Ogłoszenie z dnia 2024-05-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00254048/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozświetlamy Zgorzelec
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Zgorzelec
1.3.) Oddział zamawiającego: GM Zgorzelec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821546
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Domańskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Zgorzelec
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-900
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zgorzelec.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9048361.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozświetlamy Zgorzelec2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4bbf3923-e75a-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00329853
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00078691/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Rozświetlamy Zgorzelec
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00254048
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.1.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie 395 szt. opraw oświetleniowych na oprawy typu LED oraz włączenie ich do istniejącego systemu sterowania oświetleniem drogowym na terenie miasta Zgorzelec.
2.Zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje:
1)Opracowanie projektu fotometrycznego dla zaproponowanych opraw oświetleniowych do montażu, zgodnie z wytycznymi zawartymi w dokumentacji projektowej, o której mowa w ust. 5 niniejszego Rozdziału SWZ,
2)Uzyskanie akceptacji projektu fotometrycznego, opraw, sterowników, tabliczek bezpiecznikowych, wkładek topikowych, przewodów od powołanego przez Zamawiającego inspektora nadzoru inwestorskiego,
3)Zakup i dostawę materiałów (opraw, sterowników, tabliczek bezpiecznikowych, wkładek topikowych, przewodów),
4)Roboty instalacyjne (wymiana opraw, tabliczek bezpiecznikowych, przewodów, instalacja sterowników, instalacja wkładek topikowych),
5)Zapewnienie, bez kosztowego dla Zamawiającego, włączenia wymienianych opraw oświetleniowych do istniejącego systemu sterowania oświetleniem i jego użytkowania (Wykonawca ponosi koszty związane z użytkowaniem interfejsu, licencją, opłatami serwerowymi, transmisją danych, szkoleniami itp.) przez okres min 10 lat.
3.Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę opraw oświetleniowych
w celu zapewnienia zgodności z normą PN-EN 13201 oraz
zapewnienia efektywności energetycznej oświetlenia – zastosowane zostaną wysokosprawne energetycznie oprawy LED.
4.Szacowany roczny spadek emisji gazów cieplarnianych dla Gminy Miejskiej Zgorzelec wynosi nie mniej niż 76,706 CO2. Moc opraw po modernizacji nie może przekroczyć 13,097 kW. Zużycie energii
elektrycznej na potrzeby oświetlenia objętego zakresem przedmiotu zamówienia po modernizacji zredukowane powinno zostać o 67%.
5.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został zawarty w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w dokumentacji projektowej, w skład której wchodzi:
1) Opis techniczny,
2) Inwentaryzacja opraw oświetleniowych (cześć opisowa i graficzna),
3) Obliczenia fotometryczne,
4) Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
5) Przedmiar robót,
Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Ze względu na przyjęte w niniejszym postępowaniu wynagrodzenie ryczałtowe, Wykonawca wyceniając ofertę winien opierać się na zakresie wynikającym
z dokumentacji projektowej, o której mowa w niniejszym ustępie. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub w przypadku wystąpienia robót w większej ilości niż w jakiejkolwiek pozycji przedmiaru nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te będą ujęte w dokumentacji projektowej, to Wykonawca wykona te roboty w ramach standardowego ryzyka kontraktowego.
W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową;
- zwanymi w dalszej części SWZ „dokumentacją”, stanowiącą
Załącznik nr 6 do SWZ.
6. Wymagania dotyczące gwarancji:
1) Zamawiający wymaga udzielenia minimum 60 miesięcznego okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane i zastosowane przy realizacji zamówienia materiały i urządzenia.
2) Bieg terminów gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania protokołu odbioru końcowego z klauzulą „odbieram”.
3) Jeżeli dla zachowania ważności warunków udzielonej gwarancji wymagane są przeglądy, konserwacje czy inne czynności serwisowe związane z właściwym użytkowaniem (materiałów, urządzeń, itp.), wszystkie te czynności muszą zostać zapewnione przez Wykonawcę, a także uwzględnione w cenie oferty.
4) Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zastosowane przy realizacji zamówienia materiały i urządzenia, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Zamawiający określa maksymalny punktowany okres gwarancji wynoszący 120 miesięcy. Zasady oceny ofert zostały zawarte w Rozdziale XIX SWZ.
5) Szczegółowe wymagania dotyczące udzielonej gwarancji zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 5 do SWZ.
7. Rozwiązania równoważne:
Celem niniejszego postępowania jest otrzymanie robót budowlanych o określonej w SWZ jakości i funkcjonalności. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia dołożył należytej staranności, aby nie został on opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów. Jeżeli pomimo tego okaże się, że w jakimkolwiek miejscu SWZ lub załącznikach do niej występuje takie wskazanie, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategorii wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążących dla Wykonawców). Z tych względów oferta, która nie będzie odpowiadała takim wskazaniom nie będzie uznawana za niezgodną z warunkami zamówienia i nie zostanie z tych powodów odrzucona, pod warunkiem że Wykonawca udowodni w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym
w postępowaniu.
Przez rozwiązanie równoważne Zamawiający rozumie takie rozwiązanie, które umożliwia uzyskanie założonego w opisie przedmiotu zamówienia efektu za pomocą innych rozwiązań technicznych.
W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia oznaczeń norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SWZ. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SWZ lub załącznikach do SWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
Zamawiający nie żąda, aby Wykonawca wraz z ofertą złożył przedmiotowe środki dowodowe, zgodnie z art. 107 ust. 1 ustawy Pzp.
8. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób z niepełnosprawnością.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 865674,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1494450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 865674,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELMAT s.c. A.J. Kudzia
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6422575200
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 3B
7.3.4) Miejscowość: Lubań
7.3.5) Kod pocztowy: 59-800
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 865674,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZGORZELCA
- Nadzór autorski, serwis oprogramowania systemów informatycznych Infomedica/AMMS.
- Dostawa samochodu osobowego dla Urzędu Miasta Zgorzelec w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu
- Wykonanie usługi polegającej na rozbudowie systemu wspomagającego zarządzanie kryzysowe w Powiecie Zgorzeleckim w ramach współpracy polsko-czeskiej wraz z dostawą komputerów przenośnych oraz tabletów
- Rozbiórka zabudowy przy ul. Daszyńskiego 91
więcej: przetargi w Zgorzelcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy sali gimnastycznej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Jazowsku"
- Rozbudowa infrastruktury rekreacyjno-turystycznej nad Zbiornikiem Jeziorsko w gm. Pęczniew
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ NA REMONT BUDYNKU NR 16 WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ Z PRZEZNACZENIEM NA MAGAZYN TECHNICZNY NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO W KAZUNIU NOWYM
- Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze powiatowej nr 1522K w Nowej Wsi
- Wykonanie dokumentacji projektowych dla inwestycji na terenie miasta Iławy II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.