Og³oszenie z dnia 2022-09-01
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00330252/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-02
- 2022/BZP 00333992/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-05
- 2022/BZP 00336296/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-07
- 2022/BZP 00429717/01 - Wynik z dnia 2022-11-08
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„¦wiadczenie us³ug cateringowych dla Szko³y Podstawowej nr 4 im. Marsza³ka Józefa Pi³sudskiego w Zakopanem w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 22 grudnia 2022 roku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA NR 4 IM. MARSZA£KA JÓZEFA PI£SUDSKIEGO W ZAKOPANEM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490573526
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Janosówka 15B
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 18 201 18 26
1.5.8.) Numer faksu: 18 201 18 26
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp4zakopane@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://sp4zakopane.edupage.org/?
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„¦wiadczenie us³ug cateringowych dla Szko³y Podstawowej nr 4 im. Marsza³ka Józefa Pi³sudskiego w Zakopanem w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 22 grudnia 2022 roku”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1a945095-29f4-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00329938
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1a945095-29f4-11ed-8832-4e4740e186ac3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e- Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-
Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
2. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
4. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej
wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
5. W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± PZP lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla
dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby, podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
6. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
7. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
8. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy
plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
9. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
10. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog±
skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz
udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
11.W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: sp4zakopane@wp.pl
(nie dotyczy sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Szko³y Podstawowej Nr 4 im. Marsza³ka Józefa Pi³sudskiego w Zakopanem, ul. Janosówka 15a,b 34 – 500 Zakopane.
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych Pani± Barbarê Ko³acz – z którym mo¿na skontaktowaæ siê poprzez e-mail iodo.zakopane@gmail.com.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 PZP.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy P.Z.P., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Szko³y Podstawowej Nr 4 im. Marsza³ka Józefa Pi³sudskiego w Zakopanem, ul. Janosówka 15a,b 34 – 500 Zakopane.
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych Pani± Barbarê Ko³acz – z którym mo¿na skontaktowaæ siê poprzez e-mail iodo.zakopane@gmail.com.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 PZP.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy P.Z.P., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SP4.271.1.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi polegaj±cej na zapewnieniu ca³odziennego ¿ywienia dla uczniów Szko³y Podstawowej nr 4 im. Marsza³ka Józefa Pi³sudskiego w Zakopanem, tj. przygotowanie i dostarczenie na potrzeby sto³ówki szkolnej gor±cego posi³ku: obiadu dwudaniowego z kompotem, oraz ca³odziennego wy¿ywienia dla punktu przedszkolnego: ¶niadania, obiadu i podwieczorku zgodnie z obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami prawa. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug polegaj±cych na przygotowaniu i dostarczeniu - na potrzeby sto³ówki szkolnej - gor±cego posi³ku: obiadu dwudaniowego.
1.2. Zamawiaj±cy planuje, ¿e:
- dziennie nale¿y dostarczyæ ok. 98 obiadów,
- w okresie od dnia podpisania umowy (Zamawiaj±cy przewiduje, ¿e podpisanie umowy nast±pi w po³owie wrze¶nia) a zakoñczenia na dzieñ 22 grudnia 2022 roku, nale¿y dostarczyæ oko³o 6 370 posi³ków (tj. 65 dni nauki x 98).
1.3. Zastrzega siê mo¿liwo¶æ zwiêkszenia lub zmniejszenia ilo¶ci dostarczanych obiadów do 15%. Ewentualne zmiany ilo¶ci zamawianych obiadów Zamawiaj±cy zg³aszaæ bêdzie Wykonawcy najpó¼niej do godziny 9:00 danego dnia.
1.4. Dostawa obiadów bêdzie odbywaæ siê pocz±wszy od dnia podpisania umowy do dnia 22 grudnia 2022 r. od poniedzia³ku do pi±tku z wy³±czeniem okresu przerw ¶wi±tecznych, ferii szkolnych, wakacji i dni ustawowo lub dodatkowo wolnych od nauki - o godzinie 11:20.
1.5. W wyj±tkowej sytuacji zwi±zanej ze zmian± organizacji dnia pracy szko³y, dostawa obiadu odbêdzie siê o innej godzinie – po wcze¶niejszym uzgodnieniu z Wykonawc±.
