eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToszekRemont dachu budynku - ZDOO Żabnica



Ogłoszenie z dnia 2022-09-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachu budynku - ZDOO Żabnica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Badania Odmian Roślin Uprawnych

1.3.) Oddział zamawiającego: Stacja Doświadczalna Oceny Odmian w Pawłowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 30163140800079

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wiejska 25

1.5.2.) Miejscowość: Toszek

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-180

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sdoo@pawlowice.coboru.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pawlowice.coboru.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pawlowice.coboru.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Badanie i rejestracja odmian roślin uprawnych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dachu budynku - ZDOO Żabnica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d8bd2e8-0e63-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00329772

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045491/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Remont dachu budynku - ZDOO Żabnica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00282198/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZK-6/07/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 112519,39 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakres robót wchodzi:
1. Rozbiórka istniejących rynien.
2. Rozbiórka pokrycia dachowego i wszystkich obróbek blacharskich.
3. Rozbiórka konstrukcji więźb dachowych oraz wykonanie łacenia dachu - odstęp łat 24 cm.
4. Wykonanie izolacji z folii polietylenowej, przymocowanej do konstrukcji drewnianej – membrana wysoko paroprzepuszczalna (Sd max. 0,02m).
5. Wykonanie deskowania i łacenia połaci dachowych z tarcicy – łata 38x50 mm o rozstawie łat 18,5-19 cm.
6. Wykonanie deskowania z desek o grubości 25 mm (deski koszowe).
7. Montaż wyłazu dachowego fabrycznie wykończonego.
8. Wykonanie pokrycia dachu blachodachówką TYPU GONT w kolorze grafitowym. Wykonanie obróbki okapu 100 mb, wiatrownic i obróbki boczne 15mb.
9. Ułożenie gąsiorów systemowych z blachodachówki.
10. Wykonanie obróbki blacharskiej blachą stalową, płaską systemowo powlekaną w kolorze dobranym do dachówki. Wykonanie obróbki boków facjaty, pasów nadrynnowych, koszów oraz kominów.
11. Wymiana desek czołowych o szerokości 10-15 cm, grubość min. 3 cm.
12. Wymiana podsufitki z desek profilowanych o grubości 19 mm.
13. Malowanie podbitek oraz desek czołowych lakierobejcą do zastosowań zewnętrznych w kolorze ustalonym przez Inwestora.
14. Montaż rynien oraz lejów spustowych (rynhaki co 50 cm).
15. Wymiana przewodów instalacji odgromowej na dachu na uprzednio zamontowanych wspornikach – pręt ocynkowany o przekroju 200 mm2.
16. Wymiana wsporników instalacji odgromowej na dachu pokrytym blachą.
17. Wymiana przewodów instalacji odgromowej naprężanej z pręta o średnicy do 10 mm na uprzednio zainstalowanych wspornikach, zwód pionowy, ściana.
18. Wykonanie łączenia przewodów uziemiających.
19. Wykonanie badania i pomiaru instalacji odgromowej.
20. Wykonanie izolacji poziomej przeciwdźwiękowej z wełny mineralnej układane na sucho jednowarstwowo o grubości 20 cm.
21. Wykonanie podłogi z desek o grubości 32 mm na legarach poddasza.
22. Zamontowanie schodów wyłazowych strychowych składanych na poddasze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156898,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219847,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156898,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Radecki Marek Usługi Ogólnobudowlane

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5531203655

7.3.4) Miejscowość: Bystra

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156898,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.