Ogłoszenie z dnia 2022-09-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00232984/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi gminnej nr 420864W Al. Partyzantów w Węgrowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Węgrów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582233
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek Mariacki 16
1.5.2.) Miejscowość: Węgrów
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wegrow.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wegrow.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa drogi gminnej nr 420864W Al. Partyzantów w Węgrowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-205fd0c2-f85d-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00329849
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034668/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Rozbudowa drogi gminnej nr 420864W Al. Partyzantów w Węgrowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00232984/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FEiZP.271.1.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi gminnej nr 420864W ul. Al. Partyzantów na odc. Skrzyżowania z ulicą Szeroką (budowa ronda) do skrzyżowania z drogą powiatową nr 4223W. Inwestycja realizowana na zasadzie ZRID.
Zakres robót dla przedmiotowej inwestycji obejmuje:
Roboty drogowe:
Wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o szerokości 5,5m, na rondzie 6,0m.
Budowę małego ronda na połączeniu z ulica Szeroką o średnicy zewn. ronda 26m oraz wyspie środkowej 10m.
Budowę ciągu pieszo rowerowego o szerokości 3,00 m. Nawierzchnia ciągu pieszo-rowerowego z kostki betonowej bezfazowej grubości 8 cm.
Budowę chodnika o szerokości zmiennej od 1,50 m do 2,00m, z kostki brukowej fazowanej gr. 6cm
Budowę zjazdu publicznego, z kostki betonowej fazowanej o grubości 8 cm, szerokość zjazdów min.5,0m, zjazdy wyokrąglone łukami min.R-5,0m, przy połączeniu z droga powiatową wyokrąglenie łukami min.R-8,0m
Budowę zjazdów indywidualnych, z betonowej kostki brukowej fazowanej grub. 8 cm, szerokość min.4,5m dostosować do szerokości zjazdów istniejących lecz nie więcej niż szerokość jezdni projektowanej.
Dodatkowo należy wykonać dojścia do istniejących furtek o szerokości 1,50 m z kostki brukowej fazowanej 6cm.
Budowę lub odtworzenie rowów
Urządzenia infrastruktury związane z drogą:
Budowa/przebudowa oświetlenia ulicznego
Przebudowa oświetlenia w obrębie ronda oraz na wysokości działki 5624/2. Projektowane oświetlenie powiązać z istniejącym.
Budowa kanalizacji deszczowej:
- kanał deszczowy DN200mm z rur PP min. SN8 - 60,00 mb;
- kanał deszczowy DN250 mm z rur PP min. SN8 – 43,50 mb;
- kanał deszczowy DN315 mm z rur PP min. SN8 – 38,00 mb;
- kanał deszczowy DN300 mm z rur betonowych – 100, 00 mb;
- kanał deszczowy DN400 mm z rur PP min. SN8 – 48,00 mb;
- kanał tłoczny z rur PE DN 90x5,4mm SDR 17,0 - 3,50 mb;
- odwodnienia liniowe 2x6,5m – 13,00mb;
- studzienki rewizyjne DN1000mm z tworzywa sztucznego - 6,0kpt;
- studzienki rewizyjne DN1000mm z tworzywa sztucznego z włączeniem „ In- situ” - 2,0kpt;
- wpusty uliczne DN600mm z osadnikiem 1,00m - 34,0kpl;
- wpust uliczny DN600mm z odpływem bocznym z osadnikiem 1,00m - 1,0kpl
Budowa kanału technologicznego.
Budowa kanału technologicznego ulicznego KTu- 905mb , przepustowego KTp – 7,5mb, studni typu SKR-1- 8szt..
Przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej:
Przebudowa sieci teletechnicznej
Usunięcie kolizji istniejącej sieci z projektowaną ulicą Partyzantów i Szeroką. Budowa studni telekomunikacyjnych, kabli kanałowych i ziemnych wraz z demontażem starych odcinków kabla i słupa telekomunikacyjnego.
Przebudowa istniejącej sieci wodociągowej kolidującej z projektowanym układem drogowym:
przyłączy wodociągowych Dz50x3,0mm PE – 16,50mb;
przyłączy wodociągowych Dz40x2,4mm PE - 42,50mb;
przewodu wodociągowego Dz250x14,80mm PE-RC - 889,00mb
przewodu wodociągowego Dz280x16,6mm PE-RC - 84,00mb
hydrant p.poż DN80mm- 5szt.
Przebudowa sieci sanitarnej
d) Przebudowa sieci niskiego napięcia i średniego napięcia
Budowa i rozbiórka elektroenergetycznej sieci kablowej SN oraz sieci napowietrznej
nN 0,4kV.
Stała organizacja ruchu.
Zieleń.
W zakres robót wchodzi wycinka 11 drzew, nasadzenie 6 drzew i wykonanie trawników.