1.6. Wykonawca dostarcza³ bêdzie w pierwszy dzieñ tygodnia, tygodniowy jad³ospis z podaniem sk³adników wagowych (gramatury) potraw - do wiadomo¶ci Zamawiaj±cego. Wykonawca zobowi±zany jest do zachowania jako¶ci obiadów zgodnie z przedstawionym jad³ospisem.
1.7. Wszystkie posi³ki powinny byæ przygotowane zgodnie z obowi±zuj±cymi normami i przepisami prawa.
1.8. Wykonawca bêdzie przygotowywa³ posi³ki zgodnie z zasadami okre¶lonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia (Dz.U. z 2015 r. poz. 594) ³±cznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy.
1.9. Bezwzglêdnie nale¿y przestrzegaæ norm na sk³adniki pokarmowe i produkty spo¿ywcze okre¶lone przez Instytut ¯ywienia i ¯ywno¶ci. Posi³ki maj± byæ przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego ¿ywienia dzieci i m³odzie¿y.
1.10. Obiad musi spe³niaæ nastêpuj±ce warunki ilo¶ciowe:
1.10.1. zupa: gramatura nie mniej ni¿ 250 ml i kaloryczno¶æ nie mniej ni¿ 200 kcal,
1.10.2. drugie danie: gramatura nie mniej ni¿ 500 gram i kaloryczno¶æ nie mniej ni¿ 700 kcal,
1.10.3. Obiad musi spe³niaæ nastêpuj±ce warunki jako¶ciowe:
a) powinien zawieraæ produkty z nastêpuj±cych grup ¶rodków spo¿ywczych: produkty zbo¿owe lub ziemniaki, warzywa lub owoce, mleko lub produkty mleczne, miêso, ryby, jaja, orzechy, nasiona ro¶lin str±czkowych i inne nasiona oraz t³uszcze;
b) powinien dostarczaæ 30% ca³odziennego zapotrzebowania energetycznego, zgodnie z aktualnymi normami ¿ywienia przy wyliczeniu ¶redniowa¿onej normy dla danej grupy uczniów.
1.10.4. Przygotowuj±c obiady nale¿y stosowaæ:
1. produkty zbo¿owe lub ziemniaki (przetworzone):
a. o niskiej zawarto¶ci sodu/soli, tj. zawieraj±ce nie wiêcej ni¿ 0,12 g sodu lub równowa¿nej ilo¶ci soli na 100 g lub na 100 ml ¶rodka spo¿ywczego lub o obni¿onej zawarto¶ci sodu/soli, tj. obni¿enie zawarto¶ci sodu lub warto¶ci równowa¿nej dla soli wynosi co najmniej 25% w porównaniu z podobnym produktem,
b. zwieraj±ce nie wiêcej ni¿ 10 g t³uszczu w 100 g produktu gotowego do spo¿ycia,
c. trzy lub wiêcej ró¿nych produktów z tej kategorii ¶rodków spo¿ywczych w posi³kach obiadowych w tygodniu,
d. nie wiêcej ni¿ jedn± porcjê potrawy sma¿onej z tej kategorii ¶rodków spo¿ywczych w tygodniu, przy czym do sma¿enia jest u¿ywany olej ro¶linny rafinowany o zawarto¶ci kwasów jednonienasyconych powy¿ej 50% i zawarto¶ci kwasów wielonienasyconych poni¿ej 40%;
2. warzywa:
a. surowe lub przetworzone,
b. bez dodatku cukrów i substancji s³odz±cych zdefiniowanych w rozporz±dzeniu (WE) nr 1333/2008,
c. w przypadku przetworzonych – o niskiej zawarto¶ci sodu/soli, tj. zawieraj±ce nie wiêcej ni¿ 0,12 g sodu lub równowa¿nej ilo¶ci soli na 100 g lub na 100 ml ¶rodka spo¿ywczego lub o obni¿onej zawarto¶ci sodu/soli, tj. obni¿enie zawarto¶ci sodu lub warto¶ci równowa¿nej dla soli wynosi co najmniej 25% w porównaniu z podobnym produktem, z wy³±czeniem produktów poddanych naturalnej fermentacji mlekowej, takich jak: kwaszona kapusta lub kwaszone ogórki,
