eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzePrzebudowa obiektów inżynierskich na terenie miasta Zabrze z podziałem na części. Część 1: Most w ciągu ul. Trębackiej nad rzeką Bytomką



Ogłoszenie z dnia 2024-05-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa obiektów inżynierskich na terenie miasta Zabrze z podziałem na części. Część 1: Most w ciągu ul. Trębackiej nad rzeką Bytomką

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242783530

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kasprowicza 8

1.5.2.) Miejscowość: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-803

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzd.miastozabrze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.miastozabrze.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-49efbd15-c0f6-11ee-9897-f6855eb846c0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa obiektów inżynierskich na terenie miasta Zabrze z podziałem na części. Część 1: Most w ciągu ul. Trębackiej nad rzeką Bytomką

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49efbd15-c0f6-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00329937

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00065929/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa obiektów inżynierskich na terenie miasta Zabrze z podziałem na części. Część 1: Most w ciągu ul. Trębackiej nad rzeką Bytomką

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00088561

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DR.260.3.2024.AK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi robota budowlana polegająca na przebudowie mostu w ciągu ul. Trębackiej nad rzeką Bytomką w Zabrzu.
Zakres zamówienia obejmuje rozbiórkę istniejącego mostu oraz wykonanie nowego mostu o konstrukcji prefabrykowanej wraz z przebudową dróg dojazdowych do obiektu, jak również przebudową infrastruktury podziemnej.
Zakres robót w szczególności obejmuje:
- roboty przygotowawcze (przygotowanie zaplecza budowy,)
- roboty rozbiórkowe
- roboty ziemne
- roboty fundamentowe
- roboty konstrukcyjne zbrojarsko - betoniarskie
- roboty wykończeniowe (zasypki, izolacja, balustrady, schody skarpowe)
- roboty drogowe
- roboty branży instalacyjnej (przebudowa kanalizacji deszczowej i wodociągowej)
- wykonanie docelowej organizacji ruchu
- opracowanie dokumentacji powykonawczej
W ramach całego zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do:
- zorganizowania i utrzymania zaplecza budowy;
- wykonania robót przygotowawczych (obsługa geodezyjna, uzgodnienia z gestorami sieci), rozbiórkowych i tymczasowych;
- usunięcie pozostałości (karpin) drzew i krzewów;
- wykonania robót konstrukcyjnych;
- wykonania robót wykończeniowych;
- odtworzenia terenów zielonych naruszonych podczas wykonywania robót;
- zagospodarowania odpadów - Wykonawca jest zobowiązany do wywozu i utylizacji gruzu budowlanego, odpadów powstałych podczas prowadzonych robót budowlanych na legalne składowisko, zgodnie z Ustawą o odpadach. Wykonawca jest zobowiązany do ponoszenia kosztów transportu, utylizacji gruzu i odpadów;
- likwidacja zaplecza budowy;
- wprowadzenie i utrzymanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (wraz z wykonaniem i uzgodnieniem projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz uzgodnieniem zmian kursowania komunikacji publicznej z GZM i kosztów z tym związanych);
- wykonanie i utrzymanie na czas budowy przejścia pieszego przez rz. Bytomkę połączonego z istniejącymi chodnikami zlokalizowanymi w ciągu ul. Trębackiej;
- wykonanie i wprowadzenie docelowej organizacji ruchu;
- dostawy materiałów niezbędnych do wykonania robót;
- przeprowadzenie prób i badań wymaganych dla wykonanych budowli;
- wykonanie nasadzeń zastępczych wraz z pielęgnacją
- opracowania dokumentacji powykonawczej;
- opracowania dokumentów związanych z oddaniem wybudowanych budowli do użytkowania i dokonanie zgłoszenia zakończenia budowy właściwym organom;
- stosowanie się do zapisów wszystkich uzgodnień oraz warunków dokumentacji projektowej oraz ewentualna aktualizacja uzgodnień.
- wykonanie i montaż tablicy informacyjnej o dofinansowaniu zamówienia z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg wraz z konstrukcją wsporczą. Tablica winna być wykonana zgodnie z wytycznymi w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych dla Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg (Serwis Rzeczypospolitej Polskiej: https://www.gov.pl/web/premier/dzialania-informacyjne oraz Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych);
Miejsce montażu tablicy informacyjnej o dofinansowaniu zamówienia z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg na obszarze objętym zamówieniem winno zostać uzgodnione i zaakceptowane przez Zamawiającego. Tablica informacyjna winna zostać umieszczona w rejonie przebudowywanego obiektu. Tablica informacyjna powinna być trwała, odporna na warunki atmosferyczne oraz na promienie UV, wykonana w powłoce antigraffiti, zapewniająca czytelne wyeksponowanie, montowana jako wolnostojąca na malowanej konstrukcji wsporczej z profilu zamkniętego stalowego, w sposób zapewniający bezpieczeństwo. Tablica informacyjna oraz konstrukcja wsporcza winny być wykonane z materiałów zgodnych z obowiązującymi normami i posiadającymi odpowiednie atesty. Całość konstrukcji winna zapewniać stabilność całej powierzchni zamontowanej na niej tablicy informacyjnej. Rozmiar tablicy 180cm x 120cm.
Zamawiający wymaga dokonania przez Wykonawcę uzgodnień i załatwienia wszelkich wymaganych spraw formalnych w imieniu i na rzecz Zamawiającego, tj. zaopiniowania lokalizacji tablic informacyjnych w Wydziale Infrastruktury Komunalnej Urzędu Miasta w Zabrzu oraz dokonania zgłoszenia wraz z wymaganymi załącznikami o zamiarze przystąpienia do umieszczenia tablicy informacyjnej w Wydziale Budownictwa Urzędu Miasta w Zabrzu. Treść informacji, które winny zostać zamieszczone na tablicy zostanie przekazana Wykonawcy przez Zamawiającego. Projekt graficzny tablicy należy przedłożyć do Miejskiego Zarządu Dróg celem uzyskania akceptacji.
Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia składają się:
- Decyzja nr 1367/2020 udzielającą pozwolenia na budowę wraz z Dziennikiem budowy i ze zgłoszeniem do PINB,
- Dokumentacja Projektowa,
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
- Przedmiar robót (do wypełnienia)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4351896,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5877152,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4351896,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Inżynieryjne "IMB-Podbeskidzie" Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070422175

7.3.3) Ulica: Górny Bór 31a

7.3.4) Miejscowość: Skoczów

7.3.5) Kod pocztowy: 43-430

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty branży drogowej, instalacyjnej tj. sieć wodociągowa, kanalizacja deszczowa


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4351896,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-03-18

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.