Szczegółowy zakres wyznaczają: projekt budowlany, projekt techniczny, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik nr 1A,1B, 2 , 3 do SWZ
Wykonawca zobowiązany jest do:
1) wykonania przedmiotu umowy zgodnie ze złożoną ofertą, dokumentacją projektową, STWiORB, przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (test jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.), przepisami wykonawczymi do tej ustawy, innymi obowiązującymi przepisami prawa, w tym dotyczącymi ochrony środowiska oraz zasadami rzetelnej wiedzy techniczno – budowlanej,
2) przejęcia placu budowy w zakresie przedmiotu zamówienia, jego zabezpieczenia i oznakowania, wykonania zaplecza budowy i usunięcia go po zakończeniu robót, wykonania elementów bezpieczeństwa i utrzymania ruchu, tablic budowy, wykonania robót przygotowawczych, niezbędnych do kompleksowej realizacji zadania, i innych wymagań (m.in. zabezpieczenie punktów osnowy geodezyjnej i odtworzenie ich na własny koszt w przypadku uszkodzenia wraz ze sporządzeniem dokumentacji),
3) analizy dokumentacji projektowej, STWiORB oraz dokonania uzgodnień i wypełnienia postanowień w zakresie realizowanego przedmiotu umowy na własny koszt, zakupu i dostarczenia materiałów, konstrukcji i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy.
4) zabezpieczenia budowy przed dostępem osób nieupoważnionych, zapewnienia stałego dozoru nad robotami przez osobę z uprawnieniami, prowadzenia koordynacji i nadzorowania robót będących przedmiotem umowy, przestrzegania przepisów BHP i p. poż. oraz dbania o porządek wokół stanowisk pracy i na terenie budowy, przywrócenia terenów czasowo zajętych do stanu z dnia ich przejęcia oraz naprawy ewentualnych szkód spowodowanych realizacją robót na drogach dojazdowych do budowy oraz terenach i budynkach sąsiadujących z budową, prowadzenia i organizacji robót w sposób umożliwiający dostęp do posesji przyległych do miejsca prowadzenia robót. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia, przy wykonywaniu robót, mienia osób trzecich z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub Podwykonawców - Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia stanu poprzedniego i naprawienia wynikłej szkody,
5) dostarczania certyfikatów, aprobat technicznych, deklaracji zgodności i deklaracji właściwości użytkowych, dopuszczających do stosowania materiały/urządzenia przewidziane do wbudowania, w myśl prawa budowlanego i obowiązujących przepisów wyznaczonym inspektorom nadzoru inwestorskiego na 7 dni przed ich wbudowaniem/montażem,
6) wywozu i utylizacji wszelkich odpadów pochodzących z budowy w sposób wynikający z obowiązujących przepisów oraz ponoszenia kosztów z tym związanych,
7) wycinki drzew, wywozu drewna, usuwaniu skutków szkód powstałych w wyniku działania sił przyrody (np. wywrotów i złomów),
8) realizacji zaleceń Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego wpisanych do Dziennika budowy
9) opracowania instrukcji utrzymania i konserwacji wytworzonych elementów w ramach przedmiotu zamówienia.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również:
- wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w kosztorysie, w tym prace wynikające ze specyfikacji technicznych i dokumentacji projektowej,
- wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki
i wymogi wynikające z niniejszej specyfikacji (umowy, specyfikacji technicznej, dokumentacji projektowej, przedmiaru robót), obsługa geodezyjna, powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna, projekt organizacji robót.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm oraz Norm Europejskich, o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego.
Wykonawca zobowiązany jest zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich a powstałych w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. W tym celu wskazane jest, aby wykonawca ubezpieczył prowadzoną działalność od odpowiedzialności cywilnej, zabezpieczył plac budowy oraz oznakował roboty w pasie drogowym zgodnie z Rozp. Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem ( t.j. Dz. U. Nr 2017 poz. 784 z dnia 24 marca 2017 r.).
Uwaga !
Wykonawca zobowiązany jest do:
- Przedłożenia harmonogramu rzeczowo – finansowego wykonania robót (według wzoru), kosztorysu ofertowego w dwóch wersjach uproszczonego i szczegółowego przed podpisaniem umowy
- Ciągłego zapewnienia dostawy mediów do posesji zlokalizowanych w obrębie robót i uzgodnienia terminu przebudowy przyłączy z właścicielem tych posesji.
- Wpuszczenia na plac budowy przedstawicieli PWiK w Węgrowie (lub ich Wykonawców) w celu wykonania sieci kanalizacji sanitarnej.
- Dodatkowo Wykonawca jest zobowiązany do zaplanowania tak robót by w pierwszej kolejności wykonać te roboty, które nie będą kolidowały z budową kanalizacji sanitarnej. Warunek ten obowiązuje do 31.05.2023 r.
Zadanie dofinansowane w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45113000-2 - Roboty na placu budowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7595947,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7947900,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7595947,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych „MIKST” Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 824-000-25-92
7.3.3) Ulica: ul. Gdańska 69A,
7.3.4) Miejscowość: Węgrów
7.3.5) Kod pocztowy: 07-100
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH "MIKST" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH "MIKST" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7595947,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-30INNE PRZETARGI Z WĘGROWA
- Budowa i przebudowa dróg gminnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w mieście Węgrów - odcinek ul.Leśnej, ul.Zacisznej oraz chodniki przy ul.Przechodniej
- Odbiór odpadów komunalnych z jednostek SPZOZ w Węgrowie
- Budowa kotłowni gazowej wraz z instalacją c.o. dla budynków ul. Przemysłowa 2 i ul. Żeromskiego 3 w Węgrowie
więcej: przetargi w Węgrowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych o nr 120366D oraz 120370D w miejscowości Przygórze
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Sienno
- Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej
- Remont ulicy Szkolnej
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Pałecznica gm. Niedźwiada - ETAP 4
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Tur Dolny, Tur Piaski, Tur Górny
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.