d. w przypadku warzyw suszonych: bez dodatku cukrów i substancji s³odz±cych zdefiniowanych w rozporz±dzeniu (WE) nr 1333/2008, soli oraz t³uszczu, e) jedn± lub wiêcej porcji warzyw ka¿dego dnia w posi³ku obiadowym,
e. trzy lub wiêcej porcji surowych warzyw w posi³kach obiadowych w tygodniu,
f. trzy lub wiêcej ró¿nych warzyw w posi³kach obiadowych w tygodniu;
3. owoce:
a. surowe lub przetworzone,
b. bez dodatku cukrów i substancji s³odz±cych zdefiniowanych w rozporz±dzeniu (WE) nr 1333/2008,
c. w przypadku owoców suszonych: bez dodatku cukrów i substancji s³odz±cych zdefiniowanych w rozporz±dzeniu (WE) nr 1333/2008, soli oraz t³uszczu, Dziennik Ustaw – 5 – Poz. 1256
d. jedn± lub wiêcej porcji owoców ka¿dego dnia w posi³ku obiadowym,
e. trzy lub wiêcej ró¿nych owoców w posi³kach obiadowych w tygodniu;
4. miêso, ryby, jaja, orzechy, nasiona ro¶lin str±czkowych i inne nasiona:
a. przy czym w przypadku orzechów i nasion: bez dodatku cukrów i substancji s³odz±cych zdefiniowanych w rozporz±dzeniu (WE) nr 1333/2008, soli oraz t³uszczu,
b. jedn± lub wiêcej porcji ¿ywno¶ci z tej kategorii ¶rodków spo¿ywczych ka¿dego dnia,
c. porcjê ryby co najmniej raz w tygodniu,
d. przy czym do sma¿enia jest u¿ywany olej ro¶linny rafinowany o zawarto¶ci kwasów jednonienasyconych powy¿ej 50% i zawarto¶ci kwasów wielonienasyconych poni¿ej 40%,
e. przy czym nie wiêcej ni¿ jedn± porcjê potrawy sma¿onej w ci±gu tygodnia
5. t³uszcze spo¿ywcze – oleje, mas³o, margaryny miêkkie kubkowe niearomatyzowane lub ich mieszanki; w przypadku sma¿enia jest u¿ywany olej ro¶linny rafinowany o zawarto¶ci kwasów jednonienasyconych powy¿ej 50% i zawarto¶ci kwasów wielonienasyconych poni¿ej 40%;
6. mleko lub produkty mleczne zawieraj±ce nie wiêcej ni¿ 10 g cukrów w 100 g/ml produktu gotowego do spo¿ycia,
7. inne napoje:
a. woda – naturalna woda mineralna nisko- lub ¶rednio zmineralizowana, woda ¼ródlana lub woda sto³owa,
b. soki owocowe, warzywne, owocowo-warzywne: – w porcjach nieprzekraczaj±cych 200 ml, – bez dodatku cukrów i substancji s³odz±cych zdefiniowanych w rozporz±dzeniu (WE) nr 1333/2008 w przypadku soków warzywnych i owocowo- warzywnych, – o niskiej zawarto¶ci sodu/soli, tj. zawieraj±ce nie wiêcej ni¿ 0,12 g sodu lub równowa¿nej ilo¶ci soli na 100 g lub na 100 ml ¶rodka spo¿ywczego lub o obni¿onej zawarto¶ci sodu/soli, tj. obni¿enie zawarto¶ci sodu lub warto¶ci równowa¿nej dla soli wynosi co najmniej 25% w porównaniu z podobnym produktem,
c. koktajle owocowe, warzywne, owocowo-warzywne na bazie mleka,
8. inne produkty:
a. sól: – w procesie przygotowania posi³ku jest stosowana sól o obni¿onej zawarto¶ci sodu (sodowo-potasowa),
b. zio³a lub przyprawy ¶wie¿e lub suszone bez dodatku soli,
c. zupy, sosy oraz potrawy sporz±dzane z naturalnych sk³adników bez u¿ycia koncentratów spo¿ywczych, z wy³±czeniem koncentratów z naturalnych sk³adników,
d. zawieraj±ce nie wiêcej ni¿ 10 g cukrów w 100 g/ml produktu gotowego do spo¿ycia,
e. zawieraj±ce nie wiêcej ni¿ 10 g t³uszczu w 100 g/ml produktu gotowego do spo¿ycia.
