183200-8 - Protezy ortopedyczne
33184100-4 - Implanty chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 93100,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup implantów ortopedycznych oraz implantów do zabiegów neurochirurgicznych dla potrzeb Szpitala Ogólnego w Wysokiem Mazowieckiem.Pakiet nr 9: Śruby fenestrowane z cementem kostnym
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 – formularz asortymentowo-cenowy, który jest integralną częścią SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33183200-8 - Protezy ortopedyczne
33184100-4 - Implanty chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 27750,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup implantów ortopedycznych oraz implantów do zabiegów neurochirurgicznych dla potrzeb Szpitala Ogólnego w Wysokiem Mazowieckiem.Pakiet nr 10: Implant do stabilizacji międzywyrostkowej w odcinku lędźwiowym materiał PEEK
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 – formularz asortymentowo-cenowy, który jest integralną częścią SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33183200-8 - Protezy ortopedyczne
33184100-4 - Implanty chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 20900,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup implantów ortopedycznych oraz implantów do zabiegów neurochirurgicznych dla potrzeb Szpitala Ogólnego w Wysokiem Mazowieckiem.Pakiet nr 11: Klatka międzytrzonowa szyjna
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 – formularz asortymentowo-cenowy, który jest integralną częścią SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33183200-8 - Protezy ortopedyczne
33184100-4 - Implanty chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 70500,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup implantów ortopedycznych oraz implantów do zabiegów neurochirurgicznych dla potrzeb Szpitala Ogólnego w Wysokiem Mazowieckiem.Pakiet nr 12: Implant do dynamicznej stabilizacji międzykolczystej w odcinku lędźwiowo-krzyżowym
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 – formularz asortymentowo-cenowy, który jest integralną częścią SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33183200-8 - Protezy ortopedyczne
33184100-4 - Implanty chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 84250,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup implantów ortopedycznych oraz implantów do zabiegów neurochirurgicznych dla potrzeb Szpitala Ogólnego w Wysokiem Mazowieckiem.Pakiet nr 13: Stabilizator międzykolczysty
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 – formularz asortymentowo-cenowy, który jest integralną częścią SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33183200-8 - Protezy ortopedyczne
33184100-4 - Implanty chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 113000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221076,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221076,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221076,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LIMA POLSKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 366445709
7.3.3) Ulica: ul. Łopuszańska 95
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-457
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221076,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-08-18 do 2023-01-03Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66398,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66398,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66398,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 006934330
7.3.3) Ulica: ul. Iłżecka 24
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-135
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66398,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-08-18 do 2023-01-03Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100069,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100069,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100069,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Globus Medical Poland Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142638876
7.3.3) Ulica: al. Stanów Zjednoczonych 61
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-028
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100069,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-08-18 do 2023-01-03Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29970,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29970,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29970,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Globus Medical Poland Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142638876
7.3.3) Ulica: al. Stanów Zjednoczonych 61
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-028
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29970,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-08-18 do 2023-01-03Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21060,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21060,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21060,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LfC Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 006095527
7.3.3) Ulica: ul. Kożuchowska 41
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 64-364
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21060,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-08-18 do 2023-01-03Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75783,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75783,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75783,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AESCULAP CHIFA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 630002936
7.3.3) Ulica: ul. Tysiąclecia 14
7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 64-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75783,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-08-18 do 2023-01-03Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121561,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121561,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121561,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Globus Medical Poland Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142638876
7.3.3) Ulica: al. Stanów Zjednoczonych 61
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-028
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JOHNSON & JOHNSON POLAND SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
JOHNSON & JOHNSON POLAND SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121561,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-08-18 do 2023-01-03INNE PRZETARGI WYSOKIE MAZOWIECKIE
- Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych i odpadów niebezpiecznych
- Budowa zadaszenia zasieków na terenie Zarządu Dróg Powiatowych w Wysokiem Mazowieckiem, ul. 1 Maja 7D - w formule ,,zaprojektuj i wybuduj''.
więcej: przetargi WYSOKIE MAZOWIECKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- NZ.261.62.2024 Sukcesywne dostawy asortymentu do zabiegów ortopedyczno-urazowych wraz z akcesoriami umożliwiającymi ich wszczepienie na potrzeby chirurgii dziecięcej
- Dostawa implantów oraz materiałów pomocniczych do endoprotezoplastyki dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
- Sukcesywne dostawy implantów i ostrzy ortopedycznych
- Sukcesywne dostawy implantów ortopedycznych na potrzeby OChUO Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie Sp. z o.o., w podziale na 34 pakiety - oferty częściowe
- Dostawa wyrobów ortopedycznych na potrzeby NOVUM-MED Sp. z o. o. w Więcborku
- 104.24 Sprzedaż i dostawa asortymentu niezbędnego dla potrzeb Oddziału Neurochirurgii Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
więcej: Implanty ortopedyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.