Ogłoszenie z dnia 2023-07-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00271974/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego specjalności inżynieryjnej drogowej dla zadania pn: "Budowa infrastruktury kanalizacyjnej
w Ornontowicach-Centrum"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ornontowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257759
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 26a
1.5.2.) Miejscowość: Ornontowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-178
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ornontowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ornontowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.ornontowice.pl/procurements/101/procurement1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego specjalności inżynieryjnej drogowej dla zadania pn: "Budowa infrastruktury kanalizacyjnejw Ornontowicach-Centrum"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0dc6df60-10eb-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00329879
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00015880/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego specjalności drogowej dla zadania pn: "Budowa infrastruktury kanalizacyjnej w Ornontowicach-Centrum"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00271974
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZWRZP.271.00021.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.1. Zakres pełnienia Nadzoru:
Pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji p.n.: „Budowa infrastruktury kanalizacyjnej w Ornontowicach-Centrum” w specjalności inżynieryjnej drogowej oraz wykonywanie czynności polegających na:
1. weryfikacji dokumentacji projektowej pod kątem jej kompletności i zgodności z przepisami prawa i zawartymi umowami;
2. uczestniczeniu w cotygodniowych radach budowy z udziałem wykonawcy robót budowlanych, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. Jeżeli nie są realizowane lub nie są planowane do realizacji roboty będące przedmiotem nadzoru, obecność Inspektora na Radzie budowy nie jest obowiązkowa.
w oparciu o dokumentację techniczną i Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), zgodnie z wymaganiami specyfikacji warunków zamówienia.
Nadzór będzie dotyczył realizacji zadania „Budowa infrastruktury kanalizacyjnej w Ornontowicach-Centrum” w części dotyczącej specjalności drogowej o długości łącznej około 4 000m (4km) dróg gminnych i powiatowych o różnej nawierzchni w tym:
- w ciągu ul. Cichej na odcinku od ul. Zwycięstwa do ul. Spokojnej budowa (odbudowa) nowej nawierzchni drogi asfaltowej na całej szerokości drogi wraz z podbudową o długości około 1000m;
- w ciągu ul. Spokojnej (około 500m) zostanie wykonana nawierzchnia z frezu asfaltowego.
- na odcinkach dróg gminnych: Cichej, Ogrodowej, Krótkiej, Nowej, Słonecznej, Lipowej, Bankowej, Jasnej i Bocznej o długości łącznej około 2300m (2,3km) odtworzenie w części obejmującej naruszoną nawierzchnię stosując warstwy podbudowy zgodne z konstrukcją drogi - asfalt lub nawierzchnia z kostki;
- na odcinkach dróg powiatowych: Zwycięstwa i Zamkowej o długości łącznej około 800m odtworzenie w części obejmującej naruszoną nawierzchnię stosując warstwy podbudowy zgodne z konstrukcją drogi - asfalt lub nawierzchnia z kostki, zgodnie z warunkami wydanymi przez Zarządcę drogi.
Zadanie jest realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj". Dokumentacja dla części odcinków jest w trakcie wykonywania. Na wniosek Inspektora Zamawiający udostępni posiadaną dokumentację.
Pełnienie nadzoru obejmuje również okres udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych gwarancji i rękojmi. Odpowiedzialność wykonawcy robót budowlanych, nad którymi wykonywany będzie nadzór inwestorski z tytułu gwarancji i rękojmi za wady fizyczne, wynosi 84 miesiące, licząc od daty odbioru końcowego robót budowlanych. Przewidywany termin pełnienia nadzoru w okresie budowy nie dłużej niż do 31 grudnia 2024 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61254,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKAM Krzysztof Gil
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2220688212
7.3.3) Ulica: ul. Wideckiego 36
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 41-711
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 532 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji zadania pn. "Adaptacja pomieszczeń po byłej gminnej bibliotece publicznej na żłobek samorządowy w Czempiniu"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych dotyczących przebudowy dróg na terenie Powiatu Monieckiego - etap III
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Przebudowa ul. Węglowej bocznej wraz z przebudową kanalizacji deszczowej" w Czechowicach-Dziedzicach
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy wykonaniu zadania inwestycyjnego pn. "Budowa czterech budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą techniczną w Polanowie"
- Opracowanie dok. proj. wraz z peł. nadz. autor. dla budowy obiektu ekspozycyjno-hodowlanego wraz z wybiegiem dla niedźwiedzi polarnych w Miejskim Ogrodzie Zoo im. Antoniny i Jana Żabińskich w Wa-wie.
- Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad robotami pn. "Rozbudowa Szpitala Św. Ducha w celu utworzenia oddziału geriatrii i opieki długoterminowej wraz z adaptacją pomieszczeń na oddział geriatryczny
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.