1.11. Wa¿na jest estetyka potraw i posi³ków.
1.12. Wykonawca bêdzie przygotowywa³ i dostarcza³ posi³ki zachowuj±c wymogi sanitarno- epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz we¼mie odpowiedzialno¶æ za ich przestrzeganie. Wykonawca zobowi±zany jest do przygotowania posi³ków o najwy¿szym standardzie, na bazie produktów najwy¿szej jako¶ci i bezpieczeñstwem zgodnie z normami HACCP. Obowi±zkiem Wykonawcy jest przechowywanie próbek pokarmowych ze wszystkich przygotowanych i dostarczonych posi³ków, ka¿dego dnia przez okres 72 godzin z oznaczeniem daty, godziny, zawarto¶ci próbki pokarmowej z podpisem osoby odpowiedzialnej za pobieranie tych próbek.
1.13. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo bie¿±cej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcê przepisów dotycz±cych technologii produkcji i jako¶ci wykonywanych us³ug.
1.14. Transport posi³ków powinien odbywaæ siê w termosach zapewniaj±cych w³a¶ciw± ochronê i temperaturê oraz jako¶æ przewo¿onych potraw (termosy powinny byæ dublowane – przy dostawie obiadu wymieniane pe³ne na puste) ¶rodkami transportu przystosowanymi do przewozu ¿ywno¶ci. Dostarczenie posi³ków z miejsca produkcji do pomieszczeñ dystrybucji w szkole realizowane bêdzie przez Wykonawcê na jego koszt.
1.15. Zamawiaj±cy posiada w³asne naczynia (talerze, sztuæce).
1.16. Zamawiaj±cy przyjmuje na siebie wszelkie sprawy organizacyjne zwi±zane z bezpo¶rednim wydawaniem posi³ków dzieciom korzystaj±cym z us³ug sto³ówki szkolnej.
1.17. Koszty zwi±zane z wydawaniem obiadów, myciem naczyñ i termosów, sprz±taniem sto³ówki ponosiæ bêdzie Zamawiaj±cy – nie nale¿y tych kosztów ujmowaæ do kalkulacji ceny obiadu.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 55321000-6 - Us³ugi przygotowywania posi³ków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Us³ugi przygotowywania posi³ków
55320000-9 - Us³ugi podawania posi³ków
55322000-3 - Us³ugi gotowania posi³ków
55520000-1 - Us³ugi dostarczania posi³ków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-22
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1.1. Kryterium nr 1: Cena brutto ca³ego zamówienia (C) – waga kryterium 60 %, bêdzie obliczone na podstawie wzoru matematycznego: C = Cn/Cb* 60
gdzie:
C – kryterium – cena brutto ca³ego zamówienia,
Cn – najni¿sza oferowana cena brutto ca³ego zamówienia,
Cb – cena brutto ca³ego zamówienia oferty badanej
1.2. Kryterium nr 2: Urozmaicenie jad³ospisu (U) – waga kryterium 40 %. Niniejsze kryterium, punktowane bêdzie w nastêpuj±cy sposób:
a) Ocena bêdzie dokonana przez cz³onków komisji przetargowej w oparciu o analizê za³±czonego do oferty jad³ospisu dwudekadowego.
b) Komisja Przetargowa mo¿e przyznaæ maksymalnie 40 punktów. W oparciu o ocenê:
- Wykonawca otrzyma punkty w tym kryterium oceny ofert, je¿eli zaoferuje, ¿e posi³ki w ramach drugiego dania – dania g³ównego nie bêd± powtarza³y siê w okresie 20 dni szkolnych.
- Przez zaoferowanie ró¿norodno¶ci posi³ków drugiego dania Zamawiaj±cy rozumie zaoferowanie przez wykonawcê, ¿e taki sam sk³adnik g³ówny drugiego dania, tj. miêso, danie rybne, nale¶niki, krokiety, pierogi itp. w takiej samej formie/przyrz±dzony w taki sam sposób, nie bêdzie powtarza³ siê w okresie 20 dni szkolnych.
- Wykonawca za zaoferowanie ró¿norodno¶ci posi³ków drugiego dania otrzyma 20 pkt. W przypadku niezaoferowania przez wykonawcê ró¿norodno¶ci posi³ków drugiego dania wykonawca otrzyma 0 pkt.
- Wykonawca otrzyma punkty w tym kryterium oceny ofert, je¿eli zaoferuje, ¿e surówki lub jarzyny podawane do posi³ków nie bêd± powtarza³y siê w przeci±gu kolejnych 10 dni szkolnych, tj. w ramach jad³ospisu dana surówka lub jarzyny podane jednego dnia nie mog± powtórzyæ siê w przeci±gu kolejnych 10 dni szkolnych.
- Za zaoferowanie ró¿norodno¶ci surówek lub jarzyn wykonawca otrzyma 20 pkt. W przypadku niezaoferowania przez wykonawcê ró¿norodno¶ci surówek lub jarzyn wykonawca otrzyma 0 pkt.
Uwaga!
Je¿eli Wykonawca nie do³±czy do swojej oferty jad³ospisu jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt.5) Ustawy PZP.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Urozmaicenie jad³ospisu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
posiada aktualny wpis do rejestru zak³adów podlegaj±cych urzêdowej kontroli organów Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej w zakresie produkcji posi³ków od surowca do gotowej potrawy, z mo¿liwo¶ci± ich transportu w ramach us³ug cateringowych na podstawie ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o Bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 2021)
Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej /w zakresie do¶wiadczenia zawodowego/
3.1 Do¶wiadczenie wykonawcy:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia ten warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie ¶wiadczy³ co najmniej 1 us³ugê cateringow± dla szkó³ lub przedszkoli, potwierdzonych dowodami okre¶laj±cymi czy wykazane us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie.
UWAGA!
(Dowodami s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów- inne dokumenty).
a) Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e w sytuacji sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca bêdzie polega³ na zasobach innego podmiotu, na zasadach okre¶lonych w art. 118 Ustawy, warunek, o którym wy¿ej mowa w rozdziale XI pkt. 2 ppkt. 3) musi zostaæ spe³niony w ca³o¶ci przez Wykonawcê (jednego z Wykonawców wspólnie sk³adaj±cego ofertê) lub podmiot, na którego zdolno¶ci w tym zakresie powo³uje siê Wykonawca.
b) W odniesieniu do warunków, o który mowa w lit. a, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
c) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy - wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ
3.2 Dysponowanie osobami:
Zamawiaj±cy wymaga by Wykonawca dysponowa³ co najmniej nastêpuj±cymi osobami, które bêd± skierowane do realizacji przedmiotu zamówienia:
a) szef kuchni, tj. osoba, która posiada co najmniej wykszta³cenie zasadnicze zawodowe lub zasadnicze bran¿owe na kierunku gastronomia,
b) dietetyk, tj. osoba posiadaj±ca kwalifikacje zawodowe dietetyka, czyli legitymuj±ca siê co najmniej wykszta³ceniem ¶rednim medycznym w zakresie dietetyki, posiadaj±ca co najmniej 3 letnie do¶wiadczenie polegaj±ce na pracy w zawodzie dietetyka dla dzieci i m³odzie¿y w ¿ywieniu zbiorowym,
c) technolog ¿ywienia zbiorowego, tj. osoba posiadaj±ca kwalifikacje zawodowe technologa ¿ywienia zbiorowego, czyli co najmniej wykszta³cenie ¶rednie na kierunku technolog ¿ywienia zbiorowego, posiadaj±ca co najmniej 3 letnie do¶wiadczenie polegaj±ce na pracy w zawodzie technologa ¿ywienia zbiorowego,
d) co najmniej 2 osoby do porcjowania i wydawania posi³ków,
e) Zamawiaj±cy dopuszcza, by wymagania okre¶lone w lit. a), b) i c) mog³a spe³niaæ jedna osoba.
3.3 Dysponowanie sprzêtem:
Zamawiaj±cy wymaga, by Wykonawca dysponowa³ co najmniej jednym pojazdem wpisanym do rejestru, o którym mowa w art. 62 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych. Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmuj±:
1) Za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Ustawy PZP, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci.
2) Za¶wiadczenie albo inny dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci.
3) Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
4) O¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w: art. 109 ust. 1 pkt 5-10 Ustawy PZP – za³±cznik nr 9 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych. Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmuj±:
1) Wykaz us³ug (za³±cznik nr 3 do SWZ) wykonywanych w ci±gu ostatnich 3 latach przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie, spe³niaj±cych warunek udzia³u w postêpowaniu w zakresie do¶wiadczenia zawodowego (Rozdzia³ XI ust. 2 pkt 3 SWZ), potwierdzonych dowodami okre¶laj±cymi czy wskazane us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie.
(Dowodami s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y ¶wiadczone, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty)
2) Wykaz osób (za³±cznik nr 8 do SWZ), skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, potwierdzaj±cy spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug i kontrolê jako¶ci wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
3) Wykaz narzêdzi (za³±cznik nr 10 do SWZ), wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami, potwierdzaj±cy spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu.
4) Aktualny wpis do rejestru zak³adów podlegaj±cych urzêdowej kontroli organów Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Dokumenty sk³adane wraz z ofert± tj. interaktywnym formularzem oferty który Wykonawca jest zobowi±zany pobraæ i uzupe³niæ z Platformy e-Zamówienia:1.1. Formularz oferty wg. wzoru Zamawiaj±cego (za³±cznik nr 1 do SWZ).
1.2. O¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP (za³±cznik nr 2 do SWZ):
1.3. Zobowi±zanie podmiotu trzeciego - je¶li dotyczy (za³±cznik nr 5 do SWZ).
1.4. Pe³nomocnictwo - je¶li dotyczy (za³±cznik nr 7 do SWZ).
1.5. Zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa - je¶li dotyczy.
1.6. Jad³ospis dwudekadowy – sporz±dzony wed³ug wzoru Wykonawcy uwzgledniaj±cy wszystkie postanowienia SWZ.
Uwaga!
Je¿eli Wykonawca nie do³±czy do swojej oferty jad³ospisu jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt.5) Ustawy PZP
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty (za³±cznik nr 4).2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale XIV ust. 2 SWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ug wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy (wzór umowy) stanowi± za³±cznik nr 6 do SWZ.2. Z³o¿enie oferty jest jednoznaczne z akceptacj± przez wykonawcê projektowanych postanowieñ umowy.
3. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych we wzorze umowy.
4. Zakres ¶wiadczenia wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.
5. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we wzorze umowy.
6. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-09-09 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-09 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Sukcesywne ¶wiadczenie us³ug ca³odziennego ¿ywienia pacjentów Szpitala Specjalistycznego Chorób P³uc "Odrodzenie" w Zakopanem.
- Dostawa fabrycznie nowych gad¿etów do dalszej odsprzeda¿y - ETAP II
- Zimowe utrzymanie obiektów sportowych w Centralnym O¶rodku Sportu-O¶rodku Przygotowañ Olimpijskich w Zakopanem
- dostawa pojazdów czteroko³owych oraz skuterów ¶nie¿nych na potrzeby GOPR
- Sprz±tanie i utrzymanie czysto¶ci budynków Starostwa Powiatowego w Zakopanem wraz z terenem przyleg³ym
- Dostawa lasera ze skanerem dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr S. Jasiñskiego w Zakopanem
wiêcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie, dowóz i wydawanie ciep³ych posi³ków dla podopiecznych Miejskiego Schroniska dla Bezdomnych Mê¿czyzn w Toruniu z podzia³em na czê¶ci
- ¦wiadczenie us³ugi cateringowej dla dzieci w Miejskim Przedszkolu nr 2 w Bochni w roku 2025
- Przygotowanie i dostarczenie posi³ków do Szko³y Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Starym Folwarku i Punktu Przedszkolnego w Starym Folwarku
- Us³ugi gastronomiczne polegaj±ce na przygotowywaniu i dostarczaniu posi³ków dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w okresie od 02.01.2025 r. do 31.12.2026 r.
- Us³uga przygotowania i wydawania gor±cych posi³ków dla uczniów Szko³y Podstawowej nr 15 im. M. Konopnickiej w Jastrzêbiu-Zdroju
- Us³uga przygotowania i wydawania gor±cych posi³ków dla uczniów Szko³y Podstawowej nr 9 w Jastrzêbiu-Zdroju
wiêcej: Us³ugi podawania posi³ków